На 26-ти септември 2017 Етаргет България заедно с Dir.bg и The Business Institute организират Marketing Cafè.

В приятната атмосфера на Лаванда / ул. Цар Шишман 12 / се събират маркетолози, рекламисти, бранд мениджъри и комуникатори, които споделят страстта към дигиталния маркетинг и умеят да показват реални резултати със своята стратегия и проведени кампании.

Темата на първото ни Marketing Cafè е:

Best Practices in Video Advertising. TV Synchronization of Online Advertising, защото опитът на организаторите показва, че точно сега е моментът да се влагат усилия и средства във видео рекламата. Ако и вашата компания е насочила маркетинг поглед в тази посока и имате нужда от вдъхновние и допъпнителни знания за най-добрите практики при видео рекламата, събитието е точно за вас.

Другата тема, която ще бъде поставена, е синхронизиране на телевизионна и онлайн реклама. Една до скоро невъзможна тема в България. Вероятно сте се чудили как големите брандове го правят и бихте искали и вие да приложите този похват, то Marketing Cafè е събитието, което да отбележите в календара си.

Началото е от 09.30 часа и продължава до 11.30, два часа, в които ще се запознаете с презентация по темите и ще имате възможност в неформална и непринудена среда да зададете всички ваши въпроси, независимо дали са възникнали на база чутото или предварително сте подготвили.

Лекторът Христо Николински, управител на Етаргет България, има дългогодишен опит в сферата. Под негово ръководство, Етаргет се налага като една от водещите платформи за онлайн реклама в България. От тази година е и член на борда на IAB. Преди работата си в Етаргет има управленски опит в сферата на недвижимите имоти и автомобилната индустрия.

Следете всички детайли във фейсбук страницата на събитието.