Избран е строителят на 16 км от ”Хемус”
Избран е изпълнителят за проектирането и строителството на 16,3 км от автомагистрала "Хемус".
Обратно в новинатаИзбран е изпълнителят за проектирането и строителството на 16,3 км от автомагистрала "Хемус".
Обратно в новинатаИзбран е изпълнителят за проектирането и строителството на 16,3 км от автомагистрала "Хемус".
Обратно в новинатаЗа да не вземе случайно да кандидатства истинска качествена фирма, дават магистралата на парчета, защото никоя себеуважаваща се фирма няма да се занимава с такава кокошкарска дейност. Да не говорим, че така може да се крадне много пъти по много.
български фирми да подхванат инфраструктурата - това е АБСОЛЮТНО задължително; в европейските държави раздържавяването и концесиите на инфраструктурни обекти се счита за национално предателство
Поправете ме ако бъркам, но става въпрос за 16-17 километра, ЗА 150 милиона лева (с ДДС)! Почти по 10 милиона на километър! Евала, кьопоолар! Със златни кюлчета ли ще го покривате?
Шиши златен мамин пак натопи чушката...;) Впрочем прословутата "Инфра експерт", която се свързва с корпулентния, трябваше да прави един ремонт за прилични пари и в бургаския кв. "Възраждане". Почна го, че като изкараха 5 месеца на една отсечка от 50-100 м., после ги смениха...
Ами "пътищата на любовта" по толкова вървят - справката сочи, че след като 4 км. "път на любовта" ни е струвал 40 млн.лв., сега от новия 16 км. път дори сме "спестили" едни 10 милиона;))
гледайте по БНТ и слушайте по БНР м-р нанков в парламентарен контрол. В момента се изявяват най-големите лобисти, депутатите на големите строителни фирми, които под формата на "загриженост " за пътищата в избирателните си райони ( по които никога не са миналИ) , осигуряват строежа и рехабилитацията - т.е. големите печалбуи на своите фирми. А държавата легитимира това източване , изсмукване и грабеж.
Един депутат каза за първокласен път с голяма натовареност , асфалтиран 1982 година и никога не ремонтиран основно. Какво да кажем за днешните магистралите, които започват да се рушат на 2-та година
Докато не се въведе 20 години гаранция на новпостроен път, няма да има нормални пътища в България. Не може на 2-рата година пътя да е на вълнички и да започва да се разпада. Всъщност може, но не е нормално, освен в България разбира се. :-)
Ти зачете ли се да видиш какво съдържа този път? Имат изграждане на 6 виадукта! Това не ти е 16км в равното. А иначе, че има яко лапаница го знае всеки!
120 милиона без ДДС, все едно сме купили един ф22, пари ще има за всички еле за лобистите. Ама що чак две години за 17км, много ми се вижда, асфалта от Австралия ли ще се кара на салове не мога да разбера. С такива темпове чак след 30 години ще стигне до Павликени. Добре ,че не строят копие на хеопсовата пирамида, пра пра внуците на Борисов шести още ще мъдрят основите.
Не бе, то толкоз, ама не са споменали, че метрото на Борисов минава върви успоредно отдолу, та за туй бавничко и скъпичко.
Доста елементарни коментари чета. Всички на хорото и се повтаря едно и също без грам замисляне! Що 2 години, ами има първо проектиране, одобряване на това проектиране и тогава чак строителство. При определени температури не може да се пола асфалт, което ограничава времевото строителство в определени месеци в годината. Също така има 6 виадукта, което си е като мост.
Ами к'во ста'а с Пътя-убиец Русе-Бяла???!!! Там нещо поне проектче има ли вече ли, или пак ще има десетки-стотици убити следващите години???!!! Това е риторичен въпрос, някой да не се върже, че питам сериозно, може би докато съм жив, няма да има магистрала, пък може и аз да съм един от загиналите там...
Това капиталистическо мислене ви е изпило мозъците. Ако девет жени за девет месеца могат да родят девет деца, това не означава, че девет жени за един месец могат да родят едно. Естествено че при повече километри пак годините ще са две, защото на тях ще има повече техника и ще се работи успоредно. Стига да има пари за това.
първо се правят магистралите за столичани. Все пак в столицата се правят най-много пари, от които после се дават на провинциите, за да могат да преживеят. Заслужават софиянци да имат хубави пътища до всяка точка на България.
За проект са казали, че уж има финансиране по ОПТТ за 1мил. лева за проектирането и 2018 ще се строи. Колко е вярно е друг върпос. Според мен всичко се проточва, защото фирмите, които трябва да печелят търговете са заети с други проекти в момента :D и си минава времето.
Път до нищото. Възел при Буховци е никому ненужен. Там имаШЕ летище. Сега няма нищо. Възел имаше с пътя Силистра-Шумен. Махнаха го. Защо. Макар без детелина и непълен можеше да остане. Просто заринаха едни милиони, окрадоха половината. Същото е със сегашния възел Белокопитово. Там магистралата свършва в първокласен път - удобно ще кажете. Да - удобно за крадене. Изсрана времянка. Сега пак ще поразвалим готовия възел за да разделим магистралата от пътя за да иде магистралата в нищото. Още едни мостчета, едни милиончета. Защо това не се направи на предния етап. Вместо селски възел трябваше да се строи до пътя Разград-Търговище направо, без възел при Буховци.
За тези пари срока може да се съкрати на половина без да съм експерт. Не ти включвам шесте месеца проектиране. Китайците за една нощ слагат мост над пет лентов път, тука усвояваме пари повече в джобовете отколкото в лопатите. Ако има недостиг на хора и техника да осигурят, както могат да осигурят джипове и имоти.
как точно се правят многото пари в София, че не знам. Молове и търговия. Просто за всеки лев тръгнал към провинцията има един лев останал в София. Нищо повече не се прави. Младите отде ги взе София да работят. Масово вносителите са в София ама продажбите са в провинцията. Божкееее софийската крадигербмутренска икономика щяла да ме храни.
Господине, подайте си документите при нас, търсим специалист-експерт магистър по философия. Единственото ни условие е да не сте алкохолик.
А какво стана с Ябланица- Плевен/Ловеч? Долината на широките гащи е много по-важна от градът с най-добре развита икономика в Северна България до преди 20 г -Плевен!
Държавата е лош стопанин казват, като разгледах обема работа който предстои и сумата разбрах, че поне е щедър платец. И като видях фирмите спечелили търга и проверих кои са им собствениците всичко си дойде на място.
Е как да е бавно, по 17 метра на ден. Едно време римляните с тази огромна империя са строяли сигурно по 3 пъти повече на ден и е било 3 пъти по-качествено. Тогава обаче като гепиш са ти резвали я глава, я някоя друга част от тялото.
А има и още. Цената е висока за равнинна част на страната, а проектирането е за дни работа реално, защото до Буховци магитралата е по стария път.
Широките гащи ще ти трябват на теб като ти отпоря задника. Не вярвам икономиката на Плевен да е била по-развита от тази на Русе, Шумен, Добрич и естествено Варна. Отделно Разград, Силистра и Търговище си бяха по-малки, но с изключително сериозна икономика. Плевен е изкуствено образувание , което така и не промени облика на северозапада.
Пичове стегнете се, недейте да правите селски сметки без да разбирате. Сега всеки е разбирач и експерт по всичко. Не бъдете като Тиквата да се изказвате елементарно и повърхностно. Срока и цената за проекта са ок. Единственият проблем е, че отсечката няма да бъде изпълнена както е описано в проекта и от там ще се пести и краде! Приблизителните цени на проектите се определят много преди да се знае дали ще има финансиране и дали въобще ще се стигне до търг и тн. Ако контрола в строителството е на ниво нямаше да има проблеми никъде!
Че не си експерт се вижда. Също така се вижда, че и не си работил с пари по държавно финансиране. Да не мислиш, че ей сега още утре им превеждат 120 милиона. Само административните глупости са сигруно 1 година общо като време. И къде си тръгнал да ни сравняваш с китайците като ние сме много години назад във всяко едно отношение.
На първия километър,от мен-на метър. На останалите 15км ,от Бойко-на всеки 15см. Знам го от опит,бе..
Шефа Шиши ми поръча да кажа, че това ще е най-добрия път и той вече черпи Боко по случая. Ще има по 2 ленти да минават каруците на гласоподавателите! И много тръни около пътя да се хранят конските сили!
Млади хора, Магистрала хемус съгласно плановете от 1983 год.следваше да зъвърши през 2002 година.Сигурно от тогава до сега има изразходвани над 100 милиона лева за проектиране, а не да говоря колко приказки се изприказваха сигурно същата да е стигнала до Констанца заедно с моста при Силистра на Дунава.Просто е срамно да се коментира.С уважение Бай Иван
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
1 (нерегистриран)
За да не вземе случайно да кандидатства истинска качествена фирма, дават магистралата на парчета, защото никоя себеуважаваща се фирма няма да се занимава с такава кокошкарска дейност. Да не говорим, че така може да се крадне много пъти по много.
Mитко Пешев (нерегистриран)
Евалата бе Мършуядиии. 16 км за 3 години. Умрела работа
перничанин (нерегистриран)
Значи за пъта 120 млн ясно, а за канавките колко сте приготвили?
най-сетне (нерегистриран)
български фирми да подхванат инфраструктурата - това е АБСОЛЮТНО задължително; в европейските държави раздържавяването и концесиите на инфраструктурни обекти се счита за национално предателство
дърт, тъп и грозен (нерегистриран)
Поправете ме ако бъркам, но става въпрос за 16-17 километра, ЗА 150 милиона лева (с ДДС)! Почти по 10 милиона на километър! Евала, кьопоолар! Със златни кюлчета ли ще го покривате?
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Шиши златен мамин пак натопи чушката...;) Впрочем прословутата "Инфра експерт", която се свързва с корпулентния, трябваше да прави един ремонт за прилични пари и в бургаския кв. "Възраждане". Почна го, че като изкараха 5 месеца на една отсечка от 50-100 м., после ги смениха...
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Ами "пътищата на любовта" по толкова вървят - справката сочи, че след като 4 км. "път на любовта" ни е струвал 40 млн.лв., сега от новия 16 км. път дори сме "спестили" едни 10 милиона;))
ддт (нерегистриран)
гледайте по БНТ и слушайте по БНР м-р нанков в парламентарен контрол. В момента се изявяват най-големите лобисти, депутатите на големите строителни фирми, които под формата на "загриженост " за пътищата в избирателните си райони ( по които никога не са миналИ) , осигуряват строежа и рехабилитацията - т.е. големите печалбуи на своите фирми. А държавата легитимира това източване , изсмукване и грабеж.
Ааааа, чак сега впрегнах (нерегистриран)
защо магистралата не продължава след Ябланица, а ще правят участък чак в Търговищко.
холи (нерегистриран)
Един депутат каза за първокласен път с голяма натовареност , асфалтиран 1982 година и никога не ремонтиран основно. Какво да кажем за днешните магистралите, които започват да се рушат на 2-та година
834 (нерегистриран)
Докато не се въведе 20 години гаранция на новпостроен път, няма да има нормални пътища в България. Не може на 2-рата година пътя да е на вълнички и да започва да се разпада. Всъщност може, но не е нормално, освен в България разбира се. :-)
Оня (нерегистриран)
Ти зачете ли се да видиш какво съдържа този път? Имат изграждане на 6 виадукта! Това не ти е 16км в равното. А иначе, че има яко лапаница го знае всеки!
т (нерегистриран)
Затова пък строителство е бавно и некачествено.
А стига бе (нерегистриран)
900 дни : 16км.=56.25 дни за километър или 178 571лв. на ден
3240 (нерегистриран)
120 милиона без ДДС, все едно сме купили един ф22, пари ще има за всички еле за лобистите. Ама що чак две години за 17км, много ми се вижда, асфалта от Австралия ли ще се кара на салове не мога да разбера. С такива темпове чак след 30 години ще стигне до Павликени. Добре ,че не строят копие на хеопсовата пирамида, пра пра внуците на Борисов шести още ще мъдрят основите.
3240 (нерегистриран)
Не бе, то толкоз, ама не са споменали, че метрото на Борисов минава върви успоредно отдолу, та за туй бавничко и скъпичко.
Оня (нерегистриран)
Доста елементарни коментари чета. Всички на хорото и се повтаря едно и също без грам замисляне! Що 2 години, ами има първо проектиране, одобряване на това проектиране и тогава чак строителство. При определени температури не може да се пола асфалт, което ограничава времевото строителство в определени месеци в годината. Също така има 6 виадукта, което си е като мост.
Dobromir Dimitrow
Ами к'во ста'а с Пътя-убиец Русе-Бяла???!!! Там нещо поне проектче има ли вече ли, или пак ще има десетки-стотици убити следващите години???!!! Това е риторичен въпрос, някой да не се върже, че питам сериозно, може би докато съм жив, няма да има магистрала, пък може и аз да съм един от загиналите там...
3евзек
Това капиталистическо мислене ви е изпило мозъците. Ако девет жени за девет месеца могат да родят девет деца, това не означава, че девет жени за един месец могат да родят едно. Естествено че при повече километри пак годините ще са две, защото на тях ще има повече техника и ще се работи успоредно. Стига да има пари за това.
созе (нерегистриран)
първо се правят магистралите за столичани. Все пак в столицата се правят най-много пари, от които после се дават на провинциите, за да могат да преживеят. Заслужават софиянци да имат хубави пътища до всяка точка на България.
Оня (нерегистриран)
За проект са казали, че уж има финансиране по ОПТТ за 1мил. лева за проектирането и 2018 ще се строи. Колко е вярно е друг върпос. Според мен всичко се проточва, защото фирмите, които трябва да печелят търговете са заети с други проекти в момента :D и си минава времето.
Същото продължава (нерегистриран)
Път до нищото. Възел при Буховци е никому ненужен. Там имаШЕ летище. Сега няма нищо. Възел имаше с пътя Силистра-Шумен. Махнаха го. Защо. Макар без детелина и непълен можеше да остане. Просто заринаха едни милиони, окрадоха половината. Същото е със сегашния възел Белокопитово. Там магистралата свършва в първокласен път - удобно ще кажете. Да - удобно за крадене. Изсрана времянка. Сега пак ще поразвалим готовия възел за да разделим магистралата от пътя за да иде магистралата в нищото. Още едни мостчета, едни милиончета. Защо това не се направи на предния етап. Вместо селски възел трябваше да се строи до пътя Разград-Търговище направо, без възел при Буховци.
3240 (нерегистриран)
За тези пари срока може да се съкрати на половина без да съм експерт. Не ти включвам шесте месеца проектиране. Китайците за една нощ слагат мост над пет лентов път, тука усвояваме пари повече в джобовете отколкото в лопатите. Ако има недостиг на хора и техника да осигурят, както могат да осигурят джипове и имоти.
Заслужават софиянци (нерегистриран)
един голям чеп отзад. Мама ви крадлива.
бах, мама му (нерегистриран)
900 лв. кв.м. ... искам си в тинята
Я обясни (нерегистриран)
как точно се правят многото пари в София, че не знам. Молове и търговия. Просто за всеки лев тръгнал към провинцията има един лев останал в София. Нищо повече не се прави. Младите отде ги взе София да работят. Масово вносителите са в София ама продажбите са в провинцията. Божкееее софийската крадигербмутренска икономика щяла да ме храни.
Sofiqnec (нерегистриран)
Аууу, какви простаци из провинцията!
АПИ (нерегистриран)
Господине, подайте си документите при нас, търсим специалист-експерт магистър по философия. Единственото ни условие е да не сте алкохолик.
мд (нерегистриран)
Не е ли малко бавно толкова време за 16км?
АПИ (нерегистриран)
Ми дай няколко милЯрда, ще я пуснем цялата.
й (нерегистриран)
Ово е стандарт при тебе щом сто и кусур милиона са кокошкарска работа на дребно.
М7 (нерегистриран)
А какво стана с Ябланица- Плевен/Ловеч? Долината на широките гащи е много по-важна от градът с най-добре развита икономика в Северна България до преди 20 г -Плевен!
(нерегистриран)
Държавата е лош стопанин казват, като разгледах обема работа който предстои и сумата разбрах, че поне е щедър платец. И като видях фирмите спечелили търга и проверих кои са им собствениците всичко си дойде на място.
Колко дупки са предвидени (нерегистриран)
у ПЛАНО.
Е бавничко е... (нерегистриран)
Е как да е бавно, по 17 метра на ден. Едно време римляните с тази огромна империя са строяли сигурно по 3 пъти повече на ден и е било 3 пъти по-качествено. Тогава обаче като гепиш са ти резвали я глава, я някоя друга част от тялото.
Кое не е вярно от горното (нерегистриран)
А има и още. Цената е висока за равнинна част на страната, а проектирането е за дни работа реално, защото до Буховци магитралата е по стария път.
xaxax (нерегистриран)
Ми да те земат теб, ще работиш по 365 дена в годината и ще стане по-бързо :D
Пълни простащини (нерегистриран)
Широките гащи ще ти трябват на теб като ти отпоря задника. Не вярвам икономиката на Плевен да е била по-развита от тази на Русе, Шумен, Добрич и естествено Варна. Отделно Разград, Силистра и Търговище си бяха по-малки, но с изключително сериозна икономика. Плевен е изкуствено образувание , което така и не промени облика на северозапада.
BOKO (нерегистриран)
Пичове стегнете се, недейте да правите селски сметки без да разбирате. Сега всеки е разбирач и експерт по всичко. Не бъдете като Тиквата да се изказвате елементарно и повърхностно. Срока и цената за проекта са ок. Единственият проблем е, че отсечката няма да бъде изпълнена както е описано в проекта и от там ще се пести и краде! Приблизителните цени на проектите се определят много преди да се знае дали ще има финансиране и дали въобще ще се стигне до търг и тн. Ако контрола в строителството е на ниво нямаше да има проблеми никъде!
УАУ (нерегистриран)
3 г. за 17 км .... тия на ръка ли ще го полагат ???
Оня (нерегистриран)
Че не си експерт се вижда. Също така се вижда, че и не си работил с пари по държавно финансиране. Да не мислиш, че ей сега още утре им превеждат 120 милиона. Само административните глупости са сигруно 1 година общо като време. И къде си тръгнал да ни сравняваш с китайците като ние сме много години назад във всяко едно отношение.
, (нерегистриран)
Ще чакат бай Иван с мистрията да подравнява асфалта!
Николовв
Добри темпове!!! Значи преди началото на 22 век има шанс и да стане!!! :)))
До КОЛКО ДУПКИ... (нерегистриран)
На първия километър,от мен-на метър. На останалите 15км ,от Бойко-на всеки 15см. Знам го от опит,бе..
М7 (нерегистриран)
Не вярваш защото си прост , необразован селски цървул.
Платен Трол Съм (нерегистриран)
Шефа Шиши ми поръча да кажа, че това ще е най-добрия път и той вече черпи Боко по случая. Ще има по 2 ленти да минават каруците на гласоподавателите! И много тръни около пътя да се хранят конските сили!
Българин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Бай Иван (нерегистриран)
Млади хора, Магистрала хемус съгласно плановете от 1983 год.следваше да зъвърши през 2002 година.Сигурно от тогава до сега има изразходвани над 100 милиона лева за проектиране, а не да говоря колко приказки се изприказваха сигурно същата да е стигнала до Констанца заедно с моста при Силистра на Дунава.Просто е срамно да се коментира.С уважение Бай Иван
I (нерегистриран)
Не знаеш какво говориш. Ама простено да ти е.
Аз съм (нерегистриран)
17 км!! Берекет версин, берекет версин. Щото, можеше да бъде 1700м.
НАЙ
Пуснаха от ареста Нико Тупарев
Глоби, намеци за арест и SMS-и: Кмет и вътрешен министър в сблъсък за движението в София
МС осветли какво пише в позицията ни за форума на НАТО, но няма да я разсекрети
Брендо влязъл в България с мистериозно кацналия самолет през пролетта на 2022 г.
Зеленски подготвя нов мирен план, доставките на боеприпаси са нараснали рязко, но липсва жива сила
МС осветли какво пише в позицията ни за форума на НАТО, но няма да я разсекрети
Глоби, намеци за арест и SMS-и: Кмет и вътрешен министър в сблъсък за движението в София
Путин: Действията на САЩ ни карат да започнем производство на ракети със среден и малък обсег
Борисов призова да бъде разсекретена позицията ни за Срещата на върха на НАТО
Зеленски подготвя нов мирен план, доставките на боеприпаси са нараснали рязко, но липсва жива сила
Пуснаха от ареста Нико Тупарев
Глоби, намеци за арест и SMS-и: Кмет и вътрешен министър в сблъсък за движението в София
МС осветли какво пише в позицията ни за форума на НАТО, но няма да я разсекрети
Брендо влязъл в България с мистериозно кацналия самолет през пролетта на 2022 г.
Зеленски подготвя нов мирен план, доставките на боеприпаси са нараснали рязко, но липсва жива сила
МС осветли какво пише в позицията ни за форума на НАТО, но няма да я разсекрети
Глоби, намеци за арест и SMS-и: Кмет и вътрешен министър в сблъсък за движението в София
Путин: Действията на САЩ ни карат да започнем производство на ракети със среден и малък обсег
Борисов призова да бъде разсекретена позицията ни за Срещата на върха на НАТО
Зеленски подготвя нов мирен план, доставките на боеприпаси са нараснали рязко, но липсва жива сила