Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес

Преговорите между синдикатите и ръководството на БДЖ "Пътнически превози" приключиха за днес без да е постигнато споразумение. По-рано бе съобщено, че такова е подписано за "Товарни превози".

Обратно в новината

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

Коментари

Толкова ли е трудно тези хора да се махнат и да спират да пречат на обществото.На железничарите им се работи.РАБОТИ ИМ СЕ !Омръзна ни да сме" заложници" на неколцина души.Искаме нормални влакове!!!!!!Вразумете се.

АБЕ КАТО ГЛЕДАМ ИНТЕРНЕТ ТАБЛОТО НА ЦЕНТРАЛНА ГАРА СОФИЯ И ТАМ ПОЧТИ НЯМА СТАЧКА.

Щом трябва да се подарят товарни превози на -корпуративна банка и банда престъпници, кажете си господа управляващи. Ще Ви разберем, друго за крадене в държавата не остана.Не посягайте на пътнически превози.Във влаковете ,очукани от всякъде, пътуват обикновените хора, заради евтините билети.Засрамете се и не взимайте на гладния филията от устата.Ще плащате много грехове!!!!!

Заради такива като тебе, никога няма да се оправи нищо. Защото гледате 2-3 мошеници как унищожават граденото с години, а не гледате проблемите на хората и защо стачкуват. В нормална държава обществото ще подкрепи железничарите а не обратното.

Толкова ли е трудно да схванеш, че стачката е се подтиква от тия дето уж "губят" пари и призовават да спре.

абе я си гледаи работата, нека си отстояват правата хората

в нормалните общества този момент отдавна са го минали терминът САБОТАЖ идва точно от протести на хора които са заменени с машини - да закрият всичко и да се създаде нова компания по съвременен стандарт - така ще трябва много по малко жива сила

Чии права бе другарю,на БСП и ДПС,ли?!

На мен ми пречат мафиотските и наркотрафикантските структури на ГЕРБ,с главният мафиот на българия Богоподобния Борисов! Добре,че всички МАФИОТИ СВЪРШВАТ ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН!

Ку-ку-у! Излез от ГЕРБ-нирваната! Говорим за стачки, чрез които в цивилизования свят работещите отстояват правата си, какви БСП и ДПС ти се привиждат? А ти от какъв зор защитаваш правата на шефовете, назначени от ГЕРБ, споко, те са си добре защитени. .Аман от обременени подлизурски мозъци!

не мога да разбера защо не каят в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпища колективен трудов договор понеже на пролет искта да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

и още нещо преди да почнат да правят каквато и да е реформа тези много знеще от борда на директорите ( недев , владимиров и т.н ) нека отговорят на два прости въпроса. 1. от както те управляват бдж колко нови клинта намериха за холдинга ? отговор нула ... 2. от както управляват бдж колко стари клиента загубиха ? много ... е сега разбирате ли защо тези умни господа разбират под реформа само уволненя на персонал ... ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

А ти как ще свършиш? С краката назад? Глупак.

ти тъп ли си, малка банда от тарикати, искат да работят малко , да са много и да получават сигурни заплати, и за това да плащаме всички независимо дали ползваме или не, ей социализма свърши. закривай, да създадат нови, да дадат право и на частни железници, да има конкуренция, качество

"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека" тъпанар, направи справка през 40-50 год колко са ги обслужвали на евр. ниво и може да ти светне

Ало гербер - много си нервен Но всъщност простотията те издава кой ти плаща да пишеш тук. Айде драсни нещо още че ми е много приятно някой от злоба да прекипява. Айде - чакам.

не мога да разбера защо не кажат в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпищат колективен трудов договор понеже на пролет искат да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души а навяро и още повече от тези ....

Те заплатите в БДЖ са едни сигурни, сигурни. Ще ги получиш, но точно на време колкото лихвите по вземанията ти да изядат и малкото пари в + дето си мислел да дадеш за нови дрехи.

Колкото и да ревът съкращенията започнаха. и слава богу!.Тия които ги махат толкова бела направиха ,че ми е чудно що не ги съдят за саботаж

не се занимават с важните неща, които ще донесат милиарди в бюджета-Лукойл и техните датчици, контрабандата, а ми търсят на босия цървулите

какво да коментираме само в бдж полицаите са на 3 хиляди , чиновниците са над 3 хиляди и какво остава - ПРИВАТИЗАЦИЯ

САБОТАЖ-мисля,че не си прав прочети за Нед Луд Движението на хората срещу машините,учи се по история

Е, прав си те железниците ни са негово /на Нед Луд/ време. И трябва да си ги пазим като такива, че са ненадминат атракцион!!!

Истината е, че нняколко мутри/Боко,Цецко.../ тероризират България.Това е извесно и на ЕС.Сега с продажните журналисти се опитват да излъжат хората!!!

Корчагин, по данни на разузнаването читателите изпозаспаха. Няма смисъл да хабим ресурса. Пази силите за утре. Привет от Центъра. Край на грамата.

не наричам журналистите в бг "продажни", защото те просто нямат избор. пишеш, каквото ти наредят, или ще се наредиш на опашката на безработните. на партия с обърканите инициaли "бгре" само наивници вярват

браво на това ръководство.България ще е първата страна с фалирала железница.нещо създавано с векове ще го унищожат.на запад този транспорт е преоритет,всички тирове се качват на вагони и от граница до граница се прекарват.едно че не замърсяват въздуха,други че не разбиват пътищата и трето не натоварват трафика,а тук само унижаваме.

КОГАТО НЯКЪДЕ РАБОТАТА НЕ ВЪРВИ ОТГОВОРНОСТ НОСИ НАЙ-ВЕЧЕ РЪКОВОДИТЕЛЯ, Т.Е. В СЛУЧАЯ СА ДВАМА- ВЛАДИМИРОВ И НЕДЕВ. ТОВА СА ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ 20 ДНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ. МЯТАТ СЕ КАТО ПАТЕТА В НАЛЧИЩА. УВОЛНЯВАЙТЕ ГИ ТИЯ ДВАМАТА, ТА АКО ТРЯБВА СМЕНЯЙТЕ И МОСКОВСКИ. ЗАЩО ТРЯБВА 8000 СЛУЖИТЕЛИ НА БДЖ ДА СТРАДАТ, ДА НЕ СИ ПОЛУЧАТ ЗАПЛАТИТЕ И ОЩЕ 3000000 ПЪТНИЦИ ДА СТРАДАТ, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ПОЛЗВАТ ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ. ТИЯ ТРИМАТА СА МНОГО НАГЛИ.

По думите на бившия председател на НС на БСМ от Виденово време, 121 човека тероризират България и спират 52 влака. Колко души в такъв случай са терористите, които спират за празниците 166 влака? И защо по празниците? Заради ефекта, който йезуитски ще се опитат да прехвърлят на гърба на стачниците.

Всичко е за пари. За нашите пари. Продава се всичко печелившо и се оставя губещото. Това обаче е само на повърхността. В дълбочина, се разбира, че има едни пари-1,2 милиарда които ще се разпределят между частни железопътни дружества и между осакатеното държавно БДЖ. Лишено от печалби, БДЖ ще поддържа минимален брой влакове с нашите пари. В същото време "приватизираните" товарни превози и други дейности ще печелят пари за другарите.

Искам да знам, от този дълг на БДЖ към момента,1 милиард, колко е по вина на железничарите и колко по вина на ръководствата? Искам да знам, колко от този дълг, 1 милиард е натрупан по времето на ГЕРБ? Искам да знам, кой ще отговаря за този 1 милиард и кога?

ами тези мазни мутри от ръководството на БДЖ, да вземат и да направят статистика, колко бивши ръководители са се облажили та чак повръщат, този дълг е натрупан от мениджърите не от работещите железничари, защо няма нито един ръководител в затвора.

Това на снимката пионерска връзка ли е или просто любов към червения цвят?

По времето на ГЕРБ този дълге намалял - с по около 50 млн годишно.

Като са малки заплатите защо не напуснат и като ги знам колко са кадърни тези чугунени глави веднага ще виснат като сополи и ще гледат нещастно. на мен като не ми отърва бягам и до ден днешен не съжалявам и не съм обръщал назад глава.

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес

Преговорите между синдикатите и ръководството на БДЖ "Пътнически превози" приключиха за днес без да е постигнато споразумение. По-рано бе съобщено, че такова е подписано за "Товарни превози".

Обратно в новината

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

Коментари

Толкова ли е трудно тези хора да се махнат и да спират да пречат на обществото.На железничарите им се работи.РАБОТИ ИМ СЕ !Омръзна ни да сме" заложници" на неколцина души.Искаме нормални влакове!!!!!!Вразумете се.

АБЕ КАТО ГЛЕДАМ ИНТЕРНЕТ ТАБЛОТО НА ЦЕНТРАЛНА ГАРА СОФИЯ И ТАМ ПОЧТИ НЯМА СТАЧКА.

Щом трябва да се подарят товарни превози на -корпуративна банка и банда престъпници, кажете си господа управляващи. Ще Ви разберем, друго за крадене в държавата не остана.Не посягайте на пътнически превози.Във влаковете ,очукани от всякъде, пътуват обикновените хора, заради евтините билети.Засрамете се и не взимайте на гладния филията от устата.Ще плащате много грехове!!!!!

Заради такива като тебе, никога няма да се оправи нищо. Защото гледате 2-3 мошеници как унищожават граденото с години, а не гледате проблемите на хората и защо стачкуват. В нормална държава обществото ще подкрепи железничарите а не обратното.

Толкова ли е трудно да схванеш, че стачката е се подтиква от тия дето уж "губят" пари и призовават да спре.

абе я си гледаи работата, нека си отстояват правата хората

в нормалните общества този момент отдавна са го минали терминът САБОТАЖ идва точно от протести на хора които са заменени с машини - да закрият всичко и да се създаде нова компания по съвременен стандарт - така ще трябва много по малко жива сила

Чии права бе другарю,на БСП и ДПС,ли?!

На мен ми пречат мафиотските и наркотрафикантските структури на ГЕРБ,с главният мафиот на българия Богоподобния Борисов! Добре,че всички МАФИОТИ СВЪРШВАТ ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН!

Ку-ку-у! Излез от ГЕРБ-нирваната! Говорим за стачки, чрез които в цивилизования свят работещите отстояват правата си, какви БСП и ДПС ти се привиждат? А ти от какъв зор защитаваш правата на шефовете, назначени от ГЕРБ, споко, те са си добре защитени. .Аман от обременени подлизурски мозъци!

не мога да разбера защо не каят в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпища колективен трудов договор понеже на пролет искта да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

и още нещо преди да почнат да правят каквато и да е реформа тези много знеще от борда на директорите ( недев , владимиров и т.н ) нека отговорят на два прости въпроса. 1. от както те управляват бдж колко нови клинта намериха за холдинга ? отговор нула ... 2. от както управляват бдж колко стари клиента загубиха ? много ... е сега разбирате ли защо тези умни господа разбират под реформа само уволненя на персонал ... ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

А ти как ще свършиш? С краката назад? Глупак.

ти тъп ли си, малка банда от тарикати, искат да работят малко , да са много и да получават сигурни заплати, и за това да плащаме всички независимо дали ползваме или не, ей социализма свърши. закривай, да създадат нови, да дадат право и на частни железници, да има конкуренция, качество

"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека" тъпанар, направи справка през 40-50 год колко са ги обслужвали на евр. ниво и може да ти светне

Ало гербер - много си нервен Но всъщност простотията те издава кой ти плаща да пишеш тук. Айде драсни нещо още че ми е много приятно някой от злоба да прекипява. Айде - чакам.

не мога да разбера защо не кажат в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпищат колективен трудов договор понеже на пролет искат да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души а навяро и още повече от тези ....

Те заплатите в БДЖ са едни сигурни, сигурни. Ще ги получиш, но точно на време колкото лихвите по вземанията ти да изядат и малкото пари в + дето си мислел да дадеш за нови дрехи.

Колкото и да ревът съкращенията започнаха. и слава богу!.Тия които ги махат толкова бела направиха ,че ми е чудно що не ги съдят за саботаж

не се занимават с важните неща, които ще донесат милиарди в бюджета-Лукойл и техните датчици, контрабандата, а ми търсят на босия цървулите

какво да коментираме само в бдж полицаите са на 3 хиляди , чиновниците са над 3 хиляди и какво остава - ПРИВАТИЗАЦИЯ

САБОТАЖ-мисля,че не си прав прочети за Нед Луд Движението на хората срещу машините,учи се по история

Е, прав си те железниците ни са негово /на Нед Луд/ време. И трябва да си ги пазим като такива, че са ненадминат атракцион!!!

Истината е, че нняколко мутри/Боко,Цецко.../ тероризират България.Това е извесно и на ЕС.Сега с продажните журналисти се опитват да излъжат хората!!!

Корчагин, по данни на разузнаването читателите изпозаспаха. Няма смисъл да хабим ресурса. Пази силите за утре. Привет от Центъра. Край на грамата.

не наричам журналистите в бг "продажни", защото те просто нямат избор. пишеш, каквото ти наредят, или ще се наредиш на опашката на безработните. на партия с обърканите инициaли "бгре" само наивници вярват

браво на това ръководство.България ще е първата страна с фалирала железница.нещо създавано с векове ще го унищожат.на запад този транспорт е преоритет,всички тирове се качват на вагони и от граница до граница се прекарват.едно че не замърсяват въздуха,други че не разбиват пътищата и трето не натоварват трафика,а тук само унижаваме.

КОГАТО НЯКЪДЕ РАБОТАТА НЕ ВЪРВИ ОТГОВОРНОСТ НОСИ НАЙ-ВЕЧЕ РЪКОВОДИТЕЛЯ, Т.Е. В СЛУЧАЯ СА ДВАМА- ВЛАДИМИРОВ И НЕДЕВ. ТОВА СА ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ 20 ДНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ. МЯТАТ СЕ КАТО ПАТЕТА В НАЛЧИЩА. УВОЛНЯВАЙТЕ ГИ ТИЯ ДВАМАТА, ТА АКО ТРЯБВА СМЕНЯЙТЕ И МОСКОВСКИ. ЗАЩО ТРЯБВА 8000 СЛУЖИТЕЛИ НА БДЖ ДА СТРАДАТ, ДА НЕ СИ ПОЛУЧАТ ЗАПЛАТИТЕ И ОЩЕ 3000000 ПЪТНИЦИ ДА СТРАДАТ, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ПОЛЗВАТ ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ. ТИЯ ТРИМАТА СА МНОГО НАГЛИ.

По думите на бившия председател на НС на БСМ от Виденово време, 121 човека тероризират България и спират 52 влака. Колко души в такъв случай са терористите, които спират за празниците 166 влака? И защо по празниците? Заради ефекта, който йезуитски ще се опитат да прехвърлят на гърба на стачниците.

Всичко е за пари. За нашите пари. Продава се всичко печелившо и се оставя губещото. Това обаче е само на повърхността. В дълбочина, се разбира, че има едни пари-1,2 милиарда които ще се разпределят между частни железопътни дружества и между осакатеното държавно БДЖ. Лишено от печалби, БДЖ ще поддържа минимален брой влакове с нашите пари. В същото време "приватизираните" товарни превози и други дейности ще печелят пари за другарите.

Искам да знам, от този дълг на БДЖ към момента,1 милиард, колко е по вина на железничарите и колко по вина на ръководствата? Искам да знам, колко от този дълг, 1 милиард е натрупан по времето на ГЕРБ? Искам да знам, кой ще отговаря за този 1 милиард и кога?

ами тези мазни мутри от ръководството на БДЖ, да вземат и да направят статистика, колко бивши ръководители са се облажили та чак повръщат, този дълг е натрупан от мениджърите не от работещите железничари, защо няма нито един ръководител в затвора.

Това на снимката пионерска връзка ли е или просто любов към червения цвят?

По времето на ГЕРБ този дълге намалял - с по около 50 млн годишно.

Като са малки заплатите защо не напуснат и като ги знам колко са кадърни тези чугунени глави веднага ще виснат като сополи и ще гледат нещастно. на мен като не ми отърва бягам и до ден днешен не съжалявам и не съм обръщал назад глава.