Microsoft и Yahoo изчистиха и последните детайли по сделката, която сключиха по-рано тази година в областта на услугите за търсене и реклама. Двете компании планират да пуснат съвместни проекти в средата на 2010 година. Десетгодишното споразумение обвързва Yahoo да използва търсещата система Bing и да помества реклами не само на своите сайтове, но и на тези на Microsoft, като приходите ще се разделят. Сделката цели да даде отпор на доминиращата позиция на Google в интернет търсенето и рекламата.

Първоначално се очакваше финалните преговори да приключат през октомври, но двете компании не смогнаха да изчистят детайлите по сделката в този срок. Междувременно четири големи рекламни компании и президентът на Американската асоциация на рекламните агенции подготвиха съвместно обръщение до щатското министерство на правосъдието с молба да одобрят договора между Microsoft и Yahoo. Все още ведомството проучва антимонополните нюанси на споразумението.