"С ръка на сърцето - ценя високо вкуса на Лиляна Павлова за чанти. На снимките е с вечната класика на Chanel? (около 5000 €) и Prada (около 3700 €), но липсва шармантният й Dior, чиято стойност доближава Smart-a, който карам... Или както казва любимата (явно и на двете ни) Коко Шанел: In order to be irreplaceable, one must always be different...", написа в социалната мрежа пиарката на лидерката на БСП - Бояна Бозаджиева.

Тя публикува и две снимки на бившия регионален министър в правителствата на Бойко Борисов.

Последва отговор от Таня Митова от екипа на Лиляна Павлова:

"С изненада прочетох, че ПР-ката на Корнелия Нинова си е позволила поведение, което не съм виждала в близо 20-годишната си практика досега. С "ръка на сърцето" да прави сметки на дамски аксесоари, приписвайки им космически цени с цел оклеветяване и омаскаряване на политически опонент. Явно дамата преди да стане "колега" е имала завидна кариера в офисите на световните модни брандове, ама ние това някак си не сме го разбрали.

Грозно, долно и типично по ченгеджийски пуска информация, от която единствените верни твърдения в нея са името на Лиляна Павлова и собственото й описание каква кола кара. Но така става, когато професионалната немощ ражда безумия. И ако трябва да перифразирам един червен класик - не само в спалнята. Изчерпването на политическите аргументи води до долнопробни жълто-кафяви вмирисани пасквили, в които се броят чантите, обувките и чорапите на опонентите. Да беше питала девойката, отговор щеше да получи. Срам и безпомощност.

Но видно, че след г-жа Лъжа, вече има и г-ца Лъжа (Бойко Борисов нарече г-жа Лъжа Нинова - б.р.). И никой не трябва да си мисли, че е над закона. Това вече го знаят 9 автори на свободни творчески съчинения. Проверимо е".