Потребителите на интернет в САЩ прекарват повече време във социалната мрежа на Facebook, отколкото да ползват услугите на интернет гиганта Google, сочат резултатите от изследване на comScore, съобщава от Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

През август хората в Щатите са имат 41,1 милиона минути във Facebook, което е около 9,9 на сто от общото интернет време за този месец.

Във всички сайтове на Google - YouTube, Gmail и Google news, потребителите имат престой от 39,8 милиона минути или 9,6 процента от времето на американците заделено за онлайн присъствие.

На сайтовете на Yahoo! е отделено 37,7 млн. минути, което е 9,1 на сто от общото сърфиране из нета.

През август 2009 година интернет потребителите са изкарвали по-малко от 5% от времето си в социалната мрежа, приблизително същия процент - в Google и почти 12 на сто от онлайн присъствието си в Yahoo!