В чий интерес е спирането на линии от нощния градски транспорт в София? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
В чий интерес е спирането на линии от нощния градски транспорт в София?

Кръстосан огън

В чий интерес е спирането на линии от нощния градски транспорт в София?

08.01.25 | 398 гласа
Снимка: Булфото
Борис Бонев

Борис Бонев

За първите 6 месеца на миналата година пътниците на нощния градски транспорт в София са се увеличили близо три пъти. Спирането му не е в интерес на хората. Целта е да бъдат обслужени лобистки интереси на таксиметрови компании. Столичани ще останат без евтина и сигурна алтернатива за нощните придвижвания и ще бъдат принудени да плащат по 20 лв. за такси, вместо по 2 лв. за автобус.

Ваня Григорова

Ваня Григорова

За да се запазят нощните линии в София, се "реже" от коли от дневния градски транспорт, а на шофьорите се трупа извънреден труд. Едната от линиите, които настояваме да бъде затворена, в понеделник извозва средно 13 пътници на обиколка. Това означава шестима пътници и половина на курс. Ако така някой може да накърни интересите на таксиметровите компании, значи те са изключително неустойчиви.

79.9% гласували: 398 20.1%
Вие подкрепихте Борис Бонев
Вие подкрепихте Ваня Григорова
В чий интерес е спирането на линии от нощния градски транспорт в София?

Кръстосан огън

08.01.25 | 398 гласа

В чий интерес е спирането на нощния градски транспорт в София?

Борис Бонев

Борис Бонев

За първите 6 месеца на миналата година пътниците на нощния градски транспорт в София са се увеличили близо три пъти. Спирането му не е в интерес на хората. Целта е да бъдат обслужени лобистки интереси на таксиметрови компании. Столичани ще останат без евтина и сигурна алтернатива за нощните придвижвания и ще бъдат принудени да плащат по 20 лв. за такси, вместо по 2 лв. за автобус.

Вие подкрепихте Борис Бонев
Ваня Григорова

Ваня Григорова

За да се запазят нощните линии в София, се "реже" от коли от дневния градски транспорт, а на шофьорите се трупа извънреден труд. Едната от линиите, които настояваме да бъде затворена, в понеделник извозва средно 13 пътници на обиколка. Това означава шестима пътници и половина на курс. Ако така някой може да накърни интересите на таксиметровите компании, значи те са изключително неустойчиви.

Вие подкрепихте Ваня Григорова
79.9% гласували: 398 20.1%