Брюксел въвежда забрана за движението на стари дизелови коли
От началото на следващата година движението на стари дизелови автомобили в Брюксел ще бъде забранено.
Обратно в новинатаОт началото на следващата година движението на стари дизелови автомобили в Брюксел ще бъде забранено.
Обратно в новинатаОт началото на следващата година движението на стари дизелови автомобили в Брюксел ще бъде забранено.
Обратно в новинатаСега ясно ли ви е как капитализма ви изнудва да бъдете непрекъснато в дълг.... С нови регулации .... Човека преди няколко години си купил кола след масираните реклами за новите дизели итн. Колко са икономични итн... Няколко години след това престъпниците искат да изнудват народа да купува новите им електрици. Измислят причина и задължават хорат да си сменят колата. Тъкмо е изплатена и пак отново в дълг......... Свобода имало друг път....... И какво като 87% не одобряват мярката Демокрация -----само когато е изгодна за капиталистите
Че те карат ли 20-годишни коли? Това удоволствие е запазено само за бившите строители на социализъма
" дизел - най-мръсното от масовите горива" ??? кой идиот без грам технически познания пише тия глупости? С по-висок К.п.д. от безиновите и съответно с по-ниски емисси на въглероден двуокис, и както се оказа и по-малко количество микрочастици в емисиите.. и понеже на разните "зелени" това не им стига сега се хванаха за азотните оксиди.. пълен идиотизъм
Да беше прочел, че става въпрос за 20-годишни коли. Ама вие, соц. кретеноидите, хич не обичате да четете..Само обичате да хленчите
А у нас жигулката е с 12 лева данък , а чисто нов автомобил евро 6 - 150 коня с 500 лева . Ясно е че сме бедни , ама крайно време е и в България да се започне кампания , ако не с рестрикции, то поне с реални облекчения за собствениците на по-малко замърсяващи коли . След два месеца като започнат топлинните инверсии в Софийското поле пак няма да се диша в столицата .
разпространява ненаучни теории, обикновено се надига цялото научно общество. Като в случая - че само дизеловите автомобили замърсяват въздуха. Така преди 100 години, един "учен" записал грешно, а може би нарочно, че спанака съдържа 1.3% желязо, вместо 0.013%. И в продължение на 100 години лекарите препоръчват спанак за болни от анемия. Роди се и детската поредица анимационен сериал Попай. А сега ако доживеем още 100 години ще видим ефекта от забраната на дизеловите автомобили. А на БГ бедняците, честито - сега България ще се напълни с евтини белгийски коли. България - държавата за скраб.
Много ясно, че ще ги забранят, само замърсяват въздуха..Не може да се диша от пушилки в градовете. Никой не те задължава да купуваш нова кола. Като не можеш да си го позволиш има доста алтернативи. Пеша, колело, градски транспорт. Ама не, за българина е голяма гъзария да се качи в бричката си от 1996 и да опуши и обръмчи всичко около себе си.
Сигурен ли сте ?....... Не знам много по въпроса защото сега новото плашило са дизелите. Вече и за смъртта на динозаврите ги обвиняват....Добре помня обаче че преди по-малко от 5 години ги даваха много добро решение и наистина в момента има дизели с невероятна икономичност.. Атаката за дизелите е ясна . Прави се за да се въведат електриците
Абе смешко най-чистата кола е тази която не е произведена....... Самото производство на колата генерира повече замърсяване от карането на старата......Аман от промити мозъци Само дето никой няма далавера от това хората да не сменят колите си дълго време и понеже вече рекламите не работят се задължават да ги сменят..... Щом
То е достатъчно да се спазват изискванията при годишните прегледи , и при нас автопарка ще намалее с 90 % . Ама докато се минава с десет лева отгоре , или бутилка ракия ще дишаме отровите !
Е те са ще видите истинско еврогейско робство. Вместо да ни спират таратайките да бяха ни дали равни условия за живот в еврогейския съюз. Отново срещаме прочутото западно лицемерие.
Дреме му на Ганьо Балкански за екологията ! Важно е да си запали 25 годишния дизеляк , че да си закара болното от астма дете в болницата , и да псува здравната система , пък случайно не си е плащал осигуровките от 20 години !
И кога ще събереш пари та да си я купиш електрическата, па и у БГ има всички условия за използване на такава кола! Смешна работа.
Ясна е причината за атака по-дизелите. Аз ли не виждам или се лъжа .18 години от масово серийно пускане на пазара на хибриди и технологията не мърда ни йота. Стигна се и до такива резултати че, един хибрид изразходва повече от един прост TDi .
Само гледайте сега как някои селянчета дошли на порцион в Софиска община и бъкащи от псевдоинициативи ще пренесат този Брюкселски опит и в нашата столица. Те ще си получат от вносителите на нови автомобили лептата, а ние ще си блъскаме главите как да оцеляваме. Само да знаят, че който направи в бедна България подобна глупост на следващите избори ще бъде прогонен с абсолютна сигурност!!!!!
Като няма възможност за друга, ще кара 25 годишен дизеляк. Това е в България е държавната политика. Никой не е глупав да кара 25 годишна кола, ако може да купи ново.
Още от време оно е било така и така ще бъде.Както се казваше в един стар филм: Да го духат бедните!!!
Технологията опира в батерията. А тя опира в законите на химията и физиката. То ако имаше свестни батерии, няма и смисъл от хибриди. Всичко на ток може да се направи.
Добра идея е това да се приложи и за София, Варна и Пловдив. Аман от коли бълващи като локомотиви.
"Властите не разполагат с данни как промените се отразяват на качеството на въздуха." Точно същото е положението и с вредата от пушенето. Много било вредно, канцерогени, катрани и т.н., но нищо конкретно и черно на бяло. Ами пасивното пушене? Изкараха го по вредно от посещение на АЕЦ Чернобил. Някои властимащи просто си изпитват душевен оргазъм да налагат забрани на хората. Ей така, заради самите забрани..
Ако това дойде и у нас , тъпите малоумни пишлегари с визия на Фики и Азис , ще трябва да продават 20-годишните БМВ-та и да си вземат 5-6 годишни Дачии !
Всичко това се прави с едничката цел да се купуват нови коли!!! Ако бензиновите коли са на газ,колкото и да са стари,те не са замърсители,но и тях ще спрат в името на купуването на нови автомобили! Парите в този сатанистки свят са над всичко,рано или късно ще го разберете!!!
Еми затова си плащай на докторите да ти лекуват кашлящото и хрипащо дете , и недей си купува нов автомобил !
Откакто се качих на НОВ автомобил с дизелов двигател се родих. Пали безотказно, една минута го оставям да поработи на място и тръгвам. Тегли феноменално, не се опъва като "магаре на мост", както правят бензиновите двигатели когато са студени. Дизеловият двигател е по-мощен от бензиновите модели, а за вредните частици си има вграден филтър, в който те се събират и изгарят. Колата ми не пуши, изгорелите й газове са прозрачни и с леко сладникава миризма. Тръбата на ауспуха лъщи като "калайдисан тиган". Какво повече може да иска човек? Новият дизелов автомобил е радост за шофьора, а старите дизели са наказание за човешката цивилизация; те се карат от нискочели, небръснати и немити непукисти, които казват, че пушещите дизели не са техен проблем, а на хората, които карат зад тях.
Няма да се напълни Бг с белгийски коли, защото тези канали са заети от чернилки и араби, които изнасят всичко за африка! Видял съм го с очите си, там бели хора трудно можещ да намериш в тоя бизнес. За Бг са познатите ни до болка евтинджоси от Италия.
А случайно чувал ли си, че мотото на ЕС е "европейска солидарност". Поне такава имаше за западните поизостанал страни като Португалия, Испания и Италия. За нас такова нещо не е предвидено. На нас могат само да ни унищожават производствата и проектите защото ги конкурират.
Най- мръсното въглеводородно гориво са въглищата, после - мазутът и после нафтата. Трябва да се забранят НЕЗАБАВНО.
То една Дачия евро5 или евро6 е 7-8000 хиляди лева в мобилето , някои ходят до Румъния и си спестяват поне две хилки , ама нали сме си селски гъзари и трябва да караме БМВ-та, Мерцедеси и Аудита , нищо че обикновено не можем да ги поддържаме след това !
Крайно време е дизеловите печки да се спрат от движение ,да останат само за камионите и тежките машини ,в щатите дизеляците са под един процент от леките автомобили ,вярно е че дизелите са по икономични ,но за сметка на това поддръжката е много скъпа ,да не говорим за замърсяването.
Отдавна искам да вържа един такъв "горд" собственик на нафтова печка когато я запали и чака 5 мин. след това да загрее до ауспуха му......да подиша волно въздуха който изпуска тази нафтова горелка....до като е нова миризмата е като на пръдня премесена с парфюм а старите печки са като пернишки кюмбета,отзад може да помиришеш и пържени картофки и на кебапчета но най-вече на комин с въглища и повечето от провинцията идват тук с подобни нафтови печки да ни тровят-ПЪЛНА ЗАБРАНА ЗА НАФТОВИТЕ ПЕЧКИ В ГРАДОВЕТЕ-карайте си ги по полетата и нивите
Те и аборигените в Австралия спряха да пушат но тук комунидното поколение което е смъркало цял живот не може да се откаже....нека си пушат но на пушачите трябва да се увеличи здравната вноска защото те пълнят болничните кабинети и източват касата с хиляди болести
Ванга умря и явно ти я заместваш.....такива "ясновдки" като теб ще ги нарамваме с "бохчичките" и от там от където си се пръкнала заедно с нафтовата си печка-поняла???
Глупака си ти но за да го разбереш трябва да има в празната чутура нещо като "умствен багаж" а твоят или липсва или някой друг го носи
Няма по голямо наказание от това, на пътя пред теб да има някой смърдящ дизеляк. Пълна отврат. Трябва да ги забранят навсякъде.
Ако направиш/обща/спавка, колко дизел горят личните автомобили и колко/камиони,автобуси,машини/ще разбереш че процента е малък.След 2000г. 90% от колите имат филтри,катализатори за дизелите.Друг е въпроса за коли на ток,хибриди...а ток от къде,като си затворихме 50% от АЕЦа.
Българина се метка на дизела защото още може да се намира крадена нафта ,от ЖП ,от автобуси ,от безакцизната за земеделските машини и т.н.,в страните с евтини горива почти никой не кара дизелови кюмбета ,в САЩ ,Русия ,арабските страни дизелите са рядкост ,решението е много просто ,дизела да се се качи двойно спрямо бензина и четворно спрямо газта и много бързо ще се очистят градовете от смрадливите печки.
Атаката на дизелите е геополитическа игра - основен играч в тоя бизнес е Германия. Сами помислете кой и как я атакува..
Как само за две години се измени песента, която пеят медиите. Преди две години - най-новият ултрамегахиперквазисупер дизелов агрегат на фирмата Х! Икономичен! Екологичен! Мощен! Секси! Лаковете у фейса сами му се лепят! Само сега с промоция - зимни гуми! А днес - дизелът е най-мръсното масово гориво! А ви е...м у бояджиите!
Лятото си бях в България и с очите си видях ,че всяка втора кола е дизел ,колкото до джиповете ,микробусите и вановете почни всичките са дизели ,имам чувството ,че в БГ се движат повече дизели от триста милионна Америка ,говоря за леки и лекотоварни автомобили ,другото което ми направи впечатление е че голяма част от бензиновите коли са на газ ,което е много хубаво за екологията ,за съжаление в щатите това не се прави ,въпреки ,че газта е почти без пари.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Капитализъм да ама не (нерегистриран)
Сега ясно ли ви е как капитализма ви изнудва да бъдете непрекъснато в дълг.... С нови регулации .... Човека преди няколко години си купил кола след масираните реклами за новите дизели итн. Колко са икономични итн... Няколко години след това престъпниците искат да изнудват народа да купува новите им електрици. Измислят причина и задължават хорат да си сменят колата. Тъкмо е изплатена и пак отново в дълг......... Свобода имало друг път....... И какво като 87% не одобряват мярката Демокрация -----само когато е изгодна за капиталистите
opc (нерегистриран)
Че те карат ли 20-годишни коли? Това удоволствие е запазено само за бившите строители на социализъма
098 (нерегистриран)
" дизел - най-мръсното от масовите горива" ??? кой идиот без грам технически познания пише тия глупости? С по-висок К.п.д. от безиновите и съответно с по-ниски емисси на въглероден двуокис, и както се оказа и по-малко количество микрочастици в емисиите.. и понеже на разните "зелени" това не им стига сега се хванаха за азотните оксиди.. пълен идиотизъм
opc (нерегистриран)
Да беше прочел, че става въпрос за 20-годишни коли. Ама вие, соц. кретеноидите, хич не обичате да четете..Само обичате да хленчите
Тролски (нерегистриран)
А у нас жигулката е с 12 лева данък , а чисто нов автомобил евро 6 - 150 коня с 500 лева . Ясно е че сме бедни , ама крайно време е и в България да се започне кампания , ако не с рестрикции, то поне с реални облекчения за собствениците на по-малко замърсяващи коли . След два месеца като започнат топлинните инверсии в Софийското поле пак няма да се диша в столицата .
Когато някой реши да (нерегистриран)
разпространява ненаучни теории, обикновено се надига цялото научно общество. Като в случая - че само дизеловите автомобили замърсяват въздуха. Така преди 100 години, един "учен" записал грешно, а може би нарочно, че спанака съдържа 1.3% желязо, вместо 0.013%. И в продължение на 100 години лекарите препоръчват спанак за болни от анемия. Роди се и детската поредица анимационен сериал Попай. А сега ако доживеем още 100 години ще видим ефекта от забраната на дизеловите автомобили. А на БГ бедняците, честито - сега България ще се напълни с евтини белгийски коли. България - държавата за скраб.
01 (нерегистриран)
Много ясно, че ще ги забранят, само замърсяват въздуха..Не може да се диша от пушилки в градовете. Никой не те задължава да купуваш нова кола. Като не можеш да си го позволиш има доста алтернативи. Пеша, колело, градски транспорт. Ама не, за българина е голяма гъзария да се качи в бричката си от 1996 и да опуши и обръмчи всичко около себе си.
Повече информация (нерегистриран)
Сигурен ли сте ?....... Не знам много по въпроса защото сега новото плашило са дизелите. Вече и за смъртта на динозаврите ги обвиняват....Добре помня обаче че преди по-малко от 5 години ги даваха много добро решение и наистина в момента има дизели с невероятна икономичност.. Атаката за дизелите е ясна . Прави се за да се въведат електриците
Хората дишат (нерегистриран)
чист въздух, а не изпарения на Лукойл.
Владо (нерегистриран)
Мда, ама се топлят от Газпром :)
Смешници (нерегистриран)
Абе смешко най-чистата кола е тази която не е произведена....... Самото производство на колата генерира повече замърсяване от карането на старата......Аман от промити мозъци Само дето никой няма далавера от това хората да не сменят колите си дълго време и понеже вече рекламите не работят се задължават да ги сменят..... Щом
ГТП (нерегистриран)
То е достатъчно да се спазват изискванията при годишните прегледи , и при нас автопарка ще намалее с 90 % . Ама докато се минава с десет лева отгоре , или бутилка ракия ще дишаме отровите !
еврогейско лицемерие (нерегистриран)
Е те са ще видите истинско еврогейско робство. Вместо да ни спират таратайките да бяха ни дали равни условия за живот в еврогейския съюз. Отново срещаме прочутото западно лицемерие.
Електрон (нерегистриран)
Въвеждайте по-бързо електрическите. Горивата да си заминават.
opc (нерегистриран)
Що да ти дават ?Ти какво си им дал?
Ганьо (нерегистриран)
Дреме му на Ганьо Балкански за екологията ! Важно е да си запали 25 годишния дизеляк , че да си закара болното от астма дете в болницата , и да псува здравната система , пък случайно не си е плащал осигуровките от 20 години !
САМЫЙ ВЕЖЛИВЫЙ ИЗ ЛЮДЕЙ (нерегистриран)
И кога ще събереш пари та да си я купиш електрическата, па и у БГ има всички условия за използване на такава кола! Смешна работа.
Rudolf Christian Karl Diesel (нерегистриран)
Ясна е причината за атака по-дизелите. Аз ли не виждам или се лъжа .18 години от масово серийно пускане на пазара на хибриди и технологията не мърда ни йота. Стигна се и до такива резултати че, един хибрид изразходва повече от един прост TDi .
Ясновидка (нерегистриран)
Само гледайте сега как някои селянчета дошли на порцион в Софиска община и бъкащи от псевдоинициативи ще пренесат този Брюкселски опит и в нашата столица. Те ще си получат от вносителите на нови автомобили лептата, а ние ще си блъскаме главите как да оцеляваме. Само да знаят, че който направи в бедна България подобна глупост на следващите избори ще бъде прогонен с абсолютна сигурност!!!!!
Алеко (нерегистриран)
Като няма възможност за друга, ще кара 25 годишен дизеляк. Това е в България е държавната политика. Никой не е глупав да кара 25 годишна кола, ако може да купи ново.
Georg (нерегистриран)
Още от време оно е било така и така ще бъде.Както се казваше в един стар филм: Да го духат бедните!!!
ru (нерегистриран)
Технологията опира в батерията. А тя опира в законите на химията и физиката. То ако имаше свестни батерии, няма и смисъл от хибриди. Всичко на ток може да се направи.
Ал (нерегистриран)
Добра идея е това да се приложи и за София, Варна и Пловдив. Аман от коли бълващи като локомотиви.
браво (нерегистриран)
Сега тук ще се напълним с дизелови автомобили
LeGrandTulup
"Властите не разполагат с данни как промените се отразяват на качеството на въздуха." Точно същото е положението и с вредата от пушенето. Много било вредно, канцерогени, катрани и т.н., но нищо конкретно и черно на бяло. Ами пасивното пушене? Изкараха го по вредно от посещение на АЕЦ Чернобил. Някои властимащи просто си изпитват душевен оргазъм да налагат забрани на хората. Ей така, заради самите забрани..
Булгарише мотор вундер (нерегистриран)
Ако това дойде и у нас , тъпите малоумни пишлегари с визия на Фики и Азис , ще трябва да продават 20-годишните БМВ-та и да си вземат 5-6 годишни Дачии !
Всичко е за да се въртят парите! (нерегистриран)
Всичко това се прави с едничката цел да се купуват нови коли!!! Ако бензиновите коли са на газ,колкото и да са стари,те не са замърсители,но и тях ще спрат в името на купуването на нови автомобили! Парите в този сатанистки свят са над всичко,рано или късно ще го разберете!!!
Ганьо (нерегистриран)
Еми затова си плащай на докторите да ти лекуват кашлящото и хрипащо дете , и недей си купува нов автомобил !
Дизелови коли (нерегистриран)
Откакто се качих на НОВ автомобил с дизелов двигател се родих. Пали безотказно, една минута го оставям да поработи на място и тръгвам. Тегли феноменално, не се опъва като "магаре на мост", както правят бензиновите двигатели когато са студени. Дизеловият двигател е по-мощен от бензиновите модели, а за вредните частици си има вграден филтър, в който те се събират и изгарят. Колата ми не пуши, изгорелите й газове са прозрачни и с леко сладникава миризма. Тръбата на ауспуха лъщи като "калайдисан тиган". Какво повече може да иска човек? Новият дизелов автомобил е радост за шофьора, а старите дизели са наказание за човешката цивилизация; те се карат от нискочели, небръснати и немити непукисти, които казват, че пушещите дизели не са техен проблем, а на хората, които карат зад тях.
real (нерегистриран)
Няма да се напълни Бг с белгийски коли, защото тези канали са заети от чернилки и араби, които изнасят всичко за африка! Видял съм го с очите си, там бели хора трудно можещ да намериш в тоя бизнес. За Бг са познатите ни до болка евтинджоси от Италия.
банда (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
rea (нерегистриран)
Глупак си ганьо, яко кух си!
троле, (нерегистриран)
А случайно чувал ли си, че мотото на ЕС е "европейска солидарност". Поне такава имаше за западните поизостанал страни като Португалия, Испания и Италия. За нас такова нещо не е предвидено. На нас могат само да ни унищожават производствата и проектите защото ги конкурират.
Майстора (нерегистриран)
Виж си маслото бе, каун!!
химик (нерегистриран)
Най- мръсното въглеводородно гориво са въглищата, после - мазутът и после нафтата. Трябва да се забранят НЕЗАБАВНО.
Тъп селски гъзар (нерегистриран)
То една Дачия евро5 или евро6 е 7-8000 хиляди лева в мобилето , някои ходят до Румъния и си спестяват поне две хилки , ама нали сме си селски гъзари и трябва да караме БМВ-та, Мерцедеси и Аудита , нищо че обикновено не можем да ги поддържаме след това !
тя (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
тя (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
чикаго (нерегистриран)
Крайно време е дизеловите печки да се спрат от движение ,да останат само за камионите и тежките машини ,в щатите дизеляците са под един процент от леките автомобили ,вярно е че дизелите са по икономични ,но за сметка на това поддръжката е много скъпа ,да не говорим за замърсяването.
7/8 (нерегистриран)
Отдавна искам да вържа един такъв "горд" собственик на нафтова печка когато я запали и чака 5 мин. след това да загрее до ауспуха му......да подиша волно въздуха който изпуска тази нафтова горелка....до като е нова миризмата е като на пръдня премесена с парфюм а старите печки са като пернишки кюмбета,отзад може да помиришеш и пържени картофки и на кебапчета но най-вече на комин с въглища и повечето от провинцията идват тук с подобни нафтови печки да ни тровят-ПЪЛНА ЗАБРАНА ЗА НАФТОВИТЕ ПЕЧКИ В ГРАДОВЕТЕ-карайте си ги по полетата и нивите
7/8 (нерегистриран)
Те и аборигените в Австралия спряха да пушат но тук комунидното поколение което е смъркало цял живот не може да се откаже....нека си пушат но на пушачите трябва да се увеличи здравната вноска защото те пълнят болничните кабинети и източват касата с хиляди болести
7/8 (нерегистриран)
Ванга умря и явно ти я заместваш.....такива "ясновдки" като теб ще ги нарамваме с "бохчичките" и от там от където си се пръкнала заедно с нафтовата си печка-поняла???
7/8 (нерегистриран)
Глупака си ти но за да го разбереш трябва да има в празната чутура нещо като "умствен багаж" а твоят или липсва или някой друг го носи
1 (нерегистриран)
Няма по голямо наказание от това, на пътя пред теб да има някой смърдящ дизеляк. Пълна отврат. Трябва да ги забранят навсякъде.
6108 (нерегистриран)
Ако направиш/обща/спавка, колко дизел горят личните автомобили и колко/камиони,автобуси,машини/ще разбереш че процента е малък.След 2000г. 90% от колите имат филтри,катализатори за дизелите.Друг е въпроса за коли на ток,хибриди...а ток от къде,като си затворихме 50% от АЕЦа.
6108 (нерегистриран)
Не всички дизели пушат, то си трябва и поддръжка...
враца (нерегистриран)
Българина се метка на дизела защото още може да се намира крадена нафта ,от ЖП ,от автобуси ,от безакцизната за земеделските машини и т.н.,в страните с евтини горива почти никой не кара дизелови кюмбета ,в САЩ ,Русия ,арабските страни дизелите са рядкост ,решението е много просто ,дизела да се се качи двойно спрямо бензина и четворно спрямо газта и много бързо ще се очистят градовете от смрадливите печки.
1779 (нерегистриран)
Атаката на дизелите е геополитическа игра - основен играч в тоя бизнес е Германия. Сами помислете кой и как я атакува..
1234 (нерегистриран)
Как само за две години се измени песента, която пеят медиите. Преди две години - най-новият ултрамегахиперквазисупер дизелов агрегат на фирмата Х! Икономичен! Екологичен! Мощен! Секси! Лаковете у фейса сами му се лепят! Само сега с промоция - зимни гуми! А днес - дизелът е най-мръсното масово гориво! А ви е...м у бояджиите!
чикаго (нерегистриран)
Лятото си бях в България и с очите си видях ,че всяка втора кола е дизел ,колкото до джиповете ,микробусите и вановете почни всичките са дизели ,имам чувството ,че в БГ се движат повече дизели от триста милионна Америка ,говоря за леки и лекотоварни автомобили ,другото което ми направи впечатление е че голяма част от бензиновите коли са на газ ,което е много хубаво за екологията ,за съжаление в щатите това не се прави ,въпреки ,че газта е почти без пари.
НАЙ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Хамас" уби осем израелски войници при най-смъртоносната си атака от месеци
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Хамас" уби осем израелски войници при най-смъртоносната си атака от месеци
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ