Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Направиха държавна фирма за три магистрали

Създава се Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", която ще работи за ускореното изграждане на автомагистралите "Струма", "Хемус" и "Черно море", реши парламентът, който прие на второ четене промените в Закона за пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Коментари

От такси за експлоатация ли???Ама нали се строят с наши пари.Това е все едно да си купите апартамент и да ве искат наем.

Още един куп хрантутници ще бъдат настанени с това решение.Смятам, че с това решение би следвало да се закрият съществуващите до сега пътни агенции и всички обслужващи звена.Явно се търси работа на наши хора верни на управляващата мафия, която да започне да дообира народа ни.

Анджак!

1. Нали магистрала Хемус щеше да се финансира от Брюксел след 2014? 2. Ако не се финансира от Брюксел, а от бюджета, колко пъти ще се налага да плащам като данъкоплатец за едно и също нещо, особенно ако отново ще се налага да си купувам и винетка? 3. Може ли да се окаже, че един светъл ден, ако магистралите бъдат построени, ще се окаже отново, че държавата е "лош стопанин" и ще трябва да се приватизира фирмата по "пазарни" услови? 4. "Други" въпроси.

Да не някой да си помисли, че сме в капиталистически строй. Кретенииииииииииииии не се издържа .........

Обяснявам! Финансирането е от държавата И ОТ ЕС!!! Първо се дават парите от бюджета, после ЕС покрива част от тях! Няма да се закрива никаква агенция, а сега съществуващата ще се занимава с другите пътища, а не с нови магистрали!

...Компанията ще ги управлява след изграждането и въвеждането им в експлоатация.

И после някой ще я приватизира тази компания и хоп получава на готово 3 магистрали. Питам не е ли време да извадим сопите

Бойко ще има да пита за "Абе има ли работа за ония нашите момчета, дето ритаме топка"....

БРАВО РОСЕНЕ - БРАВО ПЛЕВНЕЛИЕВ ЗАРАБОТИ СИ ЗА СЛЕДВАЩАТА ПЕТИЛЕТКА ДОСУЩ КАТО НИКОЛАЙЧО ВАСИЛЕВ С БТК САМО ДА ВИ КАЖА НЕЩО - 5-6 МИЛИОНА КЛЕТВИ ХВАЩАТ ЛОШО

Мутро-мафиоткото правителство на ГЕРБ добре мисли как да продължи да граби когато ги изритаме от властта. Сигурен съм, че една от готовите магистрали ще я купи Цветелинка.

Значи ли това, че търговете за строителство на лотове от тези магистрали, които се провеждат в момента , са невалидни и тази "Държавна компания" ще ги строи , според казаното в новината?

Цецо: Продавам стикери с надпис "спонсор на МВР"!

аз залагам на цветелина

Ами да, сега ще се финасира от бюджета обилно, а след година-две ще се приватизира на безценица и някой тарикат ще стане притежател на магистрали. Ще сложи бериери и готовооо!

Ей, много сте прости българите ве... Нямате ли работа, а само да плюете и малкото, което се прави ве?!?!?! Предложете нещо, а не само да критикувате, ама с какво да го измислите това нещо, като под шапките ви нема никой...

Доколкото се разбира от статията и ще проектира бъдещите магистрали, което е доста преди рибата....Дет се казва - научи се първо да четеш, после коментирай!

че нямате повече от осми завършен клас ... Компанията ще стопанисва и управлява магирсталите няма да ги притежава..... и аз имам назначен управител на фирмата ми , но няма как да я продаде, защото аз съм собственик. Така, че залагайте на уроците, не на Позитано...

Като си купиш апартамент не плащаш ли годишен местен данък, такса смет.... или пръстите летят по клавиатурата по-бързо от мисълта...

Обяснявам на тези, на които не им е ясно за какво става въпрос.Тройната коалиция и всички правителства преди нея окрадоха и приватизираха всичко и сега герберите се чудят как и откъде да се нагушат.Един от начините е да се строи, особено магистрали.От една страна прави впечатление, от друга може да се краде яко при строителството, но най-интересното е след като се построи магистралата.Дупките разбира се никога няма да изчезнат и постоянно ще се запълват-пари; такси, които ще се вдигат всяка година без да се отменят винетките и пътните данъци-пари, даване под наем на терени за заведения и др.-пари.И накрая приватизиране-много пари!А някои говорят, че бате ви Бойко бил прост-нищо подобно!Много добре си знае какво прави.Колко българи успяха за толкова кратко време да се издигнат от обикновена мутра-охранител-Главен секретар! на МВР-Кмет на София- Министър Председател и ако поиска и Президент ще стане.И най-важното- любимец на американците нищо, че знаят кои е.

Още няма назначени, а вие :окрадена, уволнени, разследвани, съдени, оздравителен план, фалит и вече я приватизирахте. По леко, бавно, но сигурно, ще стане .

Анджак!

Не си изрод ти. Пъпеш си. Я вземи да се образоваш /в твоя случай - образуваш/ малко. Знаеш ли изобщо как се финансира изграждането на магистрали по широкия бял свят? А? Пъпеш?

Както си плащаш и винетка и пътен данък, да не говорим че и от другите данъци трябва да има отчисления за подръжка на пътищата. Ама нали е важно да защитаваш партията хранителка, ти ще одобриш и след като си купиш апартамента да плащаш месечен наем, по банков път през банката на Цветелина :-D

"Основният предмет на дейност на новата компания е проектиране, изграждане, поддържане и ремонт на трите автомагистрали, предаде БТА." ЦИТАТ! Я върви ти залягай над уроците, че барем се научиш поне да четеш! Че как такъв като тебе е успял да регистрира фирма, че и управител да и намери ...

Който може, може, който не, цвърчи по форумите и избива комплекси.

А случайно да ти е известно, че когато получаваш финансиране ЕС нямаш право да събираш такси? А? ОБЯСНЯВАМ!!!

Toва показва колко прости са измислените български бизнесмени. Това което ще прави тази компания когато се извършва от частна фирма се казва концесия. А когато се приватизира тази компания, защото това 100% е замисъла на играта, то тя автоматично става концесионер и почва да събира всички плюсове от експлоатацията и без съответния приватизатор да е направил грам разходи. А получените за строежа пари се връщат от данъците на хората. И не си прав че твоя управител не може да ти продаде фирмата. Може само трябва да се подпишеш веднъж по невнимание където не трябва (което всъщност смята да направи и ГЕРБ)

Беа такава компания пък ни грабят разни мошингийски фирми, разхода е същия, поне могат да се назначат тукашните мангали с по една кирка да вадят по някое и друго парче хляб, вместо да им го дават наготово. Добре ще е в устава на компанията да има включена точка: "Куршум за злоупотреби".

Аз такива новини знаеш ли как ги чета? "Министър председателят на Ангола решил да строи в провинция Куандо Кубанго три магистрали - Струма, Хемус и Черно море, за да цъфне и завърже метсното население. Очаква се бърз растеж на икономиката и стандарта на населението, след като асфалта бъде положен през селските ниви и джунглата. Местните шамани ходят от племе на племе и обясняват, че именно асфалтът ще ги избави от глада и немотията, но засега не обясняват точно как."

Искате ли Калинка, ще я имате, само гледайте и внимавайте откъде ще излети:))

Тази схема е на ненаситния нахалник и игнорант Плевнелиев и има една единствена цел, да се цеди още по-усилено бюджета с помоща на свои хора и абсолютно непрогледни процедури. А иначе си е точно обратното на редуциране на административния апарат, при наличие на АПИ и самото мррб.

е, новата калинка е николина панайотова

Поредната "пералня", която по нищо не се различава от схемата "батко и братко", а даже я превъзхожда, защото ще продължава и с екплоатацията.

...ами нормално е така да си го обясняваш - на хората с твоя мозък дори това ниво е високо. На вас ви трябват само банани и сте щастливи.

И Миленчо преди време набута едни 250 милиона в "Публична инвестиционна компания", която не стана нито публична, нито инвестиционна....

Събере се гладна шайка около бат Бойко и хоп - нова държавна фирма, да ги храним

Че накъде без управител, при този си потенциал някой трябва да му управлява бизнеса, той сам не може...

Нищо не знаеш по въпроса, нали, не можа да свържеш нещата? Просто те избива на обща поезия, колкото да се напише нещо. Населението на Ангола са същите цървули, като нас. Обаче стратегията им за развитие ги прави в момента държава с един от най-високите показатели за икономическо развитие в Африка. Защото техните управници си ползват главите. Оправят си положението като всички държави по света без България. В програмата им за развитие, най-накрая има точка "развитие на инфраструктурата". Сигурен начин, че ще успеят! Защото първо са помислили за парите, после за харчене им по "разкрасяване" на държавата с магистрали. Ха познай кой прави обратното и ни вкарва в още по-голяма липса на пари?

Николинка е юрист в действаща във България гръцка строителна фирма (!), така че тя и в момента, като член на управителния съвет на АПИ е незаконна. Но властта гази законите най-безсрамно, само и само келепир да пада.

Какво пишеш, бе човек! Тези пътища им плащаме само 15-20% - другото ни е подарък от ЕС. Да не харесваш ББ е ОК, но да си манипулативен е просто тъпо!

Още едно кранче беше забито в снагата на България с цел източване на средства.Може да се именува поредна ГЕРБЕРСКА хранилка и поилка .

Никой не е забърквал по-гъсти каши в мррб от сегашния комбинатор Плевнелиев. И това е негова измишльотина. Понеже реално нищо не върви в това министерство от както кацна този парашутист без адекватно образование, все под вола теле се търси. Я предишните виновни, я петилетката за 3 години ще направим и атмосферата за работа е катастрофа. Уволняват се знаещи и се заместват с хора без опит, но близки на министърчето, цари страх и хаос. Плевнелиев изобщо не знае, а и не разбира какво става. В резултат се случват и тия фирми мутанти, при наличие на цяла пътна агенция. За това и Божидар Йотов го изгониха, защото имаше смелостта да си каже мнението. Май едно се цели разделяй и владей и в мътни води големи риби лови.

Екзакли, приятел. Не са безплатни. Я си направи справка колко излизат магистралите. Махни от там 20%. Какво пише на калкулатора? Видя ли сега къде е компенсацията за двугодишната инфлация. Какво можеш да ми кажеш за търсене, предлагане и нужда от производителност. Да ти прилича тази сума за първата (но проспана) антикризисна мярка, която можеше да ни задържи на нива от преди години? Ще ми кажеш ли кое е най-важното за най-бедната страна, за да опази поне ВП? А сега резултата какъв е - софиянци ще стигат до морето с час по рано, за сметка на хиляди берзаботни и фалити. Честита ти модернизация! Бюрата по труда ще се пръснат по шевовете. Пир по време на чума. Никъде няма такава държава, няма и такова управление!

Въпрос към всички: От писанията ви става ясно, че истината за този отрасъл /пътна инфраструктура/ на национално равнище е известна на всички. На регионално равнище също всичко се знае / кое как се е случило или как е било нагласено в този отрасъл още от зората на "демокрацията". По места се разказват легенди за приватизацията и преструктурирането на бившите Окръжни пътни управления. Знаят се поименно и героите на този процес.Но господа знаещи, само това ли можете? Да пишете безрезултатно и анонимно на компютърчето си?

Защо? Да не казваш, че като ги знаем трябва да си купим на черно оръжие, да ги намерим тия и да им пръснем главите, за да има възмездие? Нещо като кръв по улиците ни във всички градове и изкривени от лудост лица, които търчат към съдилищата с факли в ръце. Опитвам се да те разбера с призива...

А не ми говори за тоя, че.... Отдавна трябваше да го разстрелят публично на някой стадион. Тепърва ще му плащаме грешките.

Не преувеличавай! Да беше се намерил поне един "С ФЕНЕР В РЪКА" и с достатъчно сили и възможности , за да реализира представите ви за т.н. ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!

А, намерихме се повече от един с фенерите... стотина ентусиасти. Ходих два пъти на протест срещу цените на горивата. Поврякахме, чупихме стойки, освирквахме и... се прибрахме. Аз видях само една забавна част - на пешеходния протест жени на възрастта на баба ми ни псуваха от балконите като загорял тираджия. Много бяхме прави, тръгнахме да осветяваме невежите и ползата никаква - феодалите си го преместиха в другия крачол, плебеите свикнаха да пълнят с 5 литра по-малко.

Само Лот 2,3 и 4 на магистрала Довършването на Тракия бърка в джоба на българите с почти 48 милиона. Другото от ЕС. Дянков доплати мисля десетина милиона за забавянето на последния лот в мочурищата. Люлин пък ни излезе 105 милиона! Другите са от ИСПА. Станаха 163 милиона. Сега смятай за какви суми ще си говорим при Хемус, че там е най-страшно. Моли се да не приемат ТОЛ системата за Тракия, че там само бариерите струват 219 милиона ЕВРО! Ами Черно море? Знаеш ли какъв терен е и колко ще е скъпа и тя? А в началото на годината Дянков искаше от Младенов да намери 17 милиона да повиши минималната с 30 лв.. Сумираш ли цифрите горе? За всичко имаше пари! Още преди съкратените да увиснат на бюджета за помощи, можехме да обърнем процеса. А сега не можем да излезем от тази стагнация сигурно 5 години и отгоре.

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Направиха държавна фирма за три магистрали

Създава се Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", която ще работи за ускореното изграждане на автомагистралите "Струма", "Хемус" и "Черно море", реши парламентът, който прие на второ четене промените в Закона за пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Коментари

От такси за експлоатация ли???Ама нали се строят с наши пари.Това е все едно да си купите апартамент и да ве искат наем.

Още един куп хрантутници ще бъдат настанени с това решение.Смятам, че с това решение би следвало да се закрият съществуващите до сега пътни агенции и всички обслужващи звена.Явно се търси работа на наши хора верни на управляващата мафия, която да започне да дообира народа ни.

Анджак!

1. Нали магистрала Хемус щеше да се финансира от Брюксел след 2014? 2. Ако не се финансира от Брюксел, а от бюджета, колко пъти ще се налага да плащам като данъкоплатец за едно и също нещо, особенно ако отново ще се налага да си купувам и винетка? 3. Може ли да се окаже, че един светъл ден, ако магистралите бъдат построени, ще се окаже отново, че държавата е "лош стопанин" и ще трябва да се приватизира фирмата по "пазарни" услови? 4. "Други" въпроси.

Да не някой да си помисли, че сме в капиталистически строй. Кретенииииииииииииии не се издържа .........

Обяснявам! Финансирането е от държавата И ОТ ЕС!!! Първо се дават парите от бюджета, после ЕС покрива част от тях! Няма да се закрива никаква агенция, а сега съществуващата ще се занимава с другите пътища, а не с нови магистрали!

...Компанията ще ги управлява след изграждането и въвеждането им в експлоатация.

И после някой ще я приватизира тази компания и хоп получава на готово 3 магистрали. Питам не е ли време да извадим сопите

Бойко ще има да пита за "Абе има ли работа за ония нашите момчета, дето ритаме топка"....

БРАВО РОСЕНЕ - БРАВО ПЛЕВНЕЛИЕВ ЗАРАБОТИ СИ ЗА СЛЕДВАЩАТА ПЕТИЛЕТКА ДОСУЩ КАТО НИКОЛАЙЧО ВАСИЛЕВ С БТК САМО ДА ВИ КАЖА НЕЩО - 5-6 МИЛИОНА КЛЕТВИ ХВАЩАТ ЛОШО

Мутро-мафиоткото правителство на ГЕРБ добре мисли как да продължи да граби когато ги изритаме от властта. Сигурен съм, че една от готовите магистрали ще я купи Цветелинка.

Значи ли това, че търговете за строителство на лотове от тези магистрали, които се провеждат в момента , са невалидни и тази "Държавна компания" ще ги строи , според казаното в новината?

Цецо: Продавам стикери с надпис "спонсор на МВР"!

аз залагам на цветелина

Ами да, сега ще се финасира от бюджета обилно, а след година-две ще се приватизира на безценица и някой тарикат ще стане притежател на магистрали. Ще сложи бериери и готовооо!

Ей, много сте прости българите ве... Нямате ли работа, а само да плюете и малкото, което се прави ве?!?!?! Предложете нещо, а не само да критикувате, ама с какво да го измислите това нещо, като под шапките ви нема никой...

Доколкото се разбира от статията и ще проектира бъдещите магистрали, което е доста преди рибата....Дет се казва - научи се първо да четеш, после коментирай!

че нямате повече от осми завършен клас ... Компанията ще стопанисва и управлява магирсталите няма да ги притежава..... и аз имам назначен управител на фирмата ми , но няма как да я продаде, защото аз съм собственик. Така, че залагайте на уроците, не на Позитано...

Като си купиш апартамент не плащаш ли годишен местен данък, такса смет.... или пръстите летят по клавиатурата по-бързо от мисълта...

Обяснявам на тези, на които не им е ясно за какво става въпрос.Тройната коалиция и всички правителства преди нея окрадоха и приватизираха всичко и сега герберите се чудят как и откъде да се нагушат.Един от начините е да се строи, особено магистрали.От една страна прави впечатление, от друга може да се краде яко при строителството, но най-интересното е след като се построи магистралата.Дупките разбира се никога няма да изчезнат и постоянно ще се запълват-пари; такси, които ще се вдигат всяка година без да се отменят винетките и пътните данъци-пари, даване под наем на терени за заведения и др.-пари.И накрая приватизиране-много пари!А някои говорят, че бате ви Бойко бил прост-нищо подобно!Много добре си знае какво прави.Колко българи успяха за толкова кратко време да се издигнат от обикновена мутра-охранител-Главен секретар! на МВР-Кмет на София- Министър Председател и ако поиска и Президент ще стане.И най-важното- любимец на американците нищо, че знаят кои е.

Още няма назначени, а вие :окрадена, уволнени, разследвани, съдени, оздравителен план, фалит и вече я приватизирахте. По леко, бавно, но сигурно, ще стане .

Анджак!

Не си изрод ти. Пъпеш си. Я вземи да се образоваш /в твоя случай - образуваш/ малко. Знаеш ли изобщо как се финансира изграждането на магистрали по широкия бял свят? А? Пъпеш?

Както си плащаш и винетка и пътен данък, да не говорим че и от другите данъци трябва да има отчисления за подръжка на пътищата. Ама нали е важно да защитаваш партията хранителка, ти ще одобриш и след като си купиш апартамента да плащаш месечен наем, по банков път през банката на Цветелина :-D

"Основният предмет на дейност на новата компания е проектиране, изграждане, поддържане и ремонт на трите автомагистрали, предаде БТА." ЦИТАТ! Я върви ти залягай над уроците, че барем се научиш поне да четеш! Че как такъв като тебе е успял да регистрира фирма, че и управител да и намери ...

Който може, може, който не, цвърчи по форумите и избива комплекси.

А случайно да ти е известно, че когато получаваш финансиране ЕС нямаш право да събираш такси? А? ОБЯСНЯВАМ!!!

Toва показва колко прости са измислените български бизнесмени. Това което ще прави тази компания когато се извършва от частна фирма се казва концесия. А когато се приватизира тази компания, защото това 100% е замисъла на играта, то тя автоматично става концесионер и почва да събира всички плюсове от експлоатацията и без съответния приватизатор да е направил грам разходи. А получените за строежа пари се връщат от данъците на хората. И не си прав че твоя управител не може да ти продаде фирмата. Може само трябва да се подпишеш веднъж по невнимание където не трябва (което всъщност смята да направи и ГЕРБ)

Беа такава компания пък ни грабят разни мошингийски фирми, разхода е същия, поне могат да се назначат тукашните мангали с по една кирка да вадят по някое и друго парче хляб, вместо да им го дават наготово. Добре ще е в устава на компанията да има включена точка: "Куршум за злоупотреби".

Аз такива новини знаеш ли как ги чета? "Министър председателят на Ангола решил да строи в провинция Куандо Кубанго три магистрали - Струма, Хемус и Черно море, за да цъфне и завърже метсното население. Очаква се бърз растеж на икономиката и стандарта на населението, след като асфалта бъде положен през селските ниви и джунглата. Местните шамани ходят от племе на племе и обясняват, че именно асфалтът ще ги избави от глада и немотията, но засега не обясняват точно как."

Искате ли Калинка, ще я имате, само гледайте и внимавайте откъде ще излети:))

Тази схема е на ненаситния нахалник и игнорант Плевнелиев и има една единствена цел, да се цеди още по-усилено бюджета с помоща на свои хора и абсолютно непрогледни процедури. А иначе си е точно обратното на редуциране на административния апарат, при наличие на АПИ и самото мррб.

е, новата калинка е николина панайотова

Поредната "пералня", която по нищо не се различава от схемата "батко и братко", а даже я превъзхожда, защото ще продължава и с екплоатацията.

...ами нормално е така да си го обясняваш - на хората с твоя мозък дори това ниво е високо. На вас ви трябват само банани и сте щастливи.

И Миленчо преди време набута едни 250 милиона в "Публична инвестиционна компания", която не стана нито публична, нито инвестиционна....

Събере се гладна шайка около бат Бойко и хоп - нова държавна фирма, да ги храним

Че накъде без управител, при този си потенциал някой трябва да му управлява бизнеса, той сам не може...

Нищо не знаеш по въпроса, нали, не можа да свържеш нещата? Просто те избива на обща поезия, колкото да се напише нещо. Населението на Ангола са същите цървули, като нас. Обаче стратегията им за развитие ги прави в момента държава с един от най-високите показатели за икономическо развитие в Африка. Защото техните управници си ползват главите. Оправят си положението като всички държави по света без България. В програмата им за развитие, най-накрая има точка "развитие на инфраструктурата". Сигурен начин, че ще успеят! Защото първо са помислили за парите, после за харчене им по "разкрасяване" на държавата с магистрали. Ха познай кой прави обратното и ни вкарва в още по-голяма липса на пари?

Николинка е юрист в действаща във България гръцка строителна фирма (!), така че тя и в момента, като член на управителния съвет на АПИ е незаконна. Но властта гази законите най-безсрамно, само и само келепир да пада.

Какво пишеш, бе човек! Тези пътища им плащаме само 15-20% - другото ни е подарък от ЕС. Да не харесваш ББ е ОК, но да си манипулативен е просто тъпо!

Още едно кранче беше забито в снагата на България с цел източване на средства.Може да се именува поредна ГЕРБЕРСКА хранилка и поилка .

Никой не е забърквал по-гъсти каши в мррб от сегашния комбинатор Плевнелиев. И това е негова измишльотина. Понеже реално нищо не върви в това министерство от както кацна този парашутист без адекватно образование, все под вола теле се търси. Я предишните виновни, я петилетката за 3 години ще направим и атмосферата за работа е катастрофа. Уволняват се знаещи и се заместват с хора без опит, но близки на министърчето, цари страх и хаос. Плевнелиев изобщо не знае, а и не разбира какво става. В резултат се случват и тия фирми мутанти, при наличие на цяла пътна агенция. За това и Божидар Йотов го изгониха, защото имаше смелостта да си каже мнението. Май едно се цели разделяй и владей и в мътни води големи риби лови.

Екзакли, приятел. Не са безплатни. Я си направи справка колко излизат магистралите. Махни от там 20%. Какво пише на калкулатора? Видя ли сега къде е компенсацията за двугодишната инфлация. Какво можеш да ми кажеш за търсене, предлагане и нужда от производителност. Да ти прилича тази сума за първата (но проспана) антикризисна мярка, която можеше да ни задържи на нива от преди години? Ще ми кажеш ли кое е най-важното за най-бедната страна, за да опази поне ВП? А сега резултата какъв е - софиянци ще стигат до морето с час по рано, за сметка на хиляди берзаботни и фалити. Честита ти модернизация! Бюрата по труда ще се пръснат по шевовете. Пир по време на чума. Никъде няма такава държава, няма и такова управление!

Въпрос към всички: От писанията ви става ясно, че истината за този отрасъл /пътна инфраструктура/ на национално равнище е известна на всички. На регионално равнище също всичко се знае / кое как се е случило или как е било нагласено в този отрасъл още от зората на "демокрацията". По места се разказват легенди за приватизацията и преструктурирането на бившите Окръжни пътни управления. Знаят се поименно и героите на този процес.Но господа знаещи, само това ли можете? Да пишете безрезултатно и анонимно на компютърчето си?

Защо? Да не казваш, че като ги знаем трябва да си купим на черно оръжие, да ги намерим тия и да им пръснем главите, за да има възмездие? Нещо като кръв по улиците ни във всички градове и изкривени от лудост лица, които търчат към съдилищата с факли в ръце. Опитвам се да те разбера с призива...

А не ми говори за тоя, че.... Отдавна трябваше да го разстрелят публично на някой стадион. Тепърва ще му плащаме грешките.

Не преувеличавай! Да беше се намерил поне един "С ФЕНЕР В РЪКА" и с достатъчно сили и възможности , за да реализира представите ви за т.н. ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!

А, намерихме се повече от един с фенерите... стотина ентусиасти. Ходих два пъти на протест срещу цените на горивата. Поврякахме, чупихме стойки, освирквахме и... се прибрахме. Аз видях само една забавна част - на пешеходния протест жени на възрастта на баба ми ни псуваха от балконите като загорял тираджия. Много бяхме прави, тръгнахме да осветяваме невежите и ползата никаква - феодалите си го преместиха в другия крачол, плебеите свикнаха да пълнят с 5 литра по-малко.

Само Лот 2,3 и 4 на магистрала Довършването на Тракия бърка в джоба на българите с почти 48 милиона. Другото от ЕС. Дянков доплати мисля десетина милиона за забавянето на последния лот в мочурищата. Люлин пък ни излезе 105 милиона! Другите са от ИСПА. Станаха 163 милиона. Сега смятай за какви суми ще си говорим при Хемус, че там е най-страшно. Моли се да не приемат ТОЛ системата за Тракия, че там само бариерите струват 219 милиона ЕВРО! Ами Черно море? Знаеш ли какъв терен е и колко ще е скъпа и тя? А в началото на годината Дянков искаше от Младенов да намери 17 милиона да повиши минималната с 30 лв.. Сумираш ли цифрите горе? За всичко имаше пари! Още преди съкратените да увиснат на бюджета за помощи, можехме да обърнем процеса. А сега не можем да излезем от тази стагнация сигурно 5 години и отгоре.