Изгоряха два вагона на нощен влак, има жертви
Поне три са жертвите от пожара в нощния влак № 2637 от София за Кардам. Напълно са изгорели спалният и кушет-вагонът.
Обратно в новинатаКоментари - Изгоряха два вагона на нощен влак, има жертви | Днес.dir.bg
Коментари
И сега БДЖ да продължава да чака Кремиковци да си плати дълговете. И да ни вози с вагони, в ксоито са се возили руските войски на 3 март.
Уви, не са се объркали. Има жертви. Асене, железничарите не са мизерници, нищо, че живеят мизерно...Дълбоки са нещата, преднамерено дълбоки, БДЖ е хубава илюстрация на цялата държава...
Ти май наистина си заспал по природа. Пътниците са спели и димът е прониквал и не им е дал шанс да се събудят. Може да има и други причини,но по-отблъскващото в случая е, че винаги се намират хора като теб, които ще покажат простащина и цинизъм. А ако бяха твои близки?
Уви, не са се объркали. Има жертви. Асене, железничарите не са мизерници, нищо, че живеят мизерно...Дълбоки са нещата, преднамерено дълбоки, БДЖ е хубава илюстрация на цялата държава...
В белите европейски държави железопътният транспорт е най-удобния, на сигурния, най-чистия и най-използвания. Тук все още продължава усилено да се съсипва и малкото, което е направено, а хиляди хора са дали целия си живот в тази система. Този пожар показва, че жп транспорта вече е в дъното на блатото.
В белите европейски държави железопътният транспорт е най-удобния, на сигурния, най-чистия и най-използвания. Тук все още продължава усилено да се съсипва и малкото, което е направено, а хиляди хора са дали целия си живот в тази система. Този пожар показва, че жп транспорта вече е в дъното на блатото.
Mizeriqta e pulna....OSTAVKI.... postradalite se okajat samo tolkova, zashtoto mai sa poveche, a ot mediite ne kazvat nishto....
Mizeriqta e pulna....OSTAVKI.... postradalite se okajat samo tolkova, zashtoto mai sa poveche, a ot mediite ne kazvat nishto....
Това пътуване беше кошмарно. За щастие аз бях в по-задните вагони, а пожарът беше в първи и втори вагон. Беше ужасяваща гледка. Първият вагон, който е спален беше в огромни пламъци, а хората скачаха от прозорците, за да се спасят. Имаше голи и боси хора, като по-голямата част от пътниците в този вагон загубиха багажа си, но поне спасиха себе си . За съжаление някои не можаха. След няколко минути пристигна пожарната, която обаче изглежда не можа да помогне особено, тъй като не след дълго им свърши водата. Огънят обхвана и част от храстите и дърветата наоколо, но за щастие беше овладяно положението там. След като всички напуснаха влака полицаите ни обясниха, че трябва всички да се придвижим до гарата в Червен Бряг, която беше на около 3 км. Дойдоха няколко таксита, които обаче искаха да им платим, което според мен беше абсурдно, при положение, че част от хората бяха загубили всичко, което имат в пожара. Да не говорим за моралната гледна точка, да печелиш на гърба на трагедията на хората. Така или иначе такситата си отидоха празни, а полицаите със собствени автомобили и полицейски коли извозиха всички пътници. Това, което ме изуми беше твърдението на един от полицаите, които ни каза, че ако е имало работещ пожарогасител, всичко това можеше да бъде предотвратено. Но уви- такъв в целия влак е нямало! За предотвратяването на още по-голяма трагедия засуга има и бързата намеса на техниците, които успяха да отделят горящите вагони от останалите. Докато чакахме на гарата, което общо продължи около 6 часа (от 23:30 до 5:30) жените от купето, където е тръгнал пожара обясниха, че причина за него е паднала лампа като е имало нещо като малък вризв, от който бързо се запалват пердетата и всичко останало.
А КЪДЕ Е ПОЖАРНАТА С ТЕХНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ И КОНТРОЛ????ИЛИ СА ИМ ПЛАТИЛИ ДОСТАТЪЧНО ДА СИ ТРАЯТ??
До като не се прекъсне роднинската връзка в БДЖ-то няма да има управия. Вагоните са от -та световна война, а на персонала не се заплаща на време.Заплаща им се само аванс. Затова обслужването не е на ниво. Дори се им се чудя, че ходят на работа.
Има такива хора, които като заспят , не може да ги събудиш по никакъв начин. Ако живееха сред пририодата щеха да ги изядат хищниците през нощта. В случая - БДЖ . Не проумявам как може 4 часа да има дандания и те да не се събудят!
Ами с тези мизерни вагони които ползват!! Вие да не си мислите,че вагоните с които обновиха много композиции на скоро са нови? Напротив не са хич нови, втора или трета употреба са внесени от Германия и от незнам къде си.Стари вагони по на 30-40 години се лашкат!!!
Потресена съм! Това е единственият директен влак от София към Добрич и Кардам. Докога БДЖ ще си затваря очите пред потресающата криза съществуваща в системата и че така не може повече. В цивилизования свят министри при такива случаи си подават оставките. Още няколко български семейства са почернени. Поклон пред паметта на загиналите!
като глътнеш малко дим и изпаднеш в безсъзнание как ще се събудиш а? Ти не си заспал ами глупак. Въобще не знаеш какво значи пожар
Защо реши, че не са се събудили? Може да са се събудили и да не са могли да се спасят, защото са обгазени. А на мен ми е интересно не са ли знаели служителите, че там има още хора??!! Нали са с билети и с места - даже хич не са евтини билетите в спалните вагони и по тази причина там не са чак толкова много хората, че да не могат да се преброят.
Най-ниско платените работници са от БДЖ. Отдавна никой нищо не предприема за тях, а работата им е отговорна. И аз се чудя защо още ходят на работа, а не предприемат стачка. Дано обаче да е грешка и да няма жертви, защот е голям УЖАС.
Много моля не пишете не верни неща: - на целия персонал се заплаща навреме! Закъснение от 1-2 дни е по технически причини! Вярно е, че заплатите в БДЖ са ниски (което води до незаинтересованост от страна на персонала) и вагоните са стари! Но причината е в държавата - тя изобщо не се интересува от БДЖ! А в цяла Европа всички железници се дотират от държавата! Оставка на министъра на транспорта!!!
кораби потъват,самолети аварират,влакове горят,а министрите плуват в международни води!
ова е един каубойски влак - пускат го винаги късно вечер, защото на дневна светлина отвращението и погнусата не биха ни позволили да се качим в такава кочина. Дано няма жертви и ранените се оправят!
В БДЖ мислят само как да събират стотинки от циганите,пътуващи във влака.Не се интересуват за състоянието на вагоните.Сигурно шефът им е роднина на министъра!Ако бяхме нормална държава,то министърът вече да си е подал оставката!!!
Уви, не са се объркали. Има жертви. Асене, железничарите не са мизерници, нищо, че живеят мизерно...Дълбоки са нещата, преднамерено дълбоки, БДЖ е хубава илюстрация на цялата държава...
ДО КАТО НЕ СПРЪТ ДА КРАДЪТ И ИСКАТ КОМИСИОНИ И НЕ КОПУВАТ ВАГОНИ ТЕКА ЩЕ СТАВА В БДЖ -ШЕФОВЕТЕ СА САМО СЕЛЯНИ КОИТО СА ДОШЛИ В СОФИЯ ОТ СЕЛАТА И ДО ВЧЕРА СА ПАСЕЛИ КРАВИТЕ И СЕГА СА ДОШЛИ ДАСЕ НАГУШАТ С ПАРИ
Nyama kakvo da mislite,imamme sigurni svedeneye 4e pojarut e umi6leno pri4inen ot aktivistite na DPS.
na teb mozukut ti e zaspal. permanentno. mai si wijdal wlag i ogun samo na kartinka. Purwo wlakut si e dandania po default.(ne broim iaponskite, frenskite i drugite civilizowani durjavi). I vtoro kato ce nadi6a6 s C02 i s top da ti grumnat niama da se subudi6
na teb mozukut ti e zaspal. permanentno. mai si wijdal wlag i ogun samo na kartinka. Purwo wlakut si e dandania po default.(ne broim iaponskite, frenskite i drugite civilizowani durjavi). I vtoro kato ce nadi6a6 s C02 i s top da ti grumnat niama da se subudi6
МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА! МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА
Калине,спалните и кушет вагони се стопанисват от частни фирми.Персонала е също към тези фирми.Интересно е да се знае дали противопожарната техника е била изправна.
Я стига аджамийски изказвания ами погледнете фактите. В мастадонта БДЖ работят към 35000 дущи. Всяка нормална цивилизована (нарочно не казвам европейска) железница с обемa превози на БДЖ ги прави с персонал под 10000.Добрита се справят с 7-8000. И не ми приказвайте че нямало това онова и.т. Дебелащини.
УЖАС!!! патувам от време на време за този влак (Албената му викат) но сега незнам как ще се пристраша да се кача отново... В цивилизования свят министри наистина при такива случай си подават оставките ... на по на изток си прават харакири за по дребни неща ..... да видим доблеста на нашите БДЖ е трагедия! По-зле е от Индия!
Влаковете ни са ужасно остаряли.Опасни и некомфортни.Време е да се инвестира в нови влакове .Нека да са по-малко, но по безопасни и по-приятни.
Ако някой е пътувал по тази дестинация ще знае, че това е като лош филм за Втората световна война. Най-старите и разбити вагони се движат по този дълъг 8 часов път. И печките в кушетите и спалните са на твърдо гориво - въглища. Ако шафнерът на вагона иска ще я пали и от него зависи всичко. Хората от Добруджа се извозват като добитък през 21 век в Обединена Европа. Съболезнования на близките на загиналите!