Техните рецепти, приготвени от последния Мастър шеф на България-Божана Кацарова, се състезаваха в кулинарната битка на най-добрите.

Мастити кулинари имаха тежката задача да изберат една рецепта, чийто автор получава за награда почивка за двама до Балеарските острови и по-точно до остров Менорка, където в главният град Майон е създаден божественият сос, известен днес като майонеза.

Най-мултифункционалният готвач в България –реалити звезда и тв и радио водещ – Лео Бианки, кулинарният експерт от световна величина - Георги Бойковски и Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза „Краси” бяха строгото и справедливо жури в кулинарната надпревара.

Те отсъдиха голямата награда да отиде при Весела Стоицев за "Парфе от тиквен мус и „Краси”".

Повече от 150 000 рецепти бяха получени за 10 те години на Конкурса, сред тях са рецепти за салати, супи, хляб и питки, основни ястия, торти, баници, сладки и соленки.

Багодарим на всички фенове, които упорито и лоялно през всичките тези години изпращаха вкусни рецепти и ни изненадваха с нестихващо въображение.

За тези 10 години верните фенове на „Краси” бяха наградени с над 500 награди сред които електоуреди, таблети, фотоапарати, смарт уоч, екскурзии в Египет, почивки за двама в Италия, Турция, Египет, спа уикенди и кухненски комплекти.

Всички гости на кулинарната надпревара се забавляваха със специалното участие на Божана Кацарова, която освен, че сготви рецептите-финалисти, реферираше в игра, в която трябваше гости на събитието да разпознаят съставките на произволно ястие.

За доброто настроение на всички присъстващи се погрижи Сара Сюзет Намба, филипинката впечатлила музикалните корифеи с участието си в „Гласът на България”.

Фабрика за майонеза „Краси”  вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас.  Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка.

Глобалната организация на Superbrands удостои с отличието си „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали.

Майонеза „Краси” вече 3 години подред е „ЛЮБИМА МАРКА” на българския потребител. Високото качеството на продукта е основна ценност за марката. То е постоянно и се проследява с грижа и внимание от всеки един служител.

Да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за марката и всички, които работят за нея.