Днес са били разпитани общо четирима от шестте свидетели. Те са разяснявали фактическата обстановка по време и малко след катастрофата, която стана през юни 2011 г.

Владимир Пеев е бил непосредствен свидетел на катастрофата. В предварителното производство той е описал точно какво е видял и чул. Пред съда днес обаче той не си е спомнил съвсем ясно случката от момента на катастрофата. Пеев не успял да се сети и какъв звук е чул, когато е видял автобуса да се отклонява от пътя и впоследствие да се забива в мантинелата на магистралата. Това е била и причината неговите показания от досъдебното производство да бъдат прочетени.

В тях той е описал, че е чул гръм, подобен на малък взрив, след което автобусът се отклонил и се ударил в преградното съоръжение. Пеев сигнализирал веднага на телефон 112. Мъжът твърдял, че познава добре пътя, тъй като всеки ден минавал оттам, за да превозва череши.
Разпитите на Пеев продължиха близо два часа, предаде "Фокус".

На днешното заседание бяха разпитани и служители на фирмата, която е изтеглила катастрофиралия и изгорял автобус. Според тях задната част от превозното средство е била най-пострадала. Видели са много кръв и разлята нафта на шосето. По думите на свидетелите частите на автобуса в долната му част са били видимо изгнили. Те смятат, че е имало скъсана щанга.

Делото за тежката катастрофа на АМ "Тракия" започна на 26 ноември 2012 година. Вчера страните се споразумяха то да се води по съкратената процедура, но без признаване на вина от страна на подсъдимите. Това означава, че предстои договореност между обвинението и защитата, а реално ще бъдат разпитани доста по-малко от всичките 65-ма свидетели. Съдията изключи от процеса 47 свидетели.

Подсъдимите за смъртта на 9-те жертви отричат да са виновни.