Nielsen, която твърди, че нейните данни отразяват само заявките, въведени в полето за търсене, казва, че Bing вече държи 13,9 процента от пазара, една идея пред 13,1-те процента на Yahoo.
Е, Google си остава още е доминиращ лидер на пазара с около 65 процента.
През последната година делът на Yahoo постепенно се смъкна с 2,9 процентни пункта, а делът на търсачката на Microsoft придоби 3,2 процентни пункта, казват анализаторите. Google отбелязва съвсем незначителни промени.
"Данните на Nielsen за търсенето покриват само истинските, умишлени търсения, когато хората пишат нещо в полето за търсене", отбелязва компанията в изявление, придружаващо августовските цифри. "Тук не се включват контекстуалното търсене или непреднамерените търсения, които са автоматично генерирани от търсачката на базата на поведението на браузъра на едно лице".
Е, Google си остава още е доминиращ лидер на пазара с около 65 процента.
През последната година делът на Yahoo постепенно се смъкна с 2,9 процентни пункта, а делът на търсачката на Microsoft придоби 3,2 процентни пункта, казват анализаторите. Google отбелязва съвсем незначителни промени.
"Данните на Nielsen за търсенето покриват само истинските, умишлени търсения, когато хората пишат нещо в полето за търсене", отбелязва компанията в изявление, придружаващо августовските цифри. "Тук не се включват контекстуалното търсене или непреднамерените търсения, които са автоматично генерирани от търсачката на базата на поведението на браузъра на едно лице".
ИЗБРАНО