Всички абонати, които имат съмнения за допусната неточност или въпроси по получената изравнителна сметка могат да се обърнат към обслужващата ги фирма за дялово разпределение в 14-дневен срок от получаването на сметката, предаде Дарик. След изтичането на посочения срок изравнителните сметки се предават на Топлофикация – София. Съгласно новата Наредба за топлоснабдяване, по която работят фирмите за топлинно счетоводство, на потребителите неосигурили достъп в имотите си фирмата за дялово разпределение е длъжна да начисли служебно максимална мощност на отоплителните тела. Тези абонати, могат да поискат допълнителен отчет в 3-месечен срок от датата на получаването на изравнителната сметка. След този срок заявки не могат да се приемат и изравнителните сметки се смятат за окончателни.