Мъжкото списание "Плейбой" (Playboy) може скоро да бъде продадено, както и свързаният с него медиен конгломерат, съобщава вестник "Лос Анджелис таймс".
Според източник, запознат с разискванията в "Плейбой", интерес са проявили две страни, а цената, която се иска за списанието е около 300 милиона долара. Кризите във финансовия и медийния сектор засегнаха особено тежко Плейбой ентърпрайсиз (Playboy Enterprises), компанията майка на списанието.
Приходите от реклама силно намаляха, както и тиражът на изданието. Според източника един от вероятните купувачи е компанията Айконикс (Iconix), която е собственик на модни марки като Лондон фог (London Fog) и Джо Боксър (Joe Boxer). Айконик може би има интерес да превърне прочутото лого - зайчето на "Плейбой" - в модна емблема.
Окончателното решение ще бъде взето от Хю Хефнър, 83-годишният основател и главен редактор на списание "Плейбой", който държи 70 на сто от акциите с право на глас.