НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия"

На някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см

Обратно в новината

Коментари - НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

великите бойкови магистрали...

Маркировката хубаво, но това което прави впечатление е, че дебелината на плътния асфалтобетон (износващото покритие) е 1см на места, което е недопустимо, то реално липсва.

Хайде от 2 месеца има ново ръководство на АПИ. Удължиха ремонта и какво се оказа пак некачествен...

Мене повече ме притеснява как износващият плат е 1см на места отколкото минимума 5-6см. Не казвам че маркировката не е важна.

Щото го прави същата некадърна фирма , не могат да я махнат , но могат да я санкционират до дупка.

Кой каза, че асфалт не ядем. Че как иначе от 5-6 см. ще стане 1?

Ганьовци това не е магистрала магистралите в Испания и във Франция и така нататък. Като в тези две държави са най-добрите в цяла Европа. Всичко това в България както и всичко останало както и магистралата Всичко е ЗЛЕ!!

Спаха повече от 3 години, и накрая зорлем да го направят. Резултатите са налице...

Износващото покритие е 1см, не си разбрал, ама то чукча писател ;)

Ужас!! Няма пътища ...има само крадци и некадърници в България. И никой не им търси сметка на тия престъпници ... !!

как са измерили дебелината на износващия слой?

Това ли е работата ,на мажоретка Виолетка?!

Виолетка,ще ги оправи...

копали са и са направили дупка но дали са я ремонтирали след това???

А бе идиот, като не разбираш къде се буташ? Смешник! Като се говори за износващо покритие, на нас професионалистите веднага ни е ясно, че става въпрос за асфалтобетон. А тъпаците като теб си мислят, че маркировката ще е с дебелина 4см хахахах Боже, колко прост народ вярно вирее тук, пък и с претенции...

Може и с лазер. Сега доволен ли си. Ти ако искаш я провери с камертон.

Взима се проба с изрязване в дълбочина . Пробата представлява цилинър с дължина 50-60 см , но може и над метър да е .

Какъв президент те гони, бе уйоо? Това е от творенията на любимия ти вожд - Боко Крадливия тулуп. Останалите сантиметри асфалт са му по чекмеджетата.

Хайде малко информация и за теб, непросветени, но имащ претенции за всезнайко. Като застанеш отстрани на пътя и погледнеш на нивото на асфалта, ясно се виждат дебелините на положените пластовете. А щом твърдят, че на места е 1см, значи на тези места дори е липсвал и стой като поръска под която прозира долният пласт. Знам, че е трудно за разбиране, особено за неграмотни и невежи персони, но няма как по-лесно да се обясни.

Спокойно, тулупа вече не обикаля с джипа и 1 см е достатъчен, намя да се износи толкова бързо.

"Освен това, разделителните линии между платната били изпълнени с шумна маркировка, въпреки че според Наредба №2 за сигнализиране на пътищата шумящи могат да бъдат само крайните линии." Между платната или между лентите? Тъкмо си мислех, че заключенията на това НПО са достатъчни да не се плаща на изпълнителя и прочетох това. Ако въпросното НПО не знае разликата между "пътно платно" и "пътна лента", едва ли ще е компетентно за по-сериозни констатации. Апропо, магистралата я използвам в участъка София - Пловдив и там разделителните линии между лентите са шумящи. Между Пловдив и Бургас не знам.

Днес минах по "ремонтирания участък"Извинявайте но ако това е ремонт за 89 млн лева аз съм космонавт.

И какво не му беше наред?

От Агенция "Пътна инфраструктура" сега ще заявят че ще направят своя проверка и ако има нарушения ще сигнализират на фирмата да ги острани защото пътя е в гаранция! Нище че при целият процес на изграждане трябва да има проверки и накрая финална за предоставяне на акт за пускане в експлоатация. А как става това? От "ПИ" плащат на независима фирма да им свърши работата като всеки път ненамират нарушения и от там агенцията пуска в експлоатация пътя. Явно на тази фирма и е достатъчно да види че пътя е равен или просто завършен за да го одобри. Защи ли иначе след всеки ремонт, който след това трябва да се извърши на ново сто пъти никога не се откриват нарушения!?!? И пред журналисти и едните и другите те гледат тъпо и се оправдават, че просто така се случва и че работа е напълно качествена защото имат документите за пускане в експлоатация. Чудно дали от Агенция "Пътна инфраструктура" получават нещо от компромисите на фирмите строители, след като ги бранят и тях и себе си с чуждите фирми които наемат за своята работа?

Румпата, Рашко и курнелата ли ги откриха тези неща?

Боко и ГЕРБ пак са крали и с дупарите си. Всичко направени през тези 10 години е бутафория с цел 30% да влязат в Чекмеджето на Банкянския мафиотин.

Гепене, Гепене, Гепене!

Поредното НПО с неясно финансиране и цели!

Бъди сигурен, че знаят. Този, който не знае е писал статията.

Какво значение има дебелината на настилката когато си направил половин милиард километра магистрали.

Ходи пеша, бе!

Дъртия глоф например.

Ми така се прави: крадеш като за последно, защото знаеш, че власт повече няма да видиш.

Всички знаят, че герберята суджук не ядят. Били на асфалтова диета. Затова го нема износващия слой.

От два месеца има НОВО РЪКОВОДСТВО НА АПИ , ПОЧТИ ВСИЧКО Е ИЗЧЕГЪРтАНО И ПАК БОЙКО ИМ ВИНОВЕН!!!! НА КРИВА РАКЕТА КОСМОСА Й ПРЕЧИ!

Колкото и да не ти се вярва, тарифата беше 60%

затваряйте всички пътища, ще заобикаляме през Ръмъния, Сърбия и Гърция

на повечето места мечтаят за милиметър

Тези договори са сключени миналата година.

значи след края на аварийната лента премерили 1 см, а изкопаха ли по-надолу, за да видят навътре каква е височината??? аман от дебили недни като теб :) и онзи шизофреник с лазера :)))

така викаше за теб

Контролът и приемането на отсечката е дело на Служебното правителство и лично на Льотчика. Ако и като има нередности - да не я приемат и да настояват за нова маркировка. Ама и те като Бойко все предишните са им виновни.

А не е ли дело на боковата АПИ? Която засега си мълчи по въпроса?

Какво значение има кога е сключен договора? Нали сега са приели изпълнението.

Така е след изчегъртването!

Четете някаква статийка, с неясни данни от неясно НПО и скачате да правите умозаключения, понеже всички сте пътни инженери!!!!!

След, като мнозинството от тук пишещите сте недоволни от АМ "Тракия", използвайте алтернативния маршрут? Вероятно ще ви достави много по приятни емоции!!

Нито е хубаво, нито е готово :))) Предизборен слоган на ОПГ ГРОБ! Тиквата от Банкя и Фандъчка - учителката по руски език и съ-основателката на Русофилския клуб в България ги е правил един и същ ... инструмент.

Не сме, но ВСИЧКИ видяхме как действа ОПГГЕРБ - краде от парите от буджета, обюини, здравна каса, пътни данъци и откъдето още може да докопа и пълни Чекмеджета. А тях ги "пази" един Тулуп с "Глок" до главата и бутилка 12-годишно уиски до леглото. СКРИЙ СЕ, ДЕБИЛ!

Така се краде. Аз не говоря за дебелина на асфалта, дали поне на една магистрала е 15 см, както трябва да е.ГАРАНЦИЯ на нито една.