Виадукт на АМ ”Тракия” в предаварийно състояние
Директорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаДиректорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаДиректорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаТрудно можели да спрат движението!!! Ами кога ще е лесно - като падне моста и изтрепе хората ли? Гледай ги ти глупаците - не можели да спрат движението! Я отбивайте движението и започвайте укрепването на моста, че дяволите ше ви вземат!
На кой му дава на сърцето да спре майните по пътя им към столицата! И то да бяха само те, с мед да ги мажеш и да ги галиш с пера, ама половин България препуска диво и щастливо по тази магистрала и през цялото време псува тъпите шопи. Чудя се какво правят тука, като хем пътя лош, хем шопите тъпи, хем им е криво, що не си стояха на село да си живеят със социалистическата икономика . Ако не бяха дошли тези люде ГЕРБ никога нямаше да вземат мандат в Народното събрание. Странно ми е, че най- много роптаят срещу магистралите хората, които най- много се движат по тях. Ами и РИМ е правил пътища и всякакви укрепления, затова се говори и дава за пример до днес.
Мракобесът Борисов алармираше още преди 3 години за тези авиадукти и даже стартира конкурс за рехабилитацията им, но после възниква по-важна работа - договорите с Уестингхаус, КТБ, Южен поток и на Партията, Фирмата и Златния пичага просто не им остана време.. от грижи за Родината! Освен това не са паднали, нали? Загинал нали няма още? Защо да бързаме тогава?
Ето и Татови те магистралки поддават , вие като сте ревнали Боко краднал , Боко лъгал .
"движението в аварийната лента е забранено" А аз си мислех, че то по начало е забранено да се кара в аварийната лента, ама знаеш ли то при вас в Абсурдстан всичко може.
Предлагам да направят летящи коли,така няма да се дават излишни пари за магистрали....ха-хахах
Хубаво, вечно нещо няма. Вземете го отремонтирайте виадукта преди да влезе в аварийно състояние. Може да наложи трудности за трафика, но по-добре така, отколкото да има трагедии.
Много сте умни и компетентни всички. Нито един смислен коментар не успях да видя. Само да вметна нещо към автора на статията. ГМБХ (GmbH) е абривиетура идваща от немския, което значи: Gesellschaft mit beschränkter Haftung. На български ООД на английски ltd! Според мен е правилно да напишете: ПОРР БАУ ООД.
Когато се строят магистрали, трябва да се мисли и как ще се поддържат в бъдеще и колко ще струва това. А бъдещето е в ЖП транспорта - ние както винаги, се движим след събитията.
точно така. в жп транспорта няма виадукти. самия железен път е без пари и няма нужда от поддръжка. а освен това има и социална функция - релсите и вагоните се режат и продават на вторични суровини и нахранват много циганчета. а траверсите служат за горене и огрев
а вие от кой стан сте да попитаме? и на всичкото отгоре знаете да пошете на български! безценно!
Все пак този виадукт е на 30-40 години.Трябва да се полагат грижи за него от време на време. Нормално е да има и не съвсем качествени участъци и от онова време.Например около Девня.
То движението в аварийната лента по принцип си е забранено. Трябва да забранят спирането върху нея, за да не се използва. Освен това липсата на аварийна лента води до ограничение на скоростта 90 км/ч.
Аз може да съм бил някога, но вече не съм от Вашия "стан" и не го определям като мой. А между другото аз знам също толкова добре да "поша" с малки и с главни букви още на няколко езика, а Вие?
А между другото една от най-грозните черти на българите е, че не носят на никаква критика и не са способни на самооценка, мислейки си, че винаги са прави. Много добре разбират, кога критиката има основа, но от пусто българско самочувствие и его не могат да я приемат. Неспособни да приведат резонен контра аргумент тръгват с лични нападки. Та уважаеми Българино, според вас нормално ли е да се кара в аварийната лента?
На мост/виадукт спирането е забранено. Ама като се строши колата ще спреш, де ще ходиш.
не! и аз лично не карам. и се опитвам да карам по правилата. а и аз съм походил по света. и по френските и по US магистрали и навсякъде по света се правят нарушения. не сме ги измислили ние тарикатлъците. ама лошото е че само това сме копирали от запада, а хубавото не сме
Айде да преведа и "Бау": значи "строеж" (също строителство, строителна дейност) Но от новината не станаха ясни някои "подробности". .
пак са наш`те. Лилянка ще е там още утре и ще изгребе всичко (мръсно). Ние идваме - те бягат... нали така се фръцкаше, като прави проверките (на фирмите)
Не да предупраждава, а да се маха, това е занемарен проблем от неговото време при Борисов 1.
Поддават Татовите ама друг път. Само ще си мечтаете за татовия .Вчера точно минах по стария път и /много е разкопан не го правете и вие/ и се възхитих гледайки отдолу какво се нарича строителство. Сегашното лиле, боко само могат да си мечтаят за комунистическото строителство. Крадеше се , но се и работеше и остана демократите т.е. фашистите да немогат да го само окрадът. Пиша за Хемус това
Даскале,за съжаление тия хора измряха....ще търсим и Кольо Фичето с моста му край Бяла....някои си залагат авторитета,други главите.....сега никой не го е.е нищо.
....с това :..."ППОР...БАУ...гмбх"...направо ме уби от смях!!! ...Че работата е вмирисана като пор,не стига ,но и джавка ли ...джавка...гмбхгмбх....
"Поради това движението в аварийната лента е забранено, посочи инж. Лазаров".??? Това ми е питанката - в никоя страна по Европа и Америка не съм видял "разрешено движение" по аварийната лента, а в Чалгария коли, бусове и тирове си карат необезпокоявани ...?
Направо не е за вярване, този човек шефа на АПИ Лазаров реве за пари по повод и без повод ,оттам рева го поема онази леко закръглената и хоп ето ти нови пари за нашите фирми. Вижте как с просто око определя необходимите милиони, страхотен специалист направо гении. Изумява ме факта как коментиращите тук с лека ръка приемат подобни внушения и не виждат кражбата която се оформя.
Виадуктът Бебреш на Хемус е в перманентен "ремонт" от 20 години. От "ремонтите" на този виадукт сигурно са откраднати пари за построяването на две магистрали. Просто някой трябва да направи справка за какво са давани парите. Но едва ли...
Ариеца, ние не сме полиглоти като теб, но все пак, строеж, строителство на немски не беше ли баувезен? Но въпроса е защо разни тъпизми на чужда душевност трябва да се изписват на кирилица или да се подражава.
Господин Скорцени или може би хер, в любимите Ви западни страни, а и в много източни имат системи за управление на поддържането със съответния финансов, кадрови, софтуерен и машинен ресурс. Така, че за ремонти да се говори през 20-25 години. Дори един българин, инженер Янев още по времето на НРБ беше управител на поддържането на мостовете в Ню Йорк. Че България се срина и властват мутренските отношения е ясно на всички. Но във всяко нещо да се вижда кражба е явна българска фобия.
Не съм чул някъде по света да има виадукт, който да се "ремонтира" 20 години. 20 години да се върши едно и също нещо и да се харчат пари за това.
не се прави "до амина, а докато си замина" и за това сега е така. Във всяка техническа конструкция се предвижда т.н. коефициент на сигурност, чрез които се парират загубите на якост поради стареене и умора на използвания/те материал/и и колкото по-отговорна е конструкцията толкова по-висок е този коефициент. По икономически причини, с цел поевтиняване на конструкцията и намаляване капиталовложенията за нея, в последните 30-тина години тези коефициенти постоянно се намаляваха, а в отделни случай направо се игнорираха. В съчетание с използването на некачествени материали това доведе до положението че създаденото преди столетия още стои и работи, а новите конструкции постепенно излизат от строя.
Движение в Аварийна лента... Разни-там-си гъдъкъБумкъпъ-незнамквоси... Двадесет Години Ремонт ... ... Абе, 'наште' ! ---> Кон Ще ви го отпраще.
"Виадукт на АМ Тракия в предаварийно състояние, поради тази причина спираме движението из аварийната лента" рече инж. Лазаров
тъпчо.тъпчоооооооо,човека ти каза емонти през 20-25 години,а не продължавщи 20 години,ама тъпото и е тъпо като тебе.......
А мостът на Кольо Фичето над Янтра още си стои,какви ли коефициенти за стареене е ползвал:) Някъде средата на 60-те....тъстът ми е бил ст.техник и е участвал в ремонта на пътя преди моста.Вечерта се почерпили достатъчно и започнал спор какво натоварване може да понесе моста.Шефът на обекта нарежда на всички тежки строителни машини да се наредят на моста.....още е прав:) Е,шефът и тъстът ми на другия ден били уволнени но поне доказали че здраво запънат свод не пада,колкото по го товариш толкова по-здрав става.
А от ханче калугерово до Пазарджик и в двете посоки състоянието на пътя си е направо аварийно !
Алооо айде малко по леко с с големите фрази. "финансов ресурс" "опорни точки" "формат" вече като си пусна радио или телевизия и като отворя вестник и ми се повръща от високопарни приказки без съдържание. И по комунизма не е било чак така. Засрамете се бе! И спрете да говорите глупости, а дайте отчетите за какво са похарчени 8 милиона. Да не би да са го строили наново този виадукт. 1 км. магистрала излиза 1 милион лева. ново строителство, а на виадукт дълъг 250 метра са му правили ремонт на едното платно и са похарчили 8 милиона.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ха сега де! (нерегистриран)
Трудно можели да спрат движението!!! Ами кога ще е лесно - като падне моста и изтрепе хората ли? Гледай ги ти глупаците - не можели да спрат движението! Я отбивайте движението и започвайте укрепването на моста, че дяволите ше ви вземат!
гумата (нерегистриран)
На кой му дава на сърцето да спре майните по пътя им към столицата! И то да бяха само те, с мед да ги мажеш и да ги галиш с пера, ама половин България препуска диво и щастливо по тази магистрала и през цялото време псува тъпите шопи. Чудя се какво правят тука, като хем пътя лош, хем шопите тъпи, хем им е криво, що не си стояха на село да си живеят със социалистическата икономика . Ако не бяха дошли тези люде ГЕРБ никога нямаше да вземат мандат в Народното събрание. Странно ми е, че най- много роптаят срещу магистралите хората, които най- много се движат по тях. Ами и РИМ е правил пътища и всякакви укрепления, затова се говори и дава за пример до днес.
Красная Кухая ЛЕйка
Мракобесът Борисов алармираше още преди 3 години за тези авиадукти и даже стартира конкурс за рехабилитацията им, но после възниква по-важна работа - договорите с Уестингхаус, КТБ, Южен поток и на Партията, Фирмата и Златния пичага просто не им остана време.. от грижи за Родината! Освен това не са паднали, нали? Загинал нали няма още? Защо да бързаме тогава?
Дръште го каратиста Боко (нерегистриран)
Да не си направи, сепуко, а оная с него, мазната, да не си потпали ножницата !?
Илия (нерегистриран)
9 млн. за едното платно? Яко далавера!
Сопола (нерегистриран)
Ето и Татови те магистралки поддават , вие като сте ревнали Боко краднал , Боко лъгал .
Някой
На теб май само далавери са ти в главата
00 (нерегистриран)
поставете една лентичка от бойковите без да я реже и работата оправена
Хах (нерегистриран)
"движението в аварийната лента е забранено" А аз си мислех, че то по начало е забранено да се кара в аварийната лента, ама знаеш ли то при вас в Абсурдстан всичко може.
чаналова (нерегистриран)
Предлагам да направят летящи коли,така няма да се дават излишни пари за магистрали....ха-хахах
Боко паре нема, и Лилето (нерегистриран)
Нема, а Бориславова не дава! Ко ши прайм, тогава ?
sashpe (нерегистриран)
Хубаво, вечно нещо няма. Вземете го отремонтирайте виадукта преди да влезе в аварийно състояние. Може да наложи трудности за трафика, но по-добре така, отколкото да има трагедии.
Kirilov (нерегистриран)
Много сте умни и компетентни всички. Нито един смислен коментар не успях да видя. Само да вметна нещо към автора на статията. ГМБХ (GmbH) е абривиетура идваща от немския, което значи: Gesellschaft mit beschränkter Haftung. На български ООД на английски ltd! Според мен е правилно да напишете: ПОРР БАУ ООД.
... (нерегистриран)
По-правилно е да се изписва GmbH! Ама ги остави да е "Гмбх", че да си им личи :)
Тоя, дето му реза лентата, (нерегистриран)
Сега Лилето да му резне топките, а тя, диде да се фърли, от високото !
RR (нерегистриран)
Когато се строят магистрали, трябва да се мисли и как ще се поддържат в бъдеще и колко ще струва това. А бъдещето е в ЖП транспорта - ние както винаги, се движим след събитията.
ХХХ (нерегистриран)
точно така. в жп транспорта няма виадукти. самия железен път е без пари и няма нужда от поддръжка. а освен това има и социална функция - релсите и вагоните се режат и продават на вторични суровини и нахранват много циганчета. а траверсите служат за горене и огрев
ХХХ (нерегистриран)
а вие от кой стан сте да попитаме? и на всичкото отгоре знаете да пошете на български! безценно!
Сопол си си (нерегистриран)
Все пак този виадукт е на 30-40 години.Трябва да се полагат грижи за него от време на време. Нормално е да има и не съвсем качествени участъци и от онова време.Например около Девня.
асен от максуда (нерегистриран)
така де! асфалта не става за ядене. то и желязото не става, ама е по-курвертируемо
нищо не правите (нерегистриран)
Ей българи, защо само крадете бе!?
Иво (нерегистриран)
А данък въздух колко ще е?
Вени (нерегистриран)
То движението в аварийната лента по принцип си е забранено. Трябва да забранят спирането върху нея, за да не се използва. Освен това липсата на аварийна лента води до ограничение на скоростта 90 км/ч.
Хах (нерегистриран)
Аз може да съм бил някога, но вече не съм от Вашия "стан" и не го определям като мой. А между другото аз знам също толкова добре да "поша" с малки и с главни букви още на няколко езика, а Вие?
Хах (нерегистриран)
А между другото една от най-грозните черти на българите е, че не носят на никаква критика и не са способни на самооценка, мислейки си, че винаги са прави. Много добре разбират, кога критиката има основа, но от пусто българско самочувствие и его не могат да я приемат. Неспособни да приведат резонен контра аргумент тръгват с лични нападки. Та уважаеми Българино, според вас нормално ли е да се кара в аварийната лента?
интернет-мушморок (нерегистриран)
А дано го направят по-добре, че тези Порр-ове са си оставили лапичките
daskal (нерегистриран)
Е, па викайте тиа де ляха моста на дружбата,да ви ремонтират, или ви забикалят?
бай Авариен (нерегистриран)
На мост/виадукт спирането е забранено. Ама като се строши колата ще спреш, де ще ходиш.
ХХХ (нерегистриран)
не! и аз лично не карам. и се опитвам да карам по правилата. а и аз съм походил по света. и по френските и по US магистрали и навсякъде по света се правят нарушения. не сме ги измислили ние тарикатлъците. ама лошото е че само това сме копирали от запада, а хубавото не сме
БългАриец
Айде да преведа и "Бау": значи "строеж" (също строителство, строителна дейност) Но от новината не станаха ясни някои "подробности". .
нема страшно (нерегистриран)
пак са наш`те. Лилянка ще е там още утре и ще изгребе всичко (мръсно). Ние идваме - те бягат... нали така се фръцкаше, като прави проверките (на фирмите)
Оставка незабавно! (нерегистриран)
Не да предупраждава, а да се маха, това е занемарен проблем от неговото време при Борисов 1.
лари (нерегистриран)
Поддават Татовите ама друг път. Само ще си мечтаете за татовия .Вчера точно минах по стария път и /много е разкопан не го правете и вие/ и се възхитих гледайки отдолу какво се нарича строителство. Сегашното лиле, боко само могат да си мечтаят за комунистическото строителство. Крадеше се , но се и работеше и остана демократите т.е. фашистите да немогат да го само окрадът. Пиша за Хемус това
неизвестен (нерегистриран)
Даскале,за съжаление тия хора измряха....ще търсим и Кольо Фичето с моста му край Бяла....някои си залагат авторитета,други главите.....сега никой не го е.е нищо.
"Екзактно"... (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ееех, Наде Наде.... (нерегистриран)
....с това :..."ППОР...БАУ...гмбх"...направо ме уби от смях!!! ...Че работата е вмирисана като пор,не стига ,но и джавка ли ...джавка...гмбхгмбх....
Вагабонд (нерегистриран)
"Поради това движението в аварийната лента е забранено, посочи инж. Лазаров".??? Това ми е питанката - в никоя страна по Европа и Америка не съм видял "разрешено движение" по аварийната лента, а в Чалгария коли, бусове и тирове си карат необезпокоявани ...?
Маверик (нерегистриран)
Направо не е за вярване, този човек шефа на АПИ Лазаров реве за пари по повод и без повод ,оттам рева го поема онази леко закръглената и хоп ето ти нови пари за нашите фирми. Вижте как с просто око определя необходимите милиони, страхотен специалист направо гении. Изумява ме факта как коментиращите тук с лека ръка приемат подобни внушения и не виждат кражбата която се оформя.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Виадуктът Бебреш на Хемус е в перманентен "ремонт" от 20 години. От "ремонтите" на този виадукт сигурно са откраднати пари за построяването на две магистрали. Просто някой трябва да направи справка за какво са давани парите. Но едва ли...
Дело 69 (нерегистриран)
Ариеца, ние не сме полиглоти като теб, но все пак, строеж, строителство на немски не беше ли баувезен? Но въпроса е защо разни тъпизми на чужда душевност трябва да се изписват на кирилица или да се подражава.
Гойко (нерегистриран)
Господин Скорцени или може би хер, в любимите Ви западни страни, а и в много източни имат системи за управление на поддържането със съответния финансов, кадрови, софтуерен и машинен ресурс. Така, че за ремонти да се говори през 20-25 години. Дори един българин, инженер Янев още по времето на НРБ беше управител на поддържането на мостовете в Ню Йорк. Че България се срина и властват мутренските отношения е ясно на всички. Но във всяко нещо да се вижда кражба е явна българска фобия.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Не съм чул някъде по света да има виадукт, който да се "ремонтира" 20 години. 20 години да се върши едно и също нещо и да се харчат пари за това.
Да, така е когато се строи (нерегистриран)
не се прави "до амина, а докато си замина" и за това сега е така. Във всяка техническа конструкция се предвижда т.н. коефициент на сигурност, чрез които се парират загубите на якост поради стареене и умора на използвания/те материал/и и колкото по-отговорна е конструкцията толкова по-висок е този коефициент. По икономически причини, с цел поевтиняване на конструкцията и намаляване капиталовложенията за нея, в последните 30-тина години тези коефициенти постоянно се намаляваха, а в отделни случай направо се игнорираха. В съчетание с използването на некачествени материали това доведе до положението че създаденото преди столетия още стои и работи, а новите конструкции постепенно излизат от строя.
Дървосекачът
Да Си ги Приберем ! Всичките. До Наностинка с Лихвите и Обезвъзмездяванията.
Дървосекачът
Движение в Аварийна лента... Разни-там-си гъдъкъБумкъпъ-незнамквоси... Двадесет Години Ремонт ... ... Абе, 'наште' ! ---> Кон Ще ви го отпраще.
Вагабонд (нерегистриран)
"Виадукт на АМ Тракия в предаварийно състояние, поради тази причина спираме движението из аварийната лента" рече инж. Лазаров
5656 (нерегистриран)
тъпчо.тъпчоооооооо,човека ти каза емонти през 20-25 години,а не продължавщи 20 години,ама тъпото и е тъпо като тебе.......
неизвестен (нерегистриран)
А мостът на Кольо Фичето над Янтра още си стои,какви ли коефициенти за стареене е ползвал:) Някъде средата на 60-те....тъстът ми е бил ст.техник и е участвал в ремонта на пътя преди моста.Вечерта се почерпили достатъчно и започнал спор какво натоварване може да понесе моста.Шефът на обекта нарежда на всички тежки строителни машини да се наредят на моста.....още е прав:) Е,шефът и тъстът ми на другия ден били уволнени но поне доказали че здраво запънат свод не пада,колкото по го товариш толкова по-здрав става.
драйвър (нерегистриран)
А от ханче калугерово до Пазарджик и в двете посоки състоянието на пътя си е направо аварийно !
Az (нерегистриран)
Алооо айде малко по леко с с големите фрази. "финансов ресурс" "опорни точки" "формат" вече като си пусна радио или телевизия и като отворя вестник и ми се повръща от високопарни приказки без съдържание. И по комунизма не е било чак така. Засрамете се бе! И спрете да говорите глупости, а дайте отчетите за какво са похарчени 8 милиона. Да не би да са го строили наново този виадукт. 1 км. магистрала излиза 1 милион лева. ново строителство, а на виадукт дълъг 250 метра са му правили ремонт на едното платно и са похарчили 8 милиона.
НАЙ
Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки)
Касиерка в банка присвои 144 200 лв. по метода "кукла" - заменяла банкноти с хартийки
Първи сблъсък "Възраждане" - "Величие": Най-видният полковник седна в скута на Пеевски
Деца открили тялото на убитата жена в Бургас, дъщеричката й не е станала свидетел
Борисов: Когато аз бях премиер, главнокомандващият ходеше на срещите на НАТО
Брюксел започва преговорите за присъединяване на Украйна и Молдова
Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки)
Борисов: Когато аз бях премиер, главнокомандващият ходеше на срещите на НАТО
По соломоновски: Главчев и Радев заминават заедно за Вашингтон за срещата на НАТО
Първи сблъсък "Възраждане" - "Величие": Най-видният полковник седна в скута на Пеевски
Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки)
Касиерка в банка присвои 144 200 лв. по метода "кукла" - заменяла банкноти с хартийки
Първи сблъсък "Възраждане" - "Величие": Най-видният полковник седна в скута на Пеевски
Деца открили тялото на убитата жена в Бургас, дъщеричката й не е станала свидетел
Борисов: Когато аз бях премиер, главнокомандващият ходеше на срещите на НАТО
Брюксел започва преговорите за присъединяване на Украйна и Молдова
Министър и посланик показаха новите вагони на БДЖ, които поемат към морето (снимки)
Борисов: Когато аз бях премиер, главнокомандващият ходеше на срещите на НАТО
По соломоновски: Главчев и Радев заминават заедно за Вашингтон за срещата на НАТО
Първи сблъсък "Възраждане" - "Величие": Най-видният полковник седна в скута на Пеевски