НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия"
На някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см
Обратно в новинатаКоментари - НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Агент (нерегистриран)
великите бойкови магистрали...
Adi (нерегистриран)
Маркировката хубаво, но това което прави впечатление е, че дебелината на плътния асфалтобетон (износващото покритие) е 1см на места, което е недопустимо, то реално липсва.
1 (нерегистриран)
Хайде от 2 месеца има ново ръководство на АПИ. Удължиха ремонта и какво се оказа пак некачествен...
Ффффф (нерегистриран)
Мене повече ме притеснява как износващият плат е 1см на места отколкото минимума 5-6см. Не казвам че маркировката не е важна.
Ффффф (нерегистриран)
Щото го прави същата некадърна фирма , не могат да я махнат , но могат да я санкционират до дупка.
КОЙ (нерегистриран)
Кой каза, че асфалт не ядем. Че как иначе от 5-6 см. ще стане 1?
Той е (нерегистриран)
Ганьовци това не е магистрала магистралите в Испания и във Франция и така нататък. Като в тези две държави са най-добрите в цяла Европа. Всичко това в България както и всичко останало както и магистралата Всичко е ЗЛЕ!!
Ники (нерегистриран)
Спаха повече от 3 години, и накрая зорлем да го направят. Резултатите са налице...
! (нерегистриран)
Износващото покритие е 1см, не си разбрал, ама то чукча писател ;)
345 (нерегистриран)
Ужас!! Няма пътища ...има само крадци и некадърници в България. И никой не им търси сметка на тия престъпници ... !!
само да попитам (нерегистриран)
как са измерили дебелината на износващия слой?
Тъй ,ли? (нерегистриран)
Това ли е работата ,на мажоретка Виолетка?!
Е,сега мажоретката (нерегистриран)
Виолетка,ще ги оправи...
отговор (нерегистриран)
копали са и са направили дупка но дали са я ремонтирали след това???
Adi (нерегистриран)
А бе идиот, като не разбираш къде се буташ? Смешник! Като се говори за износващо покритие, на нас професионалистите веднага ни е ясно, че става въпрос за асфалтобетон. А тъпаците като теб си мислят, че маркировката ще е с дебелина 4см хахахах Боже, колко прост народ вярно вирее тук, пък и с претенции...
С ренген (нерегистриран)
Може и с лазер. Сега доволен ли си. Ти ако искаш я провери с камертон.
Знайко (нерегистриран)
Взима се проба с изрязване в дълбочина . Пробата представлява цилинър с дължина 50-60 см , но може и над метър да е .
Йори (нерегистриран)
Какъв президент те гони, бе уйоо? Това е от творенията на любимия ти вожд - Боко Крадливия тулуп. Останалите сантиметри асфалт са му по чекмеджетата.
Adi (нерегистриран)
Хайде малко информация и за теб, непросветени, но имащ претенции за всезнайко. Като застанеш отстрани на пътя и погледнеш на нивото на асфалта, ясно се виждат дебелините на положените пластовете. А щом твърдят, че на места е 1см, значи на тези места дори е липсвал и стой като поръска под която прозира долният пласт. Знам, че е трудно за разбиране, особено за неграмотни и невежи персони, но няма как по-лесно да се обясни.
ДДТ (нерегистриран)
Спокойно, тулупа вече не обикаля с джипа и 1 см е достатъчен, намя да се износи толкова бързо.
ттт (нерегистриран)
"Освен това, разделителните линии между платната били изпълнени с шумна маркировка, въпреки че според Наредба №2 за сигнализиране на пътищата шумящи могат да бъдат само крайните линии." Между платната или между лентите? Тъкмо си мислех, че заключенията на това НПО са достатъчни да не се плаща на изпълнителя и прочетох това. Ако въпросното НПО не знае разликата между "пътно платно" и "пътна лента", едва ли ще е компетентно за по-сериозни констатации. Апропо, магистралата я използвам в участъка София - Пловдив и там разделителните линии между лентите са шумящи. Между Пловдив и Бургас не знам.
rldk (нерегистриран)
Днес минах по "ремонтирания участък"Извинявайте но ако това е ремонт за 89 млн лева аз съм космонавт.
lll (нерегистриран)
И какво не му беше наред?
Любето (нерегистриран)
От Агенция "Пътна инфраструктура" сега ще заявят че ще направят своя проверка и ако има нарушения ще сигнализират на фирмата да ги острани защото пътя е в гаранция! Нище че при целият процес на изграждане трябва да има проверки и накрая финална за предоставяне на акт за пускане в експлоатация. А как става това? От "ПИ" плащат на независима фирма да им свърши работата като всеки път ненамират нарушения и от там агенцията пуска в експлоатация пътя. Явно на тази фирма и е достатъчно да види че пътя е равен или просто завършен за да го одобри. Защи ли иначе след всеки ремонт, който след това трябва да се извърши на ново сто пъти никога не се откриват нарушения!?!? И пред журналисти и едните и другите те гледат тъпо и се оправдават, че просто така се случва и че работа е напълно качествена защото имат документите за пускане в експлоатация. Чудно дали от Агенция "Пътна инфраструктура" получават нещо от компромисите на фирмите строители, след като ги бранят и тях и себе си с чуждите фирми които наемат за своята работа?
Df (нерегистриран)
Румпата, Рашко и курнелата ли ги откриха тези неща?
Истината (нерегистриран)
Боко и ГЕРБ пак са крали и с дупарите си. Всичко направени през тези 10 години е бутафория с цел 30% да влязат в Чекмеджето на Банкянския мафиотин.
Чекмедже Паша Боко (нерегистриран)
Гепене, Гепене, Гепене!
шофер (нерегистриран)
Поредното НПО с неясно финансиране и цели!
Anonymous (нерегистриран)
Бъди сигурен, че знаят. Този, който не знае е писал статията.
300 (нерегистриран)
Какво значение има дебелината на настилката когато си направил половин милиард километра магистрали.
snaip17 (нерегистриран)
Ходи пеша, бе!
Бай Семо (нерегистриран)
Дъртия глоф например.
Моя милост (нерегистриран)
Ми така се прави: крадеш като за последно, защото знаеш, че власт повече няма да видиш.
Iliyan Valchanov
Всички знаят, че герберята суджук не ядят. Били на асфалтова диета. Затова го нема износващия слой.
Хей (нерегистриран)
От два месеца има НОВО РЪКОВОДСТВО НА АПИ , ПОЧТИ ВСИЧКО Е ИЗЧЕГЪРтАНО И ПАК БОЙКО ИМ ВИНОВЕН!!!! НА КРИВА РАКЕТА КОСМОСА Й ПРЕЧИ!
Adi (нерегистриран)
Колкото и да не ти се вярва, тарифата беше 60%
видя се че не става (нерегистриран)
затваряйте всички пътища, ще заобикаляме през Ръмъния, Сърбия и Гърция
1 см не е малко (нерегистриран)
на повечето места мечтаят за милиметър
Витамин ъ (нерегистриран)
Тези договори са сключени миналата година.
хахахахахаха (нерегистриран)
значи след края на аварийната лента премерили 1 см, а изкопаха ли по-надолу, за да видят навътре каква е височината??? аман от дебили недни като теб :) и онзи шизофреник с лазера :)))
и жена ти (нерегистриран)
така викаше за теб
Красная Кухая ЛЕйка
Контролът и приемането на отсечката е дело на Служебното правителство и лично на Льотчика. Ако и като има нередности - да не я приемат и да настояват за нова маркировка. Ама и те като Бойко все предишните са им виновни.
хи хи (нерегистриран)
А не е ли дело на боковата АПИ? Която засега си мълчи по въпроса?
до Витамин ъ (нерегистриран)
Какво значение има кога е сключен договора? Нали сега са приели изпълнението.
хахахаааааааааааааа (нерегистриран)
Така е след изчегъртването!
23 (нерегистриран)
Четете някаква статийка, с неясни данни от неясно НПО и скачате да правите умозаключения, понеже всички сте пътни инженери!!!!!
1 (нерегистриран)
След, като мнозинството от тук пишещите сте недоволни от АМ "Тракия", използвайте алтернативния маршрут? Вероятно ще ви достави много по приятни емоции!!
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Нито е хубаво, нито е готово :))) Предизборен слоган на ОПГ ГРОБ! Тиквата от Банкя и Фандъчка - учителката по руски език и съ-основателката на Русофилския клуб в България ги е правил един и същ ... инструмент.
NeXu s (нерегистриран)
Не сме, но ВСИЧКИ видяхме как действа ОПГГЕРБ - краде от парите от буджета, обюини, здравна каса, пътни данъци и откъдето още може да докопа и пълни Чекмеджета. А тях ги "пази" един Тулуп с "Глок" до главата и бутилка 12-годишно уиски до леглото. СКРИЙ СЕ, ДЕБИЛ!
Az (нерегистриран)
Така се краде. Аз не говоря за дебелина на асфалта, дали поне на една магистрала е 15 см, както трябва да е.ГАРАНЦИЯ на нито една.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна