Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат
Две жени са загинали, a други двама са настанени в болница при пътен инцидент на автомагистрала „Тракия”, съобщиха от ОД на МВР-Бургас.
Обратно в новинатаДве жени са загинали, a други двама са настанени в болница при пътен инцидент на автомагистрала „Тракия”, съобщиха от ОД на МВР-Бургас.
Обратно в новинатаДве жени са загинали, a други двама са настанени в болница при пътен инцидент на автомагистрала „Тракия”, съобщиха от ОД на МВР-Бургас.
Обратно в новинатаСъдейки по изказа ти, подхожда ти да си каруцар. То вярно, че и каруца да направиш се иска да поназнайваш това-онова, ама чак пък инженер!
Покривът на колата беше сплескан, в задната си част тотално. Видях лично. Никакви колани е нямало да ги спасят. За стане такава деформация, ударът е бил страхотен. Кола с такъв клас на сигурност е абсурд да се сплеска така, ако се е движила със скорост, в рамките на позволената. Още повече, че там има земен насип.
Един стар закон ,подписан между България и Италия през 41-ва година,поставя условието за пенсиите на италианските пенсионери във България да не бъдат облагани със италианският данък IPREF. Така всичката италианска сволоч при пенсиониране желае да се мести във държави като България за да вземат максималният размер на пенсиите си. Ако във Италия са получавали 1000 евро пенсия,то във България става 1200-1300 евро. За шоф/ра убиец иде реч.
"Двамата мъже и двете жени идвали към Бургас" - Това трябва да е най-извратената форма на говорене съответно само в мозъка на второкласен ром... Не се ли казва: - Пътували са за... - Идвали са от ... - Отивали са към... И т.н. .... Тая тъпа ромска журналистика ни убива вече 25 години.
Тръгваме от заглавие-"Бизнесмен ранен......", и влизаме в "Българка и румънка загинаха в .......", а всъщност са загинали и ранени хора, каквито и да са!
в случая с колан или без колан, нали са рязани ламирини, за да извадят жената. Значи ламарините са й видяли сметката. Вероятно е била с колан. А излетялата от колата жена сигурно е била без колан, иначе нямаше да излети. Но поне не е била нарязана от ламарините, макар и също толкова мъртва. Вместо да злобеете помислете малко, поне малко.
Системата за двойно задвижване на БМВ xDrive само в Дирника може да стане на система ексдрайв. xDrive е само емблемата, която подсказва, че 4WD системата на BMW изпраща 60% от мощността към задните колела в общия случай, но този процент може да стане 100 към една от двете оси, ако това се налага, както и че върху всяко колело може да се прилага спирачно усилие, за да се подобри стабилността и сцеплението.
Ми те са толкова зле със сцеплението, че една сурия електроники му трябват за да го направят като Мини купър и пак не успяват. Да сте чували Швролет, Щкода или Опел да поднесат? Ми не защото предаването е на 100% на предните колела. Тия ги мързи да си сменят прозиводствената линия и затуй добавят и добавят електроники към куция си хардуер. Обаче при скорости над 90 електрониката им е доста тромава и ето го резултата който се повтаря и повтаря за "най-великата" кола която винаги и е виновен това което е на педалите. (Зад педалите да се чете педалите буквално).
Сто процента българката е била преводачката или със сигурност наета за работа от накой от двамата. Въпросът е ще има ли обезщетение за трудова злополука от работодателя италианец? Разбира се не, че ние не сме хора!
Ми колата сигурно има поне гражданска, а скоро вдигнаха лимита до 2 милиона за пострадал. Нали за това плачеха застрахователите. Обаче в Бг до този момент няма платено повече от 50 000лв за загинало едно лице. Освен това, това не важи ако водач е употребил упойващи вещества и автомобила се използва състезателно.
За съжаление жертвите трябваше да са не жените, а мъжете. Всеки с опит в италианския сектор знае и е чувал за Миролио, и знае на какво се крепи неговата дейност, т.е. на експлотирането и пиенето на кръвчицата на хората от ямболските села, на които плаща жълти стотинки. Изобщо 90% от италианците в България се държат тук като царе с роби. Затова у нас се казва да не работиш при грък и италианец. В Италия карат като бесни по магистралите, така че резултата не е изненадващ. Жалко за младото наше момиче,което вероятно е била преводачката и за румънката. Мир на праха им!
Във F1 вземат ли толкова дърти пилоти. Тип: редови, 6-цилиндров, би-турбо Работен обем, куб. см: 2993 Макс. мощност, к.с. при об/мин: 258 при 4000 Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 560 при 1500 Максимална скорост 245 км/ч Тоя ако всеки ден така ходи на работа редно е КАТ и НАП да се самосезират. Аз лично от такива бизнесмени нищо не купувам.
Този израз "самостоятелно катастрофира" може да бъде доста заблуждаващ. Защото другият участник в "самостоятелното" катастрофиране - невинен или виновен, просто си е продължил пътя и не е пожелал да дели славата със "самостоятелно" катастрофиралия. А може и да не е забелязал?
Ами ако кара със 130 някой може да го види и да се съобрази с участието му в трафика обаче ако кара с 220 никой няма да го бръсне за слива. Самокатастрофират защото сами си карат извън правилника и ЗДП
Красавицата Мария Тянкова загина нелепо в жестоката катастрофа с БМВ-то на бизнесмена Едоардо Миролио край Карнобат. Пожарникари рязали смачканите до неузнаваемост ламарини, за да вадят трупа на 23-годишното момиче. То пътувало в колата-ковчег, заедно с текстилния бос Миролио, 47-годишната румънка Дениса Д. и 59-годишния шофьор Джорджио Д., който най-вероятно е заспал на волана. /ПОДРОБНОСТИ ВИЖ ТУК И ТУК/ Очевидец на зверския удар разказал, че колата излетяла с бясна скорост на един от завоите малко преди разклона за Карнобат. Румънката Дениса изхвърчала на метри от колата и починала на място, тялото на Мария останало затиснато в колата. Бизнесменът Миролио, който се возел на предната седалка, и шофьорът му Джорджио са се отървали с леки наранявания. Двамата са настанени в ямболската болница, без опасност за живота.
Бог да прости загиналите, но се чудя как ще се качиш при бясно шофиращ и няма най-малкото да го накараш да намали, ако не пожелае , да слезеш от колата. За мен такива хора са също опасни както и шофьорите.
Всичко що е мотоциклет и бмв трябва да бъдат категорично забрнени. Тези мпс събуждат в простака някаква сила и тази сила е разрушителна.
За мен по-важно е причината за катастрофата. При положение, че чужденецът е богат, значи и БМВ-то е ново. Не е каруца от село. Отново несъобразена скорост, което си е чиста измислица на разследващите катаджии. Пък за автора на статията - като има човешки жертви се пише не "инцидент", а "катастрофа". Пък за коли се казва "катастрофа" и в по-широк смисъл.
Всеки от селата знае как се изкупува гроздето насила чрез мутри и със съдействието на кметове. Който се опъне да не продаде на мутрите го чакат най различни неприятни изненади. Естествено и мутрите определят цената.
грам съчувствие не изпитвам.
Ами то заради такива като теб страната е в такова положение. И лошото е, че сте много тия злобните. Няма никой да се надигне срещу бизнесменът, никой няма да напусне от робчетата му и т.н. А той утре като катастрофира пак дано да отнесе теб или някой като теб.
И разберете това, че няма достатъчно свестни български мъже, за да се грижат за всички българки не означава, че българките са лесни. Просто очевадно нямаме достатъчно мъже.
Почнаха ги неудобните от списъка с цесии на КТБ, които не си дават бизнеса на безценица. Очакваме следващия "нещастен случай".
Подставеното лице на Цветан Василев,което само преработва Българско грозде-(нещо което може да го прави всеки що-годе читав Винпром),се тревожим че е пострадал.А че българка и румънка са загинали-нищо.Откога чуждите ранени(квази)бизнесмени, са с предимство пред загиналите нашенци ,уважаема редакция?И не го лепете това прозвище "бизнесмен"наляво и надясно.Отрепката не си идва тук, с италианска суровина, само да преработва.Напротив златното Бг. грозде се продава под чужда марка
Чуждопоклонничеството на българина в действие. Понеже е чужденец - италианец, в заглавието на статията се изтъква, че другарят жабар бил ранен, но не се казва, че е загинала българка. След като един народ няма достойнство, нека да не очаква уважение от други народи. А това журнале трябва веднага да бъде пратено да слугува на поменатия бизнесмен.
Точно пък вие руските роби да критикувате за чуждопоклоничество? :D Това е като, когато циганин - вика на другите "цигани".
"италиански биснесмем ранен при катастрофа" ... значи българката и румънката не ги броим за хора, и затова на първа страница съобщаваме само за ранения италианец другар-масон, така ли дир.бг?
България е като магнит за всякакви чуждестранни боклуци.
Малее явно човека на Пеевски -Миролио е бил на мушката а умряха невинните... Идва и реда на Шишо
Нека да позная от три пъти: на предната седалка са били с колани и са ги спасили, а на задната седалка са били без колани и са изхвърчали от удара, нататък е ясно. Ето защо слагайте колани даже и отзад! Много не го правят! Спасяват живот!!!!!!
Почивай в мир Мария, много тъжно толкова млада и красива си тръгна от този свят не мога да повярвам....
Хайде прочети малко повече, преди да се изказваш толкова категорично! Има свидетели, съвсем ясно е какво се е случило, ти си баеш за колани. Уясни си къде точно е удара, и ще разбереш че си много зле...!
Двама души са загинали,а първата статия е озаглавена, " италиански биснесмем ранен при катастрова" само и само да се прочете статията... Срамота DIr BG. :-(
"...Дори в момента имам малък махмурлук, но той е нещо като професионална деформация. Откакто съм във винарския бизнес, трябва да пробвам различни вина. Въпреки че много харесвам вкуса на ракията, не пия твърд алкохол. Предпочитам вино, пия го в компания или за да пробвам вкуса. Ако говорим за голям махмурлук, след истинско препиване, такъв не съм имал от 30 години насам..." Кой ли е карал колата в действителност?
Сегинка да Ви кажа аз какво видях. 1. Катастрофата е станала на около 100 метра след ляв завой. 2. Лично не видях спирачен път. 3. Ако се е движел с голяма скорост дори и 130-140 км нямаше да е на около 10-15 метра в канавката до пътя, а поне на около 50-150 метра от мястото на напускане на магистралата. 5. Предполагам, че става дума за заспиване по време на кормуване или влошаване на здравето в даден момент след намаляване на скоростта. Горното е мое лично предположение и не ангажирам никого с него. Язък за двете жени, без значение какви са били. Още повече, че днес е Архангелова (мъжка) задушница. Бог да ги прости!
При една не толкова висока, за безсмъртните българи като скорост от 144км/час ,автомобила изминава за една секунда 40 метра.Преставете си мигване и половина и сте минали 40 метра.Поглеждане в страни за секунда и сте изминати 40 метра, едното платно включващо и лентата за авариино спиране /така любима на тъпацити за движение в противоположна посока/ има ширина някъде към 11 метра. Е вижте при отклонение от посоката но движение с 30 градуса и при условие , че се движите в скоростната лента вижте за колко време ще излитите от магистралата при условие ,че до края на платното са 7 метра./Лесно се смята,малко физика, малко тригонометрия и готово/
Ако сте видели или сте били на мястото да Ви уточня или коригирам: Колата бе обърната по таван и по всяка вероятност стоящите на задната седалка са затиснати от удара при преобръщането. Колата се е забила в канавката и на около 10-тина метра е паднала по гръб като задната част на колата е паднала върху ръба на пътя от където започва канавката. Стоящите на задната седалка не са имали никакъв късмет и шанс. Аз поне така го видях.
Не съм бил на мястото.Просто се опитвах да разсъждавам малко върху "Кинематиката" и движението на телата, както и върху път, скорост и време.
Минах оттам към три и половина. Т.к. движението беше строго регулирано, движех се с около 30 км/ч и имах време да погледна. Колата още беше с колелата нагоре. Покривът беше тотално сплескан. При кола с такъв клас на сигурност и при положение, че веднага след канавката там има насип, това значи, че са се движили с огоромна скорост. Предполагам над 220 км/ч. Което пък значи, че по нашите пътища контролът е или фиктивен, или неефективен, или и двете заедно.
Бая трябва да се потрудиш, за да отклониш автомобил, движещ се с 40 м/с с 30 градуса. Мигването е доста по-кратко от секунда. Средногодишно на магистралите се дават най-малко жертви въпреки интензивния и високоскоростен трафик. Просто статистика. Иначе си прав, шофирането далеч не е за всеки.
В повечето случаи колата БМВ е по-интелигентна от притежателя й. Най-вече в източна европа.
Странно, но защо прикриват Едуардо Миролио? Да не му утепат бизнеса ли, що ли? Единият от двамата италианци е Миролио, напишете си го...
На всички може да ни се случи подобно,никой не е застрахован.Господ да ни пази,но и ние да внимаваме повечко,нали?!
Тази трагедия, нещо много тревожно спокойствие битува по медиите! Явно Боци Боклука е наложил тотална цензура и от силовите ведомства отеква само бодряшкия рапорт на каруцаря, по съвместителство министър на МНО, че при ТЯХ всичко е цветя и рози!
Минах от там и спрях. Гледката беше ужасна.. Младото момиче беше в канавката безжизнена....
Кой къде е седял...ще ви кажа как е станало :))) Италианците го правят следобед. Преди няколко години българка го прави в нормално утро на българин. И тогава двама мъже и 1 жена се размазаха.
Защото не всеки може да кара БМВ. Тези които са карали на времето Лади и Москвичи се справят и с БМВ но сульо и пульо където вчера взеха книжки винаги ще умират по пътищата с тази кола.
Не знаех, че италианците карат москвичи :))) Добри че никога не съм карал соц. возило....иначе по твоята логика :)))
....Аз съм готов бе "баварец"...само с "Москвич" и всички модели " Лада " съм навъртял над милион километра ...и днес си бръмча с една "седмичка"....няма грешка брат...ама дека ги раздават тези "БМВ"-та бе ,по две за лев ли са ,защото съм чувал ,че само един чарк по него струва два пъти моята "Лада"...а и двете всъщност ми вършат една и съща работа ...да ми извозят задника от тА,до т."Б"..а моята и повече дори ...има си теглич+багажник на покрива и АГУ...:)))
Няма нужда от такива дълги заглавия. Може само едно "БМВ" да сложите и ще ни е напълно ясно какво е станало и по какви причини. Може да не съм права, но ми се струва, че преобладаващият процент катастрофи са свързани с тази марка. И по-точно с шофьорите й. Нямам идея защо е така.
Защото БМВ е една много добра, бърза и маневрена немска кола, която се ускорява по-бързо, отколкото задкормилното устройство е способно да я управлява. Тя е сравнително достъпна - купуват си я разни типчета, които се мислят за адски печени и големи мъже, щото откраднали едни пари, но това в никакъв случай не е гаранция за ум! БМВ бързо и уверено качва скоростта, а значително по-бавно намалява, дори и с автоматична скоростна кутия, просто не се забелязва, че вече си доста над стоте - трябва да намаляваш съзнателно, тоест - да правиш оценка на ситуацията на пътя, да натискаш педалите, и да внимаваш с волана - да не го побутваш неорганизирано насам-натам, в зависимост от дрънкането на тези в колата или накъде си се зазяпал ... Особено ако не е съвсем нова кола, а нашенците разни често купуват двайсетгодишни, които вече не са толкова надеждни, колкото бързи ... Силна и бърза кола - не е за самонадеяни, неориентирани и желаещи да се изфукат и да се доказват. А като чета за хората в колата - мисля, че ми е ясно колко са били съсредоточени в шофирането - твърде малко, мислели са, че като е право шосе, та всичко е до колене, и могат да не гледат какво правят ... Абе, карането на коли по магистрали не е толкова лесна и безобидна работа, колкото се мисли - високата скорост изисква много нерви, внимание, концентрация, воля - щото белята става за части от секунди!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
292 (нерегистриран)
Съдейки по изказа ти, подхожда ти да си каруцар. То вярно, че и каруца да направиш се иска да поназнайваш това-онова, ама чак пък инженер!
292 (нерегистриран)
Покривът на колата беше сплескан, в задната си част тотално. Видях лично. Никакви колани е нямало да ги спасят. За стане такава деформация, ударът е бил страхотен. Кола с такъв клас на сигурност е абсурд да се сплеска така, ако се е движила със скорост, в рамките на позволената. Още повече, че там има земен насип.
spageti (нерегистриран)
Един стар закон ,подписан между България и Италия през 41-ва година,поставя условието за пенсиите на италианските пенсионери във България да не бъдат облагани със италианският данък IPREF. Така всичката италианска сволоч при пенсиониране желае да се мести във държави като България за да вземат максималният размер на пенсиите си. Ако във Италия са получавали 1000 евро пенсия,то във България става 1200-1300 евро. За шоф/ра убиец иде реч.
Борис (нерегистриран)
"Двамата мъже и двете жени идвали към Бургас" - Това трябва да е най-извратената форма на говорене съответно само в мозъка на второкласен ром... Не се ли казва: - Пътували са за... - Идвали са от ... - Отивали са към... И т.н. .... Тая тъпа ромска журналистика ни убива вече 25 години.
заглавия на ДИР-а (нерегистриран)
Тръгваме от заглавие-"Бизнесмен ранен......", и влизаме в "Българка и румънка загинаха в .......", а всъщност са загинали и ранени хора, каквито и да са!
инженер (нерегистриран)
в случая с колан или без колан, нали са рязани ламирини, за да извадят жената. Значи ламарините са й видяли сметката. Вероятно е била с колан. А излетялата от колата жена сигурно е била без колан, иначе нямаше да излети. Но поне не е била нарязана от ламарините, макар и също толкова мъртва. Вместо да злобеете помислете малко, поне малко.
само в Дирника (нерегистриран)
Системата за двойно задвижване на БМВ xDrive само в Дирника може да стане на система ексдрайв. xDrive е само емблемата, която подсказва, че 4WD системата на BMW изпраща 60% от мощността към задните колела в общия случай, но този процент може да стане 100 към една от двете оси, ако това се налага, както и че върху всяко колело може да се прилага спирачно усилие, за да се подобри стабилността и сцеплението.
тия ги обяснявай на загиналите (нерегистриран)
Ми те са толкова зле със сцеплението, че една сурия електроники му трябват за да го направят като Мини купър и пак не успяват. Да сте чували Швролет, Щкода или Опел да поднесат? Ми не защото предаването е на 100% на предните колела. Тия ги мързи да си сменят прозиводствената линия и затуй добавят и добавят електроники към куция си хардуер. Обаче при скорости над 90 електрониката им е доста тромава и ето го резултата който се повтаря и повтаря за "най-великата" кола която винаги и е виновен това което е на педалите. (Зад педалите да се чете педалите буквално).
Манго Зеленогушански
Мдам, защо да не изместим акцента на случая от два загубени живота на това как се изписва тъпата система за задвижване на тъпата кола! Тъп си май, а?
778 (нерегистриран)
Сто процента българката е била преводачката или със сигурност наета за работа от накой от двамата. Въпросът е ще има ли обезщетение за трудова злополука от работодателя италианец? Разбира се не, че ние не сме хора!
трябва да се бръкне сам (нерегистриран)
Ми колата сигурно има поне гражданска, а скоро вдигнаха лимита до 2 милиона за пострадал. Нали за това плачеха застрахователите. Обаче в Бг до този момент няма платено повече от 50 000лв за загинало едно лице. Освен това, това не важи ако водач е употребил упойващи вещества и автомобила се използва състезателно.
италианоговорящ (нерегистриран)
За съжаление жертвите трябваше да са не жените, а мъжете. Всеки с опит в италианския сектор знае и е чувал за Миролио, и знае на какво се крепи неговата дейност, т.е. на експлотирането и пиенето на кръвчицата на хората от ямболските села, на които плаща жълти стотинки. Изобщо 90% от италианците в България се държат тук като царе с роби. Затова у нас се казва да не работиш при грък и италианец. В Италия карат като бесни по магистралите, така че резултата не е изненадващ. Жалко за младото наше момиче,което вероятно е била преводачката и за румънката. Мир на праха им!
три турбото (нерегистриран)
Във F1 вземат ли толкова дърти пилоти. Тип: редови, 6-цилиндров, би-турбо Работен обем, куб. см: 2993 Макс. мощност, к.с. при об/мин: 258 при 4000 Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 560 при 1500 Максимална скорост 245 км/ч Тоя ако всеки ден така ходи на работа редно е КАТ и НАП да се самосезират. Аз лично от такива бизнесмени нищо не купувам.
А бе (нерегистриран)
Този израз "самостоятелно катастрофира" може да бъде доста заблуждаващ. Защото другият участник в "самостоятелното" катастрофиране - невинен или виновен, просто си е продължил пътя и не е пожелал да дели славата със "самостоятелно" катастрофиралия. А може и да не е забелязал?
да не се чудиш вече (нерегистриран)
Ами ако кара със 130 някой може да го види и да се съобрази с участието му в трафика обаче ако кара с 220 никой няма да го бръсне за слива. Самокатастрофират защото сами си карат извън правилника и ЗДП
... (нерегистриран)
Красавицата Мария Тянкова загина нелепо в жестоката катастрофа с БМВ-то на бизнесмена Едоардо Миролио край Карнобат. Пожарникари рязали смачканите до неузнаваемост ламарини, за да вадят трупа на 23-годишното момиче. То пътувало в колата-ковчег, заедно с текстилния бос Миролио, 47-годишната румънка Дениса Д. и 59-годишния шофьор Джорджио Д., който най-вероятно е заспал на волана. /ПОДРОБНОСТИ ВИЖ ТУК И ТУК/ Очевидец на зверския удар разказал, че колата излетяла с бясна скорост на един от завоите малко преди разклона за Карнобат. Румънката Дениса изхвърчала на метри от колата и починала на място, тялото на Мария останало затиснато в колата. Бизнесменът Миролио, който се возел на предната седалка, и шофьорът му Джорджио са се отървали с леки наранявания. Двамата са настанени в ямболската болница, без опасност за живота.
666 (нерегистриран)
Бог да прости загиналите, но се чудя как ще се качиш при бясно шофиращ и няма най-малкото да го накараш да намали, ако не пожелае , да слезеш от колата. За мен такива хора са също опасни както и шофьорите.
778 (нерегистриран)
Тия двамата италиански дебили трябва да ги пратят в затвора! И двамата са убийци!
анонимен (нерегистриран)
Като шофират като бясни.
баба Гуца (нерегистриран)
БМВ-кола кофчег.Най -опасните коли.
Забрана за бмв и мотоциклети (нерегистриран)
Всичко що е мотоциклет и бмв трябва да бъдат категорично забрнени. Тези мпс събуждат в простака някаква сила и тази сила е разрушителна.
Кон (нерегистриран)
За мен по-важно е причината за катастрофата. При положение, че чужденецът е богат, значи и БМВ-то е ново. Не е каруца от село. Отново несъобразена скорост, което си е чиста измислица на разследващите катаджии. Пък за автора на статията - като има човешки жертви се пише не "инцидент", а "катастрофа". Пък за коли се казва "катастрофа" и в по-широк смисъл.
физиката сочи туй (нерегистриран)
Завой автомобил със 200км/ч изхвърчал по тангентата на тебе на какво ти прилича.
12 (нерегистриран)
Всеки от селата знае как се изкупува гроздето насила чрез мутри и със съдействието на кметове. Който се опъне да не продаде на мутрите го чакат най различни неприятни изненади. Естествено и мутрите определят цената.
Р (нерегистриран)
с изкупено от селата грозде може да се направи домашно вино и нискокачествено промишлено, но не и добро пино ноар и совиньон блан. А аз знам как ми откраднаха стария лаптоп.
svetoslav11111@abv.bg
грам съчувствие не изпитвам.
Наа (нерегистриран)
Ами то заради такива като теб страната е в такова положение. И лошото е, че сте много тия злобните. Няма никой да се надигне срещу бизнесменът, никой няма да напусне от робчетата му и т.н. А той утре като катастрофира пак дано да отнесе теб или някой като теб.
не скверни името (нерегистриран)
Путя и съчувствие, това е оксиморон.
Да се знае (нерегистриран)
И разберете това, че няма достатъчно свестни български мъже, за да се грижат за всички българки не означава, че българките са лесни. Просто очевадно нямаме достатъчно мъже.
Леле (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Мерси (нерегистриран)
А добре оправихте заглавието.
parvanova (нерегистриран)
Почнаха ги неудобните от списъка с цесии на КТБ, които не си дават бизнеса на безценица. Очакваме следващия "нещастен случай".
Няма надежда,нямааааа (нерегистриран)
Подставеното лице на Цветан Василев,което само преработва Българско грозде-(нещо което може да го прави всеки що-годе читав Винпром),се тревожим че е пострадал.А че българка и румънка са загинали-нищо.Откога чуждите ранени(квази)бизнесмени, са с предимство пред загиналите нашенци ,уважаема редакция?И не го лепете това прозвище "бизнесмен"наляво и надясно.Отрепката не си идва тук, с италианска суровина, само да преработва.Напротив златното Бг. грозде се продава под чужда марка
Ганьо се оказа леш (нерегистриран)
Тъп ксенофоб, с това изпърдяно мислене си за 20 век, ...
Трольоооо (нерегистриран)
Прави разлика между българофил и ксенофоб!Дано 21 век не е последния за Родината-заради подлоги като теб
Мичмана (нерегистриран)
Чуждопоклонничеството на българина в действие. Понеже е чужденец - италианец, в заглавието на статията се изтъква, че другарят жабар бил ранен, но не се казва, че е загинала българка. След като един народ няма достойнство, нека да не очаква уважение от други народи. А това журнале трябва веднага да бъде пратено да слугува на поменатия бизнесмен.
Зъл дух (нерегистриран)
Точно пък вие руските роби да критикувате за чуждопоклоничество? :D Това е като, когато циганин - вика на другите "цигани".
Чичо (нерегистриран)
Че си зъл, зъл си. Че си кух, кух си.
Е и ???!!! (нерегистриран)
Българки загиват всеки ден, българи на всеки час...на хората им писна, дали ще ми го напишат или не, все ми е тази!
Даниел Бончев
"италиански биснесмем ранен при катастрофа" ... значи българката и румънката не ги броим за хора, и затова на първа страница съобщаваме само за ранения италианец другар-масон, така ли дир.бг?
:( (нерегистриран)
България е като магнит за всякакви чуждестранни боклуци.
Зъл дух (нерегистриран)
Нормално е - в нормалните страни да хвърлят боклука си на сметището.
Каквото наричаш.. (нерегистриран)
Ами то по-голям боклук от теб няма, където си ти там е сметището. чух че Италия е станала същински боклучарник между другото, голяма мръсотия по улиците.
Делян (нерегистриран)
Малее явно човека на Пеевски -Миролио е бил на мушката а умряха невинните... Идва и реда на Шишо
ПРМ (нерегистриран)
Нека да позная от три пъти: на предната седалка са били с колани и са ги спасили, а на задната седалка са били без колани и са изхвърчали от удара, нататък е ясно. Ето защо слагайте колани даже и отзад! Много не го правят! Спасяват живот!!!!!!
koko (нерегистриран)
Почивай в мир Мария, много тъжно толкова млада и красива си тръгна от този свят не мога да повярвам....
Sm3hurk0
Яко са се натъргували.... :))))
pppetrock (нерегистриран)
Хайде прочети малко повече, преди да се изказваш толкова категорично! Има свидетели, съвсем ясно е какво се е случило, ти си баеш за колани. Уясни си къде точно е удара, и ще разбереш че си много зле...!
танасис (нерегистриран)
Двама души са загинали,а първата статия е озаглавена, " италиански биснесмем ранен при катастрова" само и само да се прочете статията... Срамота DIr BG. :-(
Холмс (нерегистриран)
"...Дори в момента имам малък махмурлук, но той е нещо като професионална деформация. Откакто съм във винарския бизнес, трябва да пробвам различни вина. Въпреки че много харесвам вкуса на ракията, не пия твърд алкохол. Предпочитам вино, пия го в компания или за да пробвам вкуса. Ако говорим за голям махмурлук, след истинско препиване, такъв не съм имал от 30 години насам..." Кой ли е карал колата в действителност?
Бря да му се невиди (нерегистриран)
Отидоха зян преводачките на ишлемарската трикотажна робовладелческа индустрия.
бай ГАНЬО (нерегистриран)
Сегинка да Ви кажа аз какво видях. 1. Катастрофата е станала на около 100 метра след ляв завой. 2. Лично не видях спирачен път. 3. Ако се е движел с голяма скорост дори и 130-140 км нямаше да е на около 10-15 метра в канавката до пътя, а поне на около 50-150 метра от мястото на напускане на магистралата. 5. Предполагам, че става дума за заспиване по време на кормуване или влошаване на здравето в даден момент след намаляване на скоростта. Горното е мое лично предположение и не ангажирам никого с него. Язък за двете жени, без значение какви са били. Още повече, че днес е Архангелова (мъжка) задушница. Бог да ги прости!
Имобилайзер (нерегистриран)
Проблемът е погрешно сработил имобилайзер по време на движение...
Аха (нерегистриран)
Мъжете имат само един вариант на "здравословен" проблем - когато кръвното от мах се свали на мин. за секунди удоволствие. Не всеки може да удържи волана на годините на шофьора.
Waffen SS (нерегистриран)
При една не толкова висока, за безсмъртните българи като скорост от 144км/час ,автомобила изминава за една секунда 40 метра.Преставете си мигване и половина и сте минали 40 метра.Поглеждане в страни за секунда и сте изминати 40 метра, едното платно включващо и лентата за авариино спиране /така любима на тъпацити за движение в противоположна посока/ има ширина някъде към 11 метра. Е вижте при отклонение от посоката но движение с 30 градуса и при условие , че се движите в скоростната лента вижте за колко време ще излитите от магистралата при условие ,че до края на платното са 7 метра./Лесно се смята,малко физика, малко тригонометрия и готово/
бай ГАНЬО (нерегистриран)
Ако сте видели или сте били на мястото да Ви уточня или коригирам: Колата бе обърната по таван и по всяка вероятност стоящите на задната седалка са затиснати от удара при преобръщането. Колата се е забила в канавката и на около 10-тина метра е паднала по гръб като задната част на колата е паднала върху ръба на пътя от където започва канавката. Стоящите на задната седалка не са имали никакъв късмет и шанс. Аз поне така го видях.
Waffen SS (нерегистриран)
Не съм бил на мястото.Просто се опитвах да разсъждавам малко върху "Кинематиката" и движението на телата, както и върху път, скорост и време.
292 (нерегистриран)
Минах оттам към три и половина. Т.к. движението беше строго регулирано, движех се с около 30 км/ч и имах време да погледна. Колата още беше с колелата нагоре. Покривът беше тотално сплескан. При кола с такъв клас на сигурност и при положение, че веднага след канавката там има насип, това значи, че са се движили с огоромна скорост. Предполагам над 220 км/ч. Което пък значи, че по нашите пътища контролът е или фиктивен, или неефективен, или и двете заедно.
hehe (нерегистриран)
Бая трябва да се потрудиш, за да отклониш автомобил, движещ се с 40 м/с с 30 градуса. Мигването е доста по-кратко от секунда. Средногодишно на магистралите се дават най-малко жертви въпреки интензивния и високоскоростен трафик. Просто статистика. Иначе си прав, шофирането далеч не е за всеки.
Осци (нерегистриран)
В повечето случаи колата БМВ е по-интелигентна от притежателя й. Най-вече в източна европа.
Grigor (нерегистриран)
Странно, но защо прикриват Едуардо Миролио? Да не му утепат бизнеса ли, що ли? Единият от двамата италианци е Миролио, напишете си го...
хихи (нерегистриран)
Тоя го изгониха от Пулия,барабар със парцаливата му фабрика за трикотажи!
Ив (нерегистриран)
На всички може да ни се случи подобно,никой не е застрахован.Господ да ни пази,но и ние да внимаваме повечко,нали?!
42 (нерегистриран)
Да, на всички комплексари, яхнали БМВ, може да се случи.
Като изключим... (нерегистриран)
Тази трагедия, нещо много тревожно спокойствие битува по медиите! Явно Боци Боклука е наложил тотална цензура и от силовите ведомства отеква само бодряшкия рапорт на каруцаря, по съвместителство министър на МНО, че при ТЯХ всичко е цветя и рози!
Максел (нерегистриран)
Минах от там и спрях. Гледката беше ужасна.. Младото момиче беше в канавката безжизнена....
Ако кажете (нерегистриран)
Кой къде е седял...ще ви кажа как е станало :))) Италианците го правят следобед. Преди няколко години българка го прави в нормално утро на българин. И тогава двама мъже и 1 жена се размазаха.
1081 (нерегистриран)
Демек са забърсали магистрални жрици?!?
Bavareca (нерегистриран)
Защото не всеки може да кара БМВ. Тези които са карали на времето Лади и Москвичи се справят и с БМВ но сульо и пульо където вчера взеха книжки винаги ще умират по пътищата с тази кола.
Apenineca (нерегистриран)
Не знаех, че италианците карат москвичи :))) Добри че никога не съм карал соц. возило....иначе по твоята логика :)))
Bavareca (нерегистриран)
Италианците са карали Фиат 125 п моето момче което е чисто копие на жигулата на дядо ти така че за тях също важи това правило.
АЗЛК (нерегистриран)
Отде пък италианец ще е управлявал лада и москвич?
не е карал Лада (нерегистриран)
Затова е катастрофирал.
Бай ти Пацо (нерегистриран)
....Аз съм готов бе "баварец"...само с "Москвич" и всички модели " Лада " съм навъртял над милион километра ...и днес си бръмча с една "седмичка"....няма грешка брат...ама дека ги раздават тези "БМВ"-та бе ,по две за лев ли са ,защото съм чувал ,че само един чарк по него струва два пъти моята "Лада"...а и двете всъщност ми вършат една и съща работа ...да ми извозят задника от тА,до т."Б"..а моята и повече дори ...има си теглич+багажник на покрива и АГУ...:)))
Красная Кухая ЛЕйка
Няма нужда от такива дълги заглавия. Може само едно "БМВ" да сложите и ще ни е напълно ясно какво е станало и по какви причини. Може да не съм права, но ми се струва, че преобладаващият процент катастрофи са свързани с тази марка. И по-точно с шофьорите й. Нямам идея защо е така.
387 (нерегистриран)
Повечето от малоумните катстрофи с фатален край за един или повече хора...
Аврора (нерегистриран)
Защото БМВ е една много добра, бърза и маневрена немска кола, която се ускорява по-бързо, отколкото задкормилното устройство е способно да я управлява. Тя е сравнително достъпна - купуват си я разни типчета, които се мислят за адски печени и големи мъже, щото откраднали едни пари, но това в никакъв случай не е гаранция за ум! БМВ бързо и уверено качва скоростта, а значително по-бавно намалява, дори и с автоматична скоростна кутия, просто не се забелязва, че вече си доста над стоте - трябва да намаляваш съзнателно, тоест - да правиш оценка на ситуацията на пътя, да натискаш педалите, и да внимаваш с волана - да не го побутваш неорганизирано насам-натам, в зависимост от дрънкането на тези в колата или накъде си се зазяпал ... Особено ако не е съвсем нова кола, а нашенците разни често купуват двайсетгодишни, които вече не са толкова надеждни, колкото бързи ... Силна и бърза кола - не е за самонадеяни, неориентирани и желаещи да се изфукат и да се доказват. А като чета за хората в колата - мисля, че ми е ясно колко са били съсредоточени в шофирането - твърде малко, мислели са, че като е право шосе, та всичко е до колене, и могат да не гледат какво правят ... Абе, карането на коли по магистрали не е толкова лесна и безобидна работа, колкото се мисли - високата скорост изисква много нерви, внимание, концентрация, воля - щото белята става за части от секунди!
бай уй (нерегистриран)
БМВ е нестабилна кола и не стои на пътя. Създава измамно усещане за стабилност. Бърза била, бързо ускорявала ... Ами да ти кажа, не съм чул/видял за размазване с Impreza WRX STI, Lancer Evo, GTR и други коли.
НАЙ
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Катастрофа с 3 жертви на околовръстното между Световрачене и Локорско
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Катастрофа с 3 жертви на околовръстното между Световрачене и Локорско
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Евелин Банев поиска от съда да търпи у нас постановените му присъди от Италия и Румъния
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Украйна преживя исторически ден с три ключови завоевания
Посланикът на САЩ у нас: Москва разбра, че България вече не е лесна мишена
Москва забрани разпространението на 81 медии от ЕС, сред тях две български
Тръмп с план за спиране на военната помощ за Украйна, ако Киев не преговаря за мир с Москва
Кремъл заяви, че предложенията на Путин за мир могат да спрат конфликта почти незабавно