Виадукт на АМ ”Тракия” в предаварийно състояние
Директорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаДиректорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаДиректорът на АПИ инж. Лазар Лазаров предупреди, че виадуктът на 67-ия км от магистрала "Тракия" в посока София е в предаварийно състояние.
Обратно в новинатаАз принципно не знам да е разрешено движението в аварийната лента на която и да е магистрала. А преди 2 години дебелото Лиле не взе ли едни милиони от бюджета за спешен ремонт на виадуктите?
След Софиянски всички се научиха има проекти и строежи има и комисионни, няма строежи няма далавера!!!! А живота на обикновения българин си тече ли тече бедно!!!
25 милиона за ремонт и то за да се довърши, че то с тези пари би трябвало да може да се изградят нови
Главният архитект на Султана предлага проект за 3млиона гроша. Проектът на Уста Колю Фичето е за 700 000 гроша. Гаранцията се дава устно. "Паша ефенди, ако не направя моста при Бяла за 700 000 гроша, по теркя си, вземете ми ГЛАВАТА". Мостът стои и до днес. Тунелите по АМ Люлин протекоха и се разпаднаха няколко мецеца след въвежданети им в експлоатация въпреки договори, гаранции, Строителен надзор, Инвеститорски контрол и каква ли не сволоч още. Все си мисля, че в случая доста "строители", надзори и конторльори трябва да останат с по една глава по къси.
Мостовете на автомагистрала Люлин са строени с пясък с тиня и за да мине е променен закона.
"вземете ми ГЛАВАТА". Виж къде е ключът от бараката,майсторът си залага главата. До колкото знам след построяването на моста е стоял под него докато минат натоварени каруци....това е било като тестване на качествена работа. Такива майстори са се раждали но по-вече няма да се родят:(
Алооо айде малко по леко с с големите фрази. "финансов ресурс" "опорни точки" "формат" вече като си пусна радио или телевизия и като отворя вестник и ми се повръща от високопарни приказки без съдържание. И по комунизма не е било чак така. Засрамете се бе! И спрете да говорите глупости, а дайте отчетите за какво са похарчени 8 милиона. Да не би да са го строили наново този виадукт. 1 км. магистрала излиза 1 милион лева. ново строителство, а на виадукт дълъг 250 метра са му правили ремонт на едното платно и са похарчили 8 милиона.
А от ханче калугерово до Пазарджик и в двете посоки състоянието на пътя си е направо аварийно !
"Виадукт на АМ Тракия в предаварийно състояние, поради тази причина спираме движението из аварийната лента" рече инж. Лазаров
Движение в Аварийна лента... Разни-там-си гъдъкъБумкъпъ-незнамквоси... Двадесет Години Ремонт ... ... Абе, 'наште' ! ---> Кон Ще ви го отпраще.
не се прави "до амина, а докато си замина" и за това сега е така. Във всяка техническа конструкция се предвижда т.н. коефициент на сигурност, чрез които се парират загубите на якост поради стареене и умора на използвания/те материал/и и колкото по-отговорна е конструкцията толкова по-висок е този коефициент. По икономически причини, с цел поевтиняване на конструкцията и намаляване капиталовложенията за нея, в последните 30-тина години тези коефициенти постоянно се намаляваха, а в отделни случай направо се игнорираха. В съчетание с използването на некачествени материали това доведе до положението че създаденото преди столетия още стои и работи, а новите конструкции постепенно излизат от строя.
А мостът на Кольо Фичето над Янтра още си стои,какви ли коефициенти за стареене е ползвал:) Някъде средата на 60-те....тъстът ми е бил ст.техник и е участвал в ремонта на пътя преди моста.Вечерта се почерпили достатъчно и започнал спор какво натоварване може да понесе моста.Шефът на обекта нарежда на всички тежки строителни машини да се наредят на моста.....още е прав:) Е,шефът и тъстът ми на другия ден били уволнени но поне доказали че здраво запънат свод не пада,колкото по го товариш толкова по-здрав става.
се нарича вековен опит при който преди всеки градеж се прави модел (макет) на градежа и така се пресмятат необходимите камъни, дървета и други материали (в това число и олово за изливане в нарочните жлебове на камъните с цел повишаване на здравината на градежа). А и старите майстори от памтивека са ползвали сводестите конструкции поради тяхната изключителна здравина.
Виадуктът Бебреш на Хемус е в перманентен "ремонт" от 20 години. От "ремонтите" на този виадукт сигурно са откраднати пари за построяването на две магистрали. Просто някой трябва да направи справка за какво са давани парите. Но едва ли...
Господин Скорцени или може би хер, в любимите Ви западни страни, а и в много източни имат системи за управление на поддържането със съответния финансов, кадрови, софтуерен и машинен ресурс. Така, че за ремонти да се говори през 20-25 години. Дори един българин, инженер Янев още по времето на НРБ беше управител на поддържането на мостовете в Ню Йорк. Че България се срина и властват мутренските отношения е ясно на всички. Но във всяко нещо да се вижда кражба е явна българска фобия.
Направо не е за вярване, този човек шефа на АПИ Лазаров реве за пари по повод и без повод ,оттам рева го поема онази леко закръглената и хоп ето ти нови пари за нашите фирми. Вижте как с просто око определя необходимите милиони, страхотен специалист направо гении. Изумява ме факта как коментиращите тук с лека ръка приемат подобни внушения и не виждат кражбата която се оформя.
"Поради това движението в аварийната лента е забранено, посочи инж. Лазаров".??? Това ми е питанката - в никоя страна по Европа и Америка не съм видял "разрешено движение" по аварийната лента, а в Чалгария коли, бусове и тирове си карат необезпокоявани ...?
....с това :..."ППОР...БАУ...гмбх"...направо ме уби от смях!!! ...Че работата е вмирисана като пор,не стига ,но и джавка ли ...джавка...гмбхгмбх....
Не да предупраждава, а да се маха, това е занемарен проблем от неговото време при Борисов 1.
пак са наш`те. Лилянка ще е там още утре и ще изгребе всичко (мръсно). Ние идваме - те бягат... нали така се фръцкаше, като прави проверките (на фирмите)
Е, па викайте тиа де ляха моста на дружбата,да ви ремонтират, или ви забикалят?
То движението в аварийната лента по принцип си е забранено. Трябва да забранят спирането върху нея, за да не се използва. Освен това липсата на аварийна лента води до ограничение на скоростта 90 км/ч.
Когато се строят магистрали, трябва да се мисли и как ще се поддържат в бъдеще и колко ще струва това. А бъдещето е в ЖП транспорта - ние както винаги, се движим след събитията.
точно така. в жп транспорта няма виадукти. самия железен път е без пари и няма нужда от поддръжка. а освен това има и социална функция - релсите и вагоните се режат и продават на вторични суровини и нахранват много циганчета. а траверсите служат за горене и огрев
Много сте умни и компетентни всички. Нито един смислен коментар не успях да видя. Само да вметна нещо към автора на статията. ГМБХ (GmbH) е абривиетура идваща от немския, което значи: Gesellschaft mit beschränkter Haftung. На български ООД на английски ltd! Според мен е правилно да напишете: ПОРР БАУ ООД.
Айде да преведа и "Бау": значи "строеж" (също строителство, строителна дейност) Но от новината не станаха ясни някои "подробности". .
Хубаво, вечно нещо няма. Вземете го отремонтирайте виадукта преди да влезе в аварийно състояние. Може да наложи трудности за трафика, но по-добре така, отколкото да има трагедии.
Предлагам да направят летящи коли,така няма да се дават излишни пари за магистрали....ха-хахах
"движението в аварийната лента е забранено" А аз си мислех, че то по начало е забранено да се кара в аварийната лента, ама знаеш ли то при вас в Абсурдстан всичко може.
а вие от кой стан сте да попитаме? и на всичкото отгоре знаете да пошете на български! безценно!
Аз може да съм бил някога, но вече не съм от Вашия "стан" и не го определям като мой. А между другото аз знам също толкова добре да "поша" с малки и с главни букви още на няколко езика, а Вие?
А между другото една от най-грозните черти на българите е, че не носят на никаква критика и не са способни на самооценка, мислейки си, че винаги са прави. Много добре разбират, кога критиката има основа, но от пусто българско самочувствие и его не могат да я приемат. Неспособни да приведат резонен контра аргумент тръгват с лични нападки. Та уважаеми Българино, според вас нормално ли е да се кара в аварийната лента?
Ето и Татови те магистралки поддават , вие като сте ревнали Боко краднал , Боко лъгал .
Все пак този виадукт е на 30-40 години.Трябва да се полагат грижи за него от време на време. Нормално е да има и не съвсем качествени участъци и от онова време.Например около Девня.
Поддават Татовите ама друг път. Само ще си мечтаете за татовия .Вчера точно минах по стария път и /много е разкопан не го правете и вие/ и се възхитих гледайки отдолу какво се нарича строителство. Сегашното лиле, боко само могат да си мечтаят за комунистическото строителство. Крадеше се , но се и работеше и остана демократите т.е. фашистите да немогат да го само окрадът. Пиша за Хемус това
9 млн. за едното платно? Яко далавера!
Мракобесът Борисов алармираше още преди 3 години за тези авиадукти и даже стартира конкурс за рехабилитацията им, но после възниква по-важна работа - договорите с Уестингхаус, КТБ, Южен поток и на Партията, Фирмата и Златния пичага просто не им остана време.. от грижи за Родината! Освен това не са паднали, нали? Загинал нали няма още? Защо да бързаме тогава?
На кой му дава на сърцето да спре майните по пътя им към столицата! И то да бяха само те, с мед да ги мажеш и да ги галиш с пера, ама половин България препуска диво и щастливо по тази магистрала и през цялото време псува тъпите шопи. Чудя се какво правят тука, като хем пътя лош, хем шопите тъпи, хем им е криво, що не си стояха на село да си живеят със социалистическата икономика . Ако не бяха дошли тези люде ГЕРБ никога нямаше да вземат мандат в Народното събрание. Странно ми е, че най- много роптаят срещу магистралите хората, които най- много се движат по тях. Ами и РИМ е правил пътища и всякакви укрепления, затова се говори и дава за пример до днес.
Трудно можели да спрат движението!!! Ами кога ще е лесно - като падне моста и изтрепе хората ли? Гледай ги ти глупаците - не можели да спрат движението! Я отбивайте движението и започвайте укрепването на моста, че дяволите ше ви вземат!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
888 (нерегистриран)
Аз принципно не знам да е разрешено движението в аварийната лента на която и да е магистрала. А преди 2 години дебелото Лиле не взе ли едни милиони от бюджета за спешен ремонт на виадуктите?
рушветков (нерегистриран)
След Софиянски всички се научиха има проекти и строежи има и комисионни, няма строежи няма далавера!!!! А живота на обикновения българин си тече ли тече бедно!!!
maximvassilev@
25 милиона за ремонт и то за да се довърши, че то с тези пари би трябвало да може да се изградят нови
Ото Скорцени (нерегистриран)
Главният архитект на Султана предлага проект за 3млиона гроша. Проектът на Уста Колю Фичето е за 700 000 гроша. Гаранцията се дава устно. "Паша ефенди, ако не направя моста при Бяла за 700 000 гроша, по теркя си, вземете ми ГЛАВАТА". Мостът стои и до днес. Тунелите по АМ Люлин протекоха и се разпаднаха няколко мецеца след въвежданети им в експлоатация въпреки договори, гаранции, Строителен надзор, Инвеститорски контрол и каква ли не сволоч още. Все си мисля, че в случая доста "строители", надзори и конторльори трябва да останат с по една глава по къси.
Аз (нерегистриран)
Мостовете на автомагистрала Люлин са строени с пясък с тиня и за да мине е променен закона.
:-) (нерегистриран)
Ама пък колко помпозно им режеше лентичките някой
Дървосекачът
ЗА ! (И това направление - на Новия Нюрнбергски.)
неизвестен (нерегистриран)
"вземете ми ГЛАВАТА". Виж къде е ключът от бараката,майсторът си залага главата. До колкото знам след построяването на моста е стоял под него докато минат натоварени каруци....това е било като тестване на качествена работа. Такива майстори са се раждали но по-вече няма да се родят:(
Силно размазан (нерегистриран)
Нема се пуашиш. Важното е, че продължаваме напред.
Az (нерегистриран)
Алооо айде малко по леко с с големите фрази. "финансов ресурс" "опорни точки" "формат" вече като си пусна радио или телевизия и като отворя вестник и ми се повръща от високопарни приказки без съдържание. И по комунизма не е било чак така. Засрамете се бе! И спрете да говорите глупости, а дайте отчетите за какво са похарчени 8 милиона. Да не би да са го строили наново този виадукт. 1 км. магистрала излиза 1 милион лева. ново строителство, а на виадукт дълъг 250 метра са му правили ремонт на едното платно и са похарчили 8 милиона.
Дървосекачът
Крадат, Колега ! ... ВаБанк. Кат за-Последно. ... Нонстоп !!!
драйвър (нерегистриран)
А от ханче калугерово до Пазарджик и в двете посоки състоянието на пътя си е направо аварийно !
Вагабонд (нерегистриран)
"Виадукт на АМ Тракия в предаварийно състояние, поради тази причина спираме движението из аварийната лента" рече инж. Лазаров
Дървосекачът
Движение в Аварийна лента... Разни-там-си гъдъкъБумкъпъ-незнамквоси... Двадесет Години Ремонт ... ... Абе, 'наште' ! ---> Кон Ще ви го отпраще.
Да, така е когато се строи (нерегистриран)
не се прави "до амина, а докато си замина" и за това сега е така. Във всяка техническа конструкция се предвижда т.н. коефициент на сигурност, чрез които се парират загубите на якост поради стареене и умора на използвания/те материал/и и колкото по-отговорна е конструкцията толкова по-висок е този коефициент. По икономически причини, с цел поевтиняване на конструкцията и намаляване капиталовложенията за нея, в последните 30-тина години тези коефициенти постоянно се намаляваха, а в отделни случай направо се игнорираха. В съчетание с използването на некачествени материали това доведе до положението че създаденото преди столетия още стои и работи, а новите конструкции постепенно излизат от строя.
неизвестен (нерегистриран)
А мостът на Кольо Фичето над Янтра още си стои,какви ли коефициенти за стареене е ползвал:) Някъде средата на 60-те....тъстът ми е бил ст.техник и е участвал в ремонта на пътя преди моста.Вечерта се почерпили достатъчно и започнал спор какво натоварване може да понесе моста.Шефът на обекта нарежда на всички тежки строителни машини да се наредят на моста.....още е прав:) Е,шефът и тъстът ми на другия ден били уволнени но поне доказали че здраво запънат свод не пада,колкото по го товариш толкова по-здрав става.
Ползваният от него коефициент (нерегистриран)
се нарича вековен опит при който преди всеки градеж се прави модел (макет) на градежа и така се пресмятат необходимите камъни, дървета и други материали (в това число и олово за изливане в нарочните жлебове на камъните с цел повишаване на здравината на градежа). А и старите майстори от памтивека са ползвали сводестите конструкции поради тяхната изключителна здравина.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Виадуктът Бебреш на Хемус е в перманентен "ремонт" от 20 години. От "ремонтите" на този виадукт сигурно са откраднати пари за построяването на две магистрали. Просто някой трябва да направи справка за какво са давани парите. Но едва ли...
Гойко (нерегистриран)
Господин Скорцени или може би хер, в любимите Ви западни страни, а и в много източни имат системи за управление на поддържането със съответния финансов, кадрови, софтуерен и машинен ресурс. Така, че за ремонти да се говори през 20-25 години. Дори един българин, инженер Янев още по времето на НРБ беше управител на поддържането на мостовете в Ню Йорк. Че България се срина и властват мутренските отношения е ясно на всички. Но във всяко нещо да се вижда кражба е явна българска фобия.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Не съм чул някъде по света да има виадукт, който да се "ремонтира" 20 години. 20 години да се върши едно и също нещо и да се харчат пари за това.
Маверик (нерегистриран)
Направо не е за вярване, този човек шефа на АПИ Лазаров реве за пари по повод и без повод ,оттам рева го поема онази леко закръглената и хоп ето ти нови пари за нашите фирми. Вижте как с просто око определя необходимите милиони, страхотен специалист направо гении. Изумява ме факта как коментиращите тук с лека ръка приемат подобни внушения и не виждат кражбата която се оформя.
Вагабонд (нерегистриран)
"Поради това движението в аварийната лента е забранено, посочи инж. Лазаров".??? Това ми е питанката - в никоя страна по Европа и Америка не съм видял "разрешено движение" по аварийната лента, а в Чалгария коли, бусове и тирове си карат необезпокоявани ...?
Ееех, Наде Наде.... (нерегистриран)
....с това :..."ППОР...БАУ...гмбх"...направо ме уби от смях!!! ...Че работата е вмирисана като пор,не стига ,но и джавка ли ...джавка...гмбхгмбх....
Оставка незабавно! (нерегистриран)
Не да предупраждава, а да се маха, това е занемарен проблем от неговото време при Борисов 1.
нема страшно (нерегистриран)
пак са наш`те. Лилянка ще е там още утре и ще изгребе всичко (мръсно). Ние идваме - те бягат... нали така се фръцкаше, като прави проверките (на фирмите)
daskal (нерегистриран)
Е, па викайте тиа де ляха моста на дружбата,да ви ремонтират, или ви забикалят?
неизвестен (нерегистриран)
Даскале,за съжаление тия хора измряха....ще търсим и Кольо Фичето с моста му край Бяла....някои си залагат авторитета,други главите.....сега никой не го е.е нищо.
интернет-мушморок (нерегистриран)
А дано го направят по-добре, че тези Порр-ове са си оставили лапичките
Вени (нерегистриран)
То движението в аварийната лента по принцип си е забранено. Трябва да забранят спирането върху нея, за да не се използва. Освен това липсата на аварийна лента води до ограничение на скоростта 90 км/ч.
бай Авариен (нерегистриран)
На мост/виадукт спирането е забранено. Ама като се строши колата ще спреш, де ще ходиш.
нищо не правите (нерегистриран)
Ей българи, защо само крадете бе!?
RR (нерегистриран)
Когато се строят магистрали, трябва да се мисли и как ще се поддържат в бъдеще и колко ще струва това. А бъдещето е в ЖП транспорта - ние както винаги, се движим след събитията.
ХХХ (нерегистриран)
точно така. в жп транспорта няма виадукти. самия железен път е без пари и няма нужда от поддръжка. а освен това има и социална функция - релсите и вагоните се режат и продават на вторични суровини и нахранват много циганчета. а траверсите служат за горене и огрев
асен от максуда (нерегистриран)
така де! асфалта не става за ядене. то и желязото не става, ама е по-курвертируемо
Тоя, дето му реза лентата, (нерегистриран)
Сега Лилето да му резне топките, а тя, диде да се фърли, от високото !
Kirilov (нерегистриран)
Много сте умни и компетентни всички. Нито един смислен коментар не успях да видя. Само да вметна нещо към автора на статията. ГМБХ (GmbH) е абривиетура идваща от немския, което значи: Gesellschaft mit beschränkter Haftung. На български ООД на английски ltd! Според мен е правилно да напишете: ПОРР БАУ ООД.
... (нерегистриран)
По-правилно е да се изписва GmbH! Ама ги остави да е "Гмбх", че да си им личи :)
"Екзактно"... (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
БългАриец
Айде да преведа и "Бау": значи "строеж" (също строителство, строителна дейност) Но от новината не станаха ясни някои "подробности". .
Дело 69 (нерегистриран)
Ариеца, ние не сме полиглоти като теб, но все пак, строеж, строителство на немски не беше ли баувезен? Но въпроса е защо разни тъпизми на чужда душевност трябва да се изписват на кирилица или да се подражава.
sashpe (нерегистриран)
Хубаво, вечно нещо няма. Вземете го отремонтирайте виадукта преди да влезе в аварийно състояние. Може да наложи трудности за трафика, но по-добре така, отколкото да има трагедии.
чаналова (нерегистриран)
Предлагам да направят летящи коли,така няма да се дават излишни пари за магистрали....ха-хахах
Иво (нерегистриран)
А данък въздух колко ще е?
Хах (нерегистриран)
"движението в аварийната лента е забранено" А аз си мислех, че то по начало е забранено да се кара в аварийната лента, ама знаеш ли то при вас в Абсурдстан всичко може.
ХХХ (нерегистриран)
а вие от кой стан сте да попитаме? и на всичкото отгоре знаете да пошете на български! безценно!
Хах (нерегистриран)
Аз може да съм бил някога, но вече не съм от Вашия "стан" и не го определям като мой. А между другото аз знам също толкова добре да "поша" с малки и с главни букви още на няколко езика, а Вие?
Хах (нерегистриран)
А между другото една от най-грозните черти на българите е, че не носят на никаква критика и не са способни на самооценка, мислейки си, че винаги са прави. Много добре разбират, кога критиката има основа, но от пусто българско самочувствие и его не могат да я приемат. Неспособни да приведат резонен контра аргумент тръгват с лични нападки. Та уважаеми Българино, според вас нормално ли е да се кара в аварийната лента?
00 (нерегистриран)
поставете една лентичка от бойковите без да я реже и работата оправена
Сопола (нерегистриран)
Ето и Татови те магистралки поддават , вие като сте ревнали Боко краднал , Боко лъгал .
Сопол си си (нерегистриран)
Все пак този виадукт е на 30-40 години.Трябва да се полагат грижи за него от време на време. Нормално е да има и не съвсем качествени участъци и от онова време.Например около Девня.
лари (нерегистриран)
Поддават Татовите ама друг път. Само ще си мечтаете за татовия .Вчера точно минах по стария път и /много е разкопан не го правете и вие/ и се възхитих гледайки отдолу какво се нарича строителство. Сегашното лиле, боко само могат да си мечтаят за комунистическото строителство. Крадеше се , но се и работеше и остана демократите т.е. фашистите да немогат да го само окрадът. Пиша за Хемус това
Илия (нерегистриран)
9 млн. за едното платно? Яко далавера!
Някой
На теб май само далавери са ти в главата
Дръште го каратиста Боко (нерегистриран)
Да не си направи, сепуко, а оная с него, мазната, да не си потпали ножницата !?
Красная Кухая ЛЕйка
Мракобесът Борисов алармираше още преди 3 години за тези авиадукти и даже стартира конкурс за рехабилитацията им, но после възниква по-важна работа - договорите с Уестингхаус, КТБ, Южен поток и на Партията, Фирмата и Златния пичага просто не им остана време.. от грижи за Родината! Освен това не са паднали, нали? Загинал нали няма още? Защо да бързаме тогава?
гумата (нерегистриран)
На кой му дава на сърцето да спре майните по пътя им към столицата! И то да бяха само те, с мед да ги мажеш и да ги галиш с пера, ама половин България препуска диво и щастливо по тази магистрала и през цялото време псува тъпите шопи. Чудя се какво правят тука, като хем пътя лош, хем шопите тъпи, хем им е криво, що не си стояха на село да си живеят със социалистическата икономика . Ако не бяха дошли тези люде ГЕРБ никога нямаше да вземат мандат в Народното събрание. Странно ми е, че най- много роптаят срещу магистралите хората, които най- много се движат по тях. Ами и РИМ е правил пътища и всякакви укрепления, затова се говори и дава за пример до днес.
Ха сега де! (нерегистриран)
Трудно можели да спрат движението!!! Ами кога ще е лесно - като падне моста и изтрепе хората ли? Гледай ги ти глупаците - не можели да спрат движението! Я отбивайте движението и започвайте укрепването на моста, че дяволите ше ви вземат!
Боко паре нема, и Лилето (нерегистриран)
Нема, а Бориславова не дава! Ко ши прайм, тогава ?
Дървосекачът
Да Си ги Приберем ! Всичките. До Наностинка с Лихвите и Обезвъзмездяванията.
НАЙ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
БСП гони Калоян Методиев от Народното събрание и от парламентарната група
Христо Иванов: Ако Борисов има шанс да се измъкне от прегръдката на Пеевски, ще опита, но е късно
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Зеленски заяви на конференцията за мир, че натискът върху Москва се увеличава
Конференцията за мир в Швейцария: Шанс или фарс?
Разпада ли се демокрацията у нас?
БСП се разделя с Нинова на решаващ пленум, срещу нея се обърна и собственото й ИБ
След руски и американски ядрени подводници, канадски военен кораб също пристигна в Куба