Коментари - Избран е строителят на 16 км от ”Хемус” | Днес.dir.bg

Избран е строителят на 16 км от ”Хемус”

Избран е изпълнителят за проектирането и строителството на 16,3 км от автомагистрала "Хемус".

Обратно в новината

Коментари - Избран е строителят на 16 км от ”Хемус” | Днес.dir.bg

Коментари

Нека КРАДЕНЕТО да ЗАПОЧНЕ СЕГА!!! Бай Хуй що спря предишните процедури, а ?? :))) щеше да изтърве кокала ли ??!!!!

17 км.Смешна работа.Докога ще я влачат тая Хемус хората като се хванат правят по 100 км на година тука 3.И все едни фирми на разни олигарси а заплатите по 800 лв.И се бием в гърдите -направихме голяма работа.

Радвам се ,че коментиращите по-долу се досещат че най-важното за управляващите е магистрала "ХЕМУС". Защо ли? За изграждане остават около 300 км. Какво показва аритметиката на Павлова(в момента в сянка) : За 300 км Х 10 млн/км най-малко, ще са нужни най-малко 3! милиарда от бюджета, с ДДС ОКОЛО 3.6 МИЛИАРДА!!!!! Използвам думите на г-жа Манолова:"Дяволът се крие в детаилите". ИЛИ ПО ТОЧНО: 1. Обществената поръчка 00044-2016-0078/26.08.2016(обявена и спечелена при управлението на Бойко) е обявена незаконно на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА" 133 млн. лв. без ДДС, С ЪС СРЕДСТВА ОТ БЮДЖЕТА (в същото време , средства за други дейности в бюджета няма) 2. Общ. поръчка е обявена на "ИНЖЕНЕРИГ" - "ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО"????? Според ЗОП, ВСИЧКО Е ЗАКОННО, НО СПОРЕД ЗУТ, АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО!!!!! Защото ЗОП , откакто Бойко и неговата крадлива шайка откакто са на власт го променят постоянно..... Но я погледнете в ЗУТ И НАРЕДБА 4 ДАЛИ ИМА ПОНЯТИЕ КАТО : "ИНЖЕНЕРИНГ" или " ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО" Къде ни лъжат ГЕРБ и как крадят пред очите ни. В ЗУТ И НАРЕДБА 4, за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти е казано, че първо се изработва и одобрява във фаза технически или работен проект,( въпросният инвестиционен проект) с точни количествени и количествено стойностни сметки, които са основание за обявяване на обществена поръчка. Специално за конкретната ОП съм убеден ,че реално цената е около 50 милиона, но в никакъв, никакъв случай тези 119 785 000 лв без ДДС. БЪЛГАРИ ! Всички знаем, че в РБ не се спазват законите, но както аз зная детайлите в инвестиционния процес, а Вие в другите отрасли на икономиката ни, моля Ви, нека се обединим и кой с каквото може да помага за разобличаване на тези крадливи "бизнесмени", разбирайте предприемачи, строители на "инженеринг, картели, и да не пропуснем "фермерите" т.е. робовладелците. Не трябва повече да търпим ограбването на Родината ни!

Тоя дето иска с 20 млн. по-малко е отстранен. Колко удобно.

Най после са се разбрали за трасето.Защото следват отчуждавания на земеделски земи. Най- голямата тайна на РБ. Не е 1млн/м все пак. Е няма проект, следва че нямя количествена сметка както едно време. Някой случайно да зне колко битум требе за 1 куб.м асфалтова смес, АЗ не открих. Някой от дирчовците ще ме класира като глупак, ще го донаваксаме от заплатите на работниците

А колко хубаво беше като имаше строителни и транспортни войски, хем "братята" работят само за едното ядене хем не мислят за глупости, хем е ЕВТИНО и то в пъти. Как 120 милки за нема и 16 километра бе кратуни малоумни

Като ги видиш колко са фирмите, а всеки от шефовете им иска, я новата Q7 или новата X6, някой "по-скромен" S  klasa дългата база. После с любовниците на море някъде на ексотично място, после с жента някъде да не се сърди заради любовницта и ... парите си заминават.. ако остане нещо ще има първокласен път с качесто на черен път! Всички търгове трябва да са открити с голяма гласност и публичност и оцентака на качеството трябва да е от 3 чужденстранни фирми които не длеегират правата си, като една от тях трябва да е от Азия (топ 3)

17 км!! Берекет версин, берекет версин. Щото, можеше да бъде 1700м.

Млади хора, Магистрала хемус съгласно плановете от 1983 год.следваше да зъвърши през 2002 година.Сигурно от тогава до сега има изразходвани над 100 милиона лева за проектиране, а не да говоря колко приказки се изприказваха сигурно същата да е стигнала до Констанца заедно с моста при Силистра на Дунава.Просто е срамно да се коментира.С уважение Бай Иван

Шефа Шиши ми поръча да кажа, че това ще е най-добрия път и той вече черпи Боко по случая. Ще има по 2 ленти да минават каруците на гласоподавателите! И много тръни около пътя да се хранят конските сили!

На първия километър,от мен-на метър. На останалите 15км ,от Бойко-на всеки 15см. Знам го от опит,бе..

Добри темпове!!! Значи преди началото на 22 век има шанс и да стане!!! :)))

3 г. за 17 км .... тия на ръка ли ще го полагат ???

Ще чакат бай Иван с мистрията да подравнява асфалта!

Пичове стегнете се, недейте да правите селски сметки без да разбирате. Сега всеки е разбирач и експерт по всичко. Не бъдете като Тиквата да се изказвате елементарно и повърхностно. Срока и цената за проекта са ок. Единственият проблем е, че отсечката няма да бъде изпълнена както е описано в проекта и от там ще се пести и краде! Приблизителните цени на проектите се определят много преди да се знае дали ще има финансиране и дали въобще ще се стигне до търг и тн. Ако контрола в строителството е на ниво нямаше да има проблеми никъде!

у ПЛАНО.

Държавата е лош стопанин казват, като разгледах обема работа който предстои и сумата разбрах, че поне е щедър платец. И като видях фирмите спечелили търга и проверих кои са им собствениците всичко си дойде на място.

А какво стана с Ябланица- Плевен/Ловеч? Долината на широките гащи е много по-важна от градът с най-добре развита икономика в Северна България до преди 20 г -Плевен!

Широките гащи ще ти трябват на теб като ти отпоря задника. Не вярвам икономиката на Плевен да е била по-развита от тази на Русе, Шумен, Добрич и естествено Варна. Отделно Разград, Силистра и Търговище си бяха по-малки, но с изключително сериозна икономика. Плевен е изкуствено образувание , което така и не промени облика на северозапада.

Не вярваш защото си прост , необразован селски цървул.

Не знаеш какво говориш. Ама простено да ти е.

Не е ли малко бавно толкова време за 16км?

Е как да е бавно, по 17 метра на ден. Едно време римляните с тази огромна империя са строяли сигурно по 3 пъти повече на ден и е било 3 пъти по-качествено. Тогава обаче като гепиш са ти резвали я глава, я някоя друга част от тялото.

Ми да те земат теб, ще работиш по 365 дена в годината и ще стане по-бързо :D

900 лв. кв.м. ... искам си в тинята

Път до нищото. Възел при Буховци е никому ненужен. Там имаШЕ летище. Сега няма нищо. Възел имаше с пътя Силистра-Шумен. Махнаха го. Защо. Макар без детелина и непълен можеше да остане. Просто заринаха едни милиони, окрадоха половината. Същото е със сегашния възел Белокопитово. Там магистралата свършва в първокласен път - удобно ще кажете. Да - удобно за крадене. Изсрана времянка. Сега пак ще поразвалим готовия възел за да разделим магистралата от пътя за да иде магистралата в нищото. Още едни мостчета, едни милиончета. Защо това не се направи на предния етап. Вместо селски възел трябваше да се строи до пътя Разград-Търговище направо, без възел при Буховци.

Господине, подайте си документите при нас, търсим специалист-експерт магистър по философия. Единственото ни условие е да не сте алкохолик.

А има и още. Цената е висока за равнинна част на страната, а проектирането е за дни работа реално, защото до Буховци магитралата е по стария път.

Ами к'во ста'а с Пътя-убиец Русе-Бяла???!!! Там нещо поне проектче има ли вече ли, или пак ще има десетки-стотици убити следващите години???!!! Това е риторичен въпрос, някой да не се върже, че питам сериозно, може би докато съм жив, няма да има магистрала, пък може и аз да съм един от загиналите там...

първо се правят магистралите за столичани. Все пак в столицата се правят най-много пари, от които после се дават на провинциите, за да могат да преживеят. Заслужават софиянци да имат хубави пътища до всяка точка на България.

един голям чеп отзад. Мама ви крадлива.

как точно се правят многото пари в София, че не знам. Молове и търговия. Просто за всеки лев тръгнал към провинцията има един лев останал в София. Нищо повече не се прави. Младите отде ги взе София да работят. Масово вносителите са в София ама продажбите са в провинцията. Божкееее софийската крадигербмутренска икономика щяла да ме храни.

За проект са казали, че уж има финансиране по ОПТТ за 1мил. лева за проектирането и 2018 ще се строи. Колко е вярно е друг върпос. Според мен всичко се проточва, защото фирмите, които трябва да печелят търговете са заети с други проекти в момента :D и си минава времето.

120 милиона без ДДС, все едно сме купили един ф22, пари ще има за всички еле за лобистите. Ама що чак две години за 17км, много ми се вижда, асфалта от Австралия ли ще се кара на салове не мога да разбера. С такива темпове чак след 30 години ще стигне до Павликени. Добре ,че не строят копие на хеопсовата пирамида, пра пра внуците на Борисов шести още ще мъдрят основите.

Доста елементарни коментари чета. Всички на хорото и се повтаря едно и също без грам замисляне! Що 2 години, ами има първо проектиране, одобряване на това проектиране и тогава чак строителство. При определени температури не може да се пола асфалт, което ограничава времевото строителство в определени месеци в годината. Също така има 6 виадукта, което си е като мост.

За тези пари срока може да се съкрати на половина без да съм експерт. Не ти включвам шесте месеца проектиране. Китайците за една нощ слагат мост над пет лентов път, тука усвояваме пари повече в джобовете отколкото в лопатите. Ако има недостиг на хора и техника да осигурят, както могат да осигурят джипове и имоти.

Това капиталистическо мислене ви е изпило мозъците. Ако девет жени за девет месеца могат да родят девет деца, това не означава, че девет жени за един месец могат да родят едно. Естествено че при повече километри пак годините ще са две, защото на тях ще има повече техника и ще се работи успоредно. Стига да има пари за това.

900 дни : 16км.=56.25 дни за километър или 178 571лв. на ден

Не бе, то толкоз, ама не са споменали, че метрото на Борисов минава върви успоредно отдолу, та за туй бавничко и скъпичко.

Докато не се въведе 20 години гаранция на новпостроен път, няма да има нормални пътища в България. Не може на 2-рата година пътя да е на вълнички и да започва да се разпада. Всъщност може, но не е нормално, освен в България разбира се. :-)

Затова пък строителство е бавно и некачествено.

гледайте по БНТ и слушайте по БНР м-р нанков в парламентарен контрол. В момента се изявяват най-големите лобисти, депутатите на големите строителни фирми, които под формата на "загриженост " за пътищата в избирателните си райони ( по които никога не са миналИ) , осигуряват строежа и рехабилитацията - т.е. големите печалбуи на своите фирми. А държавата легитимира това източване , изсмукване и грабеж.

защо магистралата не продължава след Ябланица, а ще правят участък чак в Търговищко.

Един депутат каза за първокласен път с голяма натовареност , асфалтиран 1982 година и никога не ремонтиран основно. Какво да кажем за днешните магистралите, които започват да се рушат на 2-та година

Шиши златен мамин пак натопи чушката...;) Впрочем прословутата "Инфра експерт", която се свързва с корпулентния, трябваше да прави един ремонт за прилични пари и в бургаския кв. "Възраждане". Почна го, че като изкараха 5 месеца на една отсечка от 50-100 м., после ги смениха...

Поправете ме ако бъркам, но става въпрос за 16-17 километра, ЗА 150 милиона лева (с ДДС)! Почти по 10 милиона на километър! Евала, кьопоолар! Със златни кюлчета ли ще го покривате?

Ами "пътищата на любовта" по толкова вървят - справката сочи, че след като 4 км. "път на любовта" ни е струвал 40 млн.лв., сега от новия 16 км. път дори сме "спестили" едни 10 милиона;))

Ти зачете ли се да видиш какво съдържа този път? Имат изграждане на 6 виадукта! Това не ти е 16км в равното. А иначе, че има яко лапаница го знае всеки!

български фирми да подхванат инфраструктурата - това е АБСОЛЮТНО задължително; в европейските държави раздържавяването и концесиите на инфраструктурни обекти се счита за национално предателство

Значи за пъта 120 млн ясно, а за канавките колко сте приготвили?

Евалата бе Мършуядиии. 16 км за 3 години. Умрела работа

За да не вземе случайно да кандидатства истинска качествена фирма, дават магистралата на парчета, защото никоя себеуважаваща се фирма няма да се занимава с такава кокошкарска дейност. Да не говорим, че така може да се крадне много пъти по много.

Ми дай няколко милЯрда, ще я пуснем цялата.

Ово е стандарт при тебе щом сто и кусур милиона са кокошкарска работа на дребно.

Коментари - Избран е строителят на 16 км от ”Хемус” | Днес.dir.bg

Избран е строителят на 16 км от ”Хемус”

Избран е изпълнителят за проектирането и строителството на 16,3 км от автомагистрала "Хемус".

Обратно в новината

Коментари - Избран е строителят на 16 км от ”Хемус” | Днес.dir.bg

Коментари

Нека КРАДЕНЕТО да ЗАПОЧНЕ СЕГА!!! Бай Хуй що спря предишните процедури, а ?? :))) щеше да изтърве кокала ли ??!!!!

17 км.Смешна работа.Докога ще я влачат тая Хемус хората като се хванат правят по 100 км на година тука 3.И все едни фирми на разни олигарси а заплатите по 800 лв.И се бием в гърдите -направихме голяма работа.

Радвам се ,че коментиращите по-долу се досещат че най-важното за управляващите е магистрала "ХЕМУС". Защо ли? За изграждане остават около 300 км. Какво показва аритметиката на Павлова(в момента в сянка) : За 300 км Х 10 млн/км най-малко, ще са нужни най-малко 3! милиарда от бюджета, с ДДС ОКОЛО 3.6 МИЛИАРДА!!!!! Използвам думите на г-жа Манолова:"Дяволът се крие в детаилите". ИЛИ ПО ТОЧНО: 1. Обществената поръчка 00044-2016-0078/26.08.2016(обявена и спечелена при управлението на Бойко) е обявена незаконно на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА" 133 млн. лв. без ДДС, С ЪС СРЕДСТВА ОТ БЮДЖЕТА (в същото време , средства за други дейности в бюджета няма) 2. Общ. поръчка е обявена на "ИНЖЕНЕРИГ" - "ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО"????? Според ЗОП, ВСИЧКО Е ЗАКОННО, НО СПОРЕД ЗУТ, АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО!!!!! Защото ЗОП , откакто Бойко и неговата крадлива шайка откакто са на власт го променят постоянно..... Но я погледнете в ЗУТ И НАРЕДБА 4 ДАЛИ ИМА ПОНЯТИЕ КАТО : "ИНЖЕНЕРИНГ" или " ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО" Къде ни лъжат ГЕРБ и как крадят пред очите ни. В ЗУТ И НАРЕДБА 4, за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти е казано, че първо се изработва и одобрява във фаза технически или работен проект,( въпросният инвестиционен проект) с точни количествени и количествено стойностни сметки, които са основание за обявяване на обществена поръчка. Специално за конкретната ОП съм убеден ,че реално цената е около 50 милиона, но в никакъв, никакъв случай тези 119 785 000 лв без ДДС. БЪЛГАРИ ! Всички знаем, че в РБ не се спазват законите, но както аз зная детайлите в инвестиционния процес, а Вие в другите отрасли на икономиката ни, моля Ви, нека се обединим и кой с каквото може да помага за разобличаване на тези крадливи "бизнесмени", разбирайте предприемачи, строители на "инженеринг, картели, и да не пропуснем "фермерите" т.е. робовладелците. Не трябва повече да търпим ограбването на Родината ни!

Тоя дето иска с 20 млн. по-малко е отстранен. Колко удобно.

Най после са се разбрали за трасето.Защото следват отчуждавания на земеделски земи. Най- голямата тайна на РБ. Не е 1млн/м все пак. Е няма проект, следва че нямя количествена сметка както едно време. Някой случайно да зне колко битум требе за 1 куб.м асфалтова смес, АЗ не открих. Някой от дирчовците ще ме класира като глупак, ще го донаваксаме от заплатите на работниците

А колко хубаво беше като имаше строителни и транспортни войски, хем "братята" работят само за едното ядене хем не мислят за глупости, хем е ЕВТИНО и то в пъти. Как 120 милки за нема и 16 километра бе кратуни малоумни

Като ги видиш колко са фирмите, а всеки от шефовете им иска, я новата Q7 или новата X6, някой "по-скромен" S  klasa дългата база. После с любовниците на море някъде на ексотично място, после с жента някъде да не се сърди заради любовницта и ... парите си заминават.. ако остане нещо ще има първокласен път с качесто на черен път! Всички търгове трябва да са открити с голяма гласност и публичност и оцентака на качеството трябва да е от 3 чужденстранни фирми които не длеегират правата си, като една от тях трябва да е от Азия (топ 3)

17 км!! Берекет версин, берекет версин. Щото, можеше да бъде 1700м.

Млади хора, Магистрала хемус съгласно плановете от 1983 год.следваше да зъвърши през 2002 година.Сигурно от тогава до сега има изразходвани над 100 милиона лева за проектиране, а не да говоря колко приказки се изприказваха сигурно същата да е стигнала до Констанца заедно с моста при Силистра на Дунава.Просто е срамно да се коментира.С уважение Бай Иван

Шефа Шиши ми поръча да кажа, че това ще е най-добрия път и той вече черпи Боко по случая. Ще има по 2 ленти да минават каруците на гласоподавателите! И много тръни около пътя да се хранят конските сили!

На първия километър,от мен-на метър. На останалите 15км ,от Бойко-на всеки 15см. Знам го от опит,бе..

Добри темпове!!! Значи преди началото на 22 век има шанс и да стане!!! :)))

3 г. за 17 км .... тия на ръка ли ще го полагат ???

Ще чакат бай Иван с мистрията да подравнява асфалта!

Пичове стегнете се, недейте да правите селски сметки без да разбирате. Сега всеки е разбирач и експерт по всичко. Не бъдете като Тиквата да се изказвате елементарно и повърхностно. Срока и цената за проекта са ок. Единственият проблем е, че отсечката няма да бъде изпълнена както е описано в проекта и от там ще се пести и краде! Приблизителните цени на проектите се определят много преди да се знае дали ще има финансиране и дали въобще ще се стигне до търг и тн. Ако контрола в строителството е на ниво нямаше да има проблеми никъде!

у ПЛАНО.

Държавата е лош стопанин казват, като разгледах обема работа който предстои и сумата разбрах, че поне е щедър платец. И като видях фирмите спечелили търга и проверих кои са им собствениците всичко си дойде на място.

А какво стана с Ябланица- Плевен/Ловеч? Долината на широките гащи е много по-важна от градът с най-добре развита икономика в Северна България до преди 20 г -Плевен!

Широките гащи ще ти трябват на теб като ти отпоря задника. Не вярвам икономиката на Плевен да е била по-развита от тази на Русе, Шумен, Добрич и естествено Варна. Отделно Разград, Силистра и Търговище си бяха по-малки, но с изключително сериозна икономика. Плевен е изкуствено образувание , което така и не промени облика на северозапада.

Не вярваш защото си прост , необразован селски цървул.

Не знаеш какво говориш. Ама простено да ти е.

Не е ли малко бавно толкова време за 16км?

Е как да е бавно, по 17 метра на ден. Едно време римляните с тази огромна империя са строяли сигурно по 3 пъти повече на ден и е било 3 пъти по-качествено. Тогава обаче като гепиш са ти резвали я глава, я някоя друга част от тялото.

Ми да те земат теб, ще работиш по 365 дена в годината и ще стане по-бързо :D

900 лв. кв.м. ... искам си в тинята

Път до нищото. Възел при Буховци е никому ненужен. Там имаШЕ летище. Сега няма нищо. Възел имаше с пътя Силистра-Шумен. Махнаха го. Защо. Макар без детелина и непълен можеше да остане. Просто заринаха едни милиони, окрадоха половината. Същото е със сегашния възел Белокопитово. Там магистралата свършва в първокласен път - удобно ще кажете. Да - удобно за крадене. Изсрана времянка. Сега пак ще поразвалим готовия възел за да разделим магистралата от пътя за да иде магистралата в нищото. Още едни мостчета, едни милиончета. Защо това не се направи на предния етап. Вместо селски възел трябваше да се строи до пътя Разград-Търговище направо, без възел при Буховци.

Господине, подайте си документите при нас, търсим специалист-експерт магистър по философия. Единственото ни условие е да не сте алкохолик.

А има и още. Цената е висока за равнинна част на страната, а проектирането е за дни работа реално, защото до Буховци магитралата е по стария път.

Ами к'во ста'а с Пътя-убиец Русе-Бяла???!!! Там нещо поне проектче има ли вече ли, или пак ще има десетки-стотици убити следващите години???!!! Това е риторичен въпрос, някой да не се върже, че питам сериозно, може би докато съм жив, няма да има магистрала, пък може и аз да съм един от загиналите там...

първо се правят магистралите за столичани. Все пак в столицата се правят най-много пари, от които после се дават на провинциите, за да могат да преживеят. Заслужават софиянци да имат хубави пътища до всяка точка на България.

един голям чеп отзад. Мама ви крадлива.

как точно се правят многото пари в София, че не знам. Молове и търговия. Просто за всеки лев тръгнал към провинцията има един лев останал в София. Нищо повече не се прави. Младите отде ги взе София да работят. Масово вносителите са в София ама продажбите са в провинцията. Божкееее софийската крадигербмутренска икономика щяла да ме храни.

За проект са казали, че уж има финансиране по ОПТТ за 1мил. лева за проектирането и 2018 ще се строи. Колко е вярно е друг върпос. Според мен всичко се проточва, защото фирмите, които трябва да печелят търговете са заети с други проекти в момента :D и си минава времето.

120 милиона без ДДС, все едно сме купили един ф22, пари ще има за всички еле за лобистите. Ама що чак две години за 17км, много ми се вижда, асфалта от Австралия ли ще се кара на салове не мога да разбера. С такива темпове чак след 30 години ще стигне до Павликени. Добре ,че не строят копие на хеопсовата пирамида, пра пра внуците на Борисов шести още ще мъдрят основите.

Доста елементарни коментари чета. Всички на хорото и се повтаря едно и също без грам замисляне! Що 2 години, ами има първо проектиране, одобряване на това проектиране и тогава чак строителство. При определени температури не може да се пола асфалт, което ограничава времевото строителство в определени месеци в годината. Също така има 6 виадукта, което си е като мост.

За тези пари срока може да се съкрати на половина без да съм експерт. Не ти включвам шесте месеца проектиране. Китайците за една нощ слагат мост над пет лентов път, тука усвояваме пари повече в джобовете отколкото в лопатите. Ако има недостиг на хора и техника да осигурят, както могат да осигурят джипове и имоти.

Това капиталистическо мислене ви е изпило мозъците. Ако девет жени за девет месеца могат да родят девет деца, това не означава, че девет жени за един месец могат да родят едно. Естествено че при повече километри пак годините ще са две, защото на тях ще има повече техника и ще се работи успоредно. Стига да има пари за това.

900 дни : 16км.=56.25 дни за километър или 178 571лв. на ден

Не бе, то толкоз, ама не са споменали, че метрото на Борисов минава върви успоредно отдолу, та за туй бавничко и скъпичко.

Докато не се въведе 20 години гаранция на новпостроен път, няма да има нормални пътища в България. Не може на 2-рата година пътя да е на вълнички и да започва да се разпада. Всъщност може, но не е нормално, освен в България разбира се. :-)

Затова пък строителство е бавно и некачествено.

гледайте по БНТ и слушайте по БНР м-р нанков в парламентарен контрол. В момента се изявяват най-големите лобисти, депутатите на големите строителни фирми, които под формата на "загриженост " за пътищата в избирателните си райони ( по които никога не са миналИ) , осигуряват строежа и рехабилитацията - т.е. големите печалбуи на своите фирми. А държавата легитимира това източване , изсмукване и грабеж.

защо магистралата не продължава след Ябланица, а ще правят участък чак в Търговищко.

Един депутат каза за първокласен път с голяма натовареност , асфалтиран 1982 година и никога не ремонтиран основно. Какво да кажем за днешните магистралите, които започват да се рушат на 2-та година

Шиши златен мамин пак натопи чушката...;) Впрочем прословутата "Инфра експерт", която се свързва с корпулентния, трябваше да прави един ремонт за прилични пари и в бургаския кв. "Възраждане". Почна го, че като изкараха 5 месеца на една отсечка от 50-100 м., после ги смениха...

Поправете ме ако бъркам, но става въпрос за 16-17 километра, ЗА 150 милиона лева (с ДДС)! Почти по 10 милиона на километър! Евала, кьопоолар! Със златни кюлчета ли ще го покривате?

Ами "пътищата на любовта" по толкова вървят - справката сочи, че след като 4 км. "път на любовта" ни е струвал 40 млн.лв., сега от новия 16 км. път дори сме "спестили" едни 10 милиона;))

Ти зачете ли се да видиш какво съдържа този път? Имат изграждане на 6 виадукта! Това не ти е 16км в равното. А иначе, че има яко лапаница го знае всеки!

български фирми да подхванат инфраструктурата - това е АБСОЛЮТНО задължително; в европейските държави раздържавяването и концесиите на инфраструктурни обекти се счита за национално предателство

Значи за пъта 120 млн ясно, а за канавките колко сте приготвили?

Евалата бе Мършуядиии. 16 км за 3 години. Умрела работа

За да не вземе случайно да кандидатства истинска качествена фирма, дават магистралата на парчета, защото никоя себеуважаваща се фирма няма да се занимава с такава кокошкарска дейност. Да не говорим, че така може да се крадне много пъти по много.

Ми дай няколко милЯрда, ще я пуснем цялата.

Ово е стандарт при тебе щом сто и кусур милиона са кокошкарска работа на дребно.