Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Направиха държавна фирма за три магистрали

Създава се Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", която ще работи за ускореното изграждане на автомагистралите "Струма", "Хемус" и "Черно море", реши парламентът, който прие на второ четене промените в Закона за пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Коментари

Ами чудесно! Тази държавна фирма идва точно навреме. Надявам се да започне с поддържането и ремонта на Хемус и Тракия, за да можем първо да я видим какво може, а не да изсипе асфалта в полето и след пет години пак да няма магистрала.

Е така е всички управляващи си създават държавни фирми , назначават си удобни хора и така се пълнят държавните каси, къде в Япония има държавна фирма, а вижте къде са те ,, къде сме ние........

Държавна фирма, значи края няма да й се види от кражба. Батко и братко ряпа да ядат, пред тия. Ей сега е голямото лапане.

Въпрос към всички: От писанията ви става ясно, че истината за този отрасъл /пътна инфраструктура/ на национално равнище е известна на всички. На регионално равнище също всичко се знае / кое как се е случило или как е било нагласено в този отрасъл още от зората на "демокрацията". По места се разказват легенди за приватизацията и преструктурирането на бившите Окръжни пътни управления. Знаят се поименно и героите на този процес.Но господа знаещи, само това ли можете? Да пишете безрезултатно и анонимно на компютърчето си?

Защо? Да не казваш, че като ги знаем трябва да си купим на черно оръжие, да ги намерим тия и да им пръснем главите, за да има възмездие? Нещо като кръв по улиците ни във всички градове и изкривени от лудост лица, които търчат към съдилищата с факли в ръце. Опитвам се да те разбера с призива...

Не преувеличавай! Да беше се намерил поне един "С ФЕНЕР В РЪКА" и с достатъчно сили и възможности , за да реализира представите ви за т.н. ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!

Никой не е забърквал по-гъсти каши в мррб от сегашния комбинатор Плевнелиев. И това е негова измишльотина. Понеже реално нищо не върви в това министерство от както кацна този парашутист без адекватно образование, все под вола теле се търси. Я предишните виновни, я петилетката за 3 години ще направим и атмосферата за работа е катастрофа. Уволняват се знаещи и се заместват с хора без опит, но близки на министърчето, цари страх и хаос. Плевнелиев изобщо не знае, а и не разбира какво става. В резултат се случват и тия фирми мутанти, при наличие на цяла пътна агенция. За това и Божидар Йотов го изгониха, защото имаше смелостта да си каже мнението. Май едно се цели разделяй и владей и в мътни води големи риби лови.

Още едно кранче беше забито в снагата на България с цел източване на средства.Може да се именува поредна ГЕРБЕРСКА хранилка и поилка .

Събере се гладна шайка около бат Бойко и хоп - нова държавна фирма, да ги храним

И Миленчо преди време набута едни 250 милиона в "Публична инвестиционна компания", която не стана нито публична, нито инвестиционна....

А не ми говори за тоя, че.... Отдавна трябваше да го разстрелят публично на някой стадион. Тепърва ще му плащаме грешките.

Поредната "пералня", която по нищо не се различава от схемата "батко и братко", а даже я превъзхожда, защото ще продължава и с екплоатацията.

е, новата калинка е николина панайотова

Николинка е юрист в действаща във България гръцка строителна фирма (!), така че тя и в момента, като член на управителния съвет на АПИ е незаконна. Но властта гази законите най-безсрамно, само и само келепир да пада.

Тази схема е на ненаситния нахалник и игнорант Плевнелиев и има една единствена цел, да се цеди още по-усилено бюджета с помоща на свои хора и абсолютно непрогледни процедури. А иначе си е точно обратното на редуциране на административния апарат, при наличие на АПИ и самото мррб.

Искате ли Калинка, ще я имате, само гледайте и внимавайте откъде ще излети:))

Обяснявам на тези, на които не им е ясно за какво става въпрос.Тройната коалиция и всички правителства преди нея окрадоха и приватизираха всичко и сега герберите се чудят как и откъде да се нагушат.Един от начините е да се строи, особено магистрали.От една страна прави впечатление, от друга може да се краде яко при строителството, но най-интересното е след като се построи магистралата.Дупките разбира се никога няма да изчезнат и постоянно ще се запълват-пари; такси, които ще се вдигат всяка година без да се отменят винетките и пътните данъци-пари, даване под наем на терени за заведения и др.-пари.И накрая приватизиране-много пари!А някои говорят, че бате ви Бойко бил прост-нищо подобно!Много добре си знае какво прави.Колко българи успяха за толкова кратко време да се издигнат от обикновена мутра-охранител-Главен секретар! на МВР-Кмет на София- Министър Председател и ако поиска и Президент ще стане.И най-важното- любимец на американците нищо, че знаят кои е.

Анджак!

Който може, може, който не, цвърчи по форумите и избива комплекси.

Доколкото се разбира от статията и ще проектира бъдещите магистрали, което е доста преди рибата....Дет се казва - научи се първо да четеш, после коментирай!

Ей, много сте прости българите ве... Нямате ли работа, а само да плюете и малкото, което се прави ве?!?!?! Предложете нещо, а не само да критикувате, ама с какво да го измислите това нещо, като под шапките ви нема никой...

Не си изрод ти. Пъпеш си. Я вземи да се образоваш /в твоя случай - образуваш/ малко. Знаеш ли изобщо как се финансира изграждането на магистрали по широкия бял свят? А? Пъпеш?

Аз такива новини знаеш ли как ги чета? "Министър председателят на Ангола решил да строи в провинция Куандо Кубанго три магистрали - Струма, Хемус и Черно море, за да цъфне и завърже метсното население. Очаква се бърз растеж на икономиката и стандарта на населението, след като асфалта бъде положен през селските ниви и джунглата. Местните шамани ходят от племе на племе и обясняват, че именно асфалтът ще ги избави от глада и немотията, но засега не обясняват точно как."

...ами нормално е така да си го обясняваш - на хората с твоя мозък дори това ниво е високо. На вас ви трябват само банани и сте щастливи.

Ами да, сега ще се финасира от бюджета обилно, а след година-две ще се приватизира на безценица и някой тарикат ще стане притежател на магистрали. Ще сложи бериери и готовооо!

Цецо: Продавам стикери с надпис "спонсор на МВР"!

Значи ли това, че търговете за строителство на лотове от тези магистрали, които се провеждат в момента , са невалидни и тази "Държавна компания" ще ги строи , според казаното в новината?

Мутро-мафиоткото правителство на ГЕРБ добре мисли как да продължи да граби когато ги изритаме от властта. Сигурен съм, че една от готовите магистрали ще я купи Цветелинка.

Още няма назначени, а вие :окрадена, уволнени, разследвани, съдени, оздравителен план, фалит и вече я приватизирахте. По леко, бавно, но сигурно, ще стане .

БРАВО РОСЕНЕ - БРАВО ПЛЕВНЕЛИЕВ ЗАРАБОТИ СИ ЗА СЛЕДВАЩАТА ПЕТИЛЕТКА ДОСУЩ КАТО НИКОЛАЙЧО ВАСИЛЕВ С БТК САМО ДА ВИ КАЖА НЕЩО - 5-6 МИЛИОНА КЛЕТВИ ХВАЩАТ ЛОШО

Бойко ще има да пита за "Абе има ли работа за ония нашите момчета, дето ритаме топка"....

И после някой ще я приватизира тази компания и хоп получава на готово 3 магистрали. Питам не е ли време да извадим сопите

аз залагам на цветелина

че нямате повече от осми завършен клас ... Компанията ще стопанисва и управлява магирсталите няма да ги притежава..... и аз имам назначен управител на фирмата ми , но няма как да я продаде, защото аз съм собственик. Така, че залагайте на уроците, не на Позитано...

Обяснявам! Финансирането е от държавата И ОТ ЕС!!! Първо се дават парите от бюджета, после ЕС покрива част от тях! Няма да се закрива никаква агенция, а сега съществуващата ще се занимава с другите пътища, а не с нови магистрали!

А случайно да ти е известно, че когато получаваш финансиране ЕС нямаш право да събираш такси? А? ОБЯСНЯВАМ!!!

Да не някой да си помисли, че сме в капиталистически строй. Кретенииииииииииииии не се издържа .........

Още един куп хрантутници ще бъдат настанени с това решение.Смятам, че с това решение би следвало да се закрият съществуващите до сега пътни агенции и всички обслужващи звена.Явно се търси работа на наши хора верни на управляващата мафия, която да започне да дообира народа ни.

Беа такава компания пък ни грабят разни мошингийски фирми, разхода е същия, поне могат да се назначат тукашните мангали с по една кирка да вадят по някое и друго парче хляб, вместо да им го дават наготово. Добре ще е в устава на компанията да има включена точка: "Куршум за злоупотреби".

От такси за експлоатация ли???Ама нали се строят с наши пари.Това е все едно да си купите апартамент и да ве искат наем.

Анджак!

1. Нали магистрала Хемус щеше да се финансира от Брюксел след 2014? 2. Ако не се финансира от Брюксел, а от бюджета, колко пъти ще се налага да плащам като данъкоплатец за едно и също нещо, особенно ако отново ще се налага да си купувам и винетка? 3. Може ли да се окаже, че един светъл ден, ако магистралите бъдат построени, ще се окаже отново, че държавата е "лош стопанин" и ще трябва да се приватизира фирмата по "пазарни" услови? 4. "Други" въпроси.

...Компанията ще ги управлява след изграждането и въвеждането им в експлоатация.

Като си купиш апартамент не плащаш ли годишен местен данък, такса смет.... или пръстите летят по клавиатурата по-бързо от мисълта...

Както си плащаш и винетка и пътен данък, да не говорим че и от другите данъци трябва да има отчисления за подръжка на пътищата. Ама нали е важно да защитаваш партията хранителка, ти ще одобриш и след като си купиш апартамента да плащаш месечен наем, по банков път през банката на Цветелина :-D

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Направиха държавна фирма за три магистрали

Създава се Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти", която ще работи за ускореното изграждане на автомагистралите "Струма", "Хемус" и "Черно море", реши парламентът, който прие на второ четене промените в Закона за пътищата.

Обратно в новината

Коментари - Направиха държавна фирма за три магистрали | Днес.dir.bg

Коментари

Ами чудесно! Тази държавна фирма идва точно навреме. Надявам се да започне с поддържането и ремонта на Хемус и Тракия, за да можем първо да я видим какво може, а не да изсипе асфалта в полето и след пет години пак да няма магистрала.

Е така е всички управляващи си създават държавни фирми , назначават си удобни хора и така се пълнят държавните каси, къде в Япония има държавна фирма, а вижте къде са те ,, къде сме ние........

Държавна фирма, значи края няма да й се види от кражба. Батко и братко ряпа да ядат, пред тия. Ей сега е голямото лапане.

Въпрос към всички: От писанията ви става ясно, че истината за този отрасъл /пътна инфраструктура/ на национално равнище е известна на всички. На регионално равнище също всичко се знае / кое как се е случило или как е било нагласено в този отрасъл още от зората на "демокрацията". По места се разказват легенди за приватизацията и преструктурирането на бившите Окръжни пътни управления. Знаят се поименно и героите на този процес.Но господа знаещи, само това ли можете? Да пишете безрезултатно и анонимно на компютърчето си?

Защо? Да не казваш, че като ги знаем трябва да си купим на черно оръжие, да ги намерим тия и да им пръснем главите, за да има възмездие? Нещо като кръв по улиците ни във всички градове и изкривени от лудост лица, които търчат към съдилищата с факли в ръце. Опитвам се да те разбера с призива...

Не преувеличавай! Да беше се намерил поне един "С ФЕНЕР В РЪКА" и с достатъчно сили и възможности , за да реализира представите ви за т.н. ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!

Никой не е забърквал по-гъсти каши в мррб от сегашния комбинатор Плевнелиев. И това е негова измишльотина. Понеже реално нищо не върви в това министерство от както кацна този парашутист без адекватно образование, все под вола теле се търси. Я предишните виновни, я петилетката за 3 години ще направим и атмосферата за работа е катастрофа. Уволняват се знаещи и се заместват с хора без опит, но близки на министърчето, цари страх и хаос. Плевнелиев изобщо не знае, а и не разбира какво става. В резултат се случват и тия фирми мутанти, при наличие на цяла пътна агенция. За това и Божидар Йотов го изгониха, защото имаше смелостта да си каже мнението. Май едно се цели разделяй и владей и в мътни води големи риби лови.

Още едно кранче беше забито в снагата на България с цел източване на средства.Може да се именува поредна ГЕРБЕРСКА хранилка и поилка .

Събере се гладна шайка около бат Бойко и хоп - нова държавна фирма, да ги храним

И Миленчо преди време набута едни 250 милиона в "Публична инвестиционна компания", която не стана нито публична, нито инвестиционна....

А не ми говори за тоя, че.... Отдавна трябваше да го разстрелят публично на някой стадион. Тепърва ще му плащаме грешките.

Поредната "пералня", която по нищо не се различава от схемата "батко и братко", а даже я превъзхожда, защото ще продължава и с екплоатацията.

е, новата калинка е николина панайотова

Николинка е юрист в действаща във България гръцка строителна фирма (!), така че тя и в момента, като член на управителния съвет на АПИ е незаконна. Но властта гази законите най-безсрамно, само и само келепир да пада.

Тази схема е на ненаситния нахалник и игнорант Плевнелиев и има една единствена цел, да се цеди още по-усилено бюджета с помоща на свои хора и абсолютно непрогледни процедури. А иначе си е точно обратното на редуциране на административния апарат, при наличие на АПИ и самото мррб.

Искате ли Калинка, ще я имате, само гледайте и внимавайте откъде ще излети:))

Обяснявам на тези, на които не им е ясно за какво става въпрос.Тройната коалиция и всички правителства преди нея окрадоха и приватизираха всичко и сега герберите се чудят как и откъде да се нагушат.Един от начините е да се строи, особено магистрали.От една страна прави впечатление, от друга може да се краде яко при строителството, но най-интересното е след като се построи магистралата.Дупките разбира се никога няма да изчезнат и постоянно ще се запълват-пари; такси, които ще се вдигат всяка година без да се отменят винетките и пътните данъци-пари, даване под наем на терени за заведения и др.-пари.И накрая приватизиране-много пари!А някои говорят, че бате ви Бойко бил прост-нищо подобно!Много добре си знае какво прави.Колко българи успяха за толкова кратко време да се издигнат от обикновена мутра-охранител-Главен секретар! на МВР-Кмет на София- Министър Председател и ако поиска и Президент ще стане.И най-важното- любимец на американците нищо, че знаят кои е.

Анджак!

Който може, може, който не, цвърчи по форумите и избива комплекси.

Доколкото се разбира от статията и ще проектира бъдещите магистрали, което е доста преди рибата....Дет се казва - научи се първо да четеш, после коментирай!

Ей, много сте прости българите ве... Нямате ли работа, а само да плюете и малкото, което се прави ве?!?!?! Предложете нещо, а не само да критикувате, ама с какво да го измислите това нещо, като под шапките ви нема никой...

Не си изрод ти. Пъпеш си. Я вземи да се образоваш /в твоя случай - образуваш/ малко. Знаеш ли изобщо как се финансира изграждането на магистрали по широкия бял свят? А? Пъпеш?

Аз такива новини знаеш ли как ги чета? "Министър председателят на Ангола решил да строи в провинция Куандо Кубанго три магистрали - Струма, Хемус и Черно море, за да цъфне и завърже метсното население. Очаква се бърз растеж на икономиката и стандарта на населението, след като асфалта бъде положен през селските ниви и джунглата. Местните шамани ходят от племе на племе и обясняват, че именно асфалтът ще ги избави от глада и немотията, но засега не обясняват точно как."

...ами нормално е така да си го обясняваш - на хората с твоя мозък дори това ниво е високо. На вас ви трябват само банани и сте щастливи.

Ами да, сега ще се финасира от бюджета обилно, а след година-две ще се приватизира на безценица и някой тарикат ще стане притежател на магистрали. Ще сложи бериери и готовооо!

Цецо: Продавам стикери с надпис "спонсор на МВР"!

Значи ли това, че търговете за строителство на лотове от тези магистрали, които се провеждат в момента , са невалидни и тази "Държавна компания" ще ги строи , според казаното в новината?

Мутро-мафиоткото правителство на ГЕРБ добре мисли как да продължи да граби когато ги изритаме от властта. Сигурен съм, че една от готовите магистрали ще я купи Цветелинка.

Още няма назначени, а вие :окрадена, уволнени, разследвани, съдени, оздравителен план, фалит и вече я приватизирахте. По леко, бавно, но сигурно, ще стане .

БРАВО РОСЕНЕ - БРАВО ПЛЕВНЕЛИЕВ ЗАРАБОТИ СИ ЗА СЛЕДВАЩАТА ПЕТИЛЕТКА ДОСУЩ КАТО НИКОЛАЙЧО ВАСИЛЕВ С БТК САМО ДА ВИ КАЖА НЕЩО - 5-6 МИЛИОНА КЛЕТВИ ХВАЩАТ ЛОШО

Бойко ще има да пита за "Абе има ли работа за ония нашите момчета, дето ритаме топка"....

И после някой ще я приватизира тази компания и хоп получава на готово 3 магистрали. Питам не е ли време да извадим сопите

аз залагам на цветелина

че нямате повече от осми завършен клас ... Компанията ще стопанисва и управлява магирсталите няма да ги притежава..... и аз имам назначен управител на фирмата ми , но няма как да я продаде, защото аз съм собственик. Така, че залагайте на уроците, не на Позитано...

Обяснявам! Финансирането е от държавата И ОТ ЕС!!! Първо се дават парите от бюджета, после ЕС покрива част от тях! Няма да се закрива никаква агенция, а сега съществуващата ще се занимава с другите пътища, а не с нови магистрали!

А случайно да ти е известно, че когато получаваш финансиране ЕС нямаш право да събираш такси? А? ОБЯСНЯВАМ!!!

Да не някой да си помисли, че сме в капиталистически строй. Кретенииииииииииииии не се издържа .........

Още един куп хрантутници ще бъдат настанени с това решение.Смятам, че с това решение би следвало да се закрият съществуващите до сега пътни агенции и всички обслужващи звена.Явно се търси работа на наши хора верни на управляващата мафия, която да започне да дообира народа ни.

Беа такава компания пък ни грабят разни мошингийски фирми, разхода е същия, поне могат да се назначат тукашните мангали с по една кирка да вадят по някое и друго парче хляб, вместо да им го дават наготово. Добре ще е в устава на компанията да има включена точка: "Куршум за злоупотреби".

От такси за експлоатация ли???Ама нали се строят с наши пари.Това е все едно да си купите апартамент и да ве искат наем.

Анджак!

1. Нали магистрала Хемус щеше да се финансира от Брюксел след 2014? 2. Ако не се финансира от Брюксел, а от бюджета, колко пъти ще се налага да плащам като данъкоплатец за едно и също нещо, особенно ако отново ще се налага да си купувам и винетка? 3. Може ли да се окаже, че един светъл ден, ако магистралите бъдат построени, ще се окаже отново, че държавата е "лош стопанин" и ще трябва да се приватизира фирмата по "пазарни" услови? 4. "Други" въпроси.

...Компанията ще ги управлява след изграждането и въвеждането им в експлоатация.

Като си купиш апартамент не плащаш ли годишен местен данък, такса смет.... или пръстите летят по клавиатурата по-бързо от мисълта...

Както си плащаш и винетка и пътен данък, да не говорим че и от другите данъци трябва да има отчисления за подръжка на пътищата. Ама нали е важно да защитаваш партията хранителка, ти ще одобриш и след като си купиш апартамента да плащаш месечен наем, по банков път през банката на Цветелина :-D