EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (прекрасни европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз. "Eden" означава и "рай".

Кратките промоционални клипове са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от ЕДЕН дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански.

Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта.

Клиповете са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.

Рекламните клипове са изработени с европейско финансиране по проект "Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България - второ издание", изпълняван от Министерството на туризма като бенефициент по програма COSME (Програмата за конкурентоспособност на малките и средни предприятия) 2014 - 2020 г. на Европейската комисия.

Те ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г.

Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видео клиповете могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг.

Материалите са издадени и в тираж от 2 000 броя на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които България участва.

Проект "Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН от България - второ издание" е на стойност близо 70 хил. евро и е с продължителност 18 месеца. Той цели да надгради и доразвие проект на същата тема, реализиран в периода 2011-2012 г.