Наташа Каплински е била вече избрана да представя едноминутни новини, насочени към младежката аудитория, която може трудно да бъде задържана пред екрана от политически събития, съобщи БГНЕС. Корпорацията продължава да подбира четци на новини, които са изглеждат достатъчно добре, че да бъдат причина зрителите да остават пред телевизорите. Очевидно, съдържанието на новините няма толкова голямо значение, след като Би Би Си уволни една четвърт от журналистите от нюз рума. Според очевидци от корпорацията, на тях им било казано, че маркетингови проучвания са установили, че зрителите искат да гледат само хубави жени в новинарските емисии. Такива като Наташа Каплински.
Това предизвикало гнева на новинарите от мъжки пол, докато други коментирали, че новините вече ще бъдат сведени до няколко обекта за неща, които нямат особено значение, но са представени от красиви глави и привличат вниманието на най-ниско образованата аудитория. На журналистите от Би Би Си било казано, че това не е омаловажаване на новините, а "установяване на контакт с аудиторията". От следващата седмица корпорацията започна да излъчва едноминутни тв-бюлетини с новини, което трябва да привлича по-младите зрители, чието внимание не се задържа дълго върху екрана. Представител на Би Би Си отрече да се споменават "красиви жени" като водещи, но отказа да разкрие, какви водещи очакват зрителите, според последното маркетингово проучване