Имаме сериозни постижения в инфраструктурата, земеделието и екологията, така Рамадан Аталай обоснова тезата си, че ДПС няма от какво да се срамува след осемте години в управлението, предаде БГНЕС.

Защо не се срамуваме - поради това, че само от европрограмите, вземайки САПАРД, вече и управляващите почнаха да признават, че някъде около 90 и няколко процента са средствата, които са усвоени. Това е една много сериозна програма. Също така, ако се погледне нормално, ще се види, че инвестициите, които са направени в екологията, освен че са законосъобразни, са целесъобразни", аргументира се Аталай.

Той каза и кои са въпросите, които трябва да бъдат зададени на управляващата партия.
„Как се изпълняват проектите? Не само от гледна точка на екологията, но и на големите инфраструктурни проекти - магистралите, енергийните проекти. Защото първите послания, които изпратиха управляващите бяха, че септември ще почнем изграждането на магистралите. Първоначално се даваха неправилни сигнали за прекратяване или получаване на допълнителна информация от гледна точка на развитието на големите енергийни проекти - „Белене", „Бургас - Александрополис", „Южен поток". Това са неща, които вече тежат като отговорност и като решение на новото правителство и те в най-близко време трябва да почнат да дават отчет пред обществото", заяви още депутатът от партията на Ахмед Доган.

Според него вече трябва да се увеличи скоростта на движение на България, за да достигне развитието на Полша и Чехия.
Стремежът ни не е да достигнем Германия, Франция и другите държави, но поне да достигнем Чехия, Полша. Там, където все пак може да почнем да си мерим и ние нашите сили и възможности", каза Рамадан Аталай.