"След поредните сигнали, които получих за опашки пред посолството ни в Лондон, е взето решение през летния сезон - в периода от 6 юли до 31 август 2017 г., приемното време на Консулската служба за граждани да бъде удължено до 17 часа всеки работен ден.

Отделно МВнР вече командирова допълнително служители от София след предишните оплаквания, които бях получил от нашите сънародници. Обмисля се и преустройство на сградата, защото в момента имам информация, че помещенията са много тесни", написа Борисов в социалната мрежа.

Той добави, че Външно министерство работи и по разкриване на изнесено бюро в Шотландия, за да не се налага нашите сънародници да пътуват.

"Благодаря на всички активни граждани, които ми пишат. Максимално се опитваме с екипа ми да подобрим работата на институциите, ето защо обратната връзка е важна за нас", заяви още премиерът и лидер на ГЕРБ.

Неотдавна външният министър Екатерина Захариева съобщи, че електронна услуга за българи в чужбина, струвала на държавата 500 000 лева, е използвана едва от двама души от старта й преди година и половина.

"Става дума за подаване на заявление за български документи за самоличност от чужбина, за която обаче се изисква български електронен подпис. Това е дефакто невъзможно за изпълнение, след като само двама притежават такъв подпис и предлагаме промяна и редизайн на тази услуга", заяви тя .