НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия"

На някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

Обратно в новината

Коментари - НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво е това маркировка? В България такива нямаме, нали? В смисъл яде ли се, пие ли се, какво се прави?? ;) Майтапът настрана, отиване и връщане до Бургас са достатъчни, за да се убедим къде са отишли милярдите заеми и помощите от ЕС. Определено не е в "магистралата", нарочно я слагам в кавички. Въпреки гордото 140км/ч ограничение на скоростта.

Не се накрадоха, не се наядоха мазните алчни нашенски гъзове.Все асфалтират, все магистрали правят, все ремонти кипят и накрая едно престъпно нищо, заради което гинат хора. Колкото и ремонти да направят, пак нищо няма да е в норма. Крадливо, безсъвестно племе от крадливи и алчни нискочели кретени.

Всичко е в норма, едвам се затварям!

Интересно дали този който е писал статията и тези които коментират правят разлика между ММ/милиметър/ и см/сантиметър/ ??? Разликата е само 10 пъти . Ако маркировка е 6 см гумите са аут за нула време. По наредба маркировка не маже да е повече от 6 ММ / милиметра/ защото става опасна

Това не НПО а ЧАСТНА ФИРМА която взима пари от евро фондовете и съди държавата за какво ли не спонсорирана от чужди държави . Те не са държавна инситуция само името име такова .

който е приел обекат с подписа си , да си го ремонтира за негова сметки

НПО-тата трябва да отчитат някаква дейност, за да получават финансиране! Винаги съм с едно наум, като чета техни изявления! Като едното нищо са обиколили целия участък, за да намерят нещо, за което да се хванат.

Е, и?

Това което написа също така означава че при приемането са търсии участък който да отговаря на изискваията ... щом са намерили - значи някой е крал...

Така се краде. Аз не говоря за дебелина на асфалта, дали поне на една магистрала е 15 см, както трябва да е.ГАРАНЦИЯ на нито една.

Нито е хубаво, нито е готово :))) Предизборен слоган на ОПГ ГРОБ! Тиквата от Банкя и Фандъчка - учителката по руски език и съ-основателката на Русофилския клуб в България ги е правил един и същ ... инструмент.

След, като мнозинството от тук пишещите сте недоволни от АМ "Тракия", използвайте алтернативния маршрут? Вероятно ще ви достави много по приятни емоции!!

Марш в Зайчарника, едбил!

ПКП пак ли изпълзя от пещерата

Може, но парите от винетката назад! А то така, плащаш за магистрално качество, пък накрая ползваш "обиколни маршрути", дето по тях трябва да се минава с БТР.

Че аз главно него ползвам - хващам си Подбалканското шосе и след около 6 до 8 часа, с няколко спирки така да позяпам, да хапна, да заредя колата, съм в Бургас. Някой ще каже, че е бавно. Пътьом купувам в селата и разни неща, като домати, други зеленчуци и плодове според сезона, може и някоя бутилка домашна ракия да купя (знам, че е акцизно нарушение, но повече вярвам на простите селяни отколкото на винпромите) Отбиваме се и да позяпаме я Зли дол до Клисура, я някоя от тракийските гробници до Казанлък или виждаме някой друг музей в градовете. Обикновено пътувам към Бургас не по работа, а на почивка, та бърза работа нямам.

Четете някаква статийка, с неясни данни от неясно НПО и скачате да правите умозаключения, понеже всички сте пътни инженери!!!!!

Не сме, но ВСИЧКИ видяхме как действа ОПГГЕРБ - краде от парите от буджета, обюини, здравна каса, пътни данъци и откъдето още може да докопа и пълни Чекмеджета. А тях ги "пази" един Тулуп с "Глок" до главата и бутилка 12-годишно уиски до леглото. СКРИЙ СЕ, ДЕБИЛ!

Да, пътни инженери сме

си пътен инджилерин къде си видял шест сантиметрова маркировка ?

Така е след изчегъртването!

Контролът и приемането на отсечката е дело на Служебното правителство и лично на Льотчика. Ако и като има нередности - да не я приемат и да настояват за нова маркировка. Ама и те като Бойко все предишните са им виновни.

А не е ли дело на боковата АПИ? Която засега си мълчи по въпроса?

на повечето места мечтаят за милиметър

така викаше за теб

затваряйте всички пътища, ще заобикаляме през Ръмъния, Сърбия и Гърция

Всички знаят, че герберята суджук не ядят. Били на асфалтова диета. Затова го нема износващия слой.

Ми така се прави: крадеш като за последно, защото знаеш, че власт повече няма да видиш.

От два месеца има НОВО РЪКОВОДСТВО НА АПИ , ПОЧТИ ВСИЧКО Е ИЗЧЕГЪРтАНО И ПАК БОЙКО ИМ ВИНОВЕН!!!! НА КРИВА РАКЕТА КОСМОСА Й ПРЕЧИ!

Тези договори са сключени миналата година.

Какво значение има кога е сключен договора? Нали сега са приели изпълнението.

Ходи пеша, бе!

Какво значение има дебелината на настилката когато си направил половин милиард километра магистрали.

Поредното НПО с неясно финансиране и цели!

Гепене, Гепене, Гепене!

Боко и ГЕРБ пак са крали и с дупарите си. Всичко направени през тези 10 години е бутафория с цел 30% да влязат в Чекмеджето на Банкянския мафиотин.

Колкото и да не ти се вярва, тарифата беше 60%

Румпата, Рашко и курнелата ли ги откриха тези неща?

От Агенция "Пътна инфраструктура" сега ще заявят че ще направят своя проверка и ако има нарушения ще сигнализират на фирмата да ги острани защото пътя е в гаранция! Нище че при целият процес на изграждане трябва да има проверки и накрая финална за предоставяне на акт за пускане в експлоатация. А как става това? От "ПИ" плащат на независима фирма да им свърши работата като всеки път ненамират нарушения и от там агенцията пуска в експлоатация пътя. Явно на тази фирма и е достатъчно да види че пътя е равен или просто завършен за да го одобри. Защи ли иначе след всеки ремонт, който след това трябва да се извърши на ново сто пъти никога не се откриват нарушения!?!? И пред журналисти и едните и другите те гледат тъпо и се оправдават, че просто така се случва и че работа е напълно качествена защото имат документите за пускане в експлоатация. Чудно дали от Агенция "Пътна инфраструктура" получават нещо от компромисите на фирмите строители, след като ги бранят и тях и себе си с чуждите фирми които наемат за своята работа?

Днес минах по "ремонтирания участък"Извинявайте но ако това е ремонт за 89 млн лева аз съм космонавт.

И какво не му беше наред?

Дъртия глоф например.

"Освен това, разделителните линии между платната били изпълнени с шумна маркировка, въпреки че според Наредба №2 за сигнализиране на пътищата шумящи могат да бъдат само крайните линии." Между платната или между лентите? Тъкмо си мислех, че заключенията на това НПО са достатъчни да не се плаща на изпълнителя и прочетох това. Ако въпросното НПО не знае разликата между "пътно платно" и "пътна лента", едва ли ще е компетентно за по-сериозни констатации. Апропо, магистралата я използвам в участъка София - Пловдив и там разделителните линии между лентите са шумящи. Между Пловдив и Бургас не знам.

Бъди сигурен, че знаят. Този, който не знае е писал статията.

Спокойно, тулупа вече не обикаля с джипа и 1 см е достатъчен, намя да се износи толкова бързо.

Това ли е работата ,на мажоретка Виолетка?!

как са измерили дебелината на износващия слой?

копали са и са направили дупка но дали са я ремонтирали след това???

Може и с лазер. Сега доволен ли си. Ти ако искаш я провери с камертон.

Взима се проба с изрязване в дълбочина . Пробата представлява цилинър с дължина 50-60 см , но може и над метър да е .

Хайде малко информация и за теб, непросветени, но имащ претенции за всезнайко. Като застанеш отстрани на пътя и погледнеш на нивото на асфалта, ясно се виждат дебелините на положените пластовете. А щом твърдят, че на места е 1см, значи на тези места дори е липсвал и стой като поръска под която прозира долният пласт. Знам, че е трудно за разбиране, особено за неграмотни и невежи персони, но няма как по-лесно да се обясни.

значи след края на аварийната лента премерили 1 см, а изкопаха ли по-надолу, за да видят навътре каква е височината??? аман от дебили недни като теб :) и онзи шизофреник с лазера :)))

А бе селяндури,защо слязохте от каруците и започнахте да разбирате от х'асфалт?:)))

Аз като малко по-просветен да те светна - ако виждаш отстрани слоевете асфалт - пътя вече е рисков. Края на асфалта трябва да не се вижда, защото трябва да е засипан с различни материали, които да формират така наречения "банкет" на пътя. Иначе ако износващия слой изтънява към края също се води брак. Слоя трябва да е еднакво дебел по цялата ширина, пък и дължина на пътя. Същото се отнася и за носещия слой - трябва да е с еднаква дебелина.

Ужас!! Няма пътища ...има само крадци и некадърници в България. И никой не им търси сметка на тия престъпници ... !!

Спаха повече от 3 години, и накрая зорлем да го направят. Резултатите са налице...

Ганьовци това не е магистрала магистралите в Испания и във Франция и така нататък. Като в тези две държави са най-добрите в цяла Европа. Всичко това в България както и всичко останало както и магистралата Всичко е ЗЛЕ!!

Кой каза, че асфалт не ядем. Че как иначе от 5-6 см. ще стане 1?

Мене повече ме притеснява как износващият плат е 1см на места отколкото минимума 5-6см. Не казвам че маркировката не е важна.

Хайде от 2 месеца има ново ръководство на АПИ. Удължиха ремонта и какво се оказа пак некачествен...

Щото го прави същата некадърна фирма , не могат да я махнат , но могат да я санкционират до дупка.

Маркировката хубаво, но това което прави впечатление е, че дебелината на плътния асфалтобетон (износващото покритие) е 1см на места, което е недопустимо, то реално липсва.

Износващото покритие е 1см, не си разбрал, ама то чукча писател ;)

А бе идиот, като не разбираш къде се буташ? Смешник! Като се говори за износващо покритие, на нас професионалистите веднага ни е ясно, че става въпрос за асфалтобетон. А тъпаците като теб си мислят, че маркировката ще е с дебелина 4см хахахах Боже, колко прост народ вярно вирее тук, пък и с претенции...

великите бойкови магистрали...

Виолетка,ще ги оправи...