Коментари - Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4” | Днес.dir.bg

Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4”

Президентът, премиерът, министри, еврокомисар, кметът на София и шефът на “Метрополитен“ прерязаха лентата за откриването на новата метроотсечка до “Младост 4“.

Обратно в новината

Коментари - Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4” | Днес.dir.bg

Коментари

Aбе заЩо няма нито една снимка на новата станция, а само няколкостотин на тия дето режат лентички???? Що за журналисте сте вие....

Треперете герберчета, новият стахановец вече е в действие! Няма да видите бял ден след това! Ако Той си спомня какво е било преди 10 години, то аз си спомням още по-отдавна, когато Младостите въобще ги нямаше, дори Слатина като квартал я нямаше и там пасяха овце (любимите животни на Тиквата), имаше езерца и блата! Нямаше телевизия и ...-фони! Това не значи, че тази Тиква е "открил" Америка! Тогава имаше хора, личности - сега има само тълпа и самозванци! Като Т.Ж. почна да се хвали, че е построил две Българии, а страната ни тъне в мизерия и невежество! Стахановщината отдавна е в историята, но Тиквата се опитва да я възроди! Следват ремонтите.

Sm3hurk0

Тресе го манията за рязане на лентички !

Бат Боце, когато направиш 40 завода , а не 40 км. тогава ще останеш в историята на България! Иначе винаги ще бъдеш бодигарда на Живков! Даже след време ще те четат в историята като поредния провал на БГ политик некадърник!!

Ако наистина се опитат да пробутат Сталинка за президент, ще гласувам за турчин!

Като чета коментарите ми се повръща от българският нихилизъм...затова сме и последни е Европа...хем сме мързеливи,хем сме завистливи!

А ти към кои се причисляваш? Или и двете наведнъж?

Всички са си лика прилика като два стръка иглика, но и прецъфтяла.

И, метрото ! Стопанинът Му, Генерал борисоф Ту, го издържаше, да ака върху релсите ? Но, получи се нещо опасно : Мотрисата подесе, при спирането, И, боксуваше при тръгването ! една уплашена бабичка

Няма думи, които да изразят възторга и преклонението на столичани пред управниците от ГЕРБ! Метрото, съградено от Бойко Борисов и Йорданка Фандъкова, промени завинаги живота на стотици хиляди българи! Благодарение на държавниците от ГЕРБ София за пръв път във вековната си история се възправи рамо до рамо с най-значимите световни столици! Гордеем се с вас и ви обичаме!

Иронията е много хубаво нещо, стига да не се прекалява с нея.

След всичките изговорени от тия глупости и нагли и безочливи лъжи мога само да възкликна: А бе ИДИЛ, а бе АлКАЙДА не се ли намери един от вас да се взриви на откриването, който да благославяме и в църкви и в джамии.

Браво - държавата построи с обществени средства метро до Бизнес парка на Плевнелиев. Подобна наглост вече не се наблюдава дори и сред африканските политици!

"Президентът, премиерът, министри, еврокомисар, кметът на София и шефът на Метрополитен Липсва само баба Цецка с новата прическа

не е вярно, и бистришките тигри, явно тренират интензивно.

Да ви ... май..та

Орден Стара планина вече на кой ли не се даваа.... Каква е заслугата на директора на Метрополитана, да не би да го е построил със собствен труд или средства. Хората,които са го строили и го строят заслужават награда - поне да си получат парите...защото има малки фирми подизпълнители,които не са си получили парите от времето когато се прави отсечката Надежда...за какво говорим,пак се надуват балони....

Толкова мечтаният капитализъм е политическо икономически строй, в който е важно какви договори сключваш и от позицията на какъв преговаряш. Когато си изпълнител, си един от многото. Ако не си ти, друг ще е. Така че, дори да си видял "дупките" в договора, пак си го подписал.В полза на възложителя. За справедливост може да се говори само в медиите. В живота и в съда, по-силният печели. По слабият губи. Капитализмът няма как да ви предложи нещо различно. Това е същността му: "Изяж! Иначе ще бъдеш изяден!"

Че се строи, строи се! Въпросът е в това, че темповете на развитие и на строежи не ни позволяват бързо, динамично развитие, както на икономиката, така и на инфраструктурата! Където се построява нещо такова, хубаво, но това въобще не е достатъчно. Само еврофондове и наше финансиране на такива проекти е недостатъчно. Трябва ни функционална бизнес администрация, която да обслужва и да е ефективна, само тогава повече хора освен държавата и някои компании ще подемат инициатива!

Помни ли някой това? "-Изминаха двадесет и пет победни години! -викнал Тато на 03.04 през 1969 г. Ехото от усивателите на площада отвърнало: -По бедни години! По бедни години! Народната власт построи много жилища и апартамени! Ехото отново се отзовало: -Менти! Менти!" и т.н. Всъщност, 25 години след 1944 г, България беше възкръснала от пепелта. А 25 години след 10.11.89 г, отново стана пепелище, при това, без война.

Е ми да някога бяхме недоволни, като не знаехме какво ни чака. Сега е омерзително да се живее в това общество, оглавявано от кретени и наглеци.

Някои хора тука се шегуват само с някакви чифтокопитни животни.. а ми, аз съм бил във Ваймар, културно градче в Германия.. там в централният им парк имаше отделена зона с ел ограда и вътре в тази зона- овце... Не беше лошо, да ви кажа.. И градът им като град, и природата като природа.

Браво на Борисов!Не може да се отрече ,че оправиха околовръстното и построиха метрото- нещо,за което БСП все отлагаха ...БРАво

Какво отлагане, те никога не са имали идеи за такива неща! Дай им само схеми и кражби...

плевнелиев, комсомолецо, пий си лекарството и гледай роки маунтинз. оперативните програми са изпълнение на 68% по сертификация на средства, справка, link, подддържан от правителството, финансирането на метрополитена е от кохезионния фонд по ОП транспорт, а мотрисите се закупуват от същия фонд преобладаващо, вече по ОП околна среда. спестените емисии дали са 7 млн. кг, защо тогава да не се продадат чрез търговия с емисии. жалък плямпалник

Няма спор,че метро си е хубаво нещо ,но ако Тошката се хвалеше толкова интензивно,че добре ни харчи парите,досега трябваше да има поне 2-3 хеопсови пирамиди в България.

боже боже, чудо голямо, орден стара планина и гордост до небесата за 3км метро и все още едно от най-неразвитите в Европа и Азия. Радвам се за метрото, но когто слушам за каква гордост и едва ли не геройски подвизи говори този на снимката ми се плаче. До къде докарахме страната си, в Япония строят магнитни влакове, а ние се просълзяваме за 3км метро

То за България това си е космически напредък...

но ето го, рапона и мотриса ще подкара. да ва и чистит новият лъч, проектиран, финансиран, построен и надзираван лично от мутрата. без тиквата дори слънцето не смее да изгрее. сега по същество, на инфраструктурен проект на община, бенефициент по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ се е изтъпанил МС барабар в президент-офшорко-пастирчо и еврокомисар. или, където са налице ТВ камери, късополи репортерки и ленти за рязане, там и мутрата се блещи. строителни дейности би следвало постоянно да се изпълняват, без от това да се прави нискоразреден партиен панаир за изплезения електорат.

когато живеех в Младост съм гледал проекта на метрото от комунизма - под Аско Деница нагоре покрай общината, Дървеното, топлоцентралата и от там на Технополис. Мислено с идея да обслужва най много хора. А сега - никъде, в полето, покрай Корекома, пред милиционерската школа с тенденция до Икеа и мола. Т.Е. не да обслужва хората, а бизнеса на президента - неявен собственик на парка. Това е ГЕРБ.

Ми то метрото го правят същите комунета мицилионерки от комунизъма и техните любовници.

Навремето лизачите на Т.Ж. построиха първия аутобан у нас до резиденцията Бояна, който свършваше в...полите на Витоша и водеше наникъде! В същото време до индустриалната зона (Кремиковци , Бухово) се пътуваше по тесен двупосочен път с голяма натовареност. Но кой го беше еня тогава за работника и икономиката? Точно като днешните надути гербаджии - важното е Чехльо и бизнесът му да са доволни!

Дрогаре, метрото не се яде. Ние искаме кебапчета!

Тъп гербаджия си ти .Селянин

прав си - пътищата не се ядат, ама благодарение на пътищата римляните са изградили империя, за която още се говори. докато простите племена пили бира и нагъвали вурстчета.

Вечна и,перия няма. Плюс това, империята е олицетворение на робство. А "простите племена" изградиха цивилизация. Всички империи се сринаха, и краварската вече се срива. А цивилизацията, ще изчезне само заедно с човека.

Нещо си се объркал, батка! Тези, които пиха бира и нагъваха вурстчета (боквурст, братвурст, биървурст), наречени остготи, вестготи, германи, нибелунги, закси и т.н., днес живеят в най-развитата и цивилизована държава в Европа. Мечтата на много от твоята черга!

Имеше магарета, овце, царевица и беше много по-приятен квартал за обитаване отколкото сега.

Сега има ,само ОВЦЕ!

Може да са дали пари на правилните хора. Но в общи линии нещата опират до отделени пари - на народа. Тунелите май се правеха от японска фирма. Тук единственото ценно е, как са се свързали с изпълнителите. Може и за търсене на такива да е имало плащане на фирма, която например да е предложила на японците. После и конкурси.

Информацията Ви е удивително неточна. Станциите в този участък не са построени по тунелен метод. Проекта е финансиран с европейски пари, като частта на общинско финансиране е незначителна, спрямо безвъзмездно получената сума. А ако Ви влече селското - моля напуснете столицата, без това сте много дошлите от село! Градът има нужда от развитие на инфраструктурата, а не пасища на които да задявате селските моми!

Просто казвам, че имат заслуга чисто организационно в началото. Тунелите за метрото се правеха от японска фирма с техни машини за копаене. Не съм се изказвал за конкретните спирки. Когато влакове минават отгоре, по принцип не се нарича метро. Метро е под земната повърхност. Може да звучи издребняващо. Така че заслугата е дадени държавни пари основно. Сигурно никой от останалите не е дал толкова.

Едно голямо браво !

Дотук добре, стига да не променят непрекъснато линиите на автобусния транспорт, защото и метрото не може да огрее навсякъде. Но чий го дири Кристалина Георгиева на откриването на отсечката и защо непрекъснато ни я пробутват? Да не би да се гласи да заема постове в България при следващите избори?

Метрото хубаво, ама кво лошо има да има полянки, дървета и магарета(то и сега си има магарета де)

Най-добре да зарият с пръст трите нови станции и да не ги пускат изобщо, та да спестят спуканите жлъчки и хвърчащите слюнки на злобари и хейтъри, разбиращи от всико но живуркащи на 500 лв. заплата, дето само след малко ще наизпълзят да грачат как не трябвало да е така, а иначе. На такива метрото в хола да им вкараш, пак ще намерят за какво да скимтят!

Има ли кой да се вози,все още ?

има,много сме,въпреки селяните дето драскат такива коментари

Нищо друго освен БРАВО!!!

В Бг ,браво се вика на посрано магаре.

И крави...

Хубаво за поредното удължение на метрото ама то българия не е само софия. В северна българия няма даже магистрала никаква а в софия съ скъсаха метра и всякакви тангенти да откриват...затова всичко живо се изсипва в софия

анклава София

абсолютно точно! държавата прави каквото може да подпомага регионите, но тя не може да кандидатства за местни проекти. Може само да бъде гарант по заемите. Дунав мост се построи с държавна гаранция и евро-средства. Даже по телевизията даваха строежа. Бори се за евро-финансиране на Хемус.. не знам какво още искате? със златна лъжица ли да ви храни? Аман от комунизъм.

Смятай каква африканска държава сме, щом президент и премиер отиват на откриването на метростанция! Явно си нямат по-важни задачи!

А да кажеш нещо за времето когато Съсела, Седянков и онази с цикламеното костюмче откриваха обекти построени от други?

иди до огледалото,обърни се с гръб кам него,свали си гащите и си виж червеното д

Метрото е нещо полезно и необходимо , но какво прави там смешника президент и то за откриването му ??? Егати смешника

Е как какво прави - радва се, че държавата му построи метро до Бизнес парк, на който е собственик и бивш управител. Така показва какво е главното занимание на родния елит - да отклонява обществени средства за лично облагодетелстване.

Двете марионетки от куклен театър "България" са на сцената, а нито един коментар?!

Коментари - Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4” | Днес.dir.bg

Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4”

Президентът, премиерът, министри, еврокомисар, кметът на София и шефът на “Метрополитен“ прерязаха лентата за откриването на новата метроотсечка до “Младост 4“.

Обратно в новината

Коментари - Премиер и президент откриха метрото до ”Младост 4” | Днес.dir.bg

Коментари

Aбе заЩо няма нито една снимка на новата станция, а само няколкостотин на тия дето режат лентички???? Що за журналисте сте вие....

Треперете герберчета, новият стахановец вече е в действие! Няма да видите бял ден след това! Ако Той си спомня какво е било преди 10 години, то аз си спомням още по-отдавна, когато Младостите въобще ги нямаше, дори Слатина като квартал я нямаше и там пасяха овце (любимите животни на Тиквата), имаше езерца и блата! Нямаше телевизия и ...-фони! Това не значи, че тази Тиква е "открил" Америка! Тогава имаше хора, личности - сега има само тълпа и самозванци! Като Т.Ж. почна да се хвали, че е построил две Българии, а страната ни тъне в мизерия и невежество! Стахановщината отдавна е в историята, но Тиквата се опитва да я възроди! Следват ремонтите.

Sm3hurk0

Тресе го манията за рязане на лентички !

Бат Боце, когато направиш 40 завода , а не 40 км. тогава ще останеш в историята на България! Иначе винаги ще бъдеш бодигарда на Живков! Даже след време ще те четат в историята като поредния провал на БГ политик некадърник!!

Ако наистина се опитат да пробутат Сталинка за президент, ще гласувам за турчин!

Като чета коментарите ми се повръща от българският нихилизъм...затова сме и последни е Европа...хем сме мързеливи,хем сме завистливи!

А ти към кои се причисляваш? Или и двете наведнъж?

Всички са си лика прилика като два стръка иглика, но и прецъфтяла.

И, метрото ! Стопанинът Му, Генерал борисоф Ту, го издържаше, да ака върху релсите ? Но, получи се нещо опасно : Мотрисата подесе, при спирането, И, боксуваше при тръгването ! една уплашена бабичка

Няма думи, които да изразят възторга и преклонението на столичани пред управниците от ГЕРБ! Метрото, съградено от Бойко Борисов и Йорданка Фандъкова, промени завинаги живота на стотици хиляди българи! Благодарение на държавниците от ГЕРБ София за пръв път във вековната си история се възправи рамо до рамо с най-значимите световни столици! Гордеем се с вас и ви обичаме!

Иронията е много хубаво нещо, стига да не се прекалява с нея.

След всичките изговорени от тия глупости и нагли и безочливи лъжи мога само да възкликна: А бе ИДИЛ, а бе АлКАЙДА не се ли намери един от вас да се взриви на откриването, който да благославяме и в църкви и в джамии.

Браво - държавата построи с обществени средства метро до Бизнес парка на Плевнелиев. Подобна наглост вече не се наблюдава дори и сред африканските политици!

"Президентът, премиерът, министри, еврокомисар, кметът на София и шефът на Метрополитен Липсва само баба Цецка с новата прическа

не е вярно, и бистришките тигри, явно тренират интензивно.

Да ви ... май..та

Орден Стара планина вече на кой ли не се даваа.... Каква е заслугата на директора на Метрополитана, да не би да го е построил със собствен труд или средства. Хората,които са го строили и го строят заслужават награда - поне да си получат парите...защото има малки фирми подизпълнители,които не са си получили парите от времето когато се прави отсечката Надежда...за какво говорим,пак се надуват балони....

Толкова мечтаният капитализъм е политическо икономически строй, в който е важно какви договори сключваш и от позицията на какъв преговаряш. Когато си изпълнител, си един от многото. Ако не си ти, друг ще е. Така че, дори да си видял "дупките" в договора, пак си го подписал.В полза на възложителя. За справедливост може да се говори само в медиите. В живота и в съда, по-силният печели. По слабият губи. Капитализмът няма как да ви предложи нещо различно. Това е същността му: "Изяж! Иначе ще бъдеш изяден!"

Че се строи, строи се! Въпросът е в това, че темповете на развитие и на строежи не ни позволяват бързо, динамично развитие, както на икономиката, така и на инфраструктурата! Където се построява нещо такова, хубаво, но това въобще не е достатъчно. Само еврофондове и наше финансиране на такива проекти е недостатъчно. Трябва ни функционална бизнес администрация, която да обслужва и да е ефективна, само тогава повече хора освен държавата и някои компании ще подемат инициатива!

Помни ли някой това? "-Изминаха двадесет и пет победни години! -викнал Тато на 03.04 през 1969 г. Ехото от усивателите на площада отвърнало: -По бедни години! По бедни години! Народната власт построи много жилища и апартамени! Ехото отново се отзовало: -Менти! Менти!" и т.н. Всъщност, 25 години след 1944 г, България беше възкръснала от пепелта. А 25 години след 10.11.89 г, отново стана пепелище, при това, без война.

Е ми да някога бяхме недоволни, като не знаехме какво ни чака. Сега е омерзително да се живее в това общество, оглавявано от кретени и наглеци.

Някои хора тука се шегуват само с някакви чифтокопитни животни.. а ми, аз съм бил във Ваймар, културно градче в Германия.. там в централният им парк имаше отделена зона с ел ограда и вътре в тази зона- овце... Не беше лошо, да ви кажа.. И градът им като град, и природата като природа.

Браво на Борисов!Не може да се отрече ,че оправиха околовръстното и построиха метрото- нещо,за което БСП все отлагаха ...БРАво

Какво отлагане, те никога не са имали идеи за такива неща! Дай им само схеми и кражби...

плевнелиев, комсомолецо, пий си лекарството и гледай роки маунтинз. оперативните програми са изпълнение на 68% по сертификация на средства, справка, link, подддържан от правителството, финансирането на метрополитена е от кохезионния фонд по ОП транспорт, а мотрисите се закупуват от същия фонд преобладаващо, вече по ОП околна среда. спестените емисии дали са 7 млн. кг, защо тогава да не се продадат чрез търговия с емисии. жалък плямпалник

Няма спор,че метро си е хубаво нещо ,но ако Тошката се хвалеше толкова интензивно,че добре ни харчи парите,досега трябваше да има поне 2-3 хеопсови пирамиди в България.

боже боже, чудо голямо, орден стара планина и гордост до небесата за 3км метро и все още едно от най-неразвитите в Европа и Азия. Радвам се за метрото, но когто слушам за каква гордост и едва ли не геройски подвизи говори този на снимката ми се плаче. До къде докарахме страната си, в Япония строят магнитни влакове, а ние се просълзяваме за 3км метро

То за България това си е космически напредък...

но ето го, рапона и мотриса ще подкара. да ва и чистит новият лъч, проектиран, финансиран, построен и надзираван лично от мутрата. без тиквата дори слънцето не смее да изгрее. сега по същество, на инфраструктурен проект на община, бенефициент по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ се е изтъпанил МС барабар в президент-офшорко-пастирчо и еврокомисар. или, където са налице ТВ камери, късополи репортерки и ленти за рязане, там и мутрата се блещи. строителни дейности би следвало постоянно да се изпълняват, без от това да се прави нискоразреден партиен панаир за изплезения електорат.

когато живеех в Младост съм гледал проекта на метрото от комунизма - под Аско Деница нагоре покрай общината, Дървеното, топлоцентралата и от там на Технополис. Мислено с идея да обслужва най много хора. А сега - никъде, в полето, покрай Корекома, пред милиционерската школа с тенденция до Икеа и мола. Т.Е. не да обслужва хората, а бизнеса на президента - неявен собственик на парка. Това е ГЕРБ.

Ми то метрото го правят същите комунета мицилионерки от комунизъма и техните любовници.

Навремето лизачите на Т.Ж. построиха първия аутобан у нас до резиденцията Бояна, който свършваше в...полите на Витоша и водеше наникъде! В същото време до индустриалната зона (Кремиковци , Бухово) се пътуваше по тесен двупосочен път с голяма натовареност. Но кой го беше еня тогава за работника и икономиката? Точно като днешните надути гербаджии - важното е Чехльо и бизнесът му да са доволни!

Дрогаре, метрото не се яде. Ние искаме кебапчета!

Тъп гербаджия си ти .Селянин

прав си - пътищата не се ядат, ама благодарение на пътищата римляните са изградили империя, за която още се говори. докато простите племена пили бира и нагъвали вурстчета.

Вечна и,перия няма. Плюс това, империята е олицетворение на робство. А "простите племена" изградиха цивилизация. Всички империи се сринаха, и краварската вече се срива. А цивилизацията, ще изчезне само заедно с човека.

Нещо си се объркал, батка! Тези, които пиха бира и нагъваха вурстчета (боквурст, братвурст, биървурст), наречени остготи, вестготи, германи, нибелунги, закси и т.н., днес живеят в най-развитата и цивилизована държава в Европа. Мечтата на много от твоята черга!

Имеше магарета, овце, царевица и беше много по-приятен квартал за обитаване отколкото сега.

Сега има ,само ОВЦЕ!

Може да са дали пари на правилните хора. Но в общи линии нещата опират до отделени пари - на народа. Тунелите май се правеха от японска фирма. Тук единственото ценно е, как са се свързали с изпълнителите. Може и за търсене на такива да е имало плащане на фирма, която например да е предложила на японците. После и конкурси.

Информацията Ви е удивително неточна. Станциите в този участък не са построени по тунелен метод. Проекта е финансиран с европейски пари, като частта на общинско финансиране е незначителна, спрямо безвъзмездно получената сума. А ако Ви влече селското - моля напуснете столицата, без това сте много дошлите от село! Градът има нужда от развитие на инфраструктурата, а не пасища на които да задявате селските моми!

Просто казвам, че имат заслуга чисто организационно в началото. Тунелите за метрото се правеха от японска фирма с техни машини за копаене. Не съм се изказвал за конкретните спирки. Когато влакове минават отгоре, по принцип не се нарича метро. Метро е под земната повърхност. Може да звучи издребняващо. Така че заслугата е дадени държавни пари основно. Сигурно никой от останалите не е дал толкова.

Едно голямо браво !

Дотук добре, стига да не променят непрекъснато линиите на автобусния транспорт, защото и метрото не може да огрее навсякъде. Но чий го дири Кристалина Георгиева на откриването на отсечката и защо непрекъснато ни я пробутват? Да не би да се гласи да заема постове в България при следващите избори?

Метрото хубаво, ама кво лошо има да има полянки, дървета и магарета(то и сега си има магарета де)

Най-добре да зарият с пръст трите нови станции и да не ги пускат изобщо, та да спестят спуканите жлъчки и хвърчащите слюнки на злобари и хейтъри, разбиращи от всико но живуркащи на 500 лв. заплата, дето само след малко ще наизпълзят да грачат как не трябвало да е така, а иначе. На такива метрото в хола да им вкараш, пак ще намерят за какво да скимтят!

Има ли кой да се вози,все още ?

има,много сме,въпреки селяните дето драскат такива коментари

Нищо друго освен БРАВО!!!

В Бг ,браво се вика на посрано магаре.

И крави...

Хубаво за поредното удължение на метрото ама то българия не е само софия. В северна българия няма даже магистрала никаква а в софия съ скъсаха метра и всякакви тангенти да откриват...затова всичко живо се изсипва в софия

анклава София

абсолютно точно! държавата прави каквото може да подпомага регионите, но тя не може да кандидатства за местни проекти. Може само да бъде гарант по заемите. Дунав мост се построи с държавна гаранция и евро-средства. Даже по телевизията даваха строежа. Бори се за евро-финансиране на Хемус.. не знам какво още искате? със златна лъжица ли да ви храни? Аман от комунизъм.

Смятай каква африканска държава сме, щом президент и премиер отиват на откриването на метростанция! Явно си нямат по-важни задачи!

А да кажеш нещо за времето когато Съсела, Седянков и онази с цикламеното костюмче откриваха обекти построени от други?

иди до огледалото,обърни се с гръб кам него,свали си гащите и си виж червеното д

Метрото е нещо полезно и необходимо , но какво прави там смешника президент и то за откриването му ??? Егати смешника

Е как какво прави - радва се, че държавата му построи метро до Бизнес парк, на който е собственик и бивш управител. Така показва какво е главното занимание на родния елит - да отклонява обществени средства за лично облагодетелстване.

Двете марионетки от куклен театър "България" са на сцената, а нито един коментар?!