Това обяви Любомир Павлов, президент на Издателския борд, цитиран от БТА. Ще има конкурс за първи директор за интернет сайта на вестникарската група, каза още Любомир Павлов. Очаква се конкурсът да приключи до края на февруари.

Никола Пенчев и Зоя Деянова остават като изпълняващи длъжността главни редактори съответно на вестниците "168 часа" и "Седмичен труд". Тошо Тошев и Венелина Гочева са предложили за изпълняващи длъжността главни редактори на "Труд" и на "24 часа" Никола Кицевски и Борислав Зюмбюлев и предложението е прието.

Според Любомир Павлов рекламните приходи и тиражите на изданията на групата ще се увеличат. Изданията на групата може да станат едно по едно публични дружества, което да привлече допълнителни инвеститори, каза Огнян Донев, член на борда. В живота всяко нещо се променя или умира. Тези, които се променят по-добре, печелят пред своите конкуренти. Ще използваме времето на депресията, за да сме най-добрите, когато започне икономическият подем, каза Донев.

Тошо Тошев остава акционер в "Медия холдинг", като делът му малко се увеличава от досегашните 6 процента. Той посочи, че ще бъде и председател на борда на директорите на "Медия холдинг". Венелина Гочева също ще притежава акции в "168 часа", добави Павлов.

В изданията има публични правила за правене на журналистика, които ще бъдат публично оповестени след дискусия. Ще има санкция за нарушаването на тези правила с прозрачна процедура, която сега се обмисля. Не може всеки журналист да пише каквото си иска без никаква отговорност за обществото, каза Христо Грозев, член на борда.

Съкращаване на журналисти в нашите издания няма да има, категоричен беше Любомир Павлов. Той добави, че може техният брой да се увеличи. Много неща в оптимизацията на нашата работа ще са свързани с разпространението , печатницата и оптимизиране на други разходи, но не с журналистиката, каза Павлов.

Проучване на агенция "Медиана" показва, че вестникът с най-много читатели е "Труд", следван от "24 часа", Телеграф" и "Стандарт", каза Любомир Павлов. Сред младите хора "24 часа" е по-популярен, сочи проучването, добави той.