След срутването на подпорната стена: До края на седмицата пускат движението по АМ "Струма"

Днес ще бъдат предприети допълнителни мерки за подобряване на отводняването", заяви инж. Даниел Иваничков от АПИ

Обратно в новината

Коментари - След срутването на подпорната стена: До края на седмицата пускат движението по АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ludiamaus

Виждам синдрома влюбени в ББ и ГЕРБ. Само питам де -да не бе да смятате, че когато закарат ББ или който е да е да види как се лее бетона, те ще знаят този бетон бетон ли е или е бетоноподобно (с икономисани цимент, баластра, плътност) Виждат бетон помпата сипва нещо в кофража. Дори и арматурата не виждат. Питам а дали арматурата отговаря на марката и размера! Отива ББ да види завършената ограда; да не би очите му да са рентген или ултразвук за да видят това ПОДПОРНА ли е или оградна стена. Длъжен ли е да познава точно норми и нормативи. Вижда строи се, вижда работниците работят та пушек се вдига, вижда натоварени и разтоварващи коли, вижда нещо като на картинка..... Както гледам новият "курорт за 400 затворници" ще се строи от същи/подобни строители, инженерите същите, конструкторите същите, архитектите дори и Държавният строителен контрол ще е същият. Пак Бойко Борисов ли ще е виновен когато пробият стените, килиите, оградата

На тиквата реалните разултати!!!

Зависи колко памет имаш. 16 км е на бившат АМ Люлин. Същата, на която през пролетта на 2009 ѝ слагаха "от евтината боя" , за да я покажат като завършена пред посетителите от ЕС. И зависи доколко по комунистически опитваш да припишеш свои провали на други. На 31 януари 2007 година стартира изграждането на магистралата, срокът на строителството е 3 години. Тогавашният министър-председател Сергей Станишев прави първата символична копка на трасето с багер на турския строителен консорциум „Мапа Дженгиз“ ДЗЗД. Към месец юли 2008 година са изпълнени 303 000 куб. м изкопи, 152 000 куб. м насипи, 10 000 куб. м бетонови работи, 2023 изливни пилота и са използвани 1100 тона стомана

да помня, че станишевият участък е от Долна Диканя нататък. Това е доста подир 16-тия км, който още си спомням Тиквич като почна да го строи, защото тогава се обърквах редовно по обходните пътища след Люлин (за ЖКто говоря), понеже всичко беше затворено, а после като го пуснаха, отначало нямаше знаци за разклоненията. Ама спокойно - сигурен съм, че Тиквата ви пак ще излезе невинен, ако изобщо някой му потърси отговорност.

АПИ, ГЕРБ, проектантите и изпълнителите са строили с надеждата да не падат валежи ли? Като с оная плоча, изкъртила се от моста и паднала върху кола отдолу заради "атмосферните условия"?

Въсщност това го прави станишев.

Всъщност на точно тази отсечка Боко Тиквата й преряза лентичката в типичния си хвалипръцковски стил. Само дето духов оркестър нямаше. Ама не съм изненадан, че сеа и Станишев ви стана виновен на партията на простите.

Всъщност на лентичката нищо й няма. Още стои в джоба на костюма съвсем здрава. За бетона в първите години на строителството иде реч.

Почвайте да връщате парите за винетки, боклуци!

А защо не са направени тези продухвания предните седмици? За какво точно се дават пари? За продухвания, ама на шефа ...

Еми не трябваше да се крадат парите за дренажи, ако бяха направени, това нямаше да се случи!

По глупаво обяснение за преовлажняване от многото дъжд и т.н. не съм чувал. Всеки проектант - конструктор знае че зад такива подпорни стени се прави дренаж и така наречените барбакани за отвеждане на излишната вода. Ако това го има в проекта , а пък на място не е изпълнено то е ясно къде е грешката. Така , че е нужно да се прегледа проектната документация и изпълнението на място и този който е сбъркал да си понесе отговорността

България като се строи, издържа само ситен дъжд. Турската фирма Мапа джингс, която строи Люлин по времето на Станишев и я довършва по времето на Борисов, не е изключение. Тук или става въпрос за мърлявщина от страна на АПИ - не са почистени каланите за отвеждане на скатните води, или слаба стена, която е поддала на преовлажнената

шедьоврите на крадеца Борисов

То освен подпорни стени се правят и едни непонятни за територията неща, наречени дренажи.

Баце много хубави магистрали направи ама почнаха на първата година да се разпадат - ето ви примери. Отсечката след Джъмбо посоко Ботевград - цялата на дупки и кръпки. Магистрала струма. В София - ал. Малинов новата отсечка - 3 пъти е ремонтираха след като го направиха, накрая го зарязаха с пропаданията и така си стои. Навсякъде - нито една равна шахта по пътищата - или са пропаднали или стърчат.

Този участък е строен от Главболгарстрой - в борда на директорите е Андрей Цеков .. острието на ППДБ...

Подпорната стена беше построена на Алепу в забранената територия на плажа от мъжа на оная говорителка на ГЕРБ с вид на вечно надрусана, на която даже не си спомням името вече. Това на "Струма" е каквото е останало от вилата в Барцелона.

Лойковите магистрали ...

гарантирано от герп и боката лидеро

Отново б БГ. Две кофи земя и няма как де бъде почистено и отворено. Затворете цялата магистрала и да се знае, че има откраднати пари и магистрала няма!!! Всъщност участъка който е бе статут на магистрала между Драгичево и разклона за Червена могила вече 25 години е в експлоатация и няма проблеми, но новите мега проекти са пълна ДУПКА.

Първо се гепи от строителството, след това от ремонта на ремонта на ремонта на ремонта.... Съд и прокуратура са затворили и двете очи.

Ludiamaus

Пак Аз. Това нещо от сничката е явно потвърждение казаното от Архимед за достатъчно дългият лост и опорната точка, с което да обърне земята. Ако тази " подпорна стена" я бяха направили в изКопан канал в ската със същата височина, а по -близо до пътя подобна на половината височина. Накрая канавката дето изтича дъждовната вода щеше да е достатъчна подпора или упора ако щете

Иваничков, не те знам какъв инженер си, ама като ти чета името, баща ти рано е оценил какъв плод е засадил, та и инженерлъкът ти! Ти къде виждаш ОГРАДАТА като опорна стена. И относно дренирането. Я си представи това съоръжение набедено за подпорна стена ако беше Великата Китайска стена -колко време е щяла да се запази. Ако не е пръстта отдавна да е паднала твоята подпорна стена -най -малкото при първата истинска буря и ветрове от 80+ км/ч. Явен обаче е факта че умееш да "усвояваш" пари днес за отводняване, утре за ограничаване товароносимостта на преминаващите средства, в други ден земетресението в съседна Гърция. Във Видинският край на това се вика "Влашка работа" дерете си ризите за да ги кърпите. В справочника по строителсво за тухническите училища през тридесетте има една формула, за изчисление на ПОДПОРНИ СТЕНИ! Обвързва темела (опората) височината на стената, Наклона който трябва да се укрепи, дренирането е още в първоначалните пресмятания. Но да наречете този селски дувар подпорна стена -сте съвършени наглеци и крадци. Дори за намерението да дренирате сте за Централният Софийски "институт"

Оснавната причина е престъпна некадърност и безхаберие, не преовлажняване.

Те сега имат застраховка "Професионална отговорност", така че ще им се размине. Да живее демокрацията!

Срутването е "вследствие на падналите валежи"!!!!Много глупаво обяснение, защото всеки строителен инженер е подготвян при изчисленията на дадена конструкция да взима предвид СТОГОДИШНАТА ВЪЛНА!Някога в техникума"Сталин" имаше един преподавател по машинни елементи(Бог да го прости инж.Богданов!), който след като изведеше определена формула на черната дъска, мълчаливо я обграждаше с червен тебишир около 4-5 минути, след което произнасяше:"Скъпи ученици, внимавайте, защото поради незнанието на тази формула в Централния Софийски Затвор има цяло конструктурско бюро".

Тя формулата си се прилага. Но след това, като остойностиш материалите и техниката за изпълнението ѝ, намаляваш всички с 50%, прибираш тази стойност в джоба, а останалото го влагаш в съоръжението. И след 2-3 години се случва нещо такова като вчерашното...

Обаче няма "Изпълнителско бюро" в ЦСЗ.

Обаче ВЕЧЕ няма "Изпълнителско бюро" в ЦСЗ. Преди имаше. И нещата бяха различни...

И добре, че имаше. Иначе откъде щяха да намерят кадърен човек да проектира яз. Изкър? Кой знае колко формули е оплескал, за да отиде там.