Протест ”Окупирай Централна гара” срещу приватизацията на БДЖ

Организирана чрез социалната мрежа Фейсбук инициатива "Окупирай Централна гара" събра няколко десетки софиянци на протест против приватизирането на БДЖ.

Обратно в новината

Коментари - Протест ”Окупирай Централна гара” срещу приватизацията на БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

това е последният бастион които ще падне в рацете на мафията.всичко построено от нашите деди бе разграбено от балгороубииците. министри да пукнат децата и внуците ви. да платят с кравта си заради вашата алчност и бог да е справедлив вашите деца да се разкостят вашите внуци да се разлоят в гроба нна проклятието защото вие убивате народа, проклети да сте министри бивши и сегашни на деца и внуци да не се нарадвате.

идейно: от всичкото налични движущи се автономно по вода\релси/асфалт\въздух + под планетна повърхнина/под водно повърхностно човекопревозващи кутийки, разноформени кутийки, по сичките съществуващи & годни за ползуване - всесезонно/ежегодно и частни, и нечастни, и общонародно да бъдат наблюдаванИзкъсо чрез неограничен достъп на принципът: сичко за чувекут, сичко за благото на чилякът, живи & здрави

Протести да дупка и вън от властта на най корумпираното мафиотско правителство. Долу мафията на Бойко!!!

Бугарина иска всичко да му е държавно, за да може да краде безнаказано като при бай Тошо. Иска обаче и английска заплата, нали така?

Подкрепям протеста! БДЖ не трябва да бъде приватизирано!!!

Абе паразити недни, вместо да "протестирате" срещу неща, които не разбирате, бързо мотиките и на трастиката! Не после да ревете, че нямате кинти.

само да ти кажа:пише се ТРЪСТИКА! И още нещо-всеки има право на глас и целенасочени дейстия,особено ако те са в интерес на народа ни.

Подкрепям протеста и доводите!

Най-големият виновник за фалита на БДЖ е председателя на Съвета на директорите Владимир Владимиров. Този човек успя със стотици опорочени обществени поръчки да източи държавното дружество и да го доведе до банкрут. Съд за Владимир Владимиров!?

Аз мисля, че виновна е чистачката Пена...голяма е хитруша ши знайте

Много протестиращи веее...ако може по именно да ги опоменете

Казва се "Упоменавам"...

Години наред БДЖ е на загуба и тя е с натрупване. Базата е амотризирана. Накрая никой няма да ги иска и като подарък. Ако са толкова ербап, да работят и да печелят, ако не могат да печелят, както се видя да ги продадат. Този,който ги купи, да реже персонал и активи, да минимизира разходите, за да има смисъл да инвестира. Дано има такъв.

Даам. Целта на приватизацията е да има смисъл за инвеститора. Нищо повече!

Ама то БДЖ-то отдавана е приватизирано, просто формално се води на държавата, за да има кой да попълва загубите от източването.

тодоров не разбираш защо толкова дълг при150 млн. печалба ,а разбираш ли защо заискат за 100 млн. да я продадат ? Какво ти липсва на теб ? Само не разбирам защо протестиращите са десетки а не хиляди

Значи, докато държавата ми взима данъците и налива в бездънна яма всичко е ОК. Ама като каже - абе вие работите ли? защо не печелите? защо крадете? Мениджърите ви не могат да се оправят с вас... спираме дотациите - вдига се вик до небето! Че на държавата ще й е 1000 пъти по-евтино да плаща на социално слаби картите за пътуване ако е необходимо, отколкото да плаща всичките заплати на селски, брачеди и други подобни, дето цакат белот цял ден...

А от къде, според теб, идват парите за заплатите на "селски, брачеди и други подобни" в частните предприятия? Или се заблуждаваш, че там няма такива? Мениджърът в частното предприятие има само една задача - печалбата на собственика да е осигурена. Може да е чрез високи цени, чрез държавни дотации или спестяване от инвестиции в сектора. Но всичко останало (кражби, корупция, шуробаджанащина) е извън полезрението му.

БДЖ-ВИНАГИ Е БИЛА ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ,КОЙ ЩЕ Я КУПИ? НАЧАЛНИЦИТЕ-ТЕ СА КРАДЦИТЕ,НАПРИМЕР АТАНАС АТАНАСОВ ОТ ГАРА БУРГАС,КОЙТО Е ПОДСЪДИМ,НО ГО ОПРАВДАХА,ПОНЕЖЕ МНОГО ДОБРЕ КРАДЕ ГО ИЗПРАТИХА В СОФИЯ,ТАМ СА КРАДЦИТЕ,НЕКА НАЙ-ПОСЛЕ ДА БЪДАТ ОСЪДЕНИ И ДА ВЪРНАТ НА БЪЛГАРИЯ ВСИЧКО КРАДЕНО.

Как да осъдят сами себе си?Няма как да стане.

Какво се получава сега - трябва да се примиряваме с всички "благини", които ни предлага едно правителство, само и само да не се възползват от протестите ни тези от опозицията.

Не ме интересува кой протестира - сини, зелени, червени и прочие. Една държава не може без железопътен транспорт. Раздрънканите автобуси не могат да покрият линиите, половинта ще се изпозапалят. Крадците веднага в затвора и оставете влаковете, защото с какво ще ви пращат храна от село, скъпи столичани?

Разбира се, че трябва да се приватизира. Трябва да се приватизира и НКЖИ и пътническите превози или да се закрият ако това не може да стане(зарази липсата им на печалби). Естествено, че държавата не трябва да развива НИКАКВА икономическа дейност, понеже това поощрява чиновническата корупция, то и затова държавата е лош стопанин. В края на краищата и да фалират железниците, няма нищо страшно - автомобилния превоз е в подем, а и не е естествен монополист като железницата

При правилно управление железопътният превоз е много по-евтин от автомобилният. А и не мога да си представя какво ще се случи с пътищата като натовариш 2000 тона суровина на камиони.....повечето товарни композиции са с това тегло. Пък да не говорим че камион на електричество все още няма.

БДЖ-ВИНАГИ Е БИЛА ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ,КОЙ ЩЕ Я КУПИ? НАЧАЛНИЦИТЕ-ТЕ СА КРАДЦИТЕ,НАПРИМЕР АТАНАС АТАНАСОВ ОТ ГАРА БУРГАС,КОЙТО Е ПОДСЪДИМ,НО ГО ОПРАВДАХА,ПОНЕЖЕ МНОГО ДОБРЕ КРАДЕ ГО ИЗПРАТИХА В СОФИЯ,ТАМ СА КРАДЦИТЕ,НЕКА НАЙ-ПОСЛЕ ДА БЪДАТ ОСЪДЕНИ И ДА ВЪРНАТ НА БЪЛГАРИЯ ВСИЧКО КРАДЕНО.

Името ти е съвсем на място. Вие си знаете десетте Божи заповеди на "пазарната" икономика и само това си повтаряте. Но я ми кажи, от приватизацията на кое предприятие, дейност или отрасъл имаше някаква полза за обществото? А специално БДЖ ако се приватизира, това означава много скоро да престане да съществува - защото железниците без държавни дотации са обречени.

Лошо нещо е болшеви9зма. И не само защото е много близък до фашизма, но и защото насажда илюзии, нямащи нищо общо с действителността. Под маската на уж грижата за човека, и уж социални придобивки, се осигурява грижа за една богоизбрана номенклатура и сериозни придобивки за партийната върхушка и нсъщата тази номенклатура. А народа? Нго кучета го яли - за него каквото остане. Много бързо забравиха някои как се чакаше по 15 години за една скапана Лада, докато др. Станишев купуваше на синчето си Мазда (някои не знаеха каво е това). Или да си вземеш карта за м. август - абсурд без връзки. Но не и за номенклатурата - за тях имаше всичко, при това евтино. То беше евтино и за другите, ама не можеха да се доредят. Сега същата тази партийна номенклатура все още се е окопала на доста благи местенца (като БДЖ например). И всеки опит за промяна ппосреща ан нож - зер ако ги приватизират ще могат ли да си разиграват коня както досега. И затова са всички тези протести, организирани от БСП и компания - и в БАН, и в митниците и в администрацията и, естествено в БДЖ.

Свободните ти съчинения на тема "Омраза към БСП" са малко в разрез със официалната позиция на Цвинокио: " 02.12.2011 Фамилията на бившия общински съветник от листата на ГЕРБ и председател на партия "ДРОМ" Илия Илиев е замесена в сделките, с които е била източвана Националната компания "Железопътна инфраструктура", заяви министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов, цитиран от БТА."

Искаш да кажеш, че с продажбата на ЕРП-тата (напр.) е сложена ръка върху болшевизма ли?! Виж сега, мен ми е все едно, как ще наречеш тези, които източват предприятията, вдигат цените за потребителите, не инвестират, раздуват щата за чиновници и връзкари. Може да са комунисти, може са капиталисти! Във всички случаи потърпевши са работниците и потребителите и това не е начинът за съживяване на икономиката.

Наистина болШевизма е лошо нещо, но ако както дарвинизма доведе до естествен отбор при който асоциални, деградирали кагебейски елементи бъдат елиминирани, качеството на човешката раса само ще се подобри.

Много чудно защо нямаше одобни протести когато преди 10г се вкарваха лобистките закони за автобусния превоз!? много ми е чудно защо нямаше такива протести когато социалистите точеха БДЖ по всевъзможен начин, вкл. кражба на горива!? Може би просто тогава комунистическата пропаганда беше много по-силна. Може би жандармерията на Р. Петк. биеше много по-силно от сегашната!? - само си спомнете протеста пред парламента при последното управление на соца.

Млади комунистически идиоти от всички страни, съединявайте се!

А бре ГЕРБер препикан и непоръбен. Пиша ти от чужбина, за да не ми дрънкаш за червени и съм доста дърт, за да минавам за младеж! Гробарю заплестнат по светлината на твоето слънце, как ще ми обясниш че в цял свят железниците печелят само в чалгария не печелят. Замисли се ако божественото слънце не ти е изпарило мозъка, отговори си и тогава се празни по отношение на младежи, червени, домати и картофи

Апогей на простотията на червената младеж! А можеха да са полезни, ако се бяха завърнали на село да гледат домати, краставици и прочее, за които са генетично предразположени.

Ами че искат да ходят на село, ама като няма влакове как ще се движат?