Те обаче важат за определено количество и се продават в определени дни, пише в. "Стандарт".
Кило картофи за 0.09 лв. предизвика преди ден бой в "Кауфланд". Клиентите се бутаха и грабеха евтината стока.
В "Пени маркет" сушеницата и суджукът са 1.29 лв. парчето, луканката 2 лв., а шпекът - 1.50 лв.
Краве сирене се предлага за 2.50 лв. за 800 г, а половин кило кайма е 2 лв.
Нектарини се харчат за 1.59 лв., грозде за 2.50 лв. и кромид лук за 0.69 лв.

Хитът в "Карфур" тази седмица е 4 кофички краве кисело мляко за 2 лв. Веригата предлага краве сирене 800 г за 4 лв. и бира 3 литра за 1.60 лв.

Т Маркет пък залагат на охладени пилешки бутчета за 3.50 лв. и сирене за 4 лв. килото.

Натискът на веригите върху производителите да свалят цената е на предела на възможностите им. Това накара някои големи производители да откажат да продават храните си в големите хипермаркети.

През 2010 г. цените на потребителските стоки и услугите са били най-високи в Дания, а най-ниски в България, показаха данни на европейската статистическа служба Евростат.
В страната ни най-евтини от целия ЕС са били храните, безалкохолните напитки, цигарите и алкохола, дрехите, потребителската електроника, ресторантите и хотелите. Напитките (алкохолни и безалкохолни) се продават на цени, равняващи се на около 65% от средната им цена в ЕС, а облеклото е около 75% от средната европейска цена.

Европейските потребители, изправени пред нарастващите цени и резултатите от мерките за икономии на правителствата, се опитват да спестят при всекидневното пазаруване, като подбират стоки на промоция, купуват по-евтини неща и пазаруват в магазините с големи намаления, писа преди дни Ройтерс. 
Огромните супермаркети като "Карфур", "Теско" и "Метро", които не могат да покрият прогнозите си за продажби и печалби през послeдните седмици,
Заради свити доходи, европейците избягват да пазаруват стоки като телевизори и мебели.