Проектът "Сокол": Първият от вагоните по спорна обществена поръчка е готов
Изпълнителят твърди, че всичко е законно, но са готови да продадат вагоните, ако държавата не ги приеме
Обратно в новинатаИзпълнителят твърди, че всичко е законно, но са готови да продадат вагоните, ако държавата не ги приеме
Обратно в новинатаИзпълнителят твърди, че всичко е законно, но са готови да продадат вагоните, ако държавата не ги приеме
Обратно в новинатаБДЖ и Български Пощи са последните държавни предприятие открито водени към фалит! Вагоните съм ги виждал, както и цветно-работниците, които ги сглобяват....съжалявам, че е факт ама вагоно-ремонтният в Септември също искаше да участва, Трамкар също, но баце и Ко....дадоха подариха
Каквито и да ги направят вагоните, ползвателите ще ги осерат за 2 месеца. Като се има предвид контингента който ползва този вид транспорт, вагоните трябва да са без седалки, с груб дървен под и поцинкован покрив. Почистването е другото слабо звено в идеята за качествен железопътен транспорт. Чист влак в България не съм виждал никога!
Вагоните които излязоха от Септември са най големите боклуци правени някога,тези от Дряново са мааалко по добре
А спирачната система с дискове и накладки ли ще или калодки-мисля си че талигите ще са рециклирани 74 серия но да видим
Някой знае ли колко струва един нов вагон от подобен тип композиция та да си направим една бърза сметка.
transportal. bg/ дори-и-най-новите-влакове-на-бдж-симен/ . Само махни интервалите и прочети!
Обикновено в западните държави един нов модерен вагон струва около 1-1.5 млн. Евра. Гаранцията им е 30 години. Договорите с производителите са за период 25-30 години за обслужване и поддръжка срещу 7.5% от сумата
Като се замисля България или е по-богата от Швейцария,или комисионните по т.нар. сделки са убийствено големи?!?!?! 8 Кенефки, които впрочем, още са на хартия струват над 2.4 млрда, 15 вагона, които само ги боядисват и сменят седалките им струват 27млна. ! Щях да забравя за тунел Железница- 2,4 км , струва около 300млна.! Швейцарците са икономически джуджета,в сравнение с нас!!! :)))))
Чакай сега, това е цената на която ремонтират и обновяват стар вагон. Гледах репортажа от линка вагоните изглеждат добре. чак ми е жал, че ще ги освинят. Въпросът е колко струва един нов. Да кажем от този тип, мисля в Чехия произвеждаха или Словакия ... Не мога да кажа 1.7м за основно ремонтиран стар вагон, скъпо ли е, или не ?
Трябва да спреш да гледаш Алфа тв. Там Пасков, Брейка и тях недей да гледаш. 1-во Тия самолети ги има наяве от 74 -та година. само малко са го пребоядисали. 2-ро. Гърция вече има поне една ескадрила от тях.
Бас държа, че наистина могат да продадат вагините на друг навън. За тези пари (16 вагона по 2 милиона) все ще намерят някой чиновник/политик в Македония или Косово например да ги купи срещу подкуп/комисионна от 2-3 милиона, което е цената на един вагон.
дайте снимки на вагони и на други производители . Какви продажби имат на международния пазар?
Ще ги продадат и още как. За 15 годишни пътнически вагони, 50 места, състояние AS-IS, германските железници искаха по 3.5 млн. евро или по 70 000 евро за място. Тези вагони са с по 60 места и всичко е чисто ново, освен тенекията отвън и пода. Каk мислиш, дали няма ди има кой да ги купи?
Някой е живял в лъжливо-успешният социализъм май, където правиш изделие на стойност 5 лв.,а го продаваш за 2 лв.
Вагони от 85-та година, "обновени" за по над един милион всеки. Гарантирано от ГРОБ!
Герберастката простотия е феноменална. На гербопитека му говорят за вагони, обновени с всички признаци на боковата "работа, работа, работа", той ти вика "гледай самолетите" и "не гледай Алфа тв".
Возил съм се само един път на влак като малък и затова ми дреме на фара. С кола е по-евтино и бързо от където и ба го погледнеш.
Всичко си е наред,стига търсете под вола теле!Ако искате да пътуват повече хора с БДЖ вагоните трябва да са подменени.А новите са изцяло обновени,нови агрегати,модернизирани купета,нищо общо с непривлекателните трошки от 1984г.,че и по стари.Бълг.завод в Дряново ги реновира,това е национален престиж. Съвсем нормалана процедура и по добре ,че не е обществена поръчка за които е пределно известно че това е най корупционната практика,в тях няма нищо обществено ,а административни далавери,плюс обжалване с години. Пускайте вагоните хората да пътуват удобно и да се кефят!
2 милиона за един вагон е престъпление. Колкото и да украсиш една стара коруба, нама да я направиш по-бърза и качествена. Искат се изцяло нови скорстни жп линии и скоростни влакове, за което заводчето в Дряново просто няма технологии и шанс. Само с крадене не става!
Ти кога за последно си купувал вагони, че да знаеш цените им. Потърси малко информация да видиш кое колко струва.
Ами хайде де, дай да ги обновя за по-малко пари! Ама как да стане, като поръчката е била без конкурс! Гарантирано от ГРОБ!
Германците наскоро продадоха на Румъния 15-годишни пътнически вагони по 3-4 милиона евро, в зависимост от конфигурацията. 2.5 млн. за изцяло реновиран вагон, на който старото е само тенекията отвън и рамата изобщо не е много. Нов съвременен пътнически вагон с 50 места струва от 5 милиона евро нагоре.
има филми с японски,испански,френски вагони... какво да Ви кажа....от баня,пиано до Стюарт с бели ръкавици . това си е реставрация,а не производство на нов продукт
В кои "западни държави" са тези цени? Нов вагон с цени под 70 000 евро на място няма за бейсик интериор и екстри. В един вагон има 50-70 места. А сега сигурно е и по-скъпо.
не разбирам Пазарната логика на производителя,Ще ги продам на друг,ако не ми платите парите. Ами ,продавайте ,бре....това е пазар
Разгледайте интериора на съвременни вагони на същата цена. Имат дизайн и ергономика, за разлика от тази скъпа селска каруца. Това лилавкото е върхЪ! Искам да видя къде ще продадат това "произведение на изкуството".
Браво бе, по 2 милиона за рециклиране на стар вагон, да не е със златни тоалетни чинии и самоебачки с педали? За тези пари можете да купите няколко нови вагона!
Стари вагони за милиони…швейцария ни подари старите рециклирани трамвай тип “краставица”, които са по хубави и удобни от полските.
Тук само малоумници сте се събрали, които стоите пред компютрите и мислите, че знаете всичко!!! Вижте по тв как изглежда новия вагон!!! От него само шасито е старото. Цялото купе е ново, оборудването като в самолет, е чисто ново също. Един нов вагон струва поне 2 млн. Евро. Този вагон може да се каже, че е нов, но за 900 000 Евро, само прототипа струва 1,2 млн. Евро. Прототипа изглежда прекрасно и модерно. Има и монитори, също и стойки за колела. Няма забележки. Не знам, защо говорите глупости само!!! Мислете!!! А и защо български завод в малък град да не спечели от поръчката на добра цена с добър проект?! ПРОСТ НАРОД, СЛАБА ДЪРЖАВА!!!
Браво. Дайте шанс на българска фирма. Добре изглеждат вагоните, но дебилите ще ги осерат само след няколко седмици експлоатация.
Най-важно е да се дава работа на български фирми, а не да изнасяме средства навън. Впечатлен съм, че все още е останала база за подобни производства в БГ
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
агент на БДЖ (нерегистриран)
БДЖ и Български Пощи са последните държавни предприятие открито водени към фалит! Вагоните съм ги виждал, както и цветно-работниците, които ги сглобяват....съжалявам, че е факт ама вагоно-ремонтният в Септември също искаше да участва, Трамкар също, но баце и Ко....дадоха подариха
Гаден Гост (нерегистриран)
Каквито и да ги направят вагоните, ползвателите ще ги осерат за 2 месеца. Като се има предвид контингента който ползва този вид транспорт, вагоните трябва да са без седалки, с груб дървен под и поцинкован покрив. Почистването е другото слабо звено в идеята за качествен железопътен транспорт. Чист влак в България не съм виждал никога!
Иво (нерегистриран)
Вагоните които излязоха от Септември са най големите боклуци правени някога,тези от Дряново са мааалко по добре
Иво (нерегистриран)
Сименсите са чисти
пътник (нерегистриран)
Това на снимка ли го видя?
Иво (нерегистриран)
кое ?
???????????????? (нерегистриран)
И къде е златото в тях за такава цена на вагон? Нищо не жълтее на фотото..
Иво (нерегистриран)
А спирачната система с дискове и накладки ли ще или калодки-мисля си че талигите ще са рециклирани 74 серия но да видим
Пламен Пасков (нерегистриран)
Някой знае ли колко струва един нов вагон от подобен тип композиция та да си направим една бърза сметка.
Гаден Гост (нерегистриран)
transportal. bg/ дори-и-най-новите-влакове-на-бдж-симен/ . Само махни интервалите и прочети!
Иво (нерегистриран)
то го пише 1 700 000 без ддс
Ivan (нерегистриран)
Обикновено в западните държави един нов модерен вагон струва около 1-1.5 млн. Евра. Гаранцията им е 30 години. Договорите с производителите са за период 25-30 години за обслужване и поддръжка срещу 7.5% от сумата
Брей (нерегистриран)
Като се замисля България или е по-богата от Швейцария,или комисионните по т.нар. сделки са убийствено големи?!?!?! 8 Кенефки, които впрочем, още са на хартия струват над 2.4 млрда, 15 вагона, които само ги боядисват и сменят седалките им струват 27млна. ! Щях да забравя за тунел Железница- 2,4 км , струва около 300млна.! Швейцарците са икономически джуджета,в сравнение с нас!!! :)))))
Пламен Пасков (нерегистриран)
Чакай сега, това е цената на която ремонтират и обновяват стар вагон. Гледах репортажа от линка вагоните изглеждат добре. чак ми е жал, че ще ги освинят. Въпросът е колко струва един нов. Да кажем от този тип, мисля в Чехия произвеждаха или Словакия ... Не мога да кажа 1.7м за основно ремонтиран стар вагон, скъпо ли е, или не ?
Пламен Пасков (нерегистриран)
Трябва да спреш да гледаш Алфа тв. Там Пасков, Брейка и тях недей да гледаш. 1-во Тия самолети ги има наяве от 74 -та година. само малко са го пребоядисали. 2-ро. Гърция вече има поне една ескадрила от тях.
хаххаха (нерегистриран)
Бас държа, че наистина могат да продадат вагините на друг навън. За тези пари (16 вагона по 2 милиона) все ще намерят някой чиновник/политик в Македония или Косово например да ги купи срещу подкуп/комисионна от 2-3 милиона, което е цената на един вагон.
Ас (нерегистриран)
Частниците бяха същите комунисти на които не им пукаше за нищо.
asd (нерегистриран)
Та значи, нови вагони... от 1986 година. Ама щом вече са частни, може.
Сол (нерегистриран)
дайте снимки на вагони и на други производители . Какви продажби имат на международния пазар?
Гост (нерегистриран)
К`ви самолети, к`ви пет лева?!?!? ЗА ВАГОНИ СТАВА ВЪПРОС!!!
Кабаев (нерегистриран)
жалко,че няма градски автобуси "Сокол"в София,шаси на Чавдар,но всичко друго е ново
e kak kъде (нерегистриран)
Златото е в чекмеджетата.
охо (нерегистриран)
Ще ги продадат и още как. За 15 годишни пътнически вагони, 50 места, състояние AS-IS, германските железници искаха по 3.5 млн. евро или по 70 000 евро за място. Тези вагони са с по 60 места и всичко е чисто ново, освен тенекията отвън и пода. Каk мислиш, дали няма ди има кой да ги купи?
Не става (нерегистриран)
Някой е живял в лъжливо-успешният социализъм май, където правиш изделие на стойност 5 лв.,а го продаваш за 2 лв.
спартак (нерегистриран)
Вагони от 85-та година, "обновени" за по над един милион всеки. Гарантирано от ГРОБ!
спартак (нерегистриран)
Герберастката простотия е феноменална. На гербопитека му говорят за вагони, обновени с всички признаци на боковата "работа, работа, работа", той ти вика "гледай самолетите" и "не гледай Алфа тв".
Авто фен (нерегистриран)
Возил съм се само един път на влак като малък и затова ми дреме на фара. С кола е по-евтино и бързо от където и ба го погледнеш.
Punto 1.2 (нерегистриран)
Карам си фиата и не ми пука за влакове и самолети.
протокол (нерегистриран)
Мисис Печеян в действие.
няма нищо спорно (нерегистриран)
Всичко си е наред,стига търсете под вола теле!Ако искате да пътуват повече хора с БДЖ вагоните трябва да са подменени.А новите са изцяло обновени,нови агрегати,модернизирани купета,нищо общо с непривлекателните трошки от 1984г.,че и по стари.Бълг.завод в Дряново ги реновира,това е национален престиж. Съвсем нормалана процедура и по добре ,че не е обществена поръчка за които е пределно известно че това е най корупционната практика,в тях няма нищо обществено ,а административни далавери,плюс обжалване с години. Пускайте вагоните хората да пътуват удобно и да се кефят!
спорно е (нерегистриран)
2 милиона за един вагон е престъпление. Колкото и да украсиш една стара коруба, нама да я направиш по-бърза и качествена. Искат се изцяло нови скорстни жп линии и скоростни влакове, за което заводчето в Дряново просто няма технологии и шанс. Само с крадене не става!
коле (нерегистриран)
ДЪРЖАВАТА ДА СИ НАПРАВИ ЗАВОД ДА ВАГОНИ И ТЯ ДА СИ ГИ ПАВИ и ремонтира .
МИ (нерегистриран)
Обнови ги ти за по-малко.
Абе (нерегистриран)
Ти кога за последно си купувал вагони, че да знаеш цените им. Потърси малко информация да видиш кое колко струва.
ми (нерегистриран)
1 милилон евро средна цена
Н2О (нерегистриран)
ще се разбере ,когато е на пазарен принцип и пазар . иначе е дотация или Кремиковци 2
спартак (нерегистриран)
Ами хайде де, дай да ги обновя за по-малко пари! Ама как да стане, като поръчката е била без конкурс! Гарантирано от ГРОБ!
хехе (нерегистриран)
Германците наскоро продадоха на Румъния 15-годишни пътнически вагони по 3-4 милиона евро, в зависимост от конфигурацията. 2.5 млн. за изцяло реновиран вагон, на който старото е само тенекията отвън и рамата изобщо не е много. Нов съвременен пътнически вагон с 50 места струва от 5 милиона евро нагоре.
Кафе (нерегистриран)
има филми с японски,испански,френски вагони... какво да Ви кажа....от баня,пиано до Стюарт с бели ръкавици . това си е реставрация,а не производство на нов продукт
да бе (нерегистриран)
В кои "западни държави" са тези цени? Нов вагон с цени под 70 000 евро на място няма за бейсик интериор и екстри. В един вагон има 50-70 места. А сега сигурно е и по-скъпо.
бай Гроздан (нерегистриран)
не разбирам Пазарната логика на производителя,Ще ги продам на друг,ако не ми платите парите. Ами ,продавайте ,бре....това е пазар
ами да (нерегистриран)
Абсолютно съм съгласен !!
уужасТ (нерегистриран)
Разгледайте интериора на съвременни вагони на същата цена. Имат дизайн и ергономика, за разлика от тази скъпа селска каруца. Това лилавкото е върхЪ! Искам да видя къде ще продадат това "произведение на изкуството".
Селски крадци (нерегистриран)
Браво бе, по 2 милиона за рециклиране на стар вагон, да не е със златни тоалетни чинии и самоебачки с педали? За тези пари можете да купите няколко нови вагона!
Зависи кой рециклира? (нерегистриран)
Стари вагони за милиони…швейцария ни подари старите рециклирани трамвай тип “краставица”, които са по хубави и удобни от полските.
Жжжжж (нерегистриран)
Тук само малоумници сте се събрали, които стоите пред компютрите и мислите, че знаете всичко!!! Вижте по тв как изглежда новия вагон!!! От него само шасито е старото. Цялото купе е ново, оборудването като в самолет, е чисто ново също. Един нов вагон струва поне 2 млн. Евро. Този вагон може да се каже, че е нов, но за 900 000 Евро, само прототипа струва 1,2 млн. Евро. Прототипа изглежда прекрасно и модерно. Има и монитори, също и стойки за колела. Няма забележки. Не знам, защо говорите глупости само!!! Мислете!!! А и защо български завод в малък град да не спечели от поръчката на добра цена с добър проект?! ПРОСТ НАРОД, СЛАБА ДЪРЖАВА!!!
Ами (нерегистриран)
Браво. Дайте шанс на българска фирма. Добре изглеждат вагоните, но дебилите ще ги осерат само след няколко седмици експлоатация.
Абе (нерегистриран)
Тоя проект Сопол да не е на Доган?
!!! (нерегистриран)
Най-важно е да се дава работа на български фирми, а не да изнасяме средства навън. Впечатлен съм, че все още е останала база за подобни производства в БГ
коле (нерегистриран)
Това си бе завод на БДЖ и умните го продадоха Сега същите дават пари да ремонтиран влаковете. Нали е капитализъм не трябва да има държавно народа плаща за (демокрацията) си
НАЙ
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно