На второ място се подрежда ТМ Ауто- представителното лице на Toyota и Lexus в България. От началото на годината, до края на септември, дилърите на първата марка са успели да реализират общо 2 905 нови коли. На трето място във временното класиране на Съюза на вносителите на автомобили в България (СВАБ) застава Мото Пфое с подразделението си Ford- 2 719 продажби, равняващи се на 9.52% от общите за периода. Четвъртата позиция заемат осемте дилъра на Opel в страната с продажби от 2 543 коли. На пето и шесто място застават Еуратек (Skoda) с 2 162 автомобила и Автомотор Корпорация (Citroen) с 2 153. С четирицифрена реализация в края на първите девет месеца на годината могат да се похвалят също така Порше БГ (Volkswagen)- 1 824 единици, Рено Нисан България (Renault)- 1 383 единици, Рено Нисан България (Dacia)- 1 156 единици и шестте дилъра на Chevrolet- 1 120 единици. При тежкотоварните участници в пътното движение, едноличен лидер на пазара е марката IVECO с 600 продажби и пазарен дял от 42.31%. На второ място застава Mercedes с 369 единици, а на трето MAN със 174.