Разследващи и жандармерия нахлуха в сградата на "Трейс Груп Холд"

Компанията е обект на проверка във връзка с ремонта на пътя, на който стана тежката катастрофа

Обратно в новината

Коментари - Разследващи и жандармерия нахлуха в сградата на "Трейс Груп Холд" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вчера се върнах - чисто уредено една дупка не видях за около 500 км каране във и около града. Ремонтите на улиците се правеха на момента - камион за боклука , машина дето реже и след нея асфалтираха . Не се налагаше хората да карат по изрязан асфалт. Този ремонт го видях на квартална уличка 1 дупка правиха .Главните са нови без дупки. Общо взето ние сме доста по- зле във всички насоки .

Поредния кьорфишек в графата "След дъжд, качулка" имитиращ дейност, доказано с 0-ев ефект!

Гледах на ул. К. Величков как строят новите трасета. Не всички от вас са виждали лопатка за кюмюр, но това беше основния инструмент на двама работници, които се опитваха да правят нещо в една дупка, която е частично беше залята с бетон . Та единият чоплеше като кокошка камъчетата, а другия услужливо държеше отворен найлонов чувал за да събират боклуците. Е при тези технологии вие драги столичани какво очаквате?

Всеки ден гледах как асфалтират бул " В. Левски" Махнаха горния слой и на някои места изрязаха още асфалта и се образуваха дупки. Запълваха тези дупки, КАТО МЕТЯХА БОКЛУЦИТЕ НАОКОЛО И ГИ ВКАРВАХА В ТЯХ. Не знам дали това е технологията, но няма ли пак да пропадне асфалтът на мястото на тези дупки с такава основа?

Първо писаха в заглавието "нахлуха", а в началото на статията "влязоха". Кое е вярното, за мен има разлика, ......а за вас?? Трябваше още малко да го "разкрасите", че инак просто не се чете и разбира,.... да прозвучи колкото се може по-стряскащо, за да ви докара направо до оргазъм!

Не може ли по-кротко ....една ревизия ,ще достигне до същите резултати ...стига показност...

Абе другаре гербаре, ами че то зад НДК е същата ситуация! Мантинелата се държи на 4 болтове, но бетонът е изкъртен и дори и мотор би я съборил. Подлезът под НДК е целият в плачевно състояние. Така ли не го заблеязвате дори и с най-обикновен поглед? Насленици на комуняги ей край нямате. Че и арабели и мошета от цял свят събрхте. На бул. ,, Витоша'' 4 години след прословутия му ремонт се чувстваш като във второразрядна ориенаталска дупка. Окъртено, разбито - заради некачествените материлали. А за облика на посетителите - един бляскав Кабул

е, витошка е световен пример на идиотизма на управляващата града калинка

Моля моля идеята за Витошка е на мъжката калинка ...а женската калинка каза че по-умна улица няма в цяла София.

Защо не разследват оня,дето страда от крадливите студенти.Скъпи му били чукчетата от градските автобуси.Ами да внесе ЧУКЧА

Ееееееее разочарован съм. Жандармерия... Трябваше да влезнат със СОБТ. Падни, стани..

Е как няма Стефан Воденичаров да е в УС на трейс, след като шефът на трейс Николай Михайлов се е сдобил с един куп научни звания и степени През БАН??!! Оказва се , че проектантът в "пътното " на Стара Загора вече е ПРОФЕСОР. , а в Гугъл пише, че е р-л катедра пътно строителство в стоителни университет! При това всичките му научни титли са му дадени от Икономическия институт на БАН! Защо не се провери какво става в БАН, КОЙ И СРЕЩУ КАКВО РАЗДАВА ТИТЛИ НА ТАКИВА ПАРВЕНЮТА, НА КОИТО НЕ ИМ СТИГА БОГАТСТВОТО, НО ИМ ТРЯБВАТ И фейк ТИТЛИ

А реитингът на соф. кмет. накъде тръгва ? Нали тя е главният им работодател или по-точно те са единствените асфалтиращи софията.

Тук не гледайте-няма да намерите един кадърен гробар

"Ще съдим “Трейс”!" НИКОЛАЙ НАНКОВ

В САЩ на 4 години се изравят магистралите на 1 м дълбочина, до почвения слой и ....се строи нова магистрала от кота нула. Този път е ремонтиран и пуснат през 2014 г а приет от държавата през 2016 и сега се търсят версии за 4 години назад. Има договор между фирмата изпълнител на ремонта и държавата (общината). Този договор регулира всички спорове. Ако някой от страната на държавата е подписал неизгоден договор....се нарича корупция и е най-голямото престъпление в белите държави. Шофьора на автобуса е 100 процента виновен . Още повече че знае колко опасен е участъка и не е намалил.

Абе дай направо на 2 год. Още повече да си напълните гушите, а през това време да измират хора по пътищата.

инфо (нерегистриран) СРАВНЕТЕ: Коя е „Трейс“? Ето какво пише за нея органът на партия „Атака“ – вестник „Атака“ на 30 май 2012 г. „Най-голям възход при управлението на Борисов има империята „Трейс“. Компанията се оказва любима на управляващите от ГЕРБ, защото се урежда с едни от най-апетитните обществени поръчки. Компанията на Николай Михайлов нямаше шанс при тройната коалиция и съсредоточи усилията си в общински проекти по европейски програми. „Трейс“ влезе с летящ старт на софийски терен с поръчката за изграждането на част от втория метродиаметър на София именно при управлението на Борисов като кмет. През 2010 година „Трейс“ взима най-апетитните поръчки в пътното строителство, печелейки поръчки за метро, магистрала и железници за близо 550 млн. лв. В момента по-големите обекти, по които работи „Трейс Груп Холд“ АД, са израждане на Софийското метро и лот 2 на АМ „Тракия“, връзката на АМ „Хемус“ със „Софийски околовръстен път, както и ЛОТ 17 – Път II-16, който обхваща реконструкция на трасе с дължина от 81.773 км по Искърското дефиле. Сред големите обекти е и Проект „Рехабилитация на жп инфраструктура по жп линия Пловдив – Бургас“ (263 км). „Трейс“ кандидатства и за изграждане на връзката между АМ „Люлин“ и пътя София – Калотина, както и за ЛОТ 2 на АМ „Струма“. Последваха част от уличните ремонти в столицата, водопроводи и канализация по ИСПА, кръстовището на две нива в жк „Младост“. Освен това „Трейс“ взе и две поръчки на общините Троян и Пещера за изграждане и ремонт на ВиК мрежата за общо 15 млн. лв., чието финансиране беше по оперативна програма „Околна среда“. При кабинета „Борисов“ „Трейс“ успя да спечели изграждането на участъка от Стара Загора до Нова Загора на магистрала „Тракия“, който предстои да бъде пуснат в края на юни. Както и част от строителството на железопътната магистрала „Тракия“ от Пловдив до Бургас. Само за седмица в началото на май „Трейс“ взе пътни договори за близо 70 млн. лв. Така компанията на Николай Михайлов се уреди да строи почти всички големи пътни проекти на държавата и Столична община за близо 70 млн. лв. „Трейс груп“ взе двете най-големи поръчки за момента – продължението на околовръстното шосе на София от магистрала „Люлин“ до река Какач за супер ниската цена от 39.85 млн. лв. без ДДС (прогнозната стойност на обекта беше 74 млн. лв.) и кръстовището на две нива на Лъвов мост в столицата за 14.78 млн. лв. Топлото отношение на управляващите към компанията на Николай Михайлов обяснява и защо въпреки кризата холдингът непрекъснато подобрява обема на продажбите си. За 2011 г. оборотът му достигна 380 млн. лв., което е ръст от около 80% спрямо 2009 г., показват данните от финансовия му отчет. Печалбата за двете години обаче е почти еднаква – около 8.5 млн. лв. Това означава, че увеличените обороти стават на фона на по-нисък марж на печалбата и нарастване на разходите. За сравнение за 2010 г. оборотът на „Трейс груп холд“ е бил 338 млн. лв., а печалбата му 18.6 млн. лв. Колко ще спечели през 2012 г. „Трейс“ предстои да разберем. Това ще зависи и от това дали любимата фирма на управляващите ще спечели следващият търг за околовръстното. Тази година предстои да бъде пуснат и търгът за строежа на 17 км от северната дъга на околовръстното, т.нар. Северна скоростна тангента. Тя започва от отклонението на пътя Калотина – София и стига до бул. „Ботевградско шосе“. Кой е собственикът на „Трейс груп“ – Николай Михайлов? Той тръгва от най-ниското стъпало в бранша – проектант в „Пътно управление“ в Стара Загора, минава през създадения през 1996 г. приватизационен фонд „Пътища“ и преструктурирането му в холдингово дружество „Пътища“, чието управление поема. Новосъздадената група бързо се превръща в мощна структура, като де факто обединява в себе си всички специализирани инфраструктурни дружества в държавата. През 2003 г. бизнесът е разделен и Николай Михайлов събира в „Трейс груп“ фирмите от Южна България. Всъщност няма нищо случайно, тъй като самият собственик на империята Николай Михайлов е родом именно от Стара Загора. При правителството на НДСВ плъзнаха и неофициални догадки, че под шапката „Трейс“ са фирмите, финансирали предизборната кампания на НДСВ през 2001 г. Появиха се дори и коментари за конфликт между двете управляващи партии в предишното правителство – ДПС и НДСВ, заради опити да се изтласкат от пътностроителния пазар фирмите около бизнесмена Васил Божков и да се отвори пазар за тези около царската партия.“ ................................................................ Volen Siderov 10 часа · Към живеещия от катастрофа до катастрофа нашенец Дай му катастрофи на нашенеца! Не хубави неща, не! Мед и масло, бира и водка да текат от чешмите, ще намери кусур – я кранчето не работи както трябва и не пуска колкото на съседа, я бирата в чешмата на депутатите е по-хубава… Не, братя и сестри, дами и господа, другарки и другари! Редактори и водещи! Сладкопойни чучулиги! Продължавайте в същия дух! Новините – само катастрофи, убийства и перверзии! Някой направил добро? Не е новина, не разваляйте емисиите! Иначе как щяхме да разберем колко много специалисти по катастрофи има у нас? Прочетох изказвания на асоциации по пътната обстановка, по състоянието на скоростните лостове, на гумите и асфалта, на пострадалите от ПТП и на канещите се да пострадат…Как се издържат финансово, не знам, всичките тия… Изпълзяха пред камери и диктофони бивши шефове, подшефове, секретарки, портиери, шофьори, копачи на канавки и продуценти на просташки шоупрограми. Тия, последните, са ми най-забавни – всяка вечер развращават народа и правят мултимилиони от това, но винаги са готови с мъдри мисли на тема народопсихология. Прочетох изумителни разсъждения за АПИ, ЮНЕСКО и ООН, за престъпното управление – то винаги е виновно и престъпно – за коланите, които щели да спасят жертвите. Сякаш не става дума за падане в пропаст, а за леко чукане на Граф Игнатиев и Раковска. Прочетох и мислите на някой си, че едва ли аквапланингът е виновен. Потърсих в речника и разбрах – това било, когато вали дъжд. Но нямало значение дали вали пороен дъжд на планински път вечер, или е сухо и светло. Нещо мистично и необхватно се е намесило и това го знае най-добре интервюираният. В състезанието по суета и себеизтъкване, никой не спести сили. Не видях само едно, най -важното: някой да подсети опечалените роднини да направят помен със свещеник на 3-тия и 9 – я ден, после панихида на 20-я и 40-я ден за упокой на душите на починалите. Тъй като става дума не за преходните простотии, с които се занимаваме всеки ден, а за „дребни”, непреходни неща като човешката душа, например.

Айде сега, ако обясниш и как заради Борисов печелят търговете в Сърбия, грешка нямаш...

Разследващи (от охранителна полиция) и джендърмерия (от наште) направиха цирк, от който нищо няма да излезе.

Какво търсят в УС на фирмата акад.Антон Дончев,акад.Ст.Воденичаров,Стефка Костадинова?Не се ли наядоха вече?Парите ли не им стигат,та са си пуснали пипалата навсякъде.Ако бяха посегнали на този УС,представяте ли си воя на Курнелия,на Президента,Кутев,Мерджанов..Каква е специалността на тези хора?Парите ,парите ,другари сте поставили пред съвест и морал.Готови сте на всякаква низост.Днеска лидерката Нинова отиде на помен за да си прави реклама.Грозно,гадно,пошло.Този път не трябва да има прошка.Тяхната фирма е усвоила 23000000за направата на този път.Как е възможно да получаваш пари за нещо от което нищо не разбираш.Антон Дончев,Воденичаров,Стефка костадинова до тези пари ли опряхте?Колко строителни инженери напуснаха България заради такива като вас?Бог да прости невинните жертви,а за вас съд и затвор.До кога България ще страда от алчни и ненаяли се вълци?Къде е видната разследваща журналистка Ел.Йончева да разнищи този случай при който загинаха невинни хора?Шайката крадлива ,състояща се от шарлатани да бъде съдена от закона и Бог!

Каква Нинова те гони, бе, кретен? Тази фирма е любимата на герпа и управлението на софия. Те асфалтират нон стоп цариградско преа година и всеки по-голям проект, последно се оляха и на бул В . Левски. Колко ли ще вземеш за тази фалшива новина?

е за Баце

Бате Кратун , инспектора,резача на лентички ,КЪДЕ Е СЕГА????????

Ако може един човек да бъде навсякъде,да бъде виновен за всеки който не знае какво върши,за какво получава пари-разпънете го и го нарежете на парчета.Управителен съвет има тази фирма,в който за ваше уведомление влизат акад.Антон Дончев/с романа си "Време разделно/,Стефка Костадинова/с високият си скок/,акад.Воденичаров/бивш шеф на БАН/,но те са били само на заплата.Докато плюем по един човек,другарите си играят игрите.Целта е да не се споменават други имена освен Бойко.Да им помагаме!Те не носят никаква вина.Долу Бойко.Бойко е виновен!

В една друга държава,за падналият мост правителството веднага тръгна да отнема лиценза на тези дето е трябвало да го подържат! В нашата им дават нови проекти при това във столицата!

Утре веднага всички пред сградата на Трейса,стачка,с цел да си оправят построените пътища..Тракия първо...От -тук на сетне като се строй и граждански контрол..затвор за строителният надзор на пътя за Своге. ..само тогава ще станат нещата

Кажи адреса? В колко часа?

Фирмата изпълнител явно е виновна, възмущението ми е за начина на писане

Когато "нахуваш" с жандармерия, това означава, че има съпротива отсреща, а всъщност фирмата явно съдейства, просто търсене на сензация

Лошо Седларов, лошо. Само жандармерия. Няма артилерия , няма танкове, няма го Боко Тиквата с РПГ-то. Слаба постановка. Инфлация. Някои не забравят и за имота в Барселона.

Има ли информация тази фирма да е свързана с политик или партия. Защо нищо не се рови по въпроса?

Има информация, че откакто герП е на власт - тези хубостници са направили оборот за 1 млрд. лв. ! Но това затруднява тиквите, фенове на герП, да си направят извода ! То и с кТБ беше така !

Това са на боце показните акции! Че ако отиде една кола с двама следователи и поискат папките по проекта, от трейс може да ги нападнат. Важно е да има показност, да плашиме секретарките и хората да си викат тези са велики. А те палячовци. Вижте че асфалт паша се е скрил и не ни досажда и поучава всяка вечер по тв-то. А Акцията цели и друго - обществто да си каже, ето ако фирмата е близка до властта ще й пратят ли жандармерия.плоски плоски гербаджисйки комундета. А какво ще правим с 20-те инспектора приели пътя без възражения. Или те са на партийна хранилка. За шофьора разбрахме че има 3 акта за 49 год. стаж, какво правим с политическата вина и отговорност. Защото всяка вечер да ни говорят за асфалт, от който нищо не става.....

Какво разследване от което няма да има някаква полза. Веднага фирмата да се разтури и всички активи да се Конфискуват. А управителят и собственика да се арестуват и в затвора за масово убийство.

Всички медии казаха че шофьорът е виновен. НО НИЕ знаем, че само който не е минавал оттам не знае колко опасен беше пътя и че при всеки дъжд пътната обстановка е ОПАСНА!!! ГЕРБ и ДПС с откраднатите милиарди почерниха България, както в Хитрино ...

То ако има един чалъм и асфалт няма да слагат.

Днес един човек обясняваше по тв, че дори да ходиш по въпросния участък, асфалтът е хлъзгав, а какво остава при дъжд. Там настилката е трябвало да бъде грапава, за да има по-голямо сцепление, при положение, че района е опасен и с висока концентрация на ПТП. А мантинелата май е само за декорация.

Няма ли вина сега питам аз онзи дито навремето каза ТОЗИ НЯМА ДА ГО ЗАКАЧАМЕ ЗАЩОТО СЪМ ОБЕЩАЛ Няма страх от закона у тези които са с власта. Доживотен затвор за Борисов ще ме у малко.

Тази скапана фирма и нейниат "професор" с две статии във вестниците, изпълни и участъците на магистрала Тракия, които пропаднаха. Знаем, кой я пробутва - познайте и вие!

Ако сте пропуснали, върнете се назад и прочетете написаното от "НИНА". Най точния сценарий за ,настоящето и бъдещето на въпросната фирма "Трейси" - почти документално и ......ПОТРЕСАВАЩО!

Не се нахраниха тези Олигарси и няма как, защото Русия е голяма и Бойко Цацаров Пеевски са техни слуги! 70 години КОМУНИЗЪМ не ви ли стигат ?

а що не разследват отсечката при Стара Загора от магистралата строена от съшите, защо е станала на г*з с извинение и сигурно трябва да се прави наново?

Още няма достатъчно жертви.

Бог да прости жертвите и съболезнования на близките ! Цинизма на бълг . институции и медии е безкраен. ЗАЩОТО до сега знаеха за следните проблеми и си трайкаха със години . Преди години европейски експерти ( германски ) ,след проучване разгласига ,че във България магистралите струват 10 -пъти по-скъпо ,отколкото във Германия и са със 4-пъти по-лошо качество отколкото във Германия ! Със две думи кражбите са за сметка на качеството ,безопасноста и заплатите. ЗАЩОТО нашите институции и медии ги беше страх да не развалят министерско -депутатския рахат и конфорт . Извода нека всеки да си го направи сам.

Колко ли пари потрошиха в такива показни акции. Въпроса е само един .КОГА ЩЕ ИМ ПОИСКАМЕ ОТЧЕТ ???

Борисов забрави за какво хората му дадоха властта. Дадоха му властта., за да изгони ДПС. Е, изгони ги от софрата, но там намърда своите. Голяма разлика няма. Сега ако се появи някой, който ще го гони и ще иска властта, да сме наясно- да не стане като Борисов.

Не разбра ли ,че са комбина ,но не го показат ,пицата е разделена ,аз и ти и др. ще я плашщаме...

бойко бил изгонил дпс - ти сериозно ли ? Че те управляват с пеевски бе човек - виж че на всички важни закони дпс удря рамо на мутрите от герП ! Да си чул за уволнен служител в министерство от дпс ?

Борисов изгони ДПС, изгони комунистите и само той лапа. Дано следващите са по-читави.

90% от комунистите са в ГЕРБ. Безалтернативни :) А Пеевски си отиде :)

ЦЦ

След Костов всички са по-зле и всички обещават мноого, но малко изпълняват. Величеството дойде да ни оправи за 800 дни, е - нищо не свърши, следващите 4 години дори не му стигнаха гласове да влезе в Парламента. Станишев стана лидер и отпраши за Европа, Борисов дойде, за да изгони ДПС от властта, а ТОЙ самия ги надмина по далавери, че и хората му бяха неуки до безбожие. Изводите си ги правете сами. БСП пък има толкова тежко наследство, че не виждам как може да управлява. Новият елит трябва да НЯМА нищо общо със стария и по морал и по професионализъм. Само така ще се оправи държавата.

Мафията е изпратила Жандармерията да унищожи Долазателствата за Некачествения Ремонт . Как така Жандармерията ще изземва Документи -това е работа на НСС или ДАНС .

Чиста показност. Нищо няма да установят. На хартия всичко е ок!

Къде се скри главния мутрафон?

Я провери докато пишеш тука да не е отишъл в спалнята ти, с цел да те отмени в някои задължения.

Много сме смели гледам анонимни зад ПСто , а в живота мишки . Та стичко , не съди по твоя задник за другите щото да не ти бъде донапълнен . Капиш ?!?

Главният Мутрафон беше се засилил към Албания ама.....отложи за друг път а и да го питаш на кому куру дири при шиптърите!!!!!!!!!!!!!

Бразилската сапунка 1458- ми епизод. Ще хванат робинята Изаура, ще и сложат пранги и ще я разкарват в съда.

Поредното театро "Та шак" Де юре Трейс вече не съществува. Остават ръкопласканията и млясканията от излапаните пари.!

Очаквайте нови милионери сред съдийското съсловие -виновни НЯМА А мантинелата край пътя ,тя е само за красота ,а не за безопасност -не разчитай

Досега,няма осъдени при зрелищни акций. Щд го искарат ,,чист,,а сега фактите по телевизийте и за асвалта ,и за мантинелата,че няма болтоеве,и за тъпият проект убиец ,,ВСИЧКО ЩЕ БЪДЕ ЗАБРАВЕНО,,,, ТОВА Е В МУТРОПЛАНДИЯ,,ХОДАТА СА НИКАКВА ГРИЖА ЗА УПРАВЛЯВАЩИТЕ,ВАЖНО Е ПАРИ ДА СЕ КРАДЪТ. БОЖЕ ТИ НИ ЗАБРАВИ,КОГА ЩЕ НИ ПОМОГНЕШ

Ти що коментираш, като не можеш да пишеш?

От форум:Фирмата, ремонтирала смьртоносния участьк, е на Цецо Дебелия активен член на ДПС Своге за 22 милиона по проект на АПИ с евросредства, изпьлнението лощо с кофти некачетвени материали претопени и изпозвани асвалтови пьлнежи и със всякакви боклуци.Още:Експерт сензационно пред Фрог: Асфалтът на пътя-убиец беше износен. АПИ знаеше, но не направи нищо-В.Тодоров казва: Става дума за участък от 700 метра. През 2017 година на него са станали 7 тежки катастрофи с един загинал и 6 ранени. През 2018 година на същото място са регистрирани 4 тежки ПТП-та. Всички са станали при сухо време и по един и същи начин. Причината не е висока скорост. Има десетки писма за този проблем . Писали са от местното районното управление и от общината. Но, за съжаление никаква реакция.

Глаголът нахлувам означава брутално влизане в обект, защитен с охрана, затворени врати или ограда. Действието винаги е придружено със сила, като с нея трябва да се преодолее защитения обект. Тук за същото ли става дума? Бедна, поруграмотна журналя...

Акцията е обречена на провал! И знаете ли защо? Забравили да включат сапьори,за къде без тях! Иначе, жадармерията си е баш на място - като че ще хващат главния на "Ислямска държава". Линейки,пожарни,топ-репортери от всички телевизии - абе екшън като по учебник. Гледайте довечера в централната емисия "новини"!

Трябваха да умрат 16 човека (на един път), за да се направят театрото с нахлуването в Трейс. Ако тръгнем да търсим колко хора са реално загинали за пълната некадърност на тази компания, цифрата на загиналите сигурно е 4 цифрена. И отделно вече колко пари са загробили от сделки между батко и братко .. там са милиарди!