Вчера сутринта София осъмна със скандални рекламни платна "Ще уволня Бойко Борисов", които обаче оцеляха само няколко часа, след като следобед бяха изрязани и свалени.

С празните рамки на билбордовете обаче не се приключи кампанията. Днес се оказа, че желаещите да уволнят министър-председателя могат да го направят в интернет.
На сайта uvolnenie.org ви посреща популярната мелодия от филма "Кръстникът", голям оранжев надпис КАК? на бял фон и призив "натиснете тук".
Часовник с хронометър пък отброява времето до 13 ч. в неделя - 17.07.2011 г.,  когато ще станат ясни подробности по "уволнението", както и кой е недробожелателят на Борисов.

"Ако и вие искате да уволните Бойко Борисов, натиснете тук", приканва друг надпис. До 11,50 ч. днес 1165 недоволни от премиера се бяха възползвали от тази възможност.
Само за 10 минути те станаха 1424. Под брояча има снимка на министър-председателя, подпечатана с оранжев надпис "Уволнен".

На сайта няма информация за авторите му, нито платформа за регистрация. Те са взели технически мерки, за да не бъде разкрита самоличността им.

Младежката организация на БСП не стои зад анонимния сайт, увери пред КРОСС лидерът на червените младежи Явор Гечев.

Вчерашните билбордовете са собственост на DMD Consult, но от рекламната агенция отказаха да съобщят кой е поръчал четирите пана извън границите на столицата и докога са наети, пише в. "Дневник".
Симона Станойкова от DMD Consult издаде обаче, че същият наемател - гражданско сдружение, е ангажирал още близо 100 билборда, без да уточни дали става дума само за София.
"Решихме в понеделник да свалим билбордовете, защото смятаме, че ако се правят такива неща, не трябва да е анонимно. Говорихме с клиентите си и им обяснихме, че ако искат да работим, трябва да е ясно на всички кои са", уточни тя пред Mediapool.

Според запознати премиерът е обект на политическа кампания за изборите.
Миналата седмица във "Фейсбук" бе обявен "Ден без Бойко Борисов", а за негови инициатори бяха набедени млади социалисти, които отрекоха.

Самият премиер коментира групата, подкрепена от над 30 000 души в социалната мрежа, с думите: "Целта на тези платени медии е да закачат чужди агенции за нещо пикантно, което обаче няма нищо общо с фактите. В България медиите са частни, независими и всяка една от тях може да прецени дали да отрази нещо или не. Това е обида към българските медии".