Глобяват телекомите за преноса на номера?
Ако след 1 октомври т.г. има нарушения при преносимостта на телефонните номера, ще бъдат налагани най-високите санкции, предвидени в закона.
Обратно в новинатаАко след 1 октомври т.г. има нарушения при преносимостта на телефонните номера, ще бъдат налагани най-високите санкции, предвидени в закона.
Обратно в новинатаАко след 1 октомври т.г. има нарушения при преносимостта на телефонните номера, ще бъдат налагани най-високите санкции, предвидени в закона.
Обратно в новинатаВсъщност тази ниска такса е за първите три месеца при едногодишен и първите шест при двугодишен договор.
само дето неразбрах какво ще е обезщетемието на потърпевшите клиенти или тях кучета ги яли
100 000 лв. са нищожна и смешна сума за провинение като това! Тази меко казано жалка глоба се печели от операторите за няколко часа! ИДИОТИ!!!
Защо ми се струва, че коментарите тук са едни и същи? Само аз ли съм външен за системата на дир.бг читател? Преглеждайте какво публикувате, бе, хора...
Смешници. 100к са им печалбите на ден. Глобявайте ги по 1м всеки ден докато не оправят положението с 10м глоба на всеки от операторите за това че са допуснали гавра с потребителите си. Мениджърите им ги глобете по 5 заплати. И да видиш как ще светнат и ще гледат клиентите си както "на запад" , а не като вълк агънце.
БТК (Виваком) трябва направо да ги обявят извън закона, защото са изпечени мошеници. Нямам познат, които в една или друга степен да не е бил измамен от тях. А тези глоби са смешни. На фона на откраднатото от нас са жълти стотинки!
Пращам смс от интернет на мтел и ми пише, че абонатът е преминал към друг оператор и какво се оказва че примерно имам 100 минути към мтел от моя номер и когато звъня на мтелски номер всъщност звъня на вивател.Това е много гадно трябва да има някакви промени!!!
Ментел имат една много готина тарифа в собствената си мтежа ---> 0.83 лв/мин. Това е на Прима парти. Минаваш на него и няма да си никога прецакан като говориш към виваком или глобул. Пък и ще си тежкар, едва ли в европа някой говори на такава цена в собствения си оператор.
Това с преносимостта на номерата не е измислено от операторите. Противно на общоприетото мнение не е трик за привличане или крадене на абонати. Защото клиент, който веднъж си смени оператора не е проблем да го направи отново. Проблемът на операторите е, че ги задължават да го правят, което ги вкарва в неоправдани разходи за нови системи, които познайте кой ги плаща в крайна сметка. Иначе като политически трик върши работа. В. Рединг още е еврокомисар... прочее до момента броя на пренесените номера е незначителен на фона на броя потребители, които са се "възползвали" от тези си права.
След като една седмица ме мотаха от VIVACOM, даже и договор ми направиха, дадоха ни и SIM карта, после го анулираха, после пак го направиха, но така и не ми дадоха нова SIM карта, и даже ми казаха че те не са виновни! Ами аз ли съм виновен?! така че накрая пак се върнах при GLOBUL, защото вече бе късно да се откажа! Така че това със смяна на оператора и запазване на номера е само една шумно рекламирана фалшификация! За неразбориите, свързани с преносимостта на номерата и нарушаването правата на потребителите, Европейската комисия готви санкции за България в размер на 18 000 000 EUR, а КРС и ФП са в постоянна летаргия! Кой ще заплати тази глоба?! Отново данъкоплатците, поради простата причина, че България се е продънила от корупционни практики на всички нива! Освен, че трябват жестоки глоби, трябва и друго да се промени! Защо във всеки договор с оператор има клауза: Договорът се подновява автоматично за срок от една година?! Аз не искам да се подновява! Искам да е месец за месец след изтичането на договорения срок! Иначе, ако след година и 1 месец излезе по-изгодна оферта от друг оператор, не мога да я избера заради тъпите им клаузи! Неустойка за 11 месеца не ми се плаща! Не искам да съм крепостен клиент!!! Нали е договор - нарушено е правото да се договаря! Няма НЕ ИСКАМ"! Защо е така?! Кой ги контролира? Само за номерата ли? Изгодящи обаждания от Гърция за България 0.99/1.99 на минута до България. Това са им цените за фирмен договор на стар клиент с много номера и не малка месечна сметка! тия и трите са си.... перачница и половина!... Защо чак като се разшумя в медиите, КРС реши да наказва?! Защо при 73 жалби няма наказания? 73 жалби са ОГРОМЕН брой! В нормална държава при 3 жалби има жестоки санкции! И защо пак има нови срокове - 1-ви октомври?! Защо като има нарушения, се дават нови и нови срокове, а няма санкции?! Чии интереси обслужва КРС?! Предлагам незабавно да се внесе в Парламента предложение за промяна на закона, засягащ КРС и незабавно да се увеличат ДЕСЕТОРНО предвидените глоби! А до момента на приемането на новия закон, КРС да санкционира операторите по 100 000 лв. за всяка основателна жалба! Имайки предвид факта, че хазната ни е празна, ето от къде може да се напълни и да се осигури огромен поток от средства!
След като една седмица ме мотаха от VIVACOM, даже и договор ми направиха, дадоха ни и сим карта, после го анулираха, после пак го направиха, но така и не ми дадоха нова сим карта, и даже ми казаха че те не са виновни/ ами аз ли съм виновен/ така че накрая пак се върнах при GLOBUL/ защото вече бе късно да се откажа/ Така че това със смяна на оператора и запазване на номера е една шумно рекламирана фалшификация!
За неразбориите, свързани с преносимостта на номерата и нарушаването правата на потребителите, Европейската комисия готви санкции за България в размер на 18 000 000 EUR, а КРС и ФП са в постоянна летаргия. Кой ще заплати тази глоба? Отново данъкоплатците, поради простата причина, че България се е продънила от корупционни практики на всички нива!
Освен, че трябват жестоки глоби, трябва и друго да се промени! Защо във всеки договор с оператор има клауза: Договорът се подновява автоматично за срок от една година ... Аз не искам да се подновява! Искам да е месец за месец след изтичането на договорения срок. Иначе ако след година и 1 месец излезе по-изгодна оферта от друг оператор, не мога да я избера заради тъпите им клаузи. Неустойка за 11 месеца не ми се плаща! Не искам да съм крепостен клиент!!! Нали е договор - нарушено е правото да се договаря. Няма "НЕ ИСКАМ"! Защо е така? Кой ги контролира?
Явно говориш за Глобул и Мтел при Виваком е месец за месец
А какъв ти е проблема преди изтичането на договора да си прекратиш отношенията? На някои хора по никакъв начин не може да им се угоди. Ами погледни как е на запад. Там дори се подписва двугодишен договор със същата клауза за автоматично подновяване. Пък има и предплатени карти. Вземи си такава
Само за номерата ли? Изгодящи обаждания от Гърция за българия 0.99/1.99 на минута до България. Това са им цените за фирмен договор на стар клиент с много номера и не малка месечна сметка. тия и трите са си.... перачница и половина
Защо чак като се разшумя в медиите КРС реши да наказва? Защо при 73 жалби няма наказания? 73 жалби са ОГРОМЕН брой! В нормална държава при 3 жалби има жестоки санкции. И защо пак има нови срокове 1-ви октомври? Защо като има нарушения се дават нови и нови срокове, а няма санкции? КРС чии интереси обслужва?
Предлагам незабавно да се внесе в Парламента предложение за промяна на закона, засягащ КРС и незабавно да се увеличат десеторно предвидените глоби. А до момента на приемането на новия закон, КРС да санкционира операторите по 100 000 лв. за всяка основателна жалба. Имайки предвид факта, че хазната ни е празна, ето от къде може да се напълни и да се осигури огромен поток от средства!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Запознат (нерегистриран)
Всъщност тази ниска такса е за първите три месеца при едногодишен и първите шест при двугодишен договор.
0000000000000 (нерегистриран)
само дето неразбрах какво ще е обезщетемието на потърпевшите клиенти или тях кучета ги яли
Виктор (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Потребител (нерегистриран)
100 000 лв. са нищожна и смешна сума за провинение като това! Тази меко казано жалка глоба се печели от операторите за няколко часа! ИДИОТИ!!!
абонат (нерегистриран)
Защо ми се струва, че коментарите тук са едни и същи? Само аз ли съм външен за системата на дир.бг читател? Преглеждайте какво публикувате, бе, хора...
666 (нерегистриран)
Ами задай си въпроса защо са едни и същи реално и сам ще си отговориш
Весо (нерегистриран)
Ау колко заплашително, те тия 100 000 лева ги изкарват за 1 час! Ще ги стреснете...
Jonaleth (нерегистриран)
Смешници. 100к са им печалбите на ден. Глобявайте ги по 1м всеки ден докато не оправят положението с 10м глоба на всеки от операторите за това че са допуснали гавра с потребителите си. Мениджърите им ги глобете по 5 заплати. И да видиш как ще светнат и ще гледат клиентите си както "на запад" , а не като вълк агънце.
Поредната жертава на БТК (нерегистриран)
БТК (Виваком) трябва направо да ги обявят извън закона, защото са изпечени мошеници. Нямам познат, които в една или друга степен да не е бил измамен от тях. А тези глоби са смешни. На фона на откраднатото от нас са жълти стотинки!
Кики рики (нерегистриран)
Пращам смс от интернет на мтел и ми пише, че абонатът е преминал към друг оператор и какво се оказва че примерно имам 100 минути към мтел от моя номер и когато звъня на мтелски номер всъщност звъня на вивател.Това е много гадно трябва да има някакви промени!!!
0,83 (нерегистриран)
Ментел имат една много готина тарифа в собствената си мтежа ---> 0.83 лв/мин. Това е на Прима парти. Минаваш на него и няма да си никога прецакан като говориш към виваком или глобул. Пък и ще си тежкар, едва ли в европа някой говори на такава цена в собствения си оператор.
коментатор (нерегистриран)
Това с преносимостта на номерата не е измислено от операторите. Противно на общоприетото мнение не е трик за привличане или крадене на абонати. Защото клиент, който веднъж си смени оператора не е проблем да го направи отново. Проблемът на операторите е, че ги задължават да го правят, което ги вкарва в неоправдани разходи за нови системи, които познайте кой ги плаща в крайна сметка. Иначе като политически трик върши работа. В. Рединг още е еврокомисар... прочее до момента броя на пренесените номера е незначителен на фона на броя потребители, които са се "възползвали" от тези си права.
Big Eye (нерегистриран)
След като една седмица ме мотаха от VIVACOM, даже и договор ми направиха, дадоха ни и SIM карта, после го анулираха, после пак го направиха, но така и не ми дадоха нова SIM карта, и даже ми казаха че те не са виновни! Ами аз ли съм виновен?! така че накрая пак се върнах при GLOBUL, защото вече бе късно да се откажа! Така че това със смяна на оператора и запазване на номера е само една шумно рекламирана фалшификация! За неразбориите, свързани с преносимостта на номерата и нарушаването правата на потребителите, Европейската комисия готви санкции за България в размер на 18 000 000 EUR, а КРС и ФП са в постоянна летаргия! Кой ще заплати тази глоба?! Отново данъкоплатците, поради простата причина, че България се е продънила от корупционни практики на всички нива! Освен, че трябват жестоки глоби, трябва и друго да се промени! Защо във всеки договор с оператор има клауза: Договорът се подновява автоматично за срок от една година?! Аз не искам да се подновява! Искам да е месец за месец след изтичането на договорения срок! Иначе, ако след година и 1 месец излезе по-изгодна оферта от друг оператор, не мога да я избера заради тъпите им клаузи! Неустойка за 11 месеца не ми се плаща! Не искам да съм крепостен клиент!!! Нали е договор - нарушено е правото да се договаря! Няма НЕ ИСКАМ"! Защо е така?! Кой ги контролира? Само за номерата ли? Изгодящи обаждания от Гърция за България 0.99/1.99 на минута до България. Това са им цените за фирмен договор на стар клиент с много номера и не малка месечна сметка! тия и трите са си.... перачница и половина!... Защо чак като се разшумя в медиите, КРС реши да наказва?! Защо при 73 жалби няма наказания? 73 жалби са ОГРОМЕН брой! В нормална държава при 3 жалби има жестоки санкции! И защо пак има нови срокове - 1-ви октомври?! Защо като има нарушения, се дават нови и нови срокове, а няма санкции?! Чии интереси обслужва КРС?! Предлагам незабавно да се внесе в Парламента предложение за промяна на закона, засягащ КРС и незабавно да се увеличат ДЕСЕТОРНО предвидените глоби! А до момента на приемането на новия закон, КРС да санкционира операторите по 100 000 лв. за всяка основателна жалба! Имайки предвид факта, че хазната ни е празна, ето от къде може да се напълни и да се осигури огромен поток от средства!
666 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Телекома (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
KU4E (нерегистриран)
След като една седмица ме мотаха от VIVACOM, даже и договор ми направиха, дадоха ни и сим карта, после го анулираха, после пак го направиха, но така и не ми дадоха нова сим карта, и даже ми казаха че те не са виновни/ ами аз ли съм виновен/ така че накрая пак се върнах при GLOBUL/ защото вече бе късно да се откажа/ Така че това със смяна на оператора и запазване на номера е една шумно рекламирана фалшификация!
Щастлив ?????????? (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Данъкоплатец (нерегистриран)
За неразбориите, свързани с преносимостта на номерата и нарушаването правата на потребителите, Европейската комисия готви санкции за България в размер на 18 000 000 EUR, а КРС и ФП са в постоянна летаргия. Кой ще заплати тази глоба? Отново данъкоплатците, поради простата причина, че България се е продънила от корупционни практики на всички нива!
Клиент (нерегистриран)
Освен, че трябват жестоки глоби, трябва и друго да се промени! Защо във всеки договор с оператор има клауза: Договорът се подновява автоматично за срок от една година ... Аз не искам да се подновява! Искам да е месец за месец след изтичането на договорения срок. Иначе ако след година и 1 месец излезе по-изгодна оферта от друг оператор, не мога да я избера заради тъпите им клаузи. Неустойка за 11 месеца не ми се плаща! Не искам да съм крепостен клиент!!! Нали е договор - нарушено е правото да се договаря. Няма "НЕ ИСКАМ"! Защо е така? Кой ги контролира?
Не всеки (нерегистриран)
Явно говориш за Глобул и Мтел при Виваком е месец за месец
питащ (нерегистриран)
Какво му се връзваш.Първите седем коментара са на един човек.И май е от м-тел
Nemeca (нерегистриран)
А какъв ти е проблема преди изтичането на договора да си прекратиш отношенията? На някои хора по никакъв начин не може да им се угоди. Ами погледни как е на запад. Там дори се подписва двугодишен договор със същата клауза за автоматично подновяване. Пък има и предплатени карти. Вземи си такава
8832 (нерегистриран)
Само за номерата ли? Изгодящи обаждания от Гърция за българия 0.99/1.99 на минута до България. Това са им цените за фирмен договор на стар клиент с много номера и не малка месечна сметка. тия и трите са си.... перачница и половина
fara (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
питам (нерегистриран)
Защо чак като се разшумя в медиите КРС реши да наказва? Защо при 73 жалби няма наказания? 73 жалби са ОГРОМЕН брой! В нормална държава при 3 жалби има жестоки санкции. И защо пак има нови срокове 1-ви октомври? Защо като има нарушения се дават нови и нови срокове, а няма санкции? КРС чии интереси обслужва?
ГЛОБА (нерегистриран)
Предлагам незабавно да се внесе в Парламента предложение за промяна на закона, засягащ КРС и незабавно да се увеличат десеторно предвидените глоби. А до момента на приемането на новия закон, КРС да санкционира операторите по 100 000 лв. за всяка основателна жалба. Имайки предвид факта, че хазната ни е празна, ето от къде може да се напълни и да се осигури огромен поток от средства!
НА КАФЕ В КРС (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
НАЙ
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Катастрофа с 3 жертви на околовръстното между Световрачене и Локорско
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Кабинет на малцинството не събира мнозинство, и "Възраждане", и БСП поискаха третия мандат
Катастрофа с 3 жертви на околовръстното между Световрачене и Локорско
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно