Шествие от недоволни варненци достигна днес гарата в града, която се оказа блокирана от тях за около 20 минути. Предвождани от рокери и кукери хиляди хора блокираха пристигащи и заминаващи влакове. Коловозите бяха блокирани около 12.35 часа, а в 14.30 бяха освободени.

Общо четири влака не успяха да потеглят навреме от гарата. Със закъснение тръгна влакът за Добрич, който по разписание трябваше да потеги в 12.40 часа. Освен него от гарата не успяха да потеглят по разписание влаковите композиции за София в 13.35, за Шумен в 13.45 и за Карнобат в 14.15 часа.
От ръководството на движението казаха за БТА, че заради протеста други три влака не са могли да пристигнат навреме на гарата във Варна.

В София стотици протестиращи блокираха всички коловози на Централна жп гара. На два от тях опънаха български знамена, дълги около 10 метра. Имаше засилено полицейско присъствие, щитовете на полицаите бяха свалени.

Пътуващите се качваха в изтеглените по-напред в гарата влакове. Протестиращите скандираха: „За България до край”, „Победа”, „България събуди се” и „БДЖ не се продава, нито подарява”. Част от протестиращите носеха голямо платно с надпис: „Народът не преговаря”.

Около 15 часа недоволните хора се върнаха отново пред президентството, където бе обявен краят на протеста. Организаторите призоваха следващата демонстрация да е на 12 март, то 12.00 часа пред Народното събрание.  Те обявиха всички да носят метли, за да "изметат" с тях депутатите.

Кордон от полицаи спря протестиращите малко след пловдивската автогара „Юг” в посока Централна гара, предаде „Фокус”. В знак на протест хората седнаха на пътното платно, след което изпяха за пореден път химна на България. Те скандираха: “БДЖ” и се обявиха против приватизацията на железопътната компания.

Протестиращи старозагорци също стигнаха до гарата в града си, където изразиха несъгласието си с бъдеща приватизация на БДЖ "Товарни превози".

Вчера във Варна, Бургас и София имаше протест срещу приватизацията на БДЖ.

По-рано днес министърът в оставка Ивайло Московски коментира, че приватизацията е единственият възможен начин БДЖ „Товарни превози” да се стабилизира. Той припомни, че дружеството е в технически фалит от първия ден, в който това правителство е дошло на власт.
„БДЖ „Товарни превози” има 800 млн. лв. дългове, които трябва да се покрият по някакъв начин. Приватизацията е единственият възможен начин, по който биха влезли средства, за да се разплатят с кредиторите. Ако това не стане, кредиторите ще активират своите вземания от дружеството и няма да има БДЖ”, заяви транспортният министър в оставка, цитиран от "Фокус".