Около 18.30 часа тази вечер протестиращите се събраха пред столичната гара, където издигнаха транспаранти с надписи "Приватизация = ликвидация" и "БДЖ е за хората, а не за корпорациите", предаде БГНС.

Протестиращите направиха своеобразен човешки влак, който тръгна да обикаля централната гара, докато през мегафона на активистите се чуваха скандирания "Спрете корупцията! Спасете БДЖ!". Участниците в протеста увериха, че "окупацията" не пречи на работата на гарата и няма да спира  превоза на пътници.
"Искаме просто нашият глас да бъде чут, защото нашите политици и шефовете на тази компания не чуват гласа на обикновените граждани", каза през мегафон един от протестиращите. "Време е да покажем, че ни пука за нашата собственост, не някой да я продава. Това е все едно някой да дойде в нашата къща, да каже "Продавам я!" и ние нищо да не можем да кажем", добави той.

Бюджетът на МВР е 890 млн. лева, а дългът на БДЖ - 800 млн. лева, бихме искали поне част от парите, които отиват за подслушване да отидат за погасяване на дълга на железниците, предложи протестиращият.

Според друг активист в момента се бърза с приватизацията на БДЖ, за да може дружеството да се продаде на по-ниска цена. По думите на младия мъж президентът Росен Плевнелиев "вместо да седи горе и да се чуди, трябва да се застъпи за железниците".
Протестиращите смятат, че не трябва да се допуска приватизация на "Товарни превози" преди завършване на проекта за жп тунел под Босфора, който да свърже Европа и Азия. Според тях "Товарни превози" е последната компания, която може да спаси българската икономика от кризата, защото продажбата ще създаде частен монопол.

Ще се повтори сценарият с "Нефтохим" и завишените цени на горивата, както и с ЧЕЗ, EVN, EON и повишението на цените на тока без никакви инвестиции, заявиха още недоволните. Според тях БДЖ не трябва да се приватизира, защото ще се стигне до ликвидация като при "Кремиковци", "Плама Плевен", "БГА Балкан", БТК, ОЦК.

Протестиращите заявиха, че дружеството ще бъде продадено за сумата от 100 млн. лева, при положение, че годишната му печалба е 150 млн. лева. Това според тях ще ощети българската държава с над 1 милиард лева за срок от 10 години.

Участниците в протеста настояват и за оставката на транспортния министър Ивайло Московски и на всички ръководители в БДЖ, които според тях вървят умишлено към фалит.

Преди дни държавната субсидия за железниците беше възстановена и така бе избегната поредната криза. Съкращения в персонала на БДЖ няма да има, както и няма да бъдат спирани влакове, увериха управляващите.