Брюксел въвежда забрана за движението на стари дизелови коли

От началото на следващата година движението на стари дизелови автомобили в Брюксел ще бъде забранено.

Обратно в новината

Коментари - Брюксел въвежда забрана за движението на стари дизелови коли | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Годините според мен не са най-определящият фактор за димната завеса на дизелов автомобил , дай на наш келеметор дето пили гуми по цял ден най-добрия дизел и след 1 месец това няма да става за нищо. У наше село вече има доста такива нови мерцедеси и бмв-та след 2005 г произвдство но се карат така изродски че вече пушат като стари мазове. Културата на шофиране у нас е много ниска , даже изобщо я няма.

Само в БГ коли токущо минали 10 годинки с незнайно колко навъртени километри се наричат нови :). Проблема е в хроничният недоимък. Изкарай от магазина нова дизелова и/или бензинова кола пък да видим колко замърсява...

Супер сега пластмасовите от махалите ще карат дърти евтени бмв мерцидеси дараци.

ВБА

Ако това го приемат в България да забранят дизелите, което рано или късно, ще стане поради раковите предпоставки при вдишването и не само това, то бензина айдеее отиде на 3лв, че и отгоре след......години.... В интерес на истината наистина трябва да се забрани, но единствено може да остане, ако го направи синтетично дизелово гориво, който при горенето да не отделя сажди и вредни съставки въпреки филтрите, което намалява вероятността от ракови и белодробни заболявания /със сигурност е доказано/ не само на гражданите, а ѝ на всички хора по Земята независимо, къде живеят.... Иначе в много отношения дизелите са незаменими, но като цена и поддръжка излизат доста солено. Вече, недейте да робувате на марки, защото времето им отмина, и нямат нищо общо с това, което беше преди и то почти при всички марки и производители .. Гледайте само колата да е почти безпроблемна, за да Ви откара от точка А до точка Б......

Пропускаш че по цял свят се работи усилено само по електро разработки , след 2022 няколко държави в ЕС няма да допускат на територията си автомобили с двг , само камиони и бусове. Което значи че двг е към края си , идва нова епоха за автомобилостроенето.

Как само за две години се измени песента, която пеят медиите. Преди две години - най-новият ултрамегахиперквазисупер дизелов агрегат на фирмата Х! Икономичен! Екологичен! Мощен! Секси! Лаковете у фейса сами му се лепят! Само сега с промоция - зимни гуми! А днес - дизелът е най-мръсното масово гориво! А ви е...м у бояджиите!

Българина се метка на дизела защото още може да се намира крадена нафта ,от ЖП ,от автобуси ,от безакцизната за земеделските машини и т.н.,в страните с евтини горива почти никой не кара дизелови кюмбета ,в САЩ ,Русия ,арабските страни дизелите са рядкост ,решението е много просто ,дизела да се се качи двойно спрямо бензина и четворно спрямо газта и много бързо ще се очистят градовете от смрадливите печки.

ДИЗЕЛОВОТО ГОРИВО НЕ МОЖЕ ДА Е ПО-СКЪПО ОТ ОЛИОТО!!!

Няма по голямо наказание от това, на пътя пред теб да има някой смърдящ дизеляк. Пълна отврат. Трябва да ги забранят навсякъде.

Не всички дизели пушат, то си трябва и поддръжка...

Крайно време е дизеловите печки да се спрат от движение ,да останат само за камионите и тежките машини ,в щатите дизеляците са под един процент от леките автомобили ,вярно е че дизелите са по икономични ,но за сметка на това поддръжката е много скъпа ,да не говорим за замърсяването.

Ако направиш/обща/спавка, колко дизел горят личните автомобили и колко/камиони,автобуси,машини/ще разбереш че процента е малък.След 2000г. 90% от колите имат филтри,катализатори за дизелите.Друг е въпроса за коли на ток,хибриди...а ток от къде,като си затворихме 50% от АЕЦа.

Лятото си бях в България и с очите си видях ,че всяка втора кола е дизел ,колкото до джиповете ,микробусите и вановете почни всичките са дизели ,имам чувството ,че в БГ се движат повече дизели от триста милионна Америка ,говоря за леки и лекотоварни автомобили ,другото което ми направи впечатление е че голяма част от бензиновите коли са на газ ,което е много хубаво за екологията ,за съжаление в щатите това не се прави ,въпреки ,че газта е почти без пари.

То една Дачия евро5 или евро6 е 7-8000 хиляди лева в мобилето , някои ходят до Румъния и си спестяват поне две хилки , ама нали сме си селски гъзари и трябва да караме БМВ-та, Мерцедеси и Аудита , нищо че обикновено не можем да ги поддържаме след това !

Най- мръсното въглеводородно гориво са въглищата, после - мазутът и после нафтата. Трябва да се забранят НЕЗАБАВНО.

Откакто се качих на НОВ автомобил с дизелов двигател се родих. Пали безотказно, една минута го оставям да поработи на място и тръгвам. Тегли феноменално, не се опъва като "магаре на мост", както правят бензиновите двигатели когато са студени. Дизеловият двигател е по-мощен от бензиновите модели, а за вредните частици си има вграден филтър, в който те се събират и изгарят. Колата ми не пуши, изгорелите й газове са прозрачни и с леко сладникава миризма. Тръбата на ауспуха лъщи като "калайдисан тиган". Какво повече може да иска човек? Новият дизелов автомобил е радост за шофьора, а старите дизели са наказание за човешката цивилизация; те се карат от нискочели, небръснати и немити непукисти, които казват, че пушещите дизели не са техен проблем, а на хората, които карат зад тях.

Виж си маслото бе, каун!!

Отдавна искам да вържа един такъв "горд" собственик на нафтова печка когато я запали и чака 5 мин. след това да загрее до ауспуха му......да подиша волно въздуха който изпуска тази нафтова горелка....до като е нова миризмата е като на пръдня премесена с парфюм а старите печки са като пернишки кюмбета,отзад може да помиришеш и пържени картофки и на кебапчета но най-вече на комин с въглища и повечето от провинцията идват тук с подобни нафтови печки да ни тровят-ПЪЛНА ЗАБРАНА ЗА НАФТОВИТЕ ПЕЧКИ В ГРАДОВЕТЕ-карайте си ги по полетата и нивите

Всичко това се прави с едничката цел да се купуват нови коли!!! Ако бензиновите коли са на газ,колкото и да са стари,те не са замърсители,но и тях ще спрат в името на купуването на нови автомобили! Парите в този сатанистки свят са над всичко,рано или късно ще го разберете!!!

Ако това дойде и у нас , тъпите малоумни пишлегари с визия на Фики и Азис , ще трябва да продават 20-годишните БМВ-та и да си вземат 5-6 годишни Дачии !

"Властите не разполагат с данни как промените се отразяват на качеството на въздуха." Точно същото е положението и с вредата от пушенето. Много било вредно, канцерогени, катрани и т.н., но нищо конкретно и черно на бяло. Ами пасивното пушене? Изкараха го по вредно от посещение на АЕЦ Чернобил. Някои властимащи просто си изпитват душевен оргазъм да налагат забрани на хората. Ей така, заради самите забрани..

Те и аборигените в Австралия спряха да пушат но тук комунидното поколение което е смъркало цял живот не може да се откаже....нека си пушат но на пушачите трябва да се увеличи здравната вноска защото те пълнят болничните кабинети и източват касата с хиляди болести

Сега тук ще се напълним с дизелови автомобили

Добра идея е това да се приложи и за София, Варна и Пловдив. Аман от коли бълващи като локомотиви.

Още от време оно е било така и така ще бъде.Както се казваше в един стар филм: Да го духат бедните!!!

Само гледайте сега как някои селянчета дошли на порцион в Софиска община и бъкащи от псевдоинициативи ще пренесат този Брюкселски опит и в нашата столица. Те ще си получат от вносителите на нови автомобили лептата, а ние ще си блъскаме главите как да оцеляваме. Само да знаят, че който направи в бедна България подобна глупост на следващите избори ще бъде прогонен с абсолютна сигурност!!!!!

Ванга умря и явно ти я заместваш.....такива "ясновдки" като теб ще ги нарамваме с "бохчичките" и от там от където си се пръкнала заедно с нафтовата си печка-поняла???

Ясна е причината за атака по-дизелите. Аз ли не виждам или се лъжа .18 години от масово серийно пускане на пазара на хибриди и технологията не мърда ни йота. Стигна се и до такива резултати че, един хибрид изразходва повече от един прост TDi .

Технологията опира в батерията. А тя опира в законите на химията и физиката. То ако имаше свестни батерии, няма и смисъл от хибриди. Всичко на ток може да се направи.

Дреме му на Ганьо Балкански за екологията ! Важно е да си запали 25 годишния дизеляк , че да си закара болното от астма дете в болницата , и да псува здравната система , пък случайно не си е плащал осигуровките от 20 години !

Като няма възможност за друга, ще кара 25 годишен дизеляк. Това е в България е държавната политика. Никой не е глупав да кара 25 годишна кола, ако може да купи ново.

Еми затова си плащай на докторите да ти лекуват кашлящото и хрипащо дете , и недей си купува нов автомобил !

Въвеждайте по-бързо електрическите. Горивата да си заминават.

И кога ще събереш пари та да си я купиш електрическата, па и у БГ има всички условия за използване на такава кола! Смешна работа.

Е те са ще видите истинско еврогейско робство. Вместо да ни спират таратайките да бяха ни дали равни условия за живот в еврогейския съюз. Отново срещаме прочутото западно лицемерие.

Що да ти дават ?Ти какво си им дал?

А случайно чувал ли си, че мотото на ЕС е "европейска солидарност". Поне такава имаше за западните поизостанал страни като Португалия, Испания и Италия. За нас такова нещо не е предвидено. На нас могат само да ни унищожават производствата и проектите защото ги конкурират.

чист въздух, а не изпарения на Лукойл.

Мда, ама се топлят от Газпром :)

разпространява ненаучни теории, обикновено се надига цялото научно общество. Като в случая - че само дизеловите автомобили замърсяват въздуха. Така преди 100 години, един "учен" записал грешно, а може би нарочно, че спанака съдържа 1.3% желязо, вместо 0.013%. И в продължение на 100 години лекарите препоръчват спанак за болни от анемия. Роди се и детската поредица анимационен сериал Попай. А сега ако доживеем още 100 години ще видим ефекта от забраната на дизеловите автомобили. А на БГ бедняците, честито - сега България ще се напълни с евтини белгийски коли. България - държавата за скраб.

Няма да се напълни Бг с белгийски коли, защото тези канали са заети от чернилки и араби, които изнасят всичко за африка! Видял съм го с очите си, там бели хора трудно можещ да намериш в тоя бизнес. За Бг са познатите ни до болка евтинджоси от Италия.

А у нас жигулката е с 12 лева данък , а чисто нов автомобил евро 6 - 150 коня с 500 лева . Ясно е че сме бедни , ама крайно време е и в България да се започне кампания , ако не с рестрикции, то поне с реални облекчения за собствениците на по-малко замърсяващи коли . След два месеца като започнат топлинните инверсии в Софийското поле пак няма да се диша в столицата .

То е достатъчно да се спазват изискванията при годишните прегледи , и при нас автопарка ще намалее с 90 % . Ама докато се минава с десет лева отгоре , или бутилка ракия ще дишаме отровите !

" дизел - най-мръсното от масовите горива" ??? кой идиот без грам технически познания пише тия глупости? С по-висок К.п.д. от безиновите и съответно с по-ниски емисси на въглероден двуокис, и както се оказа и по-малко количество микрочастици в емисиите.. и понеже на разните "зелени" това не им стига сега се хванаха за азотните оксиди.. пълен идиотизъм

Сигурен ли сте ?....... Не знам много по въпроса защото сега новото плашило са дизелите. Вече и за смъртта на динозаврите ги обвиняват....Добре помня обаче че преди по-малко от 5 години ги даваха много добро решение и наистина в момента има дизели с невероятна икономичност.. Атаката за дизелите е ясна . Прави се за да се въведат електриците

Атаката на дизелите е геополитическа игра - основен играч в тоя бизнес е Германия. Сами помислете кой и как я атакува..

идиота си ти и ако не го осъзнаваш явно няма с какво......нафтовите печки освен саждите бълват и двуазотен оксид а знаеш ли селски идиот къде се намира той....в райския газ да не ровиш по чичо гошо часове наред та ако имаш нещо повече от сивото освен да пазиш равновесие може и да проумееш някои неща,ако не.......расииия голяма,чамадан,вакзал и ......

Че те карат ли 20-годишни коли? Това удоволствие е запазено само за бившите строители на социализъма

Сега ясно ли ви е как капитализма ви изнудва да бъдете непрекъснато в дълг.... С нови регулации .... Човека преди няколко години си купил кола след масираните реклами за новите дизели итн. Колко са икономични итн... Няколко години след това престъпниците искат да изнудват народа да купува новите им електрици. Измислят причина и задължават хорат да си сменят колата. Тъкмо е изплатена и пак отново в дълг......... Свобода имало друг път....... И какво като 87% не одобряват мярката Демокрация -----само когато е изгодна за капиталистите

Да беше прочел, че става въпрос за 20-годишни коли. Ама вие, соц. кретеноидите, хич не обичате да четете..Само обичате да хленчите

Много точно го е казал човека, защото ако наистина ги интересуваше чистота на въздуха щяха да ЗАБРАНЯТ И СТАРИТЕ АВТОБУСИ И КАМИОНИ, НО ТЕ НЕ СА ЗАБРАНЕНИ!

Много ясно, че ще ги забранят, само замърсяват въздуха..Не може да се диша от пушилки в градовете. Никой не те задължава да купуваш нова кола. Като не можеш да си го позволиш има доста алтернативи. Пеша, колело, градски транспорт. Ама не, за българина е голяма гъзария да се качи в бричката си от 1996 и да опуши и обръмчи всичко около себе си.

Абе смешко най-чистата кола е тази която не е произведена....... Самото производство на колата генерира повече замърсяване от карането на старата......Аман от промити мозъци Само дето никой няма далавера от това хората да не сменят колите си дълго време и понеже вече рекламите не работят се задължават да ги сменят..... Щом