Първият български интернет портал Dir.bg за поредна година беше отличен на наградите на глобалната организация Superbrands в категорията за "Потребителски марки - Bussines-to-Consumer".

Със своя изключителен брандинг, който гарантира качество, надеждност и отношение към аудиторията, компанията е единствената уеб медия за 2021-2022 г. с приз сред водещите потребителски марки на българския пазар.

Снимка: Ангел Юруков, Dir.bg

"Благодаря на борда на Superbrands България и интернет потребителите за това високо отличие. Тази награда е голямо признание за целия екип на Dir.bg, който вече 24 години защитава отличната репутация и лидерските позиции на компанията в българското онлайн пространство. Събитията през последните месеци и години по света и у нас показаха колко сериозен е проблемът с дезинформацията, пропагандата и фалшивите новини. Точно в този момент това прави наградата Superbrands особено ценна за нас, тъй като дава висока оценка за усилията и успехите на Dir.bg в тази посока. Нашият екип винаги е отстоявал принципите и ценностите на чистата журналистика", заяви оперативният директор на уеб портала Иван Брайков, който прие наградата на тържествена церемония.

Иван Брайков (оперативен директор на Dir.bg) и Мила Векова (представител на Superbrands за България)

Снимка: Ангел Юруков, Dir.bg

Брайков пожела на всички отличени български компании да имат куража и силата да се справят с трудностите и да продължат напред към нови успехи и отличия Superbrands. A към организаторите отправи благодарност за възможността марки от различни сектори да общуват помежду си и да се подкрепят.

Иван Брайков, оперативен директор на Dir.bg

Снимка: Ангел Юруков, Dir.bg

"За нас е голяма чест, защото тази награда символизира качество, надеждност и различие", сподели още оперативният директор на Dir.bg.

На събитието също така присъстваха заместник изпълнителният директор на медията Методи Янов и мениджърът специални проекти Вяра Младенова.

Иван Брайков (оперативен директор), Вяра Младенова (мениджър специални проекти) и Методи Янов (зам. изпълнителен директор)

Снимка: Ангел Юруков, Dir.bg

След края на церемонията Моника Станишева, която е член на борда на директорите на Dir.bg, сподели че наградата е за целия екип на компанията.

"Високото отличие е за целия екип, който успя във времена, в които всички сме подложени на тежки изпитания, да поддържа високо качество на поднасяне на съдържание и онлайн услуги и да отстоява ценностите на марката", отбеляза Станишева.

Тя подчерта, че най-важният актив на компанията е нейната 1,5-милионна аудитория, и специално благодари на потребителите на Dir.bg, които чрез гласовете си определиха за поредна година медията като един от супербрандовете на България.

Глобалната организация Superbrands промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Награди се присъждат на бранда с отлична репутация в своя сектор, значимост на техните социалноотговорни каузи и материални и емоционални предимства пред конкурентите. Kомпанията се оценява на два етапа - от експертното жури на организаторите и от потребителския вот в интернет.

Вижте всички снимки ТУК>>>

Създаден през 1998 година, Dir.bg не спира да цени качествената журналистика, представяйки я на своята аудитория с богато и разнообразно съдържание, съобразено с най-новите тенденции в медийните жанрове, които онлайн средата предлага. 

С началото на лятото Dir.bg подготвя още интересни проекти за своите потребители, като сред тях са конкурсът за чиста журналистика Web Report и второто издание на Форума по темата за Зелената сделка, което на 10 юни в Sofia Event Center ще обедини български и европейски експерти.