Скандал в СОС заради проекта за бус лента и велоалея на бул. "Патриарх Евтимий" в София

ГЕРБ-СДС, БСП, "Синя София", ИТН, ВМРО и независими съветници ще поискат от кмета Терзиев незабавно спиране на проекта

Обратно в новината

Коментари - Скандал в СОС заради проекта за бус лента и велоалея на бул. "Патриарх Евтимий" в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Който е правил проекта с паркоместата на Витошка да си скъса книжката и да върне парите! Бас малоумното изпълнение.А и кой реши, че да е само с едно платно е много умно? Що не пробва да мине в час пик. Задръстването ще е километрично. Поне за очните да глобявате тези, които не се движат по велоалеята, а на тротоара или в парка. За си я ползват със здраве ибаната велоалея!

Целият център на София трябва да бъде затворен за движение на автомобили. Софийският селянин да тръгва пеша или да се връща на село при воловете.

колко време в годината се използват велосипеди!? та ще прекрояваме улиците за тях!? после простуда, пневмония и най-малко потен и вмирисан на работа!? тротонетки посред зима - премръзнал на два крака!? баси бъдещето!!!!

То па една зима... Ебати женчовците сте щом това са ви доводите. По цяла Скандинавия карат целогодишно, ама Ганьо е женски полов орган и му е студено.

Бегай на село да си караш каруцата ! Няма по-голямо вмирисване от вашите таралясници ! Много сте велики ! Отворили прозореца на подвиженият скрап и захапал смърдящо лайно !

И по бул. Македония си искаха прашните паркоместа, ама сега всеки признава колко е по-хубаво. Тези промени са за добро, но докато го осъзнае изостаналия в миналото Ганьо ще мрънкя до последно.

На повечето места в София велоалеите са пълно недоразумение. Велосипедисти няма , но ограничават нормалното придвижване на автомобили, което води до повече замърсяване на въздуха.

Не знам защо наричате МПС някакви разпадащите се таралясници !

щото това им е идеята на тия мушмули - да джиткат с таралясниците

И коли нямаше да има, ако нямаше улици. Време е да наваксаме изоставането си и София най-накрая да стане град от поне средноевропейско ниво.

На робите не им се полагат коли.

произведените преди 2010 таралясници вън от София!

Мачкай ги Бонев! Когато се създадат достатъчно велоалеи, тогава ще видим още повече велосипедисти за сметка на замърсяващи коли.

Булевард "Овча купел" има велоалеи от двете страни, а по тях велодвижението клони към нула. Повечето велосипедисти предпочитат тротоарите, а по велоалеите пък минават чат-пат мотористи и ... каруцари.

Явно си кьораф ! Бегай на очен лекар !

Шофьор съм, Илианчо, и всеки ден по два пъти минавам оттам, върви ти на очен лекар.

Не е за очен лекар Илиянчо , за психатър е

Илиян Илиев

Това , че казваш , че шофьор само доказва , че скоро не си ходил на очен лекар ! Идеш ли повече няма да видиш СУМПС !

" Павлов успокои живущите в района, че решението е максимално балансирано и в него са адресирани техните искания. " До кого са адресирани - до дедо Господ ли... Значи не взети под внимание, не решени, а адресирани.... Май, спасете София от "спасителите" й.

Докато простият мързелив дебелан не си слезе от колата, ще има колкото си искате задръствания и мръсен въздух.

Чист въздух нали знаеш къде има

смешник, замърсявнето от автомобилите в София е едва 10-15 % от общото замърсяване, и нула автомобили да има в София, чист въздух няма да видиш. Връщай се на село, там е чист та чист.

В центъра джиткат някакви велосипедисти, но не бих казал, че са много, пък и тия нали се правят на голямата работа, да бяха направили една статистика и на базата на нея да прояват каквото и да е било, а не защото според тях това е много добра идея и в полза на гражданите! С градският е същото, има места, където е нужна бус лента, но има места, където това не се налага да го има. Инфраструктурата ни за добро или лошо не е измислена така, че навсякъде уж някакви подобрения биха внесли наистина подобрения. Бонбоня е много смел на приказки и идеи, които е взел от други държави, но на първо място е нужно да се съобразиш с обстановката и спрямо това да решиш дали някое подобрение ще бъде такова или не. Поне така действат интелигентните хора. Всеки, който се придвижва в този район, знае, че бус лента не е нужна, със сигурност не е там мястото, където градския изостава. Ако се направи бус лента, ще започнат да се образуват задръствания, няма да има парко места, които там са изключително нужни, със зоната там е невъзможно спирането. А и като прибавим велосипедистите, които няма да са много, защото поне на Раковска не съм виждал да има много трафик от колела и ще стане поредната тапа, причинена от малоумни решения!

тези хора не ги интересува обстановката. Те я създава/осират

Няма европейски булевард, който да е орязан с велоалея. Това може да го иска само пълен дебил. Заради 10 човека на час, които евентуално при хубаво време биха минали по нея. И аз не разбирам на тези велосипедисти, какво им пречи да карат по успоредната Хан Аспарух? Там нито трафик ще им пречи нито мръсен въздух

Как 10 човека на час те двама на ден не минават с колело. поне така е по ПРАГА И РАКОВСКИ там също ОРАЗАХА едно платно .

Само от Париж и Лондон мога да ти дам поне 20 примера от последните две години. Ама Ганьо е прост и си живее в миналото, от когато да имаш кола е някаква голяма гордост. И аз имам два автомобила и живея в района на новите велоалеи и подкрепям напълно!!!

Когато автобус с отделена бус лента не е в буслентата си не е нарушител, а когато автомобил е там е нарушител. Когато велосепедист при наличие на велоалея кара извън нея е в правото си и го защитават един куп закони и си търси правата като му се скараш, но когато автомобил е в неговата лента той е най-големият нарушител. Застанете с един ден с камера между Плиска и Орлов мост и ще видим, че има повече автобуси некаращи в буслентите отколкото автомобили. Да не говорим за перманентните им минавания на червен светофар. редовно засичам автобуси движещи се с над 70 по цариградско в най-лява лента при наличние на абсолютно празна бус лента. Един ден с видеокамера по софийските кръстовища може да остави градския транспорт без водачи, заради нарушения. Чакайте не е ли сбъркано някъде нещо?

Да си шофьор в градският транспорт не е работа , а наказание ! Когато създават Израел шофьорите в градският транспорт са престъпници с леки присъди ! Не ми се сърдете , че те са идиоти ! Това си е наказание !

Вероятно е така, ама то да работиш там не е задължително, а по желание. А за Израел, вероятно е така , щото тези с тежките присъди са по-нагоре в трудовата ерархия.

Моника пак селски номера. Искаме Мис Бони да вземе фотоапарата и да се разходи по София. От както Васко пластмасовия е кмет София е чиста, светла и прекрасна. А това, че Васето точи бюджета с братски комунистически фирми е ясно. Това са го учили цял живот.

Чак пък чиста, препикаването на централните улици не е чистота. До нас още не са махнати струпаните клони от снега през зимата...

Не схващаш иронията! София никога не била толкова мръсна и жалка. По времето на Фандъчката, Мис Бони не спеше и се залагаше по София да снима нередности, а сега от както е на власт няма снимки, няма протести. Та затова казвам, че София чиста, светла и щастлива - според Мис Бони.

Имам чувството, че Бонбонев от известно време е преустановил къпането. А коремчето му изглежда наедряло ... да не е бременен?

И аз чакам първородно от варненски мангал

А представяш ли си кво мое да излезне от Костя и Мис Бони

Да, някой МАЛ0УМНИК като МММ !

Русороба или либераста в теб се засегана ?

Някой обърнал ли е внимание колко велосипедиста минават по Дондуков дневно ? Щото май не са повече от 15тина

Задължително трябва да премахнат паркирането в лявата лента! Нахалниците с джиповетее спират с пуснати аварийни светлите и в средната лента. От тук идват и задръствания та по булеварда.

Хак да ви е , хомодружинката от третата снимка . Липсва само детето на ДСто .

Една жълта линия върху платното не са велоалеи. Лошо са измислени и направени. Започват и свършват в нищото, в някои случаи директно в автомобилния трафик. Светофари за велосипедисти почти няма, и не е ясно в този случай на автомобилисти ли са приравнени, или на пешеходци, велоалеите част от тротоара ли са, или от шосето. Така, нито шофьорите са доволни, нито велосипедистите. Трябва да се изграждат обособени и широки трасета за велосипедистите, или да се затварят изцяло улици за такова движение. Да отидат общинарите в Скандинавието, та да видят как се прави. Карането на велосипед в града трябва да е спокойно и достъпно преживяване. Вместо това в София е като сцена от екшън филм...

Слагайте мантинели и увеличете скоростта на 80км/ч, това рЕзко ще подобри положението. Махнете тротоарите и без това са твърде широки. Изградете още няколко ленти, за да може целия транзитен трафик да минава през центъра, така няма да се хаби гориво и ще се подобри въздуха в центъра. А едно време в този участък на патриарха имаше дървета в средата и пешеходна зона с пейки. Само от двете страни имаше по една лента за автомобили. Но сега целият град е само за автомобилите. Затова София изглежда толкова зле. Асфалт, булеварди с по 3-4 платна и паркоместа. Само това ви е в главата.

Имало едно време... Във времето, за което говориш се чакаше по 20 години за да си купиш куца жигулка и в София имаше по 2-3 паркирани коли на улица.

Българина ако има едно лесно в хола да си паркира най - добре.... в цяла Европа за велоалеи се взима от платната за колите, защото иначе никой няма да слезе от колата си.... а това с паркирането там може да се оправи като наистина се оправят паркингите на НДК и да се ползват по предназначение.....

Ходи пеша бе , кво мрънкаш за тия велосипеди

май ти ще ходиш пеша като забранят 20-годишните таралясници

Кой им е виновен на селяндурите които живеят в административният център на Сф ! Обиколете малко ЕС и ще видите , че в административният център на столиците не живеят хора има само администрация и офиси ! Айде на село ! И там си живейте на мегдана !

Илиян от Злокучене , който се раходил из Европата

ЕПМ , Сельо ! Дори прадядо ми роден в град за разлика теб който си роден на поляната до с. Горно Надолнище !

Роден е той в град , ама в Перник или Монтана

Правят Трудно придвижване в центъра нарочно . така апартаментите поевтиняват . ВЪРЗДУХА НАМА ДА СТАНЕ ПОЧИСТ

Ще стане ! Защото таралясниците няма да влизат , а градският транспорт ще е електрически !

Малоумници! Незабавно да спрете тези тъпанарски проекти, махнете също и измисленото преграждение на улица Раковска, наречено"Велоалея"! Малоумници и немислещи хора, нито един велосипедист не може да изкара трасето в този пушек и задръстени коли и тролеи по тази тясна улица! Унищожихте трасето за преминаване тотално. Няма места за паркинги! Вие сте просто назначени гъзолизци, тъпоумни соросоиди и гейчета, но нищо не разбирате от работа реално! Днес гледам поредното тъпо мекере по канал 1 (който е като фекален канал за избрано слово, също като другите мейнстрийми !) Ех,- това момченце не можеше да се изрази като човек, завършил някакво образование, потресени сме кой и как решават такива сериозни въпроси!

Жалко, че въпросното гейче-малоумник-жълтопаветник не може да взем пример от теб. Такава гладка мисъл, аргументираност, възпитание...

Гледали сте себе си ли?

Дори и да са ви добри намеренията за бус лентата и велоалеята, не можете да го направите по този начин и да настройвате хората срещу себе си, така че по-добре дайте назад, защото верно ще ви подпукат с тояги и май ще са прави. Дълги години живях точно там и си беше бая тарапана, даже имаше случай линейка 20 минути не може да намери къде да паркира на Партриарха и Белчев, а като махнете и малкото паркоместа, става съвсем кофти.

ППДБ съвсем ще се споминат, няма майтап!

Тея комунисти искат да ни върнат в каменната ера и всички да ползваме градски транспорт, велосипед или, не дай си Боже, краката си. Няма да стане!

Карлос Контрера, Севделина Петрова, Прошко Прошков, Иван Таков, Пламен Данаилов, Ваня Григорова и Ивайло Йонков

Коя е тази Севдалина Петрова? Новоизлюпена селянка идзигната от някой, може би!

Срамота! Вместо да направят паркинги от двете страни на патриарха, а също и целия бул. Витоша, включително малоумната пешеходна зона.

Единственото, което не си е на мястото е бус ленатата. Бус лентите на много места в София са излишни и пречка, водещи до огромни задръствания на трафика, докато ползите за градския транспорт са минимални. Пример - бул. България - абсолютна глупост е да се задели 1/3 от булеварда за много рядко минаващи автобуси. Та на Патриарха - просто да направят велоалея, за сметка на по-тесни пътни ленти, но без бус лента и всичко е точно. А за ремонта - нямам думи! Какво му има на булеварда, че му правят ремонт? Състоянието му съвсем не е лошо!

Явно не ти се е налагало да пътуваш с автобус по България преди и сега. Бус лентите са правилният подход и развития свят изнасят трафика от градовете, а не негово място стимулират градски транспорт, велосипедизъм и ходене пеша.

За чий х.й са нужни там велоалеи , които се ползват няколко месеца в годината от пренебрежимо малък брой хора ?

Е, как се взимат пари в днешно време?

За това са гласувалим това получават. Никой не им е виновен.

Хе хе вижте ги тия убъвци на снимката от "СПАСИ СОФИЯ" и ми кажете че не са анално активни манафи ,педерасти или евроатлантически геове мама им долна че ги е родила.

Аргументите си пп трябва да защити в СОС и въпроса да се реши чрез гласуване. Обаче умнокрасавците са тръгнали по пътя на комунягите да решават всички въпроси чрез диктатура на тълпата

Най-добре центъра да е пешеходна зона, като във всеки нормален град по света. Колкото до колите - трябва да са в паркинги по вътрешния ринг с абсурдно високи цени. Паркирането в центъра на София за цял ден е по-евтино от 4 билета за градски транспорт, което е ненормално и съвсем естествено всички искат да ползват по-евтиния вариант на предвижване.

... обаче, прасето си сака кочината!

Много е важна велоалеята за да могат протестърите да се предвижват бързо до центъра когато ги повика просто Киро

Най-много вредни емисии в центъра на София се бълват от колите които им се налага да обикалят десетки улици вместо да направят единпрост ляв завой, който ще им спести това обикаляне. Правенето на велоалея и бус лента по Патриарха вероятно ще намали на нормалния трафик от данъкоплатците издържащи велопедалите спасители на София. Първо помислете публичния транспорт че е 3-4 пъти по-бавен от ползването на кола в центъра. което значи, че човек може да свърши 3-4 пъти по-малко работа и респективно да плати 3 пъти по-малко преки и косвени данъци. Само пример от кв. Иван Вазов до летището с пубичен транспорт е около 70-90 мин с кола е 20-25...

Дреме им на общинарите за хората,всичко отдавна е прието и одобрено, ама нали идват избори и има протестиращи....дайте да сме от добрите.

Все едно каруцарите и файтонджиите, протестират срещу паркоместата на автомобилите.

потестират не тези където имат коли а тези където ги возят и не ги интересува че хората нама с какво да се придвижват

Отпушете градския транспорт!!! Няма заради 100 паркоместа да отстъпвате пред интересите на цяла София.

Поздравления за мнението.

Така като ги гледате тия от спаси София на снимката, има ли един, който да има семейство? Пълна профанщина от ПП и ДБ. Спаси софия са дъно.

Що пак занимавате цяла България с неква софийска улица?

Щото цяла България плаща парното на София. Тази година цели 1 млрд и 600 млн дългове. Ти за една улица ли си бе? Нищо не е в сравенение с дълговете на шопското парно.

Бонката девствена ли е в дупето?

Ходи с памперс, Че опуща много задната клапа.

Тая малоумна паплач от ппдб е вредна както на национално, така и на местно ниво...На изборите трябва да получат ама истински шут, та никога повече и да не си помислят, че ще могат да управляват каквото и да било в тази страна...

То всичко добре - ама измислете къде да идат колите, за които вече няма да има паркомясто. Те няма да изчезнат само щото сте махнали паркоместата..

В автоморгата? Не е казано, че всеки трябва да има кола, за да ходи с нея до съседната улица...

Как васо-розовото ушенце да спре проекта, след като процентите са усвоени от правилните хора, а парите разпределени по фирмите?

Да питам: като всички партии и групи без ПП ДБ сс са против и искат преразглеждане, защо ПП ДБ Сс не ги убедят а задкулисно взимат еднолично решения?

тоя проект е от преди 4-5 години, още от времето на ГЕРБ. предложен и заложен от същите хора дето сега уж са срещу него. просто политически игри с цел да се шрехвърлят негативите предизборно към ППДБ. - а "протестиращите живущи" са не повече от 5-6 семейства, дето не искат да си загубят паркоместата под прозореца.

Кого залъгвате! Тая втора велоалея не е на ГЕРБ! ПП ДБ СС вие лъжата я нямате за нищо!

Не е взето от тях това решение, а датира от септември 2021г. Взето е от общинския съвет с гласовете на ГЕРБ, ДБ, БСП и само независимите са се въздържали. Тоест, те изпълняват решението.

Я прочети пак статията. Планът е отдавна приет от общинския съвет. Сега се правят на ощипани – избори идат, все пак.

Въобще не до иьборите. Втората слея не е в проекта заложен от герб

Глупости, ама друг път. Две еднопосочни велоалеи имат същата ширина като една двупосочна.