Започна ремонт на констатираните дефекти на пътя край Своге

Не се работи единствено в участъка на пътния инцидент, защото текат следствени действия

Обратно в новината

Коментари - Започна ремонт на констатираните дефекти на пътя край Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

следите с ремонта нали?

Само в България този,който е виновен за смъртта на 20 човека му дават да асфалтира.Асфалтирането е най-важната дейност в България.По-важна от мисленето.

Направо стигна дъното с изказването си , цитирано по БНР днес. Цитирам" "Разбира се, че шофьорът е виновен"! Абе, човек ти си м-р, може ли да правиш такива изказвания? Та делото още не е започнало, а ти си позволяваш да оипределяш и сочиш с пръст виновника, в качеството си на представител на властта! Ами това значи, че вече е решено кой трябва да "обере пешкира" , а на прокуратурата не й остава друго освен да се саморазпусне!

САМО СВОГЕ ЛИ? ВИЖТЕ СТРУМЯНИ...

Както винаги ''кръпка'' тук ''кръпка '' там за да се види че нещо се прави нищо че качествено изпълнение няма.. Какво значи учасъка '' на следствените ''действия дето година ли ще продължават и този участък водачите че го изкарват с бутане ли???

На мястото на катастрофата пътят има обратен наклон, некачествена настилка и направилно поставена мантинела заради която автомобилите навлизат в насрещното движение на завоя. Водата се спуска към бетонната стена и там се задържа. Това се видя ясно когато един човек нарочно разрля вода от една бутилка. Не знам кой е приемал този път, но това са не специалсти а търговци - убийци които заради жълти подкупи или от страх за работата си са подписали това инженерно престъпление.

Не се говори и за ,,инжинерното престъпление,,Кск така досега немо еха да ги накарат да си оправят фаталните грешки,а сега веднага започнаха да ги поправят.Ни тази отсечка още с проекта е ,,убийствена,,Тябваше лу да има жертви,за да се сетят ,че и малко алвалт се слага,а не само смески

Парите за винетките на хората от този регион трябва да бъдати. Не, не от бюджета, а от фирмата. На всички. Защото години наред участват в руската рулетка.

Нищо няма да направят освен имитация на ремонти за да утихне скандала и да може фирмата да продължи да получава тлъсти поръчки и да ги раздава на подизпълнители. Ще оправят ли обратните наклони на завоите? Ще направят ли тротоари на завоите? Съмнявам се, защото са спестили парите за подпорни стени! Ще преасфалтират ли целия път открай до край? Навсякъде се строи така, дори в София под прозорците на надзорниците. Подобен е и пътят между Бояна и Драгалевци. Стесниха го защото от едната страна трябваше да правят подпорни стени за тротоарите и сега автобусите се разминават на косъм или се качват на тротоарите. Осветителните стълбове са по средата на тротоара и по тях не могат да се движат инвалиди. Нали Столична община има зам. кмет инвалид? С какво освен с празни приказки той защитава хората с увреждания? Държавните и европейските поръчки са една огромна шашма за "наши" фирми и огромна кражба на пари. Защо в приемателните и контролни комисии няма обществен контрол от различни организации, включително и представители на хората с увреждания. Разбираме, че за да се облекчат инвалидите са необходими огромни средства за старите строежи, но защо продължаваме да правим невъзможна за тях околната среда и при новите строежи? И това е при всички правителства!!!!!

айдеее, пропаднаха инвестициите и на михаил миков, и на радев протежетата, и на курнелия финансирането!

Според теб, боци дава поръчки на,, трейс,,----за да финансира БСП!:)))))) ....Дядя, ти си голям акъл, ве!!!:)))))

Пройчо, Боци ряза лентичката на обиколното на Ахелой, хвали се че свършили работата там, ама табелката на изпълнителя е Trace, и стои забита там. А това си е Трейс , нали? Освен Миков и гербери може да имат акции в Трейс..

НАП нищо не казват по случая май. Те трябва да разкрият как парите които влизат в сметките на ТРЕЙС отиват в джобовете на политици. Сега е момента да се разкрие цялата схема. Единия начин е да има разходни фактури йъм Трейс от

Към Трейс от фирми на чакащите комисионните. И тези фактурида са много надути. Все пак говори се че комисионната стигала 40-50 %! Друг начин е определени лица да имат акции в ТРЕЙС и да осигуряват държавните поръчки да се печелят от нея. После взимат един хубав дивидент и готово. Сигурно има и други начини. НО господа от НАП - самосезирайте се. Господа ЖУРНалисти - започнете открит и яростен дебат по темата. Иначе тази кражба ще си продължи докато в държава не остане свестен човек

А ТРЕЙС ГРУП защо не сложи ТРЕЙС върху асфалта за по-добро сцепление, а? Ми сигурно, защото яко некачествения асфалт, с който работят предполага предгаранционен разпад на асфалта и големи дупки, а те не са искали да си причинят това, нали?

По този път няма дупки. Личи и от снимките. Явно не си минавал по него.

Скрий се бе, червен трол!

Това, че този път е най- добре построеният в България може да го констатира само същество с голяма куха дупка между двете си уши и интелект по- нисък от този на Цв. Цв. В действителност пътят след само година от пускането му вече имаше разрушен асфалт в опазени завои, пропадания на прави участъци при преминаването на които падат пломбит, обърнати виражи и всички възможни други простотии на които са способни гербостроителите.

А няма ли да съдят ТРЕЙС???

Пътят Нови Искър - Своге е може би най-добре построеният път в държавата за всички времена. Въпреки, че е строен от комунистическа фирма. Минавам често по него. Има някои дребни забележки, които за ден два ще бъдат отстранени. Да ходят да видят пътя Кнежа-Плевен "строен" по времето на Станишев. Коминистите откраднаха десетки милиони а в момента на практика няма път. Само огромни трапища и ровове. Същото е и с магистрала Тракия при Чирпан открита тържествено от Станишев. Този участък въпреки безспирните ремонти се разпадна.

Целта на тази дандания по всяка вероятност е за да се ликвидира комунистическата фирма спонсор на комунягите. За което адмирации от моя страна.

хитлеристче, по-голям анти-БСПар от гейшев няма. Този човек разсипа БСП. Та, иди да му врътнеш една, в ПЕС.

Прикриват следите на кражбите и престъпленията?! Прокуратурата! А!?

И трябва ли винаги да има толкова жертви за да се сети някой...

иии какво се е сетил? една кметица прибраха за какво? а тук колко има с пранги в ареста??

та така и на шофьор.Пеели,веселили се докато пътували и после ох,какво стана.

Млад шофьор с баща ми карах Шкодата по Петрохан, доста стръмно. Изведнъж чувам странен шум. Баща ми обясни, асфалт ът е надраскан за по-добро сцепление. 1970-75.

Да вкарат бенгалски тигри и да дращят тогава и като замръзне водата в дирите им да започва хокея.Шумът ще се забрави,политическият,протестите в защита на шофьора и да останат пак ще е единственият осъден.Няма как да осъдиш управителите на фирма извършила ремонт по стандарт,а сега,че ще изпълни нови предписания след договора,то е за да има и в бъдеще обществени поръчки,още повече че работи и в санирането.У нас без туризма бизнесът основно за виси от обществените поръчки.След следствените дейности естествено,че няма да закърпят участъка,а ще сложат нова настилка.Ком е нямало дупки си е виновен само минавалият стотици пъти оттам шофьор,дори и да открият внезапна повреда в автобуса не е минал преглед,за което е пак той виновен.

Веднага да бъдат преведени 5 млн на ТРЕЙС ГРУП , за да не фалират момчетата.

И как ще “отстрани” дефекта - използван неподходящ асфалт, съдържащ частици, склонни към полиране??? Смятам че трябва да се назначи обществена надзорна комисия! Другото е мазане...

ще ги надраскат и няма да са полирани много е лесно ти шкурка знаеш ли кво е

И след зимните заледявания , през пролетта ... започваме нов ремонт ( да се запълнят дупките ) ?

А 10 млн рушвет не са при Ветко! Къде са, г-да политици?????

на запад острите завои настилката е грубо грапава или нещо като че при мек асфалт е минато с гребен за да стане на ивици за да не се унасят колите и най вече камиони автобуси , това е толкоз просто и логично , да не говорим че пътищата в САЩ са от бетон и също мантинелите са бетонни , моля препратете това на когото трябва , мерси

Какво ще рече започнаха ремонтите, трябваше да започнат арестите и делата за виновните.

До месец ще ни обяснят културно, че 97 лв за винетка са много малко и , че искаме да фалираме държавата. След Нова година очаквайте минимум 120 лв винетка!

Боко Тариката да нареди веднага да им преведат 10-тина милиона, че да ги стимулира горе-долу да оправят пътя по-добре!

Хиляди препоръки и чак сега като се изтрепаха хората се сетиха да ремонтират. Явно здраво са плащали на държавните служители, за да ги търпят толкова време и да няма кой да ги глоби..... що за тъпа държава?

и Цецо Ченгето ни проглушиха ушите за батко и братко но нека да сравним качеството на пътищата направени при т.н. тройна коалиция и това на герберите. Почти всяка седмица пътувам по подбалкансккия път между Казанлък и Сливен. Ремонтираха го през 2008г.. Вече 10 години не е мръднал. За сметка на това всички пътища ремонтирани или построени след 2009 на втората максимум третата година дават фира.

Ами сравни - Трейс са бесепарска фирма и точно при тройната коалиция спретнаха лот-а на магистрала Тракия при Стара Загора, който сега е на 15 сантиметрови вълни и ако не искаш да изпаднеш в делириум тременс трябва да караш в дясната лента.

в най-лявата исках да напиша

Рядко тъп коментар!! Що не мръднеш с 45 километра по на юг? Магистрала Тракия в участъка до Стара Загора го правиха точно при тройната коалиция и е гробница вече, ама не ти изнася. Айде стига с избирателните коментари на партийно оцветени олигофрени!

В тази скапана държава всичко се прави след дъжд качулка...

Значи дефекти има. "Фирмата" знае, но нехае, апи или общо казано държавата е слаба, за да изиска оправяне, Ако не беше трагедията с автобуса, нищо нямаше да направят. За съжаление институциите работят след като стане белята, тогава пред камерите излизат важни хора и се пъчат, какви проверки са направили, какви предписания са дали.

Не е слаба държавата - много добре си върши работата даже. Просто обслужва частни интереси, а не интересите на народа. Тя е маша в ръцете на шепа червени боклуци, които са несменяеми заради овчият български народ.

Червени боклуци, а?:)))))) ....от 1990година я повтаряте тая мантра, сини , некадърни серсеми!:)))))))) .....още дебилът кочо тренчев ви каза----"на кривата ракета, космоса и пречи":)))) ...... А боци тлъстия, както е тръгнал----ще обвини тракийския цар Севт 2, че не е павирал завоя като ОРАТА:))))))))

Ако вместо "червени" сложим "герберски" ще бъде по-точно.

Какво ще рече започнаха ремонтите, трябва за започнат арестите и делата за виновните, а не крьпките от тази измислена и поставена фирма,.. но както обикновено пак ще ни замажат очите и.. виновните ще излязат пак сухи от водата.. Много жалко.

Помните ли починалият Димчо Михайлевски как ги хвана с асфалта на магистралата.Всичко това много ловко се замете.Ако това се случи в братският САЩ 4000 години затвор не мърдат.Тотална ревизия на Трейс.

Преди повече от 3 години, една свиня вдигна винетките на 97 лв. за да оправи пътищата! ПОМНИТЕ ЛИ???

Тези п...сти са замазали с асфалт отнесена от водите основа на пътя. След два месеца пак ще има голям каньон на входа на Владо Тричков.

ЧАСТ 1001

А наказателна отговорност за 17 живота, кога? Това е масово убийство. Кой взе комисионната? Кой изби 17 души? Ни лук ял, ни лук мирисал за масово убийство. Смъртна присъда!!! Моментално смъртна присъда на националния стадион и пряко в национален ефир!!!

смъртна не знам, ама една доживотна без право на помилване, да чука чакъл за пътищата...

ТРЕЙС замаскира следите. Сега ще са неуловими за закона, тъй като коловозите и лошия материал ще изчезне. Министрите опитали се да кажат истината за асфалта им се наложи да напуснат играта. Пътната мафия е по-голяма от министрите марионетки.

Поне 2 млн и 200 хиляди българи се евакуираха в чужбина, отказват няма да минават по пътищата на Трейси груп холд .Интересуват се от Трейси груп Своге,кога ще имат прескоференция за пътя до Своге .

Днес минах. камъните си стоят по пътя и така пак се кърпи, че ,,,,абе хубава работа ама герберска....

Разширят за да се разминават два рейса

Бою Симитлията----пуска тлъст, като гъзъ му спам в дирник.бг!:)))))))))).))..

След смърт, качулка!

Чакай малко. Защо след 5 писма на АПИ до Трейс и след техния отговор, че срокът на гаранцията е изтекъл и не си мръднаха задниците защо ремонтират сега. Нали не било тяхна работа. Абе как стават тия работи. Да не би да унищожават доказателства.

Не е вярно. Сега минах от там. Никъде не се работи.

Е днеска е събота, утре неделя! Ти кво искаш, тия момчета имат нужда от почивка и събиране на трудов ентусиазъм. Пък и май ще трябва да го правят за собствена сметка, така че нема за кво да се напъват. Но възниква въпрос - след ремонта на ремонта, дали ще се срещнат с най-справедливия съд в света или цялата вина ще я инкасира шофьорът?

кога ще видим и собствениците на Трейс с белезници като шофьора превишил с 13?? км/ч скоростта?

Все ми се струва, че реалните собственици ще останат също така мистериозни както и собственика на Юлен, грижливо пазен в анонимност от Герб.

Баце , с лопата лично да сменя асфалта----- а цецо кауна да му носи вода ....:)))))) ....ако види такава картинка , ошашавиния, циганизиран и чалгиран плебс----пак ще гласува за Бою Симитлията!:))))))))

..а и другарите Миков, Вълчо и сие, собственици на Трейс..?

Ти нормален ли си,защото въпросите ти те издават,че не си.Тази фирма функционира от 2000г.,когато ГЕРБ не е съществувало.Фирмите от началото на прехода са пълни и създадени за ваши хора,които трябва да отговарят за действията си.Би трябвало да отговарят,ама по време на тройната коалиция си приеха закон за амнистията,съгласно който престъпленията извършени преди 1 юни 2008 г.не могат да бъдат преследвани.ГЕРБ веднага когато дойде на власт предложи отмяна на този закон,но БСП и сателита и ДПС отхвърлиха .Ха,познай защо.Така др.Курнелия се почисти,заедно с мн.други,които сега раздават акъл.Вземи,ако си грамотен,попрочети нещичко,за да не плюеш непрекъснато с/у вятъра.

както и "ипон" спечелила охраната на петролопроводите в България!!!!!!!!!

Герб имаха над 120 депутата! Как така не могат да прокарат решение на НС?Тогава Боко се пенеше, че не ще коалиция щото били спечелили и отговорността за управлението била тяхна -не може да не го помниш! Първото правителство беше 100% ГЕРБ! 16 министри -от тях само 2 безпартийни -Трайчо и Дяков -всичко друго -ГЕРБ, така,че -ай сифон!

Трябваше 17 човека да загинат и чак това Калинките, управляващи България се размърдаха.И не за друго,а защото започнаха да ги е страх от надигащият се народен гняв,който скоро ще ги помете.

Другари, я да видим акционерите в Трейс груп холд. Ма те все наши и ваши. Хайде другарите Порожанов ,Миков,Кутев и Данаил законодателя да се изкажат по въпроса, после останалите с дивидентите та до всички душички златни. Сега малко неудобно, ама всяко чудо за три дни, Трейс груп холд нема да ги пипаме ,обещано.

Ма той и Трайчо бил акционер, нема лошо ? Я останалите да вдигнат ръчичка подредени в дъълга редичка . Споко,ЦУМ нема да ги закача,за сега, после ще видим.

сложат ли Веселин Давидов от АПИ за министър на МРРБ?