Изгоряха два вагона на нощен влак, има жертви
Поне три са жертвите от пожара в нощния влак № 2637 от София за Кардам. Напълно са изгорели спалният и кушет-вагонът.
Обратно в новинатаКоментари - Изгоряха два вагона на нощен влак, има жертви | Днес.dir.bg
Коментари
tova liato shtiah da biya niakolko patnika deto pushiha v tozi vlak. kakvo bezochie, kakva merzost. da trovish i zastrashavash zhivota na drugite v obshtestven transport, koito e prez noshta, v dvizh3enie i sas zakliucheni vrati i prozortsi. Koito pushi bezotgovorno da se zamisli dobre za posledstviata koito mogat da se sluchat. Da ne govorim za zdraveto na okolnite.
за пореден път държавата разплака мнаго майки с античовешката си политика, безотговорнос,т безразличие и нехайност. Виновни пак няма да има . Наказани за да из ни измият очите може би.
Не знам дали знаете какво става в този влак по празниците. От БДЖ са толкова лакоми, че продават билети до последно, а пускат влака с недостатъчно вагони, хората са си платили за билети и запазени места, а накрая прекарват по 12 часа в коридорите и тоалетните(да в тоалетните през зимата на 2006 година прекарахме с една позната почти цялото пътуване). Спалните вагони се заключват, а прозорците в купетата не се отварят, както и част от прозорците в коридорите. След 2006 повече не се качих на този влак, тогава имах чувството, че на някои завой ще се обърне влака - толкова беше претъпкан. Много от хората около мен звъняха на някакъв телефон на БДЖ, за да се оплачат, че пътуват като индийци, но от там само затваряха. Сигурно продължават по същия начин да обират парите за билети и не ги е грижа хората как пътуват...
до ГРАЖДАНИН: за ваше сведение министъра никога не се е качвал на влак и не знае какво е БДЖ. Препоръчвам ви да пистъпвате като него, за да избягнете сблъсъка с проблемите.
жалко за загиналите и уплашените хора.Могат управляващите да си подменят автомобилния парк всяка година със най-скъпите коли в света а не могат да закупят вагони,макар и по-стари модели.Ако управляващите ползваха услугите на БДЖ-но това е утопия, задниците им са срастнали със седалките на колите,които и американският президент не е виждал.Заслужават да се повозят в такъв влак и без това полза от тях никаква.
Освен субективните причини(ниско платен и неквалифициран персонал) има и обективни причини за разрухата която цари в БДЖ. Какво имам впредвид - по неизвестни причини министър Мутафчиев извади от списъка на държавните фирми които могат да кандидатсват пред Европейските институции за финансиране, за разлика от Румънските железници например? Странно нали? Ако това не се бе случило, БДЖ отдавна да е подменило поне една част от петдесет годишните вагони с които ни вози.
ЩЕ ИМА ЛИ ОСТАВКИ?НАКАЗАНИ ДЕВЕЛАЦИ?СЕРГО ВРЕМЕ ТИ Е. СЪД НА МИНИСТРИ И ЧИНОВНИЦИ.ТАКА ЩЕ СЕ ОПРАВИМ.ДОКОГА ЩЕ ГИ ПУСКАМЕ КАТО СОФИЯНСКИ?
А теб някой да те е натикал насила в този влак?Като не ти изнаса ползувай алтернативен транспорт.И за всички тук критикуващи се отнася.Това е еденичен случай за сметка на автомобилният транспорт кадето всеки ден загиват хора.Нека гледаме на нещата по обективно.Аи в краина сметка коя е гаранцията че пожара не е възникнал от незагасена цигара или нещо друго от момичетата пътували в купето от което е тръгнал пожара?
Абе и тия железничарите са едни роби, като всички българи. ВДИГНЕТЕ СЕ на стачна, изгонете това управление, изискайте си нормални заплати.....Прадядо ми е бил машинист на парен локомотив, тогава е имало респект, помня какво отношение имаха хората към него, носил е уноформата с гордост, издържал е 4 членно семейство сам, а вие сте роби с робско мислене, робско съзнание, робско подсъзнание, робско поведение, робски живо. Писна ми няма да пиша повече......
Не бъди сигурен, че са спели. Пътувала съм много пъти с този влак. Мога да кажа, че е един от най-мизерните, които съм виждала. Често съм попадала в купета, чиито прозорци не се отварят, така че тези хора може и да не са успели да се измъкнат навреме и да са се задушили в и без това тясното пространство. Да не говорим, че във влака масово се пуши по всички вагони, а те съвсем не са почистени и не е трудно да стане подобен инцидент.
След нова година по принуда се прибирах с този влак-без отопление и осветление почти във всички купета,бях с малко дете.Единственото сносно купе беше за кондукторите.Трябва да се обяви бойкот поне на линията, трябва народът да се организира и да протестира при такива случаи, не само влаковете ни, но и автобусния ни транспорт плаче за подмяна, но ние все чакаме лошото първо да се случи, а после години се точат дела. Лятото бях на един малък гръцки остров - е там за пръв път видях какво означава нормален градски транспорт, чист, с климатик и всичко. Къде сме ние? Жалко за хората ....
Не бъди сигурен, че са спели. Пътувала съм много пъти с този влак. Мога да кажа, че е един от най-мизерните, които съм виждала. Често съм попадала в купета, чиито прозорци не се отварят, така че тези хора може и да не са успели да се измъкнат навреме и да са се задушили в и без това тясното пространство. Да не говорим, че във влака масово се пуши по всички вагони, а те съвсем не са почистени и не е трудно да стане подобен инцидент.
За всички екстри в Праламента има милиони, а за поддръжка на транспорт, който го ползват простосмъртните няма.Или може би Българският и беден народ трябва да изчезне?!!
Често пътувам с този влак и и това е направо кошмар/ меко казано /. Преди месец пътувах с кушет вагон и думите на служителя от БДЖ бяха, че трябва да се плаща на пътниците, че се качват в тези вагони -морги!
Neznam dali znaete no spalnite vagoni se otoplqvat s darva i vaglishta nishto 4udno ot tam da e tragnal pojara....
Това пътуване беше кошмарно. За щастие аз бях в по-задните вагони, а пожарът беше в първи и втори вагон. Беше ужасяваща гледка. Първият вагон, който е спален беше в огромни пламъци, а хората скачаха от прозорците, за да се спасят. Имаше голи и боси хора, като по-голямата част от пътниците в този вагон загубиха багажа си, но поне спасиха себе си . За съжаление някои не можаха. След няколко минути пристигна пожарната, която обаче изглежда не можа да помогне особено, тъй като не след дълго им свърши водата. Огънят обхвана и част от храстите и дърветата наоколо, но за щастие беше овладяно положението там. След като всички напуснаха влака полицаите ни обясниха, че трябва всички да се придвижим до гарата в Червен Бряг, която беше на около 3 км. Дойдоха няколко таксита, които обаче искаха да им платим, което според мен беше абсурдно, при положение, че част от хората бяха загубили всичко, което имат в пожара. Да не говорим за моралната гледна точка, да печелиш на гърба на трагедията на хората. Така или иначе такситата си отидоха празни, а полицаите със собствени автомобили и полицейски коли извозиха всички пътници. Това, което ме изуми беше твърдението на един от полицаите, които ни каза, че ако е имало работещ пожарогасител, всичко това можеше да бъде предотвратено. Но уви- такъв в целия влак е нямало! За предотвратяването на още по-голяма трагедия засуга има и бързата намеса на техниците, които успяха да отделят горящите вагони от останалите. Докато чакахме на гарата, което общо продължи около 6 часа (от 23:30 до 5:30) жените от купето, където е тръгнал пожара обясниха, че причина за него е паднала лампа като е имало нещо като малък вризв, от който бързо се запалват пердетата и всичко останало.
Ами при липса на противопожарна система във влака и пълно безхаберие на персонала нормално. Даже е почудващо че такива инциденти стават по рядко
nqkoi piqnica e zaspal s cigara v rakata si i se e zapalilo kupeto a ot tam i vagona.Trqbva da se zabrani da se pu6i po vlakovete kak to ne se pu6i i v avtobusite.Dane obvinqvame samo BDJ i nie sme lo6i i ne pazim moje bi ako nqkoi e bil po vnimatelen nqma6e da se stigne do tuk koi nie vinoven za vlakovete 4e sa v tova sastoqnie nie ne gi pazim.
Причината за всичко е в шефовете на БДЖ които не спряха да грабят и едновременно с това да притискат работещите в компанията с мизерни заплати.Знаете ли че освен това / което само по себе си не е малко/ централата на ЖПИнфраструктура притиска работниците да подписват декларации че са съгласни да работят а да се водят на разположение. Самия факт че ги принуждават / дори със заплахи/ говори доколко е законен този акт. Нека ако някой власт имащ чете тези коментари направи нещо по въпроса . От инспекцията на труда са посъветвали работниците да не подписват но шефовете /които се изявяват не като наемници на държавата а като собственици на компанията / продължават наглия натиск.Това е истинското положение в БДЖ към момента.
Mizeriqta e pulna....OSTAVKI.... postradalite se okajat samo tolkova, zashtoto mai sa poveche, a ot mediite ne kazvat nishto....
Mizeriqta e pulna....OSTAVKI.... postradalite se okajat samo tolkova, zashtoto mai sa poveche, a ot mediite ne kazvat nishto....
Дано поне сега след като има загинали даже да вземат да обърнат малко внимание на окаяното състояние на БДЖ. Поклон пред паметта на загиналите!
Защо винаги обикновените хорица отнасят по най-сериозен начин резултатите от нескопосаното ръководство на тази или онази държавна институцийка?Защо някой депутат не се повози на този трен,не се нареди на опашка пред Топлофикация,или да иде да пуска жалба на голяма сметка за тока във офис на Е.ОН..?Все риторични въпроси..Жалко за обикновените хорица..Сега по познат сценарий,докато едни се чудят как да приемат ло-ата новина за близките си,ще се разтичкат разни директори,министри.. после тишина... до следващия път..Така се живее в нашта мила Абсурдистантска държава,на която ръководството е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СЛАБО И НЕКОМПЕТЕНТНО.
Една евентуална стачка в БДЖ едва ли ще реши проблемите ни. Ще вдигнат заплатите на железничарите за сметка на автобусните шофьори,например...И нещастните инциденти ще си продължат. Време е целият български народ да се вдигне на стачка и да помете управляващите,които ни унижават и унищожават!
ne e 4estnooo,pla4imi se za horata i za tupite vlakove,6te trqbva pak da si patyvame do dobri4 s bysa za 7-8 4asa:(
Predi spalnite vagoni bqha nemski, makar i na po 30 godini. Ne bqh pytuval dylgo vreme s tozi vlak i v spalen vagon.Kogato predi mesec mi se naloji - ostanah nepriqtno iznenadan, nemskite stari vagoni bqha smeneni s o6te po stari ruski !!! Dopuskam , 4e tova e i edna ot pri4inite za incidenta...Ot druga strana vsi4ki vrati , s izklyu4enie na edna v spalnite vagoni sa zaklyu4eni i nqma nikakyv 6ans da izleze6 ot tqh dorui i pri sprql vlak.
Ужас!!! Тези вагони се отопляват с печки на въглища, направо си плачат за пожар. Ужас!!! Довечера пърувам за провинцията ( за гр.София) от Варна.
Ей, Сашо! На мен ми е неудобно да чета неграмотното ти писане. Тебе не те ли е срам да си такъв илитерат?Като не си ходил на училище въобще, вземи тръгни на някое вечерно или др. Няма срамно. Срамното е да си толкова неграмотен!!!!!!
Дано поне сега след като има загинали даже да вземат да обърнат малко внимание на окаяното състояние на БДЖ. Ако и този случай не подейства не знам какво ще подейства вече - няма оправия. Влаковете са ни толкова отвратителни.
В белите европейски държави железопътният транспорт е най-удобния, на сигурния, най-чистия и най-използвания. Тук все още продължава усилено да се съсипва и малкото, което е направено, а хиляди хора са дали целия си живот в тази система. Този пожар показва, че жп транспорта вече е в дъното на блатото.
Движението на влаковете не може да бъде отклонено през Горна Оряховица, защото то ВИНАГИ МИНАВА ПРЕЗ ГОРНА ОРЯХОВИЦА
Ако някой е пътувал по тази дестинация ще знае, че това е като лош филм за Втората световна война. Най-старите и разбити вагони се движат по този дълъг 8 часов път. И печките в кушетите и спалните са на твърдо гориво - въглища. Ако шафнерът на вагона иска ще я пали и от него зависи всичко. Хората от Добруджа се извозват като добитък през 21 век в Обединена Европа. Съболезнования на близките на загиналите!
Влаковете ни са ужасно остаряли.Опасни и некомфортни.Време е да се инвестира в нови влакове .Нека да са по-малко, но по безопасни и по-приятни.
УЖАС!!! патувам от време на време за този влак (Албената му викат) но сега незнам как ще се пристраша да се кача отново... В цивилизования свят министри наистина при такива случай си подават оставките ... на по на изток си прават харакири за по дребни неща ..... да видим доблеста на нашите БДЖ е трагедия! По-зле е от Индия!
Я стига аджамийски изказвания ами погледнете фактите. В мастадонта БДЖ работят към 35000 дущи. Всяка нормална цивилизована (нарочно не казвам европейска) железница с обемa превози на БДЖ ги прави с персонал под 10000.Добрита се справят с 7-8000. И не ми приказвайте че нямало това онова и.т. Дебелащини.
Калине,спалните и кушет вагони се стопанисват от частни фирми.Персонала е също към тези фирми.Интересно е да се знае дали противопожарната техника е била изправна.
МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА! МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА МИНИСТЪРЪТ ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА
na teb mozukut ti e zaspal. permanentno. mai si wijdal wlag i ogun samo na kartinka. Purwo wlakut si e dandania po default.(ne broim iaponskite, frenskite i drugite civilizowani durjavi). I vtoro kato ce nadi6a6 s C02 i s top da ti grumnat niama da se subudi6
na teb mozukut ti e zaspal. permanentno. mai si wijdal wlag i ogun samo na kartinka. Purwo wlakut si e dandania po default.(ne broim iaponskite, frenskite i drugite civilizowani durjavi). I vtoro kato ce nadi6a6 s C02 i s top da ti grumnat niama da se subudi6
Nyama kakvo da mislite,imamme sigurni svedeneye 4e pojarut e umi6leno pri4inen ot aktivistite na DPS.