Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес

Преговорите между синдикатите и ръководството на БДЖ "Пътнически превози" приключиха за днес без да е постигнато споразумение. По-рано бе съобщено, че такова е подписано за "Товарни превози".

Обратно в новината

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

Коментари

Това на снимката пионерска връзка ли е или просто любов към червения цвят?

ами тези мазни мутри от ръководството на БДЖ, да вземат и да направят статистика, колко бивши ръководители са се облажили та чак повръщат, този дълг е натрупан от мениджърите не от работещите железничари, защо няма нито един ръководител в затвора.

Искам да знам, от този дълг на БДЖ към момента,1 милиард, колко е по вина на железничарите и колко по вина на ръководствата? Искам да знам, колко от този дълг, 1 милиард е натрупан по времето на ГЕРБ? Искам да знам, кой ще отговаря за този 1 милиард и кога?

По времето на ГЕРБ този дълге намалял - с по около 50 млн годишно.

Всичко е за пари. За нашите пари. Продава се всичко печелившо и се оставя губещото. Това обаче е само на повърхността. В дълбочина, се разбира, че има едни пари-1,2 милиарда които ще се разпределят между частни железопътни дружества и между осакатеното държавно БДЖ. Лишено от печалби, БДЖ ще поддържа минимален брой влакове с нашите пари. В същото време "приватизираните" товарни превози и други дейности ще печелят пари за другарите.

По думите на бившия председател на НС на БСМ от Виденово време, 121 човека тероризират България и спират 52 влака. Колко души в такъв случай са терористите, които спират за празниците 166 влака? И защо по празниците? Заради ефекта, който йезуитски ще се опитат да прехвърлят на гърба на стачниците.

КОГАТО НЯКЪДЕ РАБОТАТА НЕ ВЪРВИ ОТГОВОРНОСТ НОСИ НАЙ-ВЕЧЕ РЪКОВОДИТЕЛЯ, Т.Е. В СЛУЧАЯ СА ДВАМА- ВЛАДИМИРОВ И НЕДЕВ. ТОВА СА ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ 20 ДНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ. МЯТАТ СЕ КАТО ПАТЕТА В НАЛЧИЩА. УВОЛНЯВАЙТЕ ГИ ТИЯ ДВАМАТА, ТА АКО ТРЯБВА СМЕНЯЙТЕ И МОСКОВСКИ. ЗАЩО ТРЯБВА 8000 СЛУЖИТЕЛИ НА БДЖ ДА СТРАДАТ, ДА НЕ СИ ПОЛУЧАТ ЗАПЛАТИТЕ И ОЩЕ 3000000 ПЪТНИЦИ ДА СТРАДАТ, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ПОЛЗВАТ ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ. ТИЯ ТРИМАТА СА МНОГО НАГЛИ.

браво на това ръководство.България ще е първата страна с фалирала железница.нещо създавано с векове ще го унищожат.на запад този транспорт е преоритет,всички тирове се качват на вагони и от граница до граница се прекарват.едно че не замърсяват въздуха,други че не разбиват пътищата и трето не натоварват трафика,а тук само унижаваме.

не наричам журналистите в бг "продажни", защото те просто нямат избор. пишеш, каквото ти наредят, или ще се наредиш на опашката на безработните. на партия с обърканите инициaли "бгре" само наивници вярват

Истината е, че нняколко мутри/Боко,Цецко.../ тероризират България.Това е извесно и на ЕС.Сега с продажните журналисти се опитват да излъжат хората!!!

какво да коментираме само в бдж полицаите са на 3 хиляди , чиновниците са над 3 хиляди и какво остава - ПРИВАТИЗАЦИЯ

не се занимават с важните неща, които ще донесат милиарди в бюджета-Лукойл и техните датчици, контрабандата, а ми търсят на босия цървулите

Колкото и да ревът съкращенията започнаха. и слава богу!.Тия които ги махат толкова бела направиха ,че ми е чудно що не ги съдят за саботаж

Корчагин, по данни на разузнаването читателите изпозаспаха. Няма смисъл да хабим ресурса. Пази силите за утре. Привет от Центъра. Край на грамата.

"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека" тъпанар, направи справка през 40-50 год колко са ги обслужвали на евр. ниво и може да ти светне

не мога да разбера защо не кажат в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпищат колективен трудов договор понеже на пролет искат да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души а навяро и още повече от тези ....

На мен ми пречат мафиотските и наркотрафикантските структури на ГЕРБ,с главният мафиот на българия Богоподобния Борисов! Добре,че всички МАФИОТИ СВЪРШВАТ ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН!

А ти как ще свършиш? С краката назад? Глупак.

Ало гербер - много си нервен Но всъщност простотията те издава кой ти плаща да пишеш тук. Айде драсни нещо още че ми е много приятно някой от злоба да прекипява. Айде - чакам.

Щом трябва да се подарят товарни превози на -корпуративна банка и банда престъпници, кажете си господа управляващи. Ще Ви разберем, друго за крадене в държавата не остана.Не посягайте на пътнически превози.Във влаковете ,очукани от всякъде, пътуват обикновените хора, заради евтините билети.Засрамете се и не взимайте на гладния филията от устата.Ще плащате много грехове!!!!!

не мога да разбера защо не каят в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпища колективен трудов договор понеже на пролет искта да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

и още нещо преди да почнат да правят каквато и да е реформа тези много знеще от борда на директорите ( недев , владимиров и т.н ) нека отговорят на два прости въпроса. 1. от както те управляват бдж колко нови клинта намериха за холдинга ? отговор нула ... 2. от както управляват бдж колко стари клиента загубиха ? много ... е сега разбирате ли защо тези умни господа разбират под реформа само уволненя на персонал ... ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

АБЕ КАТО ГЛЕДАМ ИНТЕРНЕТ ТАБЛОТО НА ЦЕНТРАЛНА ГАРА СОФИЯ И ТАМ ПОЧТИ НЯМА СТАЧКА.

Толкова ли е трудно тези хора да се махнат и да спират да пречат на обществото.На железничарите им се работи.РАБОТИ ИМ СЕ !Омръзна ни да сме" заложници" на неколцина души.Искаме нормални влакове!!!!!!Вразумете се.

Заради такива като тебе, никога няма да се оправи нищо. Защото гледате 2-3 мошеници как унищожават граденото с години, а не гледате проблемите на хората и защо стачкуват. В нормална държава обществото ще подкрепи железничарите а не обратното.

в нормалните общества този момент отдавна са го минали терминът САБОТАЖ идва точно от протести на хора които са заменени с машини - да закрият всичко и да се създаде нова компания по съвременен стандарт - така ще трябва много по малко жива сила

Толкова ли е трудно да схванеш, че стачката е се подтиква от тия дето уж "губят" пари и призовават да спре.

абе я си гледаи работата, нека си отстояват правата хората

Чии права бе другарю,на БСП и ДПС,ли?!

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес

Преговорите между синдикатите и ръководството на БДЖ "Пътнически превози" приключиха за днес без да е постигнато споразумение. По-рано бе съобщено, че такова е подписано за "Товарни превози".

Обратно в новината

Коментари - В ”Пътнически превози” споразумение няма и днес | Днес.dir.bg

Коментари

Това на снимката пионерска връзка ли е или просто любов към червения цвят?

ами тези мазни мутри от ръководството на БДЖ, да вземат и да направят статистика, колко бивши ръководители са се облажили та чак повръщат, този дълг е натрупан от мениджърите не от работещите железничари, защо няма нито един ръководител в затвора.

Искам да знам, от този дълг на БДЖ към момента,1 милиард, колко е по вина на железничарите и колко по вина на ръководствата? Искам да знам, колко от този дълг, 1 милиард е натрупан по времето на ГЕРБ? Искам да знам, кой ще отговаря за този 1 милиард и кога?

По времето на ГЕРБ този дълге намалял - с по около 50 млн годишно.

Всичко е за пари. За нашите пари. Продава се всичко печелившо и се оставя губещото. Това обаче е само на повърхността. В дълбочина, се разбира, че има едни пари-1,2 милиарда които ще се разпределят между частни железопътни дружества и между осакатеното държавно БДЖ. Лишено от печалби, БДЖ ще поддържа минимален брой влакове с нашите пари. В същото време "приватизираните" товарни превози и други дейности ще печелят пари за другарите.

По думите на бившия председател на НС на БСМ от Виденово време, 121 човека тероризират България и спират 52 влака. Колко души в такъв случай са терористите, които спират за празниците 166 влака? И защо по празниците? Заради ефекта, който йезуитски ще се опитат да прехвърлят на гърба на стачниците.

КОГАТО НЯКЪДЕ РАБОТАТА НЕ ВЪРВИ ОТГОВОРНОСТ НОСИ НАЙ-ВЕЧЕ РЪКОВОДИТЕЛЯ, Т.Е. В СЛУЧАЯ СА ДВАМА- ВЛАДИМИРОВ И НЕДЕВ. ТОВА СА ХОРАТА КОИТО ВЕЧЕ 20 ДНИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВЯТ. МЯТАТ СЕ КАТО ПАТЕТА В НАЛЧИЩА. УВОЛНЯВАЙТЕ ГИ ТИЯ ДВАМАТА, ТА АКО ТРЯБВА СМЕНЯЙТЕ И МОСКОВСКИ. ЗАЩО ТРЯБВА 8000 СЛУЖИТЕЛИ НА БДЖ ДА СТРАДАТ, ДА НЕ СИ ПОЛУЧАТ ЗАПЛАТИТЕ И ОЩЕ 3000000 ПЪТНИЦИ ДА СТРАДАТ, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ПОЛЗВАТ ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ. ТИЯ ТРИМАТА СА МНОГО НАГЛИ.

браво на това ръководство.България ще е първата страна с фалирала железница.нещо създавано с векове ще го унищожат.на запад този транспорт е преоритет,всички тирове се качват на вагони и от граница до граница се прекарват.едно че не замърсяват въздуха,други че не разбиват пътищата и трето не натоварват трафика,а тук само унижаваме.

не наричам журналистите в бг "продажни", защото те просто нямат избор. пишеш, каквото ти наредят, или ще се наредиш на опашката на безработните. на партия с обърканите инициaли "бгре" само наивници вярват

Истината е, че нняколко мутри/Боко,Цецко.../ тероризират България.Това е извесно и на ЕС.Сега с продажните журналисти се опитват да излъжат хората!!!

какво да коментираме само в бдж полицаите са на 3 хиляди , чиновниците са над 3 хиляди и какво остава - ПРИВАТИЗАЦИЯ

не се занимават с важните неща, които ще донесат милиарди в бюджета-Лукойл и техните датчици, контрабандата, а ми търсят на босия цървулите

Колкото и да ревът съкращенията започнаха. и слава богу!.Тия които ги махат толкова бела направиха ,че ми е чудно що не ги съдят за саботаж

Корчагин, по данни на разузнаването читателите изпозаспаха. Няма смисъл да хабим ресурса. Пази силите за утре. Привет от Центъра. Край на грамата.

"Сега един километър железопътна инфраструктура се поддържа от 4,3 души, целта ни е това да се сведе до средноевропейското ниво, което е 2,5 човека" тъпанар, направи справка през 40-50 год колко са ги обслужвали на евр. ниво и може да ти светне

не мога да разбера защо не кажат в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпищат колективен трудов договор понеже на пролет искат да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души а навяро и още повече от тези ....

На мен ми пречат мафиотските и наркотрафикантските структури на ГЕРБ,с главният мафиот на българия Богоподобния Борисов! Добре,че всички МАФИОТИ СВЪРШВАТ ПО ЕДИН И СЪЩИ НАЧИН!

А ти как ще свършиш? С краката назад? Глупак.

Ало гербер - много си нервен Но всъщност простотията те издава кой ти плаща да пишеш тук. Айде драсни нещо още че ми е много приятно някой от злоба да прекипява. Айде - чакам.

Щом трябва да се подарят товарни превози на -корпуративна банка и банда престъпници, кажете си господа управляващи. Ще Ви разберем, друго за крадене в държавата не остана.Не посягайте на пътнически превози.Във влаковете ,очукани от всякъде, пътуват обикновените хора, заради евтините билети.Засрамете се и не взимайте на гладния филията от устата.Ще плащате много грехове!!!!!

не мога да разбера защо не каят в прав текст че да го разберат всички ? 1. под реформа се разбира само съкращаване на хора 2. не искат да подпища колективен трудов договор понеже на пролет искта да проведат още една реформа и да махнат още поне 2 000 души .... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

и още нещо преди да почнат да правят каквато и да е реформа тези много знеще от борда на директорите ( недев , владимиров и т.н ) нека отговорят на два прости въпроса. 1. от както те управляват бдж колко нови клинта намериха за холдинга ? отговор нула ... 2. от както управляват бдж колко стари клиента загубиха ? много ... е сега разбирате ли защо тези умни господа разбират под реформа само уволненя на персонал ... ? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

АБЕ КАТО ГЛЕДАМ ИНТЕРНЕТ ТАБЛОТО НА ЦЕНТРАЛНА ГАРА СОФИЯ И ТАМ ПОЧТИ НЯМА СТАЧКА.

Толкова ли е трудно тези хора да се махнат и да спират да пречат на обществото.На железничарите им се работи.РАБОТИ ИМ СЕ !Омръзна ни да сме" заложници" на неколцина души.Искаме нормални влакове!!!!!!Вразумете се.

Заради такива като тебе, никога няма да се оправи нищо. Защото гледате 2-3 мошеници как унищожават граденото с години, а не гледате проблемите на хората и защо стачкуват. В нормална държава обществото ще подкрепи железничарите а не обратното.

в нормалните общества този момент отдавна са го минали терминът САБОТАЖ идва точно от протести на хора които са заменени с машини - да закрият всичко и да се създаде нова компания по съвременен стандарт - така ще трябва много по малко жива сила

Толкова ли е трудно да схванеш, че стачката е се подтиква от тия дето уж "губят" пари и призовават да спре.

абе я си гледаи работата, нека си отстояват правата хората

Чии права бе другарю,на БСП и ДПС,ли?!