Коментари - Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат | Днес.dir.bg

Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат

Две жени са загинали, a други двама са настанени в болница при пътен инцидент на автомагистрала „Тракия”, съобщиха от ОД на МВР-Бургас.

Обратно в новината

Коментари - Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат | Днес.dir.bg

Коментари

Съдейки по изказа ти, подхожда ти да си каруцар. То вярно, че и каруца да направиш се иска да поназнайваш това-онова, ама чак пък инженер!

Покривът на колата беше сплескан, в задната си част тотално. Видях лично. Никакви колани е нямало да ги спасят. За стане такава деформация, ударът е бил страхотен. Кола с такъв клас на сигурност е абсурд да се сплеска така, ако се е движила със скорост, в рамките на позволената. Още повече, че там има земен насип.

Един стар закон ,подписан между България и Италия през 41-ва година,поставя условието за пенсиите на италианските пенсионери във България да не бъдат облагани със италианският данък IPREF. Така всичката италианска сволоч при пенсиониране желае да се мести във държави като България за да вземат максималният размер на пенсиите си. Ако във Италия са получавали 1000 евро пенсия,то във България става 1200-1300 евро. За шоф/ра убиец иде реч.

"Двамата мъже и двете жени идвали към Бургас" - Това трябва да е най-извратената форма на говорене съответно само в мозъка на второкласен ром... Не се ли казва: - Пътували са за... - Идвали са от ... - Отивали са към... И т.н. .... Тая тъпа ромска журналистика ни убива вече 25 години.

Тръгваме от заглавие-"Бизнесмен ранен......", и влизаме в "Българка и румънка загинаха в .......", а всъщност са загинали и ранени хора, каквито и да са!

в случая с колан или без колан, нали са рязани ламирини, за да извадят жената. Значи ламарините са й видяли сметката. Вероятно е била с колан. А излетялата от колата жена сигурно е била без колан, иначе нямаше да излети. Но поне не е била нарязана от ламарините, макар и също толкова мъртва. Вместо да злобеете помислете малко, поне малко.

Системата за двойно задвижване на БМВ xDrive само в Дирника може да стане на система ексдрайв. xDrive е само емблемата, която подсказва, че 4WD системата на BMW изпраща 60% от мощността към задните колела в общия случай, но този процент може да стане 100 към една от двете оси, ако това се налага, както и че върху всяко колело може да се прилага спирачно усилие, за да се подобри стабилността и сцеплението.

Ми те са толкова зле със сцеплението, че една сурия електроники му трябват за да го направят като Мини купър и пак не успяват. Да сте чували Швролет, Щкода или Опел да поднесат? Ми не защото предаването е на 100% на предните колела. Тия ги мързи да си сменят прозиводствената линия и затуй добавят и добавят електроники към куция си хардуер. Обаче при скорости над 90 електрониката им е доста тромава и ето го резултата който се повтаря и повтаря за "най-великата" кола която винаги и е виновен това което е на педалите. (Зад педалите да се чете педалите буквално).

Мдам, защо да не изместим акцента на случая от два загубени живота на това как се изписва тъпата система за задвижване на тъпата кола! Тъп си май, а?

Сто процента българката е била преводачката или със сигурност наета за работа от накой от двамата. Въпросът е ще има ли обезщетение за трудова злополука от работодателя италианец? Разбира се не, че ние не сме хора!

Ми колата сигурно има поне гражданска, а скоро вдигнаха лимита до 2 милиона за пострадал. Нали за това плачеха застрахователите. Обаче в Бг до този момент няма платено повече от 50 000лв за загинало едно лице. Освен това, това не важи ако водач е употребил упойващи вещества и автомобила се използва състезателно.

За съжаление жертвите трябваше да са не жените, а мъжете. Всеки с опит в италианския сектор знае и е чувал за Миролио, и знае на какво се крепи неговата дейност, т.е. на експлотирането и пиенето на кръвчицата на хората от ямболските села, на които плаща жълти стотинки. Изобщо 90% от италианците в България се държат тук като царе с роби. Затова у нас се казва да не работиш при грък и италианец. В Италия карат като бесни по магистралите, така че резултата не е изненадващ. Жалко за младото наше момиче,което вероятно е била преводачката и за румънката. Мир на праха им!

Във F1 вземат ли толкова дърти пилоти. Тип: редови, 6-цилиндров, би-турбо Работен обем, куб. см: 2993 Макс. мощност, к.с. при об/мин: 258 при 4000 Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 560 при 1500 Максимална скорост 245 км/ч Тоя ако всеки ден така ходи на работа редно е КАТ и НАП да се самосезират. Аз лично от такива бизнесмени нищо не купувам.

Този израз "самостоятелно катастрофира" може да бъде доста заблуждаващ. Защото другият участник в "самостоятелното" катастрофиране - невинен или виновен, просто си е продължил пътя и не е пожелал да дели славата със "самостоятелно" катастрофиралия. А може и да не е забелязал?

Ами ако кара със 130 някой може да го види и да се съобрази с участието му в трафика обаче ако кара с 220 никой няма да го бръсне за слива. Самокатастрофират защото сами си карат извън правилника и ЗДП

Красавицата Мария Тянкова загина нелепо в жестоката катастрофа с БМВ-то на бизнесмена Едоардо Миролио край Карнобат. Пожарникари рязали смачканите до неузнаваемост ламарини, за да вадят трупа на 23-годишното момиче. То пътувало в колата-ковчег, заедно с текстилния бос Миролио, 47-годишната румънка Дениса Д. и 59-годишния шофьор Джорджио Д., който най-вероятно е заспал на волана. /ПОДРОБНОСТИ ВИЖ ТУК И ТУК/ Очевидец на зверския удар разказал, че колата излетяла с бясна скорост на един от завоите малко преди разклона за Карнобат. Румънката Дениса изхвърчала на метри от колата и починала на място, тялото на Мария останало затиснато в колата. Бизнесменът Миролио, който се возел на предната седалка, и шофьорът му Джорджио са се отървали с леки наранявания. Двамата са настанени в ямболската болница, без опасност за живота.

Бог да прости загиналите, но се чудя как ще се качиш при бясно шофиращ и няма най-малкото да го накараш да намали, ако не пожелае , да слезеш от колата. За мен такива хора са също опасни както и шофьорите.

Тия двамата италиански дебили трябва да ги пратят в затвора! И двамата са убийци!

Като шофират като бясни.

БМВ-кола кофчег.Най -опасните коли.

Всичко що е мотоциклет и бмв трябва да бъдат категорично забрнени. Тези мпс събуждат в простака някаква сила и тази сила е разрушителна.

За мен по-важно е причината за катастрофата. При положение, че чужденецът е богат, значи и БМВ-то е ново. Не е каруца от село. Отново несъобразена скорост, което си е чиста измислица на разследващите катаджии. Пък за автора на статията - като има човешки жертви се пише не "инцидент", а "катастрофа". Пък за коли се казва "катастрофа" и в по-широк смисъл.

Завой автомобил със 200км/ч изхвърчал по тангентата на тебе на какво ти прилича.

Всеки от селата знае как се изкупува гроздето насила чрез мутри и със съдействието на кметове. Който се опъне да не продаде на мутрите го чакат най различни неприятни изненади. Естествено и мутрите определят цената.

с изкупено от селата грозде може да се направи домашно вино и нискокачествено промишлено, но не и добро пино ноар и совиньон блан. А аз знам как ми откраднаха стария лаптоп.

грам съчувствие не изпитвам.

Ами то заради такива като теб страната е в такова положение. И лошото е, че сте много тия злобните. Няма никой да се надигне срещу бизнесменът, никой няма да напусне от робчетата му и т.н. А той утре като катастрофира пак дано да отнесе теб или някой като теб.

Путя и съчувствие, това е оксиморон.

И разберете това, че няма достатъчно свестни български мъже, за да се грижат за всички българки не означава, че българките са лесни. Просто очевадно нямаме достатъчно мъже.

Почнаха ги неудобните от списъка с цесии на КТБ, които не си дават бизнеса на безценица. Очакваме следващия "нещастен случай".

Подставеното лице на Цветан Василев,което само преработва Българско грозде-(нещо което може да го прави всеки що-годе читав Винпром),се тревожим че е пострадал.А че българка и румънка са загинали-нищо.Откога чуждите ранени(квази)бизнесмени, са с предимство пред загиналите нашенци ,уважаема редакция?И не го лепете това прозвище "бизнесмен"наляво и надясно.Отрепката не си идва тук, с италианска суровина, само да преработва.Напротив златното Бг. грозде се продава под чужда марка

Тъп ксенофоб, с това изпърдяно мислене си за 20 век, ...

Прави разлика между българофил и ксенофоб!Дано 21 век не е последния за Родината-заради подлоги като теб

Чуждопоклонничеството на българина в действие. Понеже е чужденец - италианец, в заглавието на статията се изтъква, че другарят жабар бил ранен, но не се казва, че е загинала българка. След като един народ няма достойнство, нека да не очаква уважение от други народи. А това журнале трябва веднага да бъде пратено да слугува на поменатия бизнесмен.

Точно пък вие руските роби да критикувате за чуждопоклоничество? :D Това е като, когато циганин - вика на другите "цигани".

Че си зъл, зъл си. Че си кух, кух си.

Българки загиват всеки ден, българи на всеки час...на хората им писна, дали ще ми го напишат или не, все ми е тази!

"италиански биснесмем ранен при катастрофа" ... значи българката и румънката не ги броим за хора, и затова на първа страница съобщаваме само за ранения италианец другар-масон, така ли дир.бг?

България е като магнит за всякакви чуждестранни боклуци.

Нормално е - в нормалните страни да хвърлят боклука си на сметището.

Ами то по-голям боклук от теб няма, където си ти там е сметището. чух че Италия е станала същински боклучарник между другото, голяма мръсотия по улиците.

Малее явно човека на Пеевски -Миролио е бил на мушката а умряха невинните... Идва и реда на Шишо

Нека да позная от три пъти: на предната седалка са били с колани и са ги спасили, а на задната седалка са били без колани и са изхвърчали от удара, нататък е ясно. Ето защо слагайте колани даже и отзад! Много не го правят! Спасяват живот!!!!!!

Почивай в мир Мария, много тъжно толкова млада и красива си тръгна от този свят не мога да повярвам....

Sm3hurk0

Яко са се натъргували.... :))))

Хайде прочети малко повече, преди да се изказваш толкова категорично! Има свидетели, съвсем ясно е какво се е случило, ти си баеш за колани. Уясни си къде точно е удара, и ще разбереш че си много зле...!

Двама души са загинали,а първата статия е озаглавена, " италиански биснесмем ранен при катастрова" само и само да се прочете статията... Срамота DIr BG. :-(

"...Дори в момента имам малък махмурлук, но той е нещо като професионална деформация. Откакто съм във винарския бизнес, трябва да пробвам различни вина. Въпреки че много харесвам вкуса на ракията, не пия твърд алкохол. Предпочитам вино, пия го в компания или за да пробвам вкуса. Ако говорим за голям махмурлук, след истинско препиване, такъв не съм имал от 30 години насам..." Кой ли е карал колата в действителност?

Отидоха зян преводачките на ишлемарската трикотажна робовладелческа индустрия.

Сегинка да Ви кажа аз какво видях. 1. Катастрофата е станала на около 100 метра след ляв завой. 2. Лично не видях спирачен път. 3. Ако се е движел с голяма скорост дори и 130-140 км нямаше да е на около 10-15 метра в канавката до пътя, а поне на около 50-150 метра от мястото на напускане на магистралата. 5. Предполагам, че става дума за заспиване по време на кормуване или влошаване на здравето в даден момент след намаляване на скоростта. Горното е мое лично предположение и не ангажирам никого с него. Язък за двете жени, без значение какви са били. Още повече, че днес е Архангелова (мъжка) задушница. Бог да ги прости!

Проблемът е погрешно сработил имобилайзер по време на движение...

Мъжете имат само един вариант на "здравословен" проблем - когато кръвното от мах се свали на мин. за секунди удоволствие. Не всеки може да удържи волана на годините на шофьора.

При една не толкова висока, за безсмъртните българи като скорост от 144км/час ,автомобила изминава за една секунда 40 метра.Преставете си мигване и половина и сте минали 40 метра.Поглеждане в страни за секунда и сте изминати 40 метра, едното платно включващо и лентата за авариино спиране /така любима на тъпацити за движение в противоположна посока/ има ширина някъде към 11 метра. Е вижте при отклонение от посоката но движение с 30 градуса и при условие , че се движите в скоростната лента вижте за колко време ще излитите от магистралата при условие ,че до края на платното са 7 метра./Лесно се смята,малко физика, малко тригонометрия и готово/

Ако сте видели или сте били на мястото да Ви уточня или коригирам: Колата бе обърната по таван и по всяка вероятност стоящите на задната седалка са затиснати от удара при преобръщането. Колата се е забила в канавката и на около 10-тина метра е паднала по гръб като задната част на колата е паднала върху ръба на пътя от където започва канавката. Стоящите на задната седалка не са имали никакъв късмет и шанс. Аз поне така го видях.

Не съм бил на мястото.Просто се опитвах да разсъждавам малко върху "Кинематиката" и движението на телата, както и върху път, скорост и време.

Минах оттам към три и половина. Т.к. движението беше строго регулирано, движех се с около 30 км/ч и имах време да погледна. Колата още беше с колелата нагоре. Покривът беше тотално сплескан. При кола с такъв клас на сигурност и при положение, че веднага след канавката там има насип, това значи, че са се движили с огоромна скорост. Предполагам над 220 км/ч. Което пък значи, че по нашите пътища контролът е или фиктивен, или неефективен, или и двете заедно.

Бая трябва да се потрудиш, за да отклониш автомобил, движещ се с 40 м/с с 30 градуса. Мигването е доста по-кратко от секунда. Средногодишно на магистралите се дават най-малко жертви въпреки интензивния и високоскоростен трафик. Просто статистика. Иначе си прав, шофирането далеч не е за всеки.

В повечето случаи колата БМВ е по-интелигентна от притежателя й. Най-вече в източна европа.

Странно, но защо прикриват Едуардо Миролио? Да не му утепат бизнеса ли, що ли? Единият от двамата италианци е Миролио, напишете си го...

Тоя го изгониха от Пулия,барабар със парцаливата му фабрика за трикотажи!

На всички може да ни се случи подобно,никой не е застрахован.Господ да ни пази,но и ние да внимаваме повечко,нали?!

Да, на всички комплексари, яхнали БМВ, може да се случи.

Тази трагедия, нещо много тревожно спокойствие битува по медиите! Явно Боци Боклука е наложил тотална цензура и от силовите ведомства отеква само бодряшкия рапорт на каруцаря, по съвместителство министър на МНО, че при ТЯХ всичко е цветя и рози!

Минах от там и спрях. Гледката беше ужасна.. Младото момиче беше в канавката безжизнена....

Кой къде е седял...ще ви кажа как е станало :))) Италианците го правят следобед. Преди няколко години българка го прави в нормално утро на българин. И тогава двама мъже и 1 жена се размазаха.

Демек са забърсали магистрални жрици?!?

Защото не всеки може да кара БМВ. Тези които са карали на времето Лади и Москвичи се справят и с БМВ но сульо и пульо където вчера взеха книжки винаги ще умират по пътищата с тази кола.

Не знаех, че италианците карат москвичи :))) Добри че никога не съм карал соц. возило....иначе по твоята логика :)))

Италианците са карали Фиат 125 п моето момче което е чисто копие на жигулата на дядо ти така че за тях също важи това правило.

Отде пък италианец ще е управлявал лада и москвич?

Затова е катастрофирал.

....Аз съм готов бе "баварец"...само с "Москвич" и всички модели " Лада " съм навъртял над милион километра ...и днес си бръмча с една "седмичка"....няма грешка брат...ама дека ги раздават тези "БМВ"-та бе ,по две за лев ли са ,защото съм чувал ,че само един чарк по него струва два пъти моята "Лада"...а и двете всъщност ми вършат една и съща работа ...да ми извозят задника от тА,до т."Б"..а моята и повече дори ...има си теглич+багажник на покрива и АГУ...:)))

Няма нужда от такива дълги заглавия. Може само едно "БМВ" да сложите и ще ни е напълно ясно какво е станало и по какви причини. Може да не съм права, но ми се струва, че преобладаващият процент катастрофи са свързани с тази марка. И по-точно с шофьорите й. Нямам идея защо е така.

Повечето от малоумните катстрофи с фатален край за един или повече хора...

Защото БМВ е една много добра, бърза и маневрена немска кола, която се ускорява по-бързо, отколкото задкормилното устройство е способно да я управлява. Тя е сравнително достъпна - купуват си я разни типчета, които се мислят за адски печени и големи мъже, щото откраднали едни пари, но това в никакъв случай не е гаранция за ум! БМВ бързо и уверено качва скоростта, а значително по-бавно намалява, дори и с автоматична скоростна кутия, просто не се забелязва, че вече си доста над стоте - трябва да намаляваш съзнателно, тоест - да правиш оценка на ситуацията на пътя, да натискаш педалите, и да внимаваш с волана - да не го побутваш неорганизирано насам-натам, в зависимост от дрънкането на тези в колата или накъде си се зазяпал ... Особено ако не е съвсем нова кола, а нашенците разни често купуват двайсетгодишни, които вече не са толкова надеждни, колкото бързи ... Силна и бърза кола - не е за самонадеяни, неориентирани и желаещи да се изфукат и да се доказват. А като чета за хората в колата - мисля, че ми е ясно колко са били съсредоточени в шофирането - твърде малко, мислели са, че като е право шосе, та всичко е до колене, и могат да не гледат какво правят ... Абе, карането на коли по магистрали не е толкова лесна и безобидна работа, колкото се мисли - високата скорост изисква много нерви, внимание, концентрация, воля - щото белята става за части от секунди!

БМВ е нестабилна кола и не стои на пътя. Създава измамно усещане за стабилност. Бърза била, бързо ускорявала ... Ами да ти кажа, не съм чул/видял за размазване с Impreza WRX STI, Lancer Evo, GTR и други коли.

Коментари - Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат | Днес.dir.bg

Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат

Две жени са загинали, a други двама са настанени в болница при пътен инцидент на автомагистрала „Тракия”, съобщиха от ОД на МВР-Бургас.

Обратно в новината

Коментари - Българка и румънка загинаха при катастрофа край Карнобат | Днес.dir.bg

Коментари

Съдейки по изказа ти, подхожда ти да си каруцар. То вярно, че и каруца да направиш се иска да поназнайваш това-онова, ама чак пък инженер!

Покривът на колата беше сплескан, в задната си част тотално. Видях лично. Никакви колани е нямало да ги спасят. За стане такава деформация, ударът е бил страхотен. Кола с такъв клас на сигурност е абсурд да се сплеска така, ако се е движила със скорост, в рамките на позволената. Още повече, че там има земен насип.

Един стар закон ,подписан между България и Италия през 41-ва година,поставя условието за пенсиите на италианските пенсионери във България да не бъдат облагани със италианският данък IPREF. Така всичката италианска сволоч при пенсиониране желае да се мести във държави като България за да вземат максималният размер на пенсиите си. Ако във Италия са получавали 1000 евро пенсия,то във България става 1200-1300 евро. За шоф/ра убиец иде реч.

"Двамата мъже и двете жени идвали към Бургас" - Това трябва да е най-извратената форма на говорене съответно само в мозъка на второкласен ром... Не се ли казва: - Пътували са за... - Идвали са от ... - Отивали са към... И т.н. .... Тая тъпа ромска журналистика ни убива вече 25 години.

Тръгваме от заглавие-"Бизнесмен ранен......", и влизаме в "Българка и румънка загинаха в .......", а всъщност са загинали и ранени хора, каквито и да са!

в случая с колан или без колан, нали са рязани ламирини, за да извадят жената. Значи ламарините са й видяли сметката. Вероятно е била с колан. А излетялата от колата жена сигурно е била без колан, иначе нямаше да излети. Но поне не е била нарязана от ламарините, макар и също толкова мъртва. Вместо да злобеете помислете малко, поне малко.

Системата за двойно задвижване на БМВ xDrive само в Дирника може да стане на система ексдрайв. xDrive е само емблемата, която подсказва, че 4WD системата на BMW изпраща 60% от мощността към задните колела в общия случай, но този процент може да стане 100 към една от двете оси, ако това се налага, както и че върху всяко колело може да се прилага спирачно усилие, за да се подобри стабилността и сцеплението.

Ми те са толкова зле със сцеплението, че една сурия електроники му трябват за да го направят като Мини купър и пак не успяват. Да сте чували Швролет, Щкода или Опел да поднесат? Ми не защото предаването е на 100% на предните колела. Тия ги мързи да си сменят прозиводствената линия и затуй добавят и добавят електроники към куция си хардуер. Обаче при скорости над 90 електрониката им е доста тромава и ето го резултата който се повтаря и повтаря за "най-великата" кола която винаги и е виновен това което е на педалите. (Зад педалите да се чете педалите буквално).

Мдам, защо да не изместим акцента на случая от два загубени живота на това как се изписва тъпата система за задвижване на тъпата кола! Тъп си май, а?

Сто процента българката е била преводачката или със сигурност наета за работа от накой от двамата. Въпросът е ще има ли обезщетение за трудова злополука от работодателя италианец? Разбира се не, че ние не сме хора!

Ми колата сигурно има поне гражданска, а скоро вдигнаха лимита до 2 милиона за пострадал. Нали за това плачеха застрахователите. Обаче в Бг до този момент няма платено повече от 50 000лв за загинало едно лице. Освен това, това не важи ако водач е употребил упойващи вещества и автомобила се използва състезателно.

За съжаление жертвите трябваше да са не жените, а мъжете. Всеки с опит в италианския сектор знае и е чувал за Миролио, и знае на какво се крепи неговата дейност, т.е. на експлотирането и пиенето на кръвчицата на хората от ямболските села, на които плаща жълти стотинки. Изобщо 90% от италианците в България се държат тук като царе с роби. Затова у нас се казва да не работиш при грък и италианец. В Италия карат като бесни по магистралите, така че резултата не е изненадващ. Жалко за младото наше момиче,което вероятно е била преводачката и за румънката. Мир на праха им!

Във F1 вземат ли толкова дърти пилоти. Тип: редови, 6-цилиндров, би-турбо Работен обем, куб. см: 2993 Макс. мощност, к.с. при об/мин: 258 при 4000 Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 560 при 1500 Максимална скорост 245 км/ч Тоя ако всеки ден така ходи на работа редно е КАТ и НАП да се самосезират. Аз лично от такива бизнесмени нищо не купувам.

Този израз "самостоятелно катастрофира" може да бъде доста заблуждаващ. Защото другият участник в "самостоятелното" катастрофиране - невинен или виновен, просто си е продължил пътя и не е пожелал да дели славата със "самостоятелно" катастрофиралия. А може и да не е забелязал?

Ами ако кара със 130 някой може да го види и да се съобрази с участието му в трафика обаче ако кара с 220 никой няма да го бръсне за слива. Самокатастрофират защото сами си карат извън правилника и ЗДП

Красавицата Мария Тянкова загина нелепо в жестоката катастрофа с БМВ-то на бизнесмена Едоардо Миролио край Карнобат. Пожарникари рязали смачканите до неузнаваемост ламарини, за да вадят трупа на 23-годишното момиче. То пътувало в колата-ковчег, заедно с текстилния бос Миролио, 47-годишната румънка Дениса Д. и 59-годишния шофьор Джорджио Д., който най-вероятно е заспал на волана. /ПОДРОБНОСТИ ВИЖ ТУК И ТУК/ Очевидец на зверския удар разказал, че колата излетяла с бясна скорост на един от завоите малко преди разклона за Карнобат. Румънката Дениса изхвърчала на метри от колата и починала на място, тялото на Мария останало затиснато в колата. Бизнесменът Миролио, който се возел на предната седалка, и шофьорът му Джорджио са се отървали с леки наранявания. Двамата са настанени в ямболската болница, без опасност за живота.

Бог да прости загиналите, но се чудя как ще се качиш при бясно шофиращ и няма най-малкото да го накараш да намали, ако не пожелае , да слезеш от колата. За мен такива хора са също опасни както и шофьорите.

Тия двамата италиански дебили трябва да ги пратят в затвора! И двамата са убийци!

Като шофират като бясни.

БМВ-кола кофчег.Най -опасните коли.

Всичко що е мотоциклет и бмв трябва да бъдат категорично забрнени. Тези мпс събуждат в простака някаква сила и тази сила е разрушителна.

За мен по-важно е причината за катастрофата. При положение, че чужденецът е богат, значи и БМВ-то е ново. Не е каруца от село. Отново несъобразена скорост, което си е чиста измислица на разследващите катаджии. Пък за автора на статията - като има човешки жертви се пише не "инцидент", а "катастрофа". Пък за коли се казва "катастрофа" и в по-широк смисъл.

Завой автомобил със 200км/ч изхвърчал по тангентата на тебе на какво ти прилича.

Всеки от селата знае как се изкупува гроздето насила чрез мутри и със съдействието на кметове. Който се опъне да не продаде на мутрите го чакат най различни неприятни изненади. Естествено и мутрите определят цената.

с изкупено от селата грозде може да се направи домашно вино и нискокачествено промишлено, но не и добро пино ноар и совиньон блан. А аз знам как ми откраднаха стария лаптоп.

грам съчувствие не изпитвам.

Ами то заради такива като теб страната е в такова положение. И лошото е, че сте много тия злобните. Няма никой да се надигне срещу бизнесменът, никой няма да напусне от робчетата му и т.н. А той утре като катастрофира пак дано да отнесе теб или някой като теб.

Путя и съчувствие, това е оксиморон.

И разберете това, че няма достатъчно свестни български мъже, за да се грижат за всички българки не означава, че българките са лесни. Просто очевадно нямаме достатъчно мъже.

Почнаха ги неудобните от списъка с цесии на КТБ, които не си дават бизнеса на безценица. Очакваме следващия "нещастен случай".

Подставеното лице на Цветан Василев,което само преработва Българско грозде-(нещо което може да го прави всеки що-годе читав Винпром),се тревожим че е пострадал.А че българка и румънка са загинали-нищо.Откога чуждите ранени(квази)бизнесмени, са с предимство пред загиналите нашенци ,уважаема редакция?И не го лепете това прозвище "бизнесмен"наляво и надясно.Отрепката не си идва тук, с италианска суровина, само да преработва.Напротив златното Бг. грозде се продава под чужда марка

Тъп ксенофоб, с това изпърдяно мислене си за 20 век, ...

Прави разлика между българофил и ксенофоб!Дано 21 век не е последния за Родината-заради подлоги като теб

Чуждопоклонничеството на българина в действие. Понеже е чужденец - италианец, в заглавието на статията се изтъква, че другарят жабар бил ранен, но не се казва, че е загинала българка. След като един народ няма достойнство, нека да не очаква уважение от други народи. А това журнале трябва веднага да бъде пратено да слугува на поменатия бизнесмен.

Точно пък вие руските роби да критикувате за чуждопоклоничество? :D Това е като, когато циганин - вика на другите "цигани".

Че си зъл, зъл си. Че си кух, кух си.

Българки загиват всеки ден, българи на всеки час...на хората им писна, дали ще ми го напишат или не, все ми е тази!

"италиански биснесмем ранен при катастрофа" ... значи българката и румънката не ги броим за хора, и затова на първа страница съобщаваме само за ранения италианец другар-масон, така ли дир.бг?

България е като магнит за всякакви чуждестранни боклуци.

Нормално е - в нормалните страни да хвърлят боклука си на сметището.

Ами то по-голям боклук от теб няма, където си ти там е сметището. чух че Италия е станала същински боклучарник между другото, голяма мръсотия по улиците.

Малее явно човека на Пеевски -Миролио е бил на мушката а умряха невинните... Идва и реда на Шишо

Нека да позная от три пъти: на предната седалка са били с колани и са ги спасили, а на задната седалка са били без колани и са изхвърчали от удара, нататък е ясно. Ето защо слагайте колани даже и отзад! Много не го правят! Спасяват живот!!!!!!

Почивай в мир Мария, много тъжно толкова млада и красива си тръгна от този свят не мога да повярвам....

Sm3hurk0

Яко са се натъргували.... :))))

Хайде прочети малко повече, преди да се изказваш толкова категорично! Има свидетели, съвсем ясно е какво се е случило, ти си баеш за колани. Уясни си къде точно е удара, и ще разбереш че си много зле...!

Двама души са загинали,а първата статия е озаглавена, " италиански биснесмем ранен при катастрова" само и само да се прочете статията... Срамота DIr BG. :-(

"...Дори в момента имам малък махмурлук, но той е нещо като професионална деформация. Откакто съм във винарския бизнес, трябва да пробвам различни вина. Въпреки че много харесвам вкуса на ракията, не пия твърд алкохол. Предпочитам вино, пия го в компания или за да пробвам вкуса. Ако говорим за голям махмурлук, след истинско препиване, такъв не съм имал от 30 години насам..." Кой ли е карал колата в действителност?

Отидоха зян преводачките на ишлемарската трикотажна робовладелческа индустрия.

Сегинка да Ви кажа аз какво видях. 1. Катастрофата е станала на около 100 метра след ляв завой. 2. Лично не видях спирачен път. 3. Ако се е движел с голяма скорост дори и 130-140 км нямаше да е на около 10-15 метра в канавката до пътя, а поне на около 50-150 метра от мястото на напускане на магистралата. 5. Предполагам, че става дума за заспиване по време на кормуване или влошаване на здравето в даден момент след намаляване на скоростта. Горното е мое лично предположение и не ангажирам никого с него. Язък за двете жени, без значение какви са били. Още повече, че днес е Архангелова (мъжка) задушница. Бог да ги прости!

Проблемът е погрешно сработил имобилайзер по време на движение...

Мъжете имат само един вариант на "здравословен" проблем - когато кръвното от мах се свали на мин. за секунди удоволствие. Не всеки може да удържи волана на годините на шофьора.

При една не толкова висока, за безсмъртните българи като скорост от 144км/час ,автомобила изминава за една секунда 40 метра.Преставете си мигване и половина и сте минали 40 метра.Поглеждане в страни за секунда и сте изминати 40 метра, едното платно включващо и лентата за авариино спиране /така любима на тъпацити за движение в противоположна посока/ има ширина някъде към 11 метра. Е вижте при отклонение от посоката но движение с 30 градуса и при условие , че се движите в скоростната лента вижте за колко време ще излитите от магистралата при условие ,че до края на платното са 7 метра./Лесно се смята,малко физика, малко тригонометрия и готово/

Ако сте видели или сте били на мястото да Ви уточня или коригирам: Колата бе обърната по таван и по всяка вероятност стоящите на задната седалка са затиснати от удара при преобръщането. Колата се е забила в канавката и на около 10-тина метра е паднала по гръб като задната част на колата е паднала върху ръба на пътя от където започва канавката. Стоящите на задната седалка не са имали никакъв късмет и шанс. Аз поне така го видях.

Не съм бил на мястото.Просто се опитвах да разсъждавам малко върху "Кинематиката" и движението на телата, както и върху път, скорост и време.

Минах оттам към три и половина. Т.к. движението беше строго регулирано, движех се с около 30 км/ч и имах време да погледна. Колата още беше с колелата нагоре. Покривът беше тотално сплескан. При кола с такъв клас на сигурност и при положение, че веднага след канавката там има насип, това значи, че са се движили с огоромна скорост. Предполагам над 220 км/ч. Което пък значи, че по нашите пътища контролът е или фиктивен, или неефективен, или и двете заедно.

Бая трябва да се потрудиш, за да отклониш автомобил, движещ се с 40 м/с с 30 градуса. Мигването е доста по-кратко от секунда. Средногодишно на магистралите се дават най-малко жертви въпреки интензивния и високоскоростен трафик. Просто статистика. Иначе си прав, шофирането далеч не е за всеки.

В повечето случаи колата БМВ е по-интелигентна от притежателя й. Най-вече в източна европа.

Странно, но защо прикриват Едуардо Миролио? Да не му утепат бизнеса ли, що ли? Единият от двамата италианци е Миролио, напишете си го...

Тоя го изгониха от Пулия,барабар със парцаливата му фабрика за трикотажи!

На всички може да ни се случи подобно,никой не е застрахован.Господ да ни пази,но и ние да внимаваме повечко,нали?!

Да, на всички комплексари, яхнали БМВ, може да се случи.

Тази трагедия, нещо много тревожно спокойствие битува по медиите! Явно Боци Боклука е наложил тотална цензура и от силовите ведомства отеква само бодряшкия рапорт на каруцаря, по съвместителство министър на МНО, че при ТЯХ всичко е цветя и рози!

Минах от там и спрях. Гледката беше ужасна.. Младото момиче беше в канавката безжизнена....

Кой къде е седял...ще ви кажа как е станало :))) Италианците го правят следобед. Преди няколко години българка го прави в нормално утро на българин. И тогава двама мъже и 1 жена се размазаха.

Демек са забърсали магистрални жрици?!?

Защото не всеки може да кара БМВ. Тези които са карали на времето Лади и Москвичи се справят и с БМВ но сульо и пульо където вчера взеха книжки винаги ще умират по пътищата с тази кола.

Не знаех, че италианците карат москвичи :))) Добри че никога не съм карал соц. возило....иначе по твоята логика :)))

Италианците са карали Фиат 125 п моето момче което е чисто копие на жигулата на дядо ти така че за тях също важи това правило.

Отде пък италианец ще е управлявал лада и москвич?

Затова е катастрофирал.

....Аз съм готов бе "баварец"...само с "Москвич" и всички модели " Лада " съм навъртял над милион километра ...и днес си бръмча с една "седмичка"....няма грешка брат...ама дека ги раздават тези "БМВ"-та бе ,по две за лев ли са ,защото съм чувал ,че само един чарк по него струва два пъти моята "Лада"...а и двете всъщност ми вършат една и съща работа ...да ми извозят задника от тА,до т."Б"..а моята и повече дори ...има си теглич+багажник на покрива и АГУ...:)))

Няма нужда от такива дълги заглавия. Може само едно "БМВ" да сложите и ще ни е напълно ясно какво е станало и по какви причини. Може да не съм права, но ми се струва, че преобладаващият процент катастрофи са свързани с тази марка. И по-точно с шофьорите й. Нямам идея защо е така.

Повечето от малоумните катстрофи с фатален край за един или повече хора...

Защото БМВ е една много добра, бърза и маневрена немска кола, която се ускорява по-бързо, отколкото задкормилното устройство е способно да я управлява. Тя е сравнително достъпна - купуват си я разни типчета, които се мислят за адски печени и големи мъже, щото откраднали едни пари, но това в никакъв случай не е гаранция за ум! БМВ бързо и уверено качва скоростта, а значително по-бавно намалява, дори и с автоматична скоростна кутия, просто не се забелязва, че вече си доста над стоте - трябва да намаляваш съзнателно, тоест - да правиш оценка на ситуацията на пътя, да натискаш педалите, и да внимаваш с волана - да не го побутваш неорганизирано насам-натам, в зависимост от дрънкането на тези в колата или накъде си се зазяпал ... Особено ако не е съвсем нова кола, а нашенците разни често купуват двайсетгодишни, които вече не са толкова надеждни, колкото бързи ... Силна и бърза кола - не е за самонадеяни, неориентирани и желаещи да се изфукат и да се доказват. А като чета за хората в колата - мисля, че ми е ясно колко са били съсредоточени в шофирането - твърде малко, мислели са, че като е право шосе, та всичко е до колене, и могат да не гледат какво правят ... Абе, карането на коли по магистрали не е толкова лесна и безобидна работа, колкото се мисли - високата скорост изисква много нерви, внимание, концентрация, воля - щото белята става за части от секунди!

БМВ е нестабилна кола и не стои на пътя. Създава измамно усещане за стабилност. Бърза била, бързо ускорявала ... Ами да ти кажа, не съм чул/видял за размазване с Impreza WRX STI, Lancer Evo, GTR и други коли.