Коментари - Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов | Днес.dir.bg

Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов

Изпълнителят твърди, че всичко е законно, но са готови да продадат вагоните, ако държавата не ги приеме

Обратно в новината

Коментари - Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов | Днес.dir.bg

Коментари

БДЖ и Български Пощи са последните държавни предприятие открито водени към фалит! Вагоните съм ги виждал, както и цветно-работниците, които ги сглобяват....съжалявам, че е факт ама вагоно-ремонтният в Септември също искаше да участва, Трамкар също, но баце и Ко....дадоха подариха

Каквито и да ги направят вагоните, ползвателите ще ги осерат за 2 месеца. Като се има предвид контингента който ползва този вид транспорт, вагоните трябва да са без седалки, с груб дървен под и поцинкован покрив. Почистването е другото слабо звено в идеята за качествен железопътен транспорт. Чист влак в България не съм виждал никога!

Вагоните които излязоха от Септември са най големите боклуци правени някога,тези от Дряново са мааалко по добре

Сименсите са чисти

Това на снимка ли го видя?

кое ?

И къде е златото в тях за такава цена на вагон? Нищо не жълтее на фотото..

А спирачната система с дискове и накладки ли ще или калодки-мисля си че талигите ще са рециклирани 74 серия но да видим

Някой знае ли колко струва един нов вагон от подобен тип композиция та да си направим една бърза сметка.

transportal. bg/ дори-и-най-новите-влакове-на-бдж-симен/ . Само махни интервалите и прочети!

то го пише 1 700 000 без ддс

Обикновено в западните държави един нов модерен вагон струва около 1-1.5 млн. Евра. Гаранцията им е 30 години. Договорите с производителите са за период 25-30 години за обслужване и поддръжка срещу 7.5% от сумата

Като се замисля България или е по-богата от Швейцария,или комисионните по т.нар. сделки са убийствено големи?!?!?! 8 Кенефки, които впрочем, още са на хартия струват над 2.4 млрда, 15 вагона, които само ги боядисват и сменят седалките им струват 27млна. ! Щях да забравя за тунел Железница- 2,4 км , струва около 300млна.! Швейцарците са икономически джуджета,в сравнение с нас!!! :)))))

Чакай сега, това е цената на която ремонтират и обновяват стар вагон. Гледах репортажа от линка вагоните изглеждат добре. чак ми е жал, че ще ги освинят. Въпросът е колко струва един нов. Да кажем от този тип, мисля в Чехия произвеждаха или Словакия ... Не мога да кажа 1.7м за основно ремонтиран стар вагон, скъпо ли е, или не ?

Трябва да спреш да гледаш Алфа тв. Там Пасков, Брейка и тях недей да гледаш. 1-во Тия самолети ги има наяве от 74 -та година. само малко са го пребоядисали. 2-ро. Гърция вече има поне една ескадрила от тях.

Бас държа, че наистина могат да продадат вагините на друг навън. За тези пари (16 вагона по 2 милиона) все ще намерят някой чиновник/политик в Македония или Косово например да ги купи срещу подкуп/комисионна от 2-3 милиона, което е цената на един вагон.

Частниците бяха същите комунисти на които не им пукаше за нищо.

Та значи, нови вагони... от 1986 година. Ама щом вече са частни, може.

дайте снимки на вагони и на други производители . Какви продажби имат на международния пазар?

К`ви самолети, к`ви пет лева?!?!? ЗА ВАГОНИ СТАВА ВЪПРОС!!!

жалко,че няма градски автобуси "Сокол"в София,шаси на Чавдар,но всичко друго е ново

Златото е в чекмеджетата.

Ще ги продадат и още как. За 15 годишни пътнически вагони, 50 места, състояние AS-IS, германските железници искаха по 3.5 млн. евро или по 70 000 евро за място. Тези вагони са с по 60 места и всичко е чисто ново, освен тенекията отвън и пода. Каk мислиш, дали няма ди има кой да ги купи?

Някой е живял в лъжливо-успешният социализъм май, където правиш изделие на стойност 5 лв.,а го продаваш за 2 лв.

Вагони от 85-та година, "обновени" за по над един милион всеки. Гарантирано от ГРОБ!

Герберастката простотия е феноменална. На гербопитека му говорят за вагони, обновени с всички признаци на боковата "работа, работа, работа", той ти вика "гледай самолетите" и "не гледай Алфа тв".

Возил съм се само един път на влак като малък и затова ми дреме на фара. С кола е по-евтино и бързо от където и ба го погледнеш.

Карам си фиата и не ми пука за влакове и самолети.

Мисис Печеян в действие.

Всичко си е наред,стига търсете под вола теле!Ако искате да пътуват повече хора с БДЖ вагоните трябва да са подменени.А новите са изцяло обновени,нови агрегати,модернизирани купета,нищо общо с непривлекателните трошки от 1984г.,че и по стари.Бълг.завод в Дряново ги реновира,това е национален престиж. Съвсем нормалана процедура и по добре ,че не е обществена поръчка за които е пределно известно че това е най корупционната практика,в тях няма нищо обществено ,а административни далавери,плюс обжалване с години. Пускайте вагоните хората да пътуват удобно и да се кефят!

2 милиона за един вагон е престъпление. Колкото и да украсиш една стара коруба, нама да я направиш по-бърза и качествена. Искат се изцяло нови скорстни жп линии и скоростни влакове, за което заводчето в Дряново просто няма технологии и шанс. Само с крадене не става!

ДЪРЖАВАТА ДА СИ НАПРАВИ ЗАВОД ДА ВАГОНИ И ТЯ ДА СИ ГИ ПАВИ и ремонтира .

Обнови ги ти за по-малко.

Ти кога за последно си купувал вагони, че да знаеш цените им. Потърси малко информация да видиш кое колко струва.

1 милилон евро средна цена

ще се разбере ,когато е на пазарен принцип и пазар . иначе е дотация или Кремиковци 2

Ами хайде де, дай да ги обновя за по-малко пари! Ама как да стане, като поръчката е била без конкурс! Гарантирано от ГРОБ!

Германците наскоро продадоха на Румъния 15-годишни пътнически вагони по 3-4 милиона евро, в зависимост от конфигурацията. 2.5 млн. за изцяло реновиран вагон, на който старото е само тенекията отвън и рамата изобщо не е много. Нов съвременен пътнически вагон с 50 места струва от 5 милиона евро нагоре.

има филми с японски,испански,френски вагони... какво да Ви кажа....от баня,пиано до Стюарт с бели ръкавици . това си е реставрация,а не производство на нов продукт

В кои "западни държави" са тези цени? Нов вагон с цени под 70 000 евро на място няма за бейсик интериор и екстри. В един вагон има 50-70 места. А сега сигурно е и по-скъпо.

не разбирам Пазарната логика на производителя,Ще ги продам на друг,ако не ми платите парите. Ами ,продавайте ,бре....това е пазар

Абсолютно съм съгласен !!

Разгледайте интериора на съвременни вагони на същата цена. Имат дизайн и ергономика, за разлика от тази скъпа селска каруца. Това лилавкото е върхЪ! Искам да видя къде ще продадат това "произведение на изкуството".

Браво бе, по 2 милиона за рециклиране на стар вагон, да не е със златни тоалетни чинии и самоебачки с педали? За тези пари можете да купите няколко нови вагона!

Стари вагони за милиони…швейцария ни подари старите рециклирани трамвай тип “краставица”, които са по хубави и удобни от полските.

Тук само малоумници сте се събрали, които стоите пред компютрите и мислите, че знаете всичко!!! Вижте по тв как изглежда новия вагон!!! От него само шасито е старото. Цялото купе е ново, оборудването като в самолет, е чисто ново също. Един нов вагон струва поне 2 млн. Евро. Този вагон може да се каже, че е нов, но за 900 000 Евро, само прототипа струва 1,2 млн. Евро. Прототипа изглежда прекрасно и модерно. Има и монитори, също и стойки за колела. Няма забележки. Не знам, защо говорите глупости само!!! Мислете!!! А и защо български завод в малък град да не спечели от поръчката на добра цена с добър проект?! ПРОСТ НАРОД, СЛАБА ДЪРЖАВА!!!

Браво. Дайте шанс на българска фирма. Добре изглеждат вагоните, но дебилите ще ги осерат само след няколко седмици експлоатация.

Тоя проект Сопол да не е на Доган?

Най-важно е да се дава работа на български фирми, а не да изнасяме средства навън. Впечатлен съм, че все още е останала база за подобни производства в БГ

Това си бе завод на БДЖ и умните го продадоха Сега същите дават пари да ремонтиран влаковете. Нали е капитализъм не трябва да има държавно народа плаща за (демокрацията) си

Коментари - Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов | Днес.dir.bg

Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов

Изпълнителят твърди, че всичко е законно, но са готови да продадат вагоните, ако държавата не ги приеме

Обратно в новината

Коментари - Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов | Днес.dir.bg

Коментари

БДЖ и Български Пощи са последните държавни предприятие открито водени към фалит! Вагоните съм ги виждал, както и цветно-работниците, които ги сглобяват....съжалявам, че е факт ама вагоно-ремонтният в Септември също искаше да участва, Трамкар също, но баце и Ко....дадоха подариха

Каквито и да ги направят вагоните, ползвателите ще ги осерат за 2 месеца. Като се има предвид контингента който ползва този вид транспорт, вагоните трябва да са без седалки, с груб дървен под и поцинкован покрив. Почистването е другото слабо звено в идеята за качествен железопътен транспорт. Чист влак в България не съм виждал никога!

Вагоните които излязоха от Септември са най големите боклуци правени някога,тези от Дряново са мааалко по добре

Сименсите са чисти

Това на снимка ли го видя?

кое ?

И къде е златото в тях за такава цена на вагон? Нищо не жълтее на фотото..

А спирачната система с дискове и накладки ли ще или калодки-мисля си че талигите ще са рециклирани 74 серия но да видим

Някой знае ли колко струва един нов вагон от подобен тип композиция та да си направим една бърза сметка.

transportal. bg/ дори-и-най-новите-влакове-на-бдж-симен/ . Само махни интервалите и прочети!

то го пише 1 700 000 без ддс

Обикновено в западните държави един нов модерен вагон струва около 1-1.5 млн. Евра. Гаранцията им е 30 години. Договорите с производителите са за период 25-30 години за обслужване и поддръжка срещу 7.5% от сумата

Като се замисля България или е по-богата от Швейцария,или комисионните по т.нар. сделки са убийствено големи?!?!?! 8 Кенефки, които впрочем, още са на хартия струват над 2.4 млрда, 15 вагона, които само ги боядисват и сменят седалките им струват 27млна. ! Щях да забравя за тунел Железница- 2,4 км , струва около 300млна.! Швейцарците са икономически джуджета,в сравнение с нас!!! :)))))

Чакай сега, това е цената на която ремонтират и обновяват стар вагон. Гледах репортажа от линка вагоните изглеждат добре. чак ми е жал, че ще ги освинят. Въпросът е колко струва един нов. Да кажем от този тип, мисля в Чехия произвеждаха или Словакия ... Не мога да кажа 1.7м за основно ремонтиран стар вагон, скъпо ли е, или не ?

Трябва да спреш да гледаш Алфа тв. Там Пасков, Брейка и тях недей да гледаш. 1-во Тия самолети ги има наяве от 74 -та година. само малко са го пребоядисали. 2-ро. Гърция вече има поне една ескадрила от тях.

Бас държа, че наистина могат да продадат вагините на друг навън. За тези пари (16 вагона по 2 милиона) все ще намерят някой чиновник/политик в Македония или Косово например да ги купи срещу подкуп/комисионна от 2-3 милиона, което е цената на един вагон.

Частниците бяха същите комунисти на които не им пукаше за нищо.

Та значи, нови вагони... от 1986 година. Ама щом вече са частни, може.

дайте снимки на вагони и на други производители . Какви продажби имат на международния пазар?

К`ви самолети, к`ви пет лева?!?!? ЗА ВАГОНИ СТАВА ВЪПРОС!!!

жалко,че няма градски автобуси "Сокол"в София,шаси на Чавдар,но всичко друго е ново

Златото е в чекмеджетата.

Ще ги продадат и още как. За 15 годишни пътнически вагони, 50 места, състояние AS-IS, германските железници искаха по 3.5 млн. евро или по 70 000 евро за място. Тези вагони са с по 60 места и всичко е чисто ново, освен тенекията отвън и пода. Каk мислиш, дали няма ди има кой да ги купи?

Някой е живял в лъжливо-успешният социализъм май, където правиш изделие на стойност 5 лв.,а го продаваш за 2 лв.

Вагони от 85-та година, "обновени" за по над един милион всеки. Гарантирано от ГРОБ!

Герберастката простотия е феноменална. На гербопитека му говорят за вагони, обновени с всички признаци на боковата "работа, работа, работа", той ти вика "гледай самолетите" и "не гледай Алфа тв".

Возил съм се само един път на влак като малък и затова ми дреме на фара. С кола е по-евтино и бързо от където и ба го погледнеш.

Карам си фиата и не ми пука за влакове и самолети.

Мисис Печеян в действие.

Всичко си е наред,стига търсете под вола теле!Ако искате да пътуват повече хора с БДЖ вагоните трябва да са подменени.А новите са изцяло обновени,нови агрегати,модернизирани купета,нищо общо с непривлекателните трошки от 1984г.,че и по стари.Бълг.завод в Дряново ги реновира,това е национален престиж. Съвсем нормалана процедура и по добре ,че не е обществена поръчка за които е пределно известно че това е най корупционната практика,в тях няма нищо обществено ,а административни далавери,плюс обжалване с години. Пускайте вагоните хората да пътуват удобно и да се кефят!

2 милиона за един вагон е престъпление. Колкото и да украсиш една стара коруба, нама да я направиш по-бърза и качествена. Искат се изцяло нови скорстни жп линии и скоростни влакове, за което заводчето в Дряново просто няма технологии и шанс. Само с крадене не става!

ДЪРЖАВАТА ДА СИ НАПРАВИ ЗАВОД ДА ВАГОНИ И ТЯ ДА СИ ГИ ПАВИ и ремонтира .

Обнови ги ти за по-малко.

Ти кога за последно си купувал вагони, че да знаеш цените им. Потърси малко информация да видиш кое колко струва.

1 милилон евро средна цена

ще се разбере ,когато е на пазарен принцип и пазар . иначе е дотация или Кремиковци 2

Ами хайде де, дай да ги обновя за по-малко пари! Ама как да стане, като поръчката е била без конкурс! Гарантирано от ГРОБ!

Германците наскоро продадоха на Румъния 15-годишни пътнически вагони по 3-4 милиона евро, в зависимост от конфигурацията. 2.5 млн. за изцяло реновиран вагон, на който старото е само тенекията отвън и рамата изобщо не е много. Нов съвременен пътнически вагон с 50 места струва от 5 милиона евро нагоре.

има филми с японски,испански,френски вагони... какво да Ви кажа....от баня,пиано до Стюарт с бели ръкавици . това си е реставрация,а не производство на нов продукт

В кои "западни държави" са тези цени? Нов вагон с цени под 70 000 евро на място няма за бейсик интериор и екстри. В един вагон има 50-70 места. А сега сигурно е и по-скъпо.

не разбирам Пазарната логика на производителя,Ще ги продам на друг,ако не ми платите парите. Ами ,продавайте ,бре....това е пазар

Абсолютно съм съгласен !!

Разгледайте интериора на съвременни вагони на същата цена. Имат дизайн и ергономика, за разлика от тази скъпа селска каруца. Това лилавкото е върхЪ! Искам да видя къде ще продадат това "произведение на изкуството".

Браво бе, по 2 милиона за рециклиране на стар вагон, да не е със златни тоалетни чинии и самоебачки с педали? За тези пари можете да купите няколко нови вагона!

Стари вагони за милиони…швейцария ни подари старите рециклирани трамвай тип “краставица”, които са по хубави и удобни от полските.

Тук само малоумници сте се събрали, които стоите пред компютрите и мислите, че знаете всичко!!! Вижте по тв как изглежда новия вагон!!! От него само шасито е старото. Цялото купе е ново, оборудването като в самолет, е чисто ново също. Един нов вагон струва поне 2 млн. Евро. Този вагон може да се каже, че е нов, но за 900 000 Евро, само прототипа струва 1,2 млн. Евро. Прототипа изглежда прекрасно и модерно. Има и монитори, също и стойки за колела. Няма забележки. Не знам, защо говорите глупости само!!! Мислете!!! А и защо български завод в малък град да не спечели от поръчката на добра цена с добър проект?! ПРОСТ НАРОД, СЛАБА ДЪРЖАВА!!!

Браво. Дайте шанс на българска фирма. Добре изглеждат вагоните, но дебилите ще ги осерат само след няколко седмици експлоатация.

Тоя проект Сопол да не е на Доган?

Най-важно е да се дава работа на български фирми, а не да изнасяме средства навън. Впечатлен съм, че все още е останала база за подобни производства в БГ

Това си бе завод на БДЖ и умните го продадоха Сега същите дават пари да ремонтиран влаковете. Нали е капитализъм не трябва да има държавно народа плаща за (демокрацията) си