"Това е важен и сложен социален въпрос, по който ще трябва да работим заедно, за да стигнем до решение", обяви Кент пред "Уолстрийт джърнал", пише АФП, цитирана от БГНЕС. "По тази причина работим с правителствата, бизнеса и гражданските общества – за да имаме програми за активен начин на живот във всяка страна до 2015 г.", допълни той.

Кент изтъква, че са се превърнали от компания с една напитка в такава с повече от 500 марки и 3000 продукта. "8000 от артикулите, които пуснахме на пазара през последните четири или пет години, са с ниско или никакво съдържание на калории", заявява още изпълнителният директор.
Според него е несправедливо да се винят която и да е съставка, продукт или храна за тези проблеми.

Предложението на кмета Блумбърг е в рамките на кампания за борба със затлъстяването. Според проучване 40% от ученици в Ню Йорк са с наднормено тегло. 
От Асоциацията на производителите и търговците на разхладителни напитки обаче разкритикуваха инициативата и я определиха като "прекалено ревностна", предаде Би Би Си.

През март Coca-Cola и Pepsi заявиха, че ще променят рецептите си, за да избегнат законови изисквания, които ги принуждават да сложат предупреждения на бутилките, свързани с развиването на ракови заболявания.

Тайната за производството на Coca-Cola, изобретена от американския фармацевт Джон Пембъртън, е строго секретна. Предполага се, че оригиналната рецепта се намира в сейф в град Атланта, щат Джорджия.
Още една вредна съставка - кокаин, която се е съдържала в напитката, е премахната през 1903 г.