„Просто се спряхме на витрината, която е за млечни продукти и забелязахме мишленце. То се намираше сред продуктите и също влизаше долу, където има ламарина”, разказа една от клиентките, видяла гризача в магазин в столичния квартал "Надежда".

В отговор от веригата заявиха:

"Отнасяме се към сигнала изключително сериозно и незабавно сме задвижили и допълнителна процедура по дератизация във всички магазини. Проверяваме и начина, по който гризачът се е озовал на толкова нетипично за него студено място като конкретния хладилен рафт. Допълнителният анализ ще покаже дали се касае за неточност в системата или за евентуална инсценировка”.

От хипермаркета уверяват клиентите, че хигиената в търговските им обекти е абсолютен приоритет, следват строги правила и политики, а при наличие и на най-малкото съмнение контролът става и ежедневен.

"Във всички търговски обекти и в централния склад на фирмата се извършват регулярни мероприятия по дезинфекция и дератизация. За целта работим с едни от най-големите и добри специализирани фирми в България за борба с вредители. Проверките и извършваните дейности по дезинфекция и дератизация стриктно се протоколират. Навсякъде са налични т. нар. „мониторингови точки”, чиято цел е именно недопускането на подобни случаи. Последните доклади от инспекцията на фирмите, с които работим, констатират изрядността на нашите обекти”, изтъкнаха още от компанията.

И разпространиха документ с вчерашна дата, в който е записано, че не е установено наличие на гризачи (вижте в галерията).