След протеста на учители - няма да ходят всеки ден в домовете на отсъстващи ученици

Битката за връщане в училище на децата от смесените райони и семейства в риск ще продължи, обеща просветният министър

Обратно в новината

Коментари - След протеста на учители - няма да ходят всеки ден в домовете на отсъстващи ученици | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тоя не е наред с главата, иска да интегрира тиганчета. Ама тиганите си имат собствено училище бе бате - със засилено изучаване на металургия и събиране на цветни метали, със специализация в бъркане по чужди джобове... Такива дисциплини са им интересни на тиганите, а не някакви интегрирания и диференцирания.

И после? Наред са университетските професори ли? Те да обикалят махалите да си набират студентите ли?? Да се стягате и да оправите тези простотии, че ставаме за смях. Стига с тия помощи, стига с тия простотии! Пари само на хора с образование! Поциганя цяла Европа, Ей! Откачалки!

Това което виждаме ежедневно от властващите е как ''работят'' на принципа ''тука има тука няма'' та за това ''просперираме'' ....

На училище трябва да ходят само деца които искат да се учат. Такива събирани на сила само пречат.

Какви 20%, парите зависят от количеството ученици, така е и във вузовете. При тая схема забравете за образование. А министърчето дали е влизал в циганско гето? И кой набута хората в гетата? На който му трябват евтини гласоподаватели.

Има сума ти хрантутници по разни проекти, програми и т.н., които лапат безбожни пари, за да защитават циганите, например БХК-то. Нека те свършат нещо полезно и оправдаят парите, които получават.

Какъв е смисълът да връщат изпадналите ученици в училище, като нищо не научават. По-добре е да се съобразят с възможностите им и да направят специална програма за такива деца, която да дава минимум грамотност и да се наблегне на професионално обучение. Просто да може да чете, пише, смята и да разбира донякъде прочетеното, но да може да слага плочки например.

Единственият смисъл е че се плаща на бройка ученици на даскалото и даскалите а не на усвоен материал.......

Има доста учители,които не могат да задържат в клас не само циганчетата,но и българчетата.Просто не са за тази работа.Но продължават да "преподават" на класна стая с 3 ученика.

Хора, които познават училището от ученическата скамейка, говорят глупости за работата и заплатите на учителите! Преподавателите са достатъчно натоварени с работа, че да тръгнат да обикалят махалите! А и какви права ще имат там и ще бъдат ли защитени! Пример: Освен часовете обикновено по 4-5 часа на ден при пълен норматив часове, учителят има допълнително час на класния, след часовете. Един път седмично има задължително час за консултация с учениците по определени предмети, пак след часовете. И един път седмично час по свободно избираем предмет, пак след часовете. Ако пък предметът е разделен на две групи, пак едната група е след обяд. Така работното време е пълно всеки ден от 8,00 до 16.00 ч., понякога без почивка, закуска и обяд на крак! А у дома, овен къщната работа трябва да готвиш уроци за другия ден и да обърнеш внимание на собствените си деца!!! Забравих за дежурствата на учителите в коридора, един път седмично, през всички междучасия!

Що ги карат да ходят по домовете да си губят времето и да не могат да си допълнят заплатката от 1500 лева с частни уроци.

Кратуно недоучена, защо ти не даваш частни уроци? Та нали такива като теб всичко ЗНАЯТ, и най-вече - от всичко - разбират, за да раздават щедро АКЪЛ навсякъде? с брюкселските гейско-либерални директиви за съвършена безнаказаност, нулева дисциплина и делегираните бюджети (невероятна толерантност към приматщината, агресията, неграмотността, давене на учителите в бумащина и прочие), и при5 000 лв. заплата ти не би се навил; навиват се единици прясно завършили "пИдагожки" за не повече от година-две, след което си плюят на петите и беж! - да мият чинии в Германия. Първо: да се спрат всякакви помощи за циганите, докато не се изнесат масово към Германия; второ: тези, които останат, да се научат да работят; трето: като ги изритат от Германия, поне половината им чавета ще са останали там, а другата половина или ще работи, или ще пукне от глад; единственият изход - каторга. Незаконни колиби да няма - марш на село да копат и да си изкарват сами поминъка; това, разбира се, е утопия, забелязваме, че дори крайните софийски квартали, доскоро окупирани от цигани, се обезлюдяват - няма от кого да крадат, след като там са останали само цигани. Емиграция, глад и каторга - ама няма кой да го направи; първо ни яхва Брюксел, а дори и някое правителство да се опита да направи "рИформи", Курна и грантаджиите веднага ще го яхнат с прасенца в обятията и платени протестаджии за "свобода" на рехави протестчета ще тръбят по целия грантаджийски офшорен свят колко е страшно в България.

Предизвиках ли те ?Каза това което всички знаем но никой ама никой не се опълчва.Така е и с увеличение на билети,ток,вода,парно 30 човека на митинга другите минават и викат червени бабички.Затова ще търпите гласоподавателите на Герб защото 30 човека пролет няма да направят.Догодина ще са 15 .Защото и учителите са виновни търпейки и преподавайки учебници с невярно съдържание написани от някакви НПО та славещи СОФКА прославила България и най мъдрия инжинер Доган проклинайки социализма като социална система и всичко постигнато в него благодарение на който сте се сдобили с Више.

Не си пращайте децата на частни уроци и няма да се дават. Търсенето определя предлагането. Всеки учител предлага консултации по предмета си БЕЗПЛАТНО, но е много трудно и за учениците, и за родителите да се запознаят с графиците за консултация. Иска неимоверните усилия да се влезе в сайта на училището и да се потърси, пък после да се прочете, че после пък да се порешават задачи, че на всичкото отгоре и да остава един час седмично след часовете редовно и да внимава... дълга история. Много по-лесно е да платите на някой, който ще му напише домашното по математика например, за да може ученикът на следващия час да блее и да си рови в телефона, спокоен, че и следващото му домашно ще е решено.

За да се научиш, да слагаш препинателни знаци.

КАКВО ПРАВИМ ,АКО УТРЕ НЯКОЯ ЧИНОВНИЧЕСКА ТРЪТКА ОТ НПО,ХРАНТУТЕЩА СЕ С ИЗМИСЛЕНИ ДЖЕНДЪРСКИ ПРОЕКТИ ОКОЛО КОПАНЯТА НА МОН ,РЕШИ ,ЧЕ УЧИТЕЛИТЕ ТРЯБВА ДА СИ ВЗЕМАТ В КЪЩИ ЗА ОТГЛЕЖДАНЕ НЕПРИСЪСТВАЩИТЕ МИНГЯНЧЕТА,ЗАЩОТО РОДИТЕЛИТЕ ИМ СА СЪС СВЕЩЕННИ ПРАВА ЗА ПРОСИЯ И ДЖЕБЧИЙСТВО !

КАКВО Е МИСЛЕНЕТО. КАКВО Е "ОБРАЗОВАНИЕТО" ТИ. А СЕГА КАКВО Мисленето не е нищо друго, освен ПОВТАРЯНЕ на мисли. Твоите приятели, твоите родители, твоите учители, твоите представителни политици и религиозни лидери, твоите журналисти, те винаги са ти повтаряли определени мисли, нали. Тези мисли ОСТАВАТ в твоята памет. За какво служат мислите. Мисленето може да те доведе САМО до твоята памет, до твоят спомен. Затова мисленето ти НИКОГА не е оригинално. Затова уж това твое мислене в което ти си повярвал, то служи да те държи теб в пълна зависимост и робство от ШЕПА "хора" - привилегирован елит и паразит - ЛИДЕР. Никъде няма оригинални мислители - има само оригинални виждащи. Първото условие за виждането е, че виждащият не трябва да мисли. Трябва да ОТДЕЛИ мислите си от паметта. Виждащият прониква в обекта, докато мислителят броди около него, затова мислителят не достига до нищо, достига само виждащият. Виждащият прониква вътре, защото между него и обекта не остават стени - стената се разрушава и изчезва. Ако ти не изоставиш личността си, НЯМА да МОЖЕШ да откриеш своята индивидуалност. Индивидуалността ти е дадена от съществуванието. Личността ти е НАЛОЖЕНА от обществото. Личността е създадена за удобство в обществото. Обществото не търпи индивидуалността, защото индивидуалността ОТКАЗВА да следва като послушна овца. Овцете са ВИНАГИ на стада, надявайки се, че така ще се чувстват по-удобно. Когато си в тълпата, се чувстваш защитен и сигурен. Ако някой нападне, винаги е възможно да се спасиш в тълпата. Но ако си сам. Само лъвовете се движат сами. Всеки човек е роден лъв, но обществото непрекъснато му налага условности, ПРОГРАМИРА ума му, за да го НАПРАВИ като овца. Обществото ти дава личност, удобна, приятна, много послушна личност. То иска роби, а не хора, напълно отдадени на свободата. Моля Ви, запомнете САМО това - Обществото ИСКА роби, защото СКРИТИТЕ интереси имат НУЖДА от безусловно послушание. КОЙ СИ ТИ, КЪДЕ СИ ТИ, ЗНАЕШ ЛИ ТИ РЕАЛНО ТОВА ТУК И СЕГА.

Претенциозна псевдо-софистика на УФСЪ без собствена мисъл и мнение - притрябвало ти е да приписваш собствения си интелектуално-дефицитен недъг на всички останали. Блей си безмълвно ведом с рептилите в собствената си слепота и не отваряй уста или клавиатура - при всички случай ставаш единствено за смях.

"случаи"

Даскалята искат само да си клатят краката, а някой друг да им върши работата. Направиха им заплатите 1000-1500 лева и пак същата история. Като сметне човек колко време работят...На училище по 4-5 часа на ден. Отделно 2-3 месеца в годината -лятни, зимни, грипни ваканции... Реално ако го сметнем в 8 часов работен ден ще излезе, че те работят по 6 месеца в годината. А неграмотните стават все повече...р

Стани учител тогава. Освен това работата не се изчерпва с провеждането на часове, а ваканциите са за учениците.

На колко точно даскали платихте заплатата и кога изобщо бяхте в училище за последно? Или и Вас не можаха да Ви открият в махалата?

Заповядай в училище. Има достатъчно свободни места за учители.Защо ли?!? При тези високи заплати и това свободно време...

И аз като повече от пишещите тук си мислех, че заплатите на учителите са 1500 лева и нагоре, но наскоро моя позната учителка с 20 годишен стаж(според фиша) в езикова гимназия в София ми показа фиша си от юли 2019 и там пишеше основна заплата 806 лева, с разните му там надбавки ставаше 1230 лева и след удръжките получава чисто с аванса 950 лева, вярно , че тя е учителка по физическо възпитание, но какво от това?

Нищо. Учителите по физическо възпитание може да не са натоварени откъм умствен труд, в сравнение с математиците например, но в определени ситуации имат повече трудности - най-малкото в техни часове е много по-вероятно да се получат физически увреждания и контузии и отговорността име по-голяма. Всеки учебен предмет си има специфики, които облекчават учителя в определени аспекти, но в замяна на това го натоварват в други. Освен това трудът на учителя не се изчерпва с часовете. Всеки запознат със системата може да сметне, че на учител се падат осем и дори понякога повече часа работа.

Хит в социалните мрежи стана снимка-колаж на деца, които въодушевено „подкрепят“ номинацията на Иван Гешев за главен прокурор. Снимката-колаж циркулира вече повече от 24 часа с всички възможни номера и имена на детски градини в страната. Интересно е, че в коментари към образа се прави връзка с предложеното (и дори въведено в няколко детски градини) антикорупционно образование. Негов "двигател" бе подалият оставка шеф на КПКОНПИ и бъдещ консул във Валенсия Пламен Георгиев. Припомняме, че точно преди година Пламен Георгиев, станал известен и като Пацо Терасо, заради скандала с недекларираните му постройки на покрива на жилището му, с напоителна медийна кампания обяви идеята си за въвеждане на антикорупционно образование в детските градини. Пилотно идеята му бе реализирана в Перник.

Много е лесно! Щом детето не ходи на училище - край на помощите! Тъпчете циганите с всякакви помощи за всичко, а после на друг е работа да се оправя с тях.

след като не желаят да посещават домовете на отсъстващи ученици,а получиха за това увеличение на заплатите си....да бъдат лишени от това увеличение и да бъде прехвърлено на служителите от социални грижи...След като учителите считат че социалните са длъжни да вършат това.....да им се прехвърлят и парите.

Щом по Вашата логика увеличение за заплата се дава само срещу вменяване на несвойствена за професията дейност, то логично е, ако се отнеме това увеличение от учителите и се даде на социалните, то да си върви с някоя странична дейност, като преподаване например... та плюйте в пазва и не гледайте в чуждата паничка, т.е - портфейл...

На нас приоритет категорично са ни младите хора. Пред тях има времеви диапазон, има бъдеще, казано по-просто. Пред възрастните такова няма, съответно правителството е взело своите рационални, макар и непопулярни мерки.“Знам че е не е престижно, знам че много ме плюят, знам и че сега като кажа това, утре Фейсбук ще изригне срещу мен. Но това е истината – на възрастните им остават средно 3-4 години след пенсия, няма смисъл да наливаме грешни пари в тях. По-добре да ги дадем на младите…” Министърката обясни: “Не е нацизъм. Това е чиста математика. Счетоводство. Никой – колкото и на велик да се прави, не може да избяга от сметките. Една операция на сърце примерно струва 50 хиляди лева. За какво да ги даваме, като човекът и без това ще си иде? За какво да вдигаме пенсиите – за да обикалят по света? Една екскурзия до Испания излиза 2000 лв. И къде ще иде споменът от нея – във вечния им дом – метър на два. Затова и правителството е направило своя избор – ще инвестираме в – младите. А възрастните – те вече са получили своето от живота си…” “Искам Европа, която нашите граждани и особено новите поколения да смятат за най-доброто място за живеене в света. И по-важното е – искам те да казват това с усмивка. Искам да бъдат щастливи да живеят в Европа, да се възползват от свободите, които имаме, и за които всички сме работили – да пътуваме, да работим, да учим, да създаваме, да обновяваме без граници, без страх. Накратко – новото поколение да се наслаждава на всяка минута от живота си.Младите хора виждат по-добре от нас отвореността и разнообразието на Европа и осъзнават предизвикателствата, пред които сме изправени – климатичните промени, неравенството, остаряването, миграцията, тероризма. Същевременно, глобализацията и цифровизацията променят ежедневно пазара на труда, създавайки нови модели на трудова заетост. Затова и един от основните приоритети на Българското председателство са младите хора и тяхното бъдеще. Придобиването на ключови умения – цифрови и социални, както засиленото гражданско и политическо участие на младите хора са от особено значение за изграждане на устойчиво общество.

И защо тогава да се осигуряваме?! Айде друм, ще си отделям от заплатката за моите старини в моя си сметка или под дюшека!

Какъвто и оптимизъм да ме обземе ,не мисля че има много деца в семейства без риск.Там където разбира се има семейства,тъй като има семейства без деца и деца без семейства.Всъщност какво е семейство е това , в което бащата и майката берат портокали на 2000 км. от детето си/респ.децата си/, а за възпитанието и надзора на малките се грижат баба и дядо , ако са живи и игнорират собствените си здравословни проблеми, за да тичат с бастуните след внуците.Децата на забогателите може да имт бавачки и гувернантки,но пък нямат гаранция че самите забогатели техни родители няма да търкат наровете на следствени арести и затвори/справка-Баневи,Арабаджиеви, Стайкови/.Дори децата им се оказаха членове на организирани престъпни групи и изкараха известно време в арестите.Значи и децата на богатите плачат заедно със самите богати.Изводът-ВСИЧКИ СА В РИСК !

17 години бях преподавател, до 2011 г. Това го правехме, аз и колегите ми, още преди МОН да се сети да натовари учителите с несвойствена работа! Във всеки град има Социални грижи, които за последните 25 години набъбнаха със служители и офиси, и занимаващи се изцяло с битието на етноса! Да издирват децата, неходещи на училище, е тяхна работа, а не на учителите!

Пенсионираната гражданка се изказва твърде некомпетентно по отношение работата на социалните служби и мнението и не следва да се взема под внимание.

Това няма нищо общо с мангалите те просто ги споменават за да отклонят вниманието ни от истинската им цел и действия! Желта е да се прокарват постепенно идеите на "Барневернет" - Норвежките социални служби за отнемане на деца и изземване правата на родителите над децата им и предоставянето им на всякаква измет която да се разпорежда с бъдещето и живота на вашето дете. Постепенно и методично се превръщаме в тяхно копие и скоро след 2 пропуснати посещения в детскат градина поради болест или семейни причини детето ще бъде слагано под мониторинг а после и отнемано и предаване на пе-дераси и всяккава джендъро-герберска измет за настойничество и отглеждане и възпитаване. Не бъдете слепи и наивни, замазват ви очите и ви пращат в глуха улица. Докато скачате срещу мангалите скоро всякакви лесбийки и педали ще имат всичките права върху децата ви!

По твоята логика излиза, че ще вземат децата на мангалите !?

не по моята логика мангалите няма да ги пипат.. уж за тях се прави ама ще вземат твоите деца.. мангалите са инструмента да ти пробутат тия глупости, целта е децата на нормалните, така те поставят в партер а децата ти ще бъдат възпитани в третия пол и така ще направят роби и безмозъчни отдадени на страст и удоволствия следващите поколения- без морал и ценности на педали и всякакви джендъри. Мангалите са си пропаднали никой не се интересува от тях освен по време на избори и в случаи като този. Мисли преди да пишеш, чети информирай се не бъди като прасе пред заколение

И защо даскалите да не ходят по домовете на отсъстващите ученици ? Мислят само да образоват, а възпитанието да оставят на родителите ? Не става ! Двете вървят заедно - с учебника в едната ръка и с пръчката в другата ! А министъра е шушумига - днес тъй, утре- инак ! От това държава не става- пълна кочина ! И въпреки, че изклахме прасетата, пак прасета ни управляват !

Основното възпитание детето трябва да е получило от родителите, още преди да тръгне на училище, но явно в твоето семейство нещата са се развили неблагополучно и в семейството и училището

Ама чувате ли се изобщо :D по-нелепо изказване скоро не съм чувала. Учителят да бил длъжен и да възпитава? Ми той се опитва, ама родителят като не е възпитан и възпитал, какъв ефект може да има? Мо що не поискате учителите да осиновят учениците, че всички задължения по изграждане на поколенията да паднат върху тях!

Дайте права на учитвлите за да възпитават децата ни, а не заради няколко разглезени лигльовци всички деца да стават идиоти. На който не му оттърва да си го обучава у тях. Писна ми от нагли родители, които не полагат никакви грижи относно възпитанието на децата си, а са с огромни претенции.

а смесени райони са тия с по мургавия елехторат ли...

МОН пак не се отказват от това глупаво постановление ,забележете което е на Министерския съвет ! Всяко училище да си изработело свой специфичен подход за задържане на ромите! С каква власт над тях разполага директорът на школото ? Никаква1 Да сте видели премиерът или други гербаджии да ходят да агитират за училише ? Не , защото идват избори и ромският електорат не трябва да се дразни .А бутат напред само учителите . Елементарно ,Уотсън ! А има разработени много ефикасни методи в ЕС за тези групи - спиране на всички помощи , отказ на административно обслужване Никакъв документ , никакъв паспорт..../ и веднага училищата ще се ароматизират на 100 % ! Край!

Затова и аз не станах учител. От едно време тази професия си е набор от ченгиджийски изпълнения. В миналото беше правило мъжът да е военен, а жената учител. Днес не е много по- различно. Карат учителите да събират информация от децата за родителите им и да слухтят за всяко едно нововъведение в семействата им. След това прикандват родителите за "дарения" и пр. форми на рекет. Това учители ли са?

”Министърът обясни, че битката обаче за връщането в училище на децата от смесените райони и от семейства в риск ще продължи. ” ъъъ... ко? битката? обсче? бибитката? ква битка бе?аааа, верно, нали е статия от мутристан, ботки, боеве...

Механизъм може да има, но той дава резултати преди всичко заради труда на учителите. Тези екипи, които би трябвало да обикалят домовете са само на книга. Дават се на учителите купища адреси и те вършат цялата работата на т.н. екип по механизма. Социални, психолози, полиция си седят в канцелариите, а учителите обикалят ли обикалят. След това някои вземат пари, които не са заслужили по никакъв начин.

"ежедневно" и "незабавно" даскалите да гонат чаавета по катуните... що за тъпанарин е писал това!? навремето най- лайняните комсомолски подлоги не беха толкова тъпи бе! и после като не мина номера "ние просто така го написахме, не че сме го мислили..."

Полицията не смее да влезе в циганските квартали и гета, ще карат учителите.... тези в МОН са пълни идиоти.

А бе от ГЕРБ наистина ли са плиткоумни, или им се плаща за ялови решения. Спирате помощите за деца, които не са в училище и готово... що за глупост е да карате учителите да обикалят по махалите, това да не ви е соца... или я карате на принципа ако мине мине, като не мине, мислим следващата глупост...

Министърът е ТЪПАНАР! ГЕРБ-ска тъпа калинка! * Да живеят ,,ЧААВЕТАТА"

Затова няма даскали .... всеки мургав посеко ги прави рошави! ... нон стоп!!!

Социализъм или Капитализъм? Плащам данъци от които се хранят учитилете и мангасарите ... вместо учителите да объщат внимание на прилежните ... трябва да преследват мангасарите ... аире сектир .... да си ги вземат в ФРГ-то и там да ги образоват

ГЕРБ приеха новият "Закон за Защита на Детето" влизащ в сила от 01-Януари-2020.

Едно време казваха "Учи маме да успееш", сега вече е "Лъжи маме да успееш/Кради маме да успееш" и тн. Това да станеш учител тук? Ти трябва да си или безкрайно глупав или безкрайно наивен. И не е в заплатата въпроса, едно време не си спомням да бяха милионери учители, но ги уважаваха! В момента се чудят - учениците ли ще ги набият, родителите ли? Идва келеша и се изсира по средата на стаята и ГЪК не може да му каже учителя... А родителите? В не толкова далечното минало, когато има родителска среща, децата така им се свиваше акото, че не знаеха какво става. В момента страха е за учителите, че не се знае на кой "златното дете" е тъпо кат тухла, но според родителите им е безгрешен гений...

Учителят има друга мисия,да ограмотява децата ,да ги учи и да дава добър пример.В този смисъл ако мога да цитирам по памет думите на един колега,учителят не е пощальон,разсилен,полицай или социален работник...

1.спираш му на манго помощите за неизвинени на чаавето му и той сам ще те потърси... 2. обаче, ако си мека китка и герберски мърляч пред избори не смееш, щото чекаш манго да си даде гласа за 50 лева.. 3. правиш даскалите луди с вменяване на кретенски задължения.. Некъде в трудовия договор на даскалите пише ли че требва да ходат по катуните?

Учител е взимал 5000 месечно , а охранител в парламента 1500.

Помниш?

С тази наредба, МОН искаше да прехвърли итговорността за връщане на цгсните на учителите. Ми да ходят чиновниците от МОН и онази замминистърки, защитник на мигрантите? Кео седят в кукдозните си офиси, а рдцовите учители да се разправят с орките. Който е на зор са ги връща , да ходи и да ги връща сам.

Как принуждават родителите да изпращат децата си редовно на училище в Западна Европа, от която нашата държава черпи само изгодните за нея примери? Ами налага парични глоби върху родителите! Не кара учителите да ходят по къщите. С родителите вземане-даване по въпроса с отсъствията имат социалните работници. Учителите си гледат работата - обучават. В България - срещу мизерно увеличаване на заплатите, направиха от учителите администратори, социални работници, надзиратели, циркови артисти, кофи за боклук за обиди и унижения, обвиняеми за какво ли не и най-вече за това, че учениците не ходели на училище! Забележете - според държавата не родителите, а учителите са виновни, когато учениците не посещават редовно учебните занятия! Най-лесно е да обвиниш най-беззащитните и да им прехвърлиш чужди отговорности. Защо образованието трябва да е задължително за всички? Защо на всяка цена трябва да вкараш в клас същества с безобразно поведение, агресивни, невъзпитани, същества, които пречат на останалите и провалят бъдещето им? Насила вкарани в клас хора, които се гаврят с българското училище и българския учител! Искаме ли това да продължава? Крайно време е системата да претърпи истински промени в полза на българското училище, а не лицемерни такива.

браво..много точно и интелигентно казано

Какви са тези глупости? Полицията не смее да влезе в циганската махала, а учителите всеки ден ще ходят в гетото сред наркомани, проститутки и изнасилвачи. И за какво, да се унижават и да се молят на мангалите, вместо да използват времето да подготвят учебен материал? Да спират помощите при неизвинени отсъствия, няма да има нужда от такива дивотии.

тово педи министърчето съвсем е откачил... даскалките да ловат мангалчета по катуните...

"може би в най-голяма степен думите "ежедневно" и "незабавно". Ние нито очакваме от всички училища да го правят ежедневно, нито незабавно. " Еееее да, бях забравил, те законите се пишат ей така общо, пък после как дойде.

Драги сънародници, да не забравяме какви са плановете на фрауто което беше на посещение- да се приемала Истанбулската конвенция и приемане на всички условия на ЕС-ЕК. Обърнете внимание на това което в коментар по- надолу се опитват да ви информират- на протест. Логиката както на ЕС така и на ГЕРБ е следната- щом 500 години са си траяли, значи можем да правим каквото си искаме и те ще си траят. Това правителство е най- доброто доказателство че ние сами без помощ от вън не сме могли да се освободим до 1878. опичайте си акъла за доброто на децата си.

Конституционният съд отхвърли ИК от там нататък всякакви тълкувания, особено спуснати предизборни такива освен, че са нефелни са и безсмислени!!!

Joe69

Цялата образователна стратегия е насочена към обгрижване на циг...ньорите! За умните и талантливи деца - нула внимание! Пълно безразличие!!

Те умните и талантливите ги изпращат зад граница.

Не е сложно , вижте как е в Унгария

Е, па то ги бият даскалите в училище и пред бодигарда, та какво остава по домовете ?! Бе, да носят каска и бронежилетка и ...сгъваема патерица.

Дори да ходят учителите, няма да намерят отклик, или ще има такъв за около седмица две. Нужни са мерки за спиране на пари. Ако дете се спира от родителите съд по бързата процедура. Друг начин няма.

не желаят да развалят рахатлъка на циганските си избиратели и нямат капацитет да измислят ефективен начин да ги накарат да пращат децата си на училище

отново привилегии за циганите