И малкият изпитателен срок обаче се оказа фатален, пише вестник "Стандарт".
Калпавите релси убиха трамвая стрела. Собствениците си го прибраха потрошен. Цялата му ходова част е била нагъната като хармоника и се наложило да й правят основен ремонт, обясни шефът на транспортната комисия в Столична община Радослав Тошев.
Пътуването по софийските релси се оказало фатално за мотрисата. В края на изпитанията тя продължавала да е лъскава и луксозна отвън, но отдолу - цялата смазана. Не бива да се пускат нови возила по стари релси, смята Тошев.
Трамвайният път в столицата е 250 км. В продължение на три години общината ремонтира по-големите улици с релси. Обновяването обаче е с традиционните методи и след година асфалтът пак е разбит, а релсите огънати.
По-същественото е обаче, че разстоянието между линиите в София е уникално. В Европа трамваите се движат по път с разстояние 1435 мм. У нас обаче релсите са на 1009 мм. Изключение правят само линиите 20 и 22.
Близо 6 месеца съветниците умуваха заслужава ли си да се купуват нови трамваи при това положение. Въпреки разногласията обаче кметството пусна обществена поръчка за 25 нови трамвая на 30 декември.
Пътуването по софийските релси се оказало фатално за мотрисата. В края на изпитанията тя продължавала да е лъскава и луксозна отвън, но отдолу - цялата смазана. Не бива да се пускат нови возила по стари релси, смята Тошев.
Трамвайният път в столицата е 250 км. В продължение на три години общината ремонтира по-големите улици с релси. Обновяването обаче е с традиционните методи и след година асфалтът пак е разбит, а релсите огънати.
По-същественото е обаче, че разстоянието между линиите в София е уникално. В Европа трамваите се движат по път с разстояние 1435 мм. У нас обаче релсите са на 1009 мм. Изключение правят само линиите 20 и 22.
Близо 6 месеца съветниците умуваха заслужава ли си да се купуват нови трамваи при това положение. Въпреки разногласията обаче кметството пусна обществена поръчка за 25 нови трамвая на 30 декември.
ИЗБРАНО