Това реши окончателно на свое заседание днес Националният предизборен щаб на ГЕРБ, съобщиха от пресцентъра на партията.

По време на заседанието е приета и визия за графичното оформление на слогана. Освен това Националният предизборен щаб на партията окончателно е утвърдил визията за предизборните плакати и за всички останали агитационни и рекламни материали, които ГЕРБ ще използва по време на предизборната кампания за президент и вицепрезидент.

Структурирана и одобрена е и концепцията на партията за предизборните активности на ГЕРБ в Интернет и социалните мрежи.

Националният предизборен щаб на ГЕРБ е започнал и утвърждаването на областните и общинските предизборни щабове на партията в страната.

Утвърждаването на местните щабове се извършва по предварителен график и процесът ще приключи на 31 август.

Националният щаб е приел и окончателния график с датите за провеждане на Националната предизборна обиколка на кандидат-президентската двойка в цялата страна.

Официалното откриване на предизборната кампания на ГЕРБ ще е на 9 октомври 2016 г. и по традиция ще се състои в зала "Арена Армеец" в София.

Закриването на кампанията ще е на 4 ноември 2016 г. и ще се състои в Пловдив.

ГЕРБ все още не е обявил своята кандидат-президенска двойка. От партията вече заявиха, че ще обявят своята номинация през септември.

"Посещението на евродепутата Кристалина Георгиева в Троянския манастир заедно с премиера Бойко Борисов и последвалата й изява в църквата “Св. София”, където се срещна със зам.-председателя на ГЕРБ Цветан Цветанов, не е било начин на ГЕРБ да покаже, че това е техният кандидат за президент", обяви вчера  депутатката Цвета Караянчева пред "Труд" след като преди това вестникът съобщи, че Кристалина Георгиева е вероятниият кандидат на ГЕРБ.


АНКЕТА: Кой ще е кандидатът на ГЕРБ за президент?