Министър Коритарова: Състоянието на пътищата е критично навсякъде, няма ремонти от 3 г.
На среща с ръководството на АПИ регионалният министър е възложила да бъде направен анализ
Обратно в новинатаНа среща с ръководството на АПИ регионалният министър е възложила да бъде направен анализ
Обратно в новинатаНа среща с ръководството на АПИ регионалният министър е възложила да бъде направен анализ
Обратно в новинатане е верно , три нови моста на Дунава , два тунела под Шипка и завод за електромобилипостроихме
затова 30 години липса на ремонт ги представят като 3. А и малкото ремонтирани пътища пак са за ремонт.
на тия разбитите пътища електромобилите могат да се движат само по тези няколко моста и вътре в тунелите
Как за всички пътища казват, че не са ремонтирани от 3 години? А, да. Оттолкова Бойко не е на власт. И като знаем, че служебния МС е на ГЕРБ не се учудвам, че ще кажат това. А, че по времето на Бойко имаше пътища, които чакаха ремонт още от времето на първия му мандат. Ремонтираха ги в края на последния и като минеш оттам все едно не са. Сега пак се налага да се ремонтират. По тази тема нищо няма да кажат.
Три години безвремие с шарлатаните. С надежда матряла да си е взел поука, и да ги изпрати, където им е мястото - на бунището на историята!
Ти знаеш ли какво изобщо е народен съд или просто Митрофанова това ти каза да напишеш?
Защо не дадете магистралите на концесия?? А с наличните пари да оправите първокласните и второкласните пътища??!!
Ха хаа, благодарете на Мунчо с юмрука, задето ни натресе най-добрите експерти за унищожението на България, ха хаа! Мунчо Херомустафов Мъдуровски, ха хаа! Русофил бил, ха хаа!
Виждал съм - как пътищата се ремонтират от главния бос, спира джипката (имам го на снимки) до един ролс в който дъни стораро - и се казва дословно цитирам - Ейй уою , не се крий - слизай да ти еба майката циганска.. , айде марш да плащаш и повече не ме карай да ти говоря . Човека слиза със някаква скорост и започват да му се дават нареждания как и къде да плати на циганите. Отиваме до Калотина - пием кафе и се връщаме.Виждаме ролса в нивата - една масичка ,2-ма бодигарда и на масичката пачки.Циганите а и българи на опашка и си взимат парите - може би заплати. Та така.
Как няма ремонти ма сливо, нали за отрицателно време асфалтираха асфалтирания път в Аксаково
"30 години липса на ремонт" - тъпи овце. Липсва ви мозъчна клетка в кухите кратуни. Гадна тъпа семка.
Ще ревете за Бойко. Пепер@стите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО.
"а лихвите по тях са още почти толкова, уточни Коритарова." Надуват ни главите, как в България лихвите били най-ниски, а тая ми разправя, че били почти двойни!!! И чрез банките крадат, тяхната ма..мица
Ще ревете за Бойко. Пепер@стите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО.
Говорих с един асфалтаджия. Оня казва: Асфалта трябва да е 7 см пласта. Ако "спестиш" 1 см. само - на всеки 7 км, един е в твоя джоб. Когато кърпиха асфалта на един от булевардите - стария пласт беше не повече от 2-3 см. Смятай какво крадене е паднало. И не ме учудва. Нали трябва да има за чекмеджето, все пак...
Ама критично след като се краде от пътища и техните строежи и ремонти, отделно тираджиите с претоварени тирове карат навсякъде и разбира се данъка за джипките които са най тежките коли може да се вдигне двойно. Но държавата си бара макарите 30г
Солун и Белград през последният месец. Пътища отлични, магистрали отлични. До Солун и Белград се стига съответно за 2 и 4 часа, нещо което е невъзможно да направиш до Бургас и Варна например. Няма дупки, няма нон стоп кърпене и ремонти на ремонта. Солун и Белгад са изключително чисти и подредени градове с много добре поддържана инфраструктура. В София ще си счупиш колата без проблем заради дупки и тн. Истината е, че в България всичко се краде на 99,99%. И това са винаги едни и същи хора, кто започнеш с бойко мухобойко, доганчовци, кирчовци и т.н.
Лъжеш като Манго, Коритарова! Много от пътищата в страната не с ремонтирани от 35 - 40 години. Ела в северозападна България и тогава ще видиш, прав ли съм, а и ще те питам, защо лъжеш?
Тирове не по малко се движат в Гърция и Сърбия но магистралите им (учудввсщо) не се деформират както в прехвалените тук мухобоймовски такива. Що ли?!
А състоянието на нашите политици какво е ? И няма никаква надежда за ремонт! БКП и ДС са навсякъде .
И в Гърция и Сърбия няма толкова тирове тука се движат и по села и паланки и са на върволица! 80% транзити и държавата нищо не печели само разбити пътища и катастрофи. За качеството на асфалта си прав но голяма част се движат претоварени и няма кантари на дай да ги следят и глобяват като в Западна Европа.
Няма ремонти не от 3 години, а от 33. Добре, че при бай Тошо бяха построени и пътищата, и водопроводите, и далекопроводи, АЕЦ и какво ли не. Защо не се коментират сроковете на ремонт при Централна ЖП гара и на Дунав мост.
От три години държата е леш. Нула построено, политически хаос, 7% усвоени европейски фондове, срив на чуждестранните инвестиции. Ех промяна, ех замяна...
Единия ококорен пипираст заедно с другите дебилисти откраднаха 9 милярда лева заделени за ремонт на тия пътища? И после открадна 5 пъти по толкова.
Три нови моста над Дунав, тунел под Стара планина, завършени автомагистрали Хемус и Струма, завод за електромобили, стигаме Гърция по стандарт за 4 години...
Бла Бла Бла... А държавата кой ще я ремонтира? А Бай Ганьовщината кой ще я импутира...
Положението наистина е трагично и не само с пътищата, но като гледам прогнозите, не ми изглежда виновните да бъдат ваказани на изборите, та явно хората са си доволни от Кики&Коки
Капитализъм - парите никога не стигат, хамрикански самолети, танкове, кораби, за бизнеса, за туризма и те не остават, хахаха, трябват или нови данъци, или да се вдигнат винетките или акциза върху горивото да стане два лева на литър, тоест за всеки литър плащате два лева на държавата, 50 стотинки на нефтената компания, и още един лев ДДС, такси отговорност към обществото, такса за зелените политики, такса против градските задръствания, глоби, глоби, глоби И пак не стигат, хахаха, капитализъм, парите никога не стигат основен закон, хахаха
защо да дават на концесия магистрали, построени с пари от нашите данъци? Не за да ги строят, а за да ги потдържат, като частната фирма ще има и печалба в ценообразуването. И отделно хората ще плащат пак винетки, за останалите пътища. Къде е по-доброто в тази Ваша идея?
Ще ревете за Бойко. Пеперастите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО?
В капитализма е така. Но в демокрацията трябва управляващите, държавната администрация, правораздаването, да изпълняват желанията, мечтите, нуждите, спокойствието, мира, здравето... на хората, на семействата, не на капитала, не на други държави. Та Вие сам давате отговора - ние сме капитализъм, но не сме демокрация. И не настройвам хората против бизнеса и бизнесмените - не, аз имам малък бизнес. Защото капитала не е бизнеса, както ни се натрапва, капитализма не е моя малък бизнес, който почти няма капитал... - Капитализма - това е интереса на големия капитал - това са големите корпорации, тайни и не толкова. На нас просто ни трябва да ни управлява добра демократична общност, с ясни демократични ценности и визия, която е готова да гони интереса на хората, да стои твърдо против желанието на корпорациите да ни превземат. И ние хората да стоим твърдо в защитата и подкрепа на тези управляващи, защото не се заблуждавайте - корпорациите ще се впуснат вкупом да ги унищожат.
Хубаво говориш, ама лошо пишеш... Имаш много граматични и стилови грешки, явно, в училището не си се старал, най-вече по български език и литература. Иначе, добро мнение даваш...
да си чувал нещо за износване на асфалта? К&К един метър път не направиха за три години.
Според мен, Радев забърка тази каша със злобата и разделението! Колко лесно се манипулират хората е видно с едно вдигане на юмрук. Довеждането на айдуци, като шарлатаните и разграбването на България!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Българин (нерегистриран)
Оставка и нов народен съд!
просту киру (нерегистриран)
не е верно , три нови моста на Дунава , два тунела под Шипка и завод за електромобилипостроихме
в предизборна кампания сме (нерегистриран)
затова 30 години липса на ремонт ги представят като 3. А и малкото ремонтирани пътища пак са за ремонт.
и сега какво излиза (нерегистриран)
на тия разбитите пътища електромобилите могат да се движат само по тези няколко моста и вътре в тунелите
Коментиращ (нерегистриран)
Как за всички пътища казват, че не са ремонтирани от 3 години? А, да. Оттолкова Бойко не е на власт. И като знаем, че служебния МС е на ГЕРБ не се учудвам, че ще кажат това. А, че по времето на Бойко имаше пътища, които чакаха ремонт още от времето на първия му мандат. Ремонтираха ги в края на последния и като минеш оттам все едно не са. Сега пак се налага да се ремонтират. По тази тема нищо няма да кажат.
Тиририрам (нерегистриран)
Три години безвремие с шарлатаните. С надежда матряла да си е взел поука, и да ги изпрати, където им е мястото - на бунището на историята!
Въпрос (нерегистриран)
Ти знаеш ли какво изобщо е народен съд или просто Митрофанова това ти каза да напишеш?
Фен (нерегистриран)
И да останат ГЕРБ и ДПС (с някоя патерица), че да си поживеем викаш.
1234 (нерегистриран)
Защо не дадете магистралите на концесия?? А с наличните пари да оправите първокласните и второкласните пътища??!!
ПРПР (нерегистриран)
Да викне Пожарникаря или Гонзо да оправят нещата Уникално Прост Народ
еми (нерегистриран)
Защото пипълса ще ревне за толтаксите.
ЛУМПЕН (нерегистриран)
Ха хаа, благодарете на Мунчо с юмрука, задето ни натресе най-добрите експерти за унищожението на България, ха хаа! Мунчо Херомустафов Мъдуровски, ха хаа! Русофил бил, ха хаа!
Мончо (нерегистриран)
Виждал съм - как пътищата се ремонтират от главния бос, спира джипката (имам го на снимки) до един ролс в който дъни стораро - и се казва дословно цитирам - Ейй уою , не се крий - слизай да ти еба майката циганска.. , айде марш да плащаш и повече не ме карай да ти говоря . Човека слиза със някаква скорост и започват да му се дават нареждания как и къде да плати на циганите. Отиваме до Калотина - пием кафе и се връщаме.Виждаме ролса в нивата - една масичка ,2-ма бодигарда и на масичката пачки.Циганите а и българи на опашка и си взимат парите - може би заплати. Та така.
Про100 Киро (нерегистриран)
Как няма ремонти ма сливо, нали за отрицателно време асфалтираха асфалтирания път в Аксаково
въй (нерегистриран)
И кое му е по-лошото.
лъжец пропагандатор (нерегистриран)
"30 години липса на ремонт" - тъпи овце. Липсва ви мозъчна клетка в кухите кратуни. Гадна тъпа семка.
Данъкоплатеца (нерегистриран)
Крали, крали, Крали Марко.
Свиквайте (нерегистриран)
Ще ревете за Бойко. Пепер@стите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО.
жалка картинка (нерегистриран)
И с тази простотия, как живееш. Намери някой висок мост и се спаси.
От Далече (нерегистриран)
"а лихвите по тях са още почти толкова, уточни Коритарова." Надуват ни главите, как в България лихвите били най-ниски, а тая ми разправя, че били почти двойни!!! И чрез банките крадат, тяхната ма..мица
Свиквайте (нерегистриран)
Ще ревете за Бойко. Пепер@стите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО.
Анонимен (нерегистриран)
Говорих с един асфалтаджия. Оня казва: Асфалта трябва да е 7 см пласта. Ако "спестиш" 1 см. само - на всеки 7 км, един е в твоя джоб. Когато кърпиха асфалта на един от булевардите - стария пласт беше не повече от 2-3 см. Смятай какво крадене е паднало. И не ме учудва. Нали трябва да има за чекмеджето, все пак...
Киро тъпото (нерегистриран)
Ама критично след като се краде от пътища и техните строежи и ремонти, отделно тираджиите с претоварени тирове карат навсякъде и разбира се данъка за джипките които са най тежките коли може да се вдигне двойно. Но държавата си бара макарите 30г
Ходих до (нерегистриран)
Солун и Белград през последният месец. Пътища отлични, магистрали отлични. До Солун и Белград се стига съответно за 2 и 4 часа, нещо което е невъзможно да направиш до Бургас и Варна например. Няма дупки, няма нон стоп кърпене и ремонти на ремонта. Солун и Белгад са изключително чисти и подредени градове с много добре поддържана инфраструктура. В София ще си счупиш колата без проблем заради дупки и тн. Истината е, че в България всичко се краде на 99,99%. И това са винаги едни и същи хора, кто започнеш с бойко мухобойко, доганчовци, кирчовци и т.н.
ФАКТ (нерегистриран)
Лъжеш като Манго, Коритарова! Много от пътищата в страната не с ремонтирани от 35 - 40 години. Ела в северозападна България и тогава ще видиш, прав ли съм, а и ще те питам, защо лъжеш?
ще ти кажа че (нерегистриран)
Тирове не по малко се движат в Гърция и Сърбия но магистралите им (учудввсщо) не се деформират както в прехвалените тук мухобоймовски такива. Що ли?!
бай ОРВЕ (нерегистриран)
А състоянието на нашите политици какво е ? И няма никаква надежда за ремонт! БКП и ДС са навсякъде .
Нали (нерегистриран)
Боко Българоубиец ли? Че той е същия.
Киро тъпото (нерегистриран)
Важното е подсъдимите да знаят!
Киро тъпото (нерегистриран)
И в Гърция и Сърбия няма толкова тирове тука се движат и по села и паланки и са на върволица! 80% транзити и държавата нищо не печели само разбити пътища и катастрофи. За качеството на асфалта си прав но голяма част се движат претоварени и няма кантари на дай да ги следят и глобяват като в Западна Европа.
Иван (нерегистриран)
Няма ремонти не от 3 години, а от 33. Добре, че при бай Тошо бяха построени и пътищата, и водопроводите, и далекопроводи, АЕЦ и какво ли не. Защо не се коментират сроковете на ремонт при Централна ЖП гара и на Дунав мост.
По (нерегистриран)
Интересното е че все още ги наричат пътища искат да се плаща за тях
Български патриот (нерегистриран)
От три години държата е леш. Нула построено, политически хаос, 7% усвоени европейски фондове, срив на чуждестранните инвестиции. Ех промяна, ех замяна...
Ми няма (нерегистриран)
Единия ококорен пипираст заедно с другите дебилисти откраднаха 9 милярда лева заделени за ремонт на тия пътища? И после открадна 5 пъти по толкова.
Просто Киро (нерегистриран)
Три нови моста над Дунав, тунел под Стара планина, завършени автомагистрали Хемус и Струма, завод за електромобили, стигаме Гърция по стандарт за 4 години...
Иво (нерегистриран)
Бла Бла Бла... А държавата кой ще я ремонтира? А Бай Ганьовщината кой ще я импутира...
abc (нерегистриран)
Положението наистина е трагично и не само с пътищата, но като гледам прогнозите, не ми изглежда виновните да бъдат ваказани на изборите, та явно хората са си доволни от Кики&Коки
Простака (нерегистриран)
Капитализъм - парите никога не стигат, хамрикански самолети, танкове, кораби, за бизнеса, за туризма и те не остават, хахаха, трябват или нови данъци, или да се вдигнат винетките или акциза върху горивото да стане два лева на литър, тоест за всеки литър плащате два лева на държавата, 50 стотинки на нефтената компания, и още един лев ДДС, такси отговорност към обществото, такса за зелените политики, такса против градските задръствания, глоби, глоби, глоби И пак не стигат, хахаха, капитализъм, парите никога не стигат основен закон, хахаха
Ококорен (нерегистриран)
Важното е да има КЕШ!
ешжижеши (нерегистриран)
защо да дават на концесия магистрали, построени с пари от нашите данъци? Не за да ги строят, а за да ги потдържат, като частната фирма ще има и печалба в ценообразуването. И отделно хората ще плащат пак винетки, за останалите пътища. Къде е по-доброто в тази Ваша идея?
Констатация (нерегистриран)
И македонският космонавт, не излетя,на всичко отгоре...
Свиквайте (нерегистриран)
Ще ревете за Бойко. Пеперастите не обичат колите, те са по тротинетките и ги карат само в София. Магистралите са за простолюдието. Е, и за Киро. Не видяхте ли колко бързо асфалтираха пътя, по който мина с НСО?
Иво (нерегистриран)
Ампутира, исках да кажа.
5щ52щ25щ2щ5 (нерегистриран)
В капитализма е така. Но в демокрацията трябва управляващите, държавната администрация, правораздаването, да изпълняват желанията, мечтите, нуждите, спокойствието, мира, здравето... на хората, на семействата, не на капитала, не на други държави. Та Вие сам давате отговора - ние сме капитализъм, но не сме демокрация. И не настройвам хората против бизнеса и бизнесмените - не, аз имам малък бизнес. Защото капитала не е бизнеса, както ни се натрапва, капитализма не е моя малък бизнес, който почти няма капитал... - Капитализма - това е интереса на големия капитал - това са големите корпорации, тайни и не толкова. На нас просто ни трябва да ни управлява добра демократична общност, с ясни демократични ценности и визия, която е готова да гони интереса на хората, да стои твърдо против желанието на корпорациите да ни превземат. И ние хората да стоим твърдо в защитата и подкрепа на тези управляващи, защото не се заблуждавайте - корпорациите ще се впуснат вкупом да ги унищожат.
Тико (нерегистриран)
Парите от пътищата отидоха в Украйна.
Киро тъпото (нерегистриран)
Искаме тракия и хемус с по две вело алеи , и тротоари за разходка с кучета
Абе (нерегистриран)
Хубаво говориш, ама лошо пишеш... Имаш много граматични и стилови грешки, явно, в училището не си се старал, най-вече по български език и литература. Иначе, добро мнение даваш...
Абе (нерегистриран)
да си чувал нещо за износване на асфалта? К&К един метър път не направиха за три години.
Тиририрам (нерегистриран)
Според мен, Радев забърка тази каша със злобата и разделението! Колко лесно се манипулират хората е видно с едно вдигане на юмрук. Довеждането на айдуци, като шарлатаните и разграбването на България!
тако (нерегистриран)
А то щото допреди три години, имахме най- прекрасните пътища в света въобще. Боеко построи цели петстин милиона километра магистрали, нали? Цели 15 години строи пътища, които само за три години се разпаднали.
НАЙ
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Борисов: Има сигнал от чужда служба за заплаха срещу мен, подозирам, че е заради Украйна
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Борисов: Има сигнал от чужда служба за заплаха срещу мен, подозирам, че е заради Украйна
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Борисов: Има сигнал от чужда служба за заплаха срещу мен, подозирам, че е заради Украйна
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Борисов: Има сигнал от чужда служба за заплаха срещу мен, подозирам, че е заради Украйна
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва